Ticketje Rotterdam Rave festival in de pocket!
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
Ticket voor Verknipt all day long gehaald, ben benieuwd!
Hoppa, ook twee huisjes gefixed voor Awake Upclose volgend jaar. Waren blijkbaar de laatste twee en zitten op een Europarcs direct tegen het festivalterrein. Dat ook nog voor de helft van de prijs van het hotel dat we hadden.
Nu al weer hype.
Nu al weer hype.
Hoor veel goede verhalen over Awake upclose, misschien kaarten nu al in de pocket halen.. Al wacht ik liever op een line up voordat ik koop.
Timetables Awake zomerfestival zijn online en die van zaterdag is echt heel sterk. Vanaf 5 uur volledig bezet met Marron, Rodhad/Oscar Mulero/Dax J, Perc/Planetary Assault Systems, Kobosil/Freddy K/Enrico Sangiluano en afsluiten bij Speedy J of Paula Temple.
Verder kaart gekocht voor Four Tet op ADE, kijk ik ook naar uit
.
Timetables Awake zomerfestival zijn online en die van zaterdag is echt heel sterk. Vanaf 5 uur volledig bezet met Marron, Rodhad/Oscar Mulero/Dax J, Perc/Planetary Assault Systems, Kobosil/Freddy K/Enrico Sangiluano en afsluiten bij Speedy J of Paula Temple.
Verder kaart gekocht voor Four Tet op ADE, kijk ik ook naar uit
N.a.v dit jaar heb ik wel gewoon blind gehaald. De sfeer maakte het al waard en ik heb tbh veel artiesten gezien die ik niet eens van plan was om te zien en het was goed. Dus ik heb er wel weer vertrouwen in.Khadber wrote:Hoor veel goede verhalen over Awake upclose, misschien kaarten nu al in de pocket halen.. Al wacht ik liever op een line up voordat ik koop.
Vergeleken met vorig jaar wel een tegenvallende line-up helaas.
Geef gewoon line-up in tekstvorm gvd pretentieus gedoe 
Super sicke trailer juist! De line-up in tekstvorm staat op de site. Zijn wel veel organisaties die dit erg vaag doen jaPaling wrote:Geef gewoon line-up in tekstvorm gvd pretentieus gedoe
View on YouTube
hyped iig
Toen ik net keek kon ik hem niet vindenUptempoSoldaat0411 wrote: De line-up in tekstvorm staat op de site.
View on YouTube
Ik weet ff niet waar ik het zoeken moet
Ik weet ff niet waar ik het zoeken moet
View on YouTube
Heerlijke set!
Heerlijke set!
Hoezo gecanceld? Leuk setje wel voor zo'n stage! Zou het thuis niet snel opzetten maar past goed in het concept wmb 
De datum kwam mij achteraf niet goed uit maar de set was al gemaakt.