Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2023 14:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Moin, da's lang geleden, waarom zou je nu ook nog terug gaan naar dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2023 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Correct. Was eigenlijk als fa2 nadat ik dagje moest barren bij Elektrum waar ik uitgerekend bij de uptempo stage bij de Gezellige mannen stond. Verschrikkelijke dag gehad. Nu wel lachen om te kijken tijdens studie :P

Citaat:
From the 12th until the 15th of January we are opening our doors for the last time, celebrating all we have been since 2016.

With more than 80 acts playing from Friday right through until Monday, we’re saying goodbye with the longest party De School has ever seen. A final thank you, scored by the artists who’ve made De School what it is today. The locals who first cut their teeth in our basement. The ones who, single-handedly and every single time, fogged up the windows of Het Muzieklokaal. The global heavyweights who kept supporting and transforming our spaces. And, of course, the regulars who’ve made De School their home—your home, our home.

Together, one last time. We hope to see you there.

(Ticketing and more info coming soon.)


Nu echt de closing van De School. Hopen dat ik erbij kan zijn maar zal chaos worden.



Muzieklokaal pokoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2023 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag naar Rotterdam Rave, thuiswedstrijdje.

Wordt denk beginnen bij Azyr b2b Doruksen in de 4e (?) zaal. Kan mij ff niet meer heugen waar dat is, beneden ergens bij de munten dan ofzo? Geen idee wat ik van die stage moet verwachten.

Hoofdzaal stukje 9x9 en Alignment meepakken en verder vooral in zaal 3 te vinden denk ik voor stukje Cynthia Spiering en Brecc b2b Karah als afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2023 16:44 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Zondag naar Rotterdam Rave, thuiswedstrijdje.

Wordt denk beginnen bij Azyr b2b Doruksen in de 4e (?) zaal. Kan mij ff niet meer heugen waar dat is, beneden ergens bij de munten dan ofzo? Geen idee wat ik van die stage moet verwachten.

Hoofdzaal stukje 9x9 en Alignment meepakken en verder vooral in zaal 3 te vinden denk ik voor stukje Cynthia Spiering en Brecc b2b Karah als afsluiter.

4e zaal is Now&Wow, gewoon een meer dan volwaardige stage dus.

Ergens misschien goed dat ze uitbreiden, al zal het qua drukte weinig veranderen, maar juist het compacte en de eenvoudige doorstroming bevielen me enorm bij de Maassilo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2023 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh Maassilo én Now&Wow, dat wist ik niet... wordt uitvogelen hoe ik die lift richting N&W dan kan pakken vanuit de Maassilo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2023 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



smerig kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2023 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Zondag naar Rotterdam Rave, thuiswedstrijdje.

Wordt denk beginnen bij Azyr b2b Doruksen in de 4e (?) zaal. Kan mij ff niet meer heugen waar dat is, beneden ergens bij de munten dan ofzo? Geen idee wat ik van die stage moet verwachten.

Hoofdzaal stukje 9x9 en Alignment meepakken en verder vooral in zaal 3 te vinden denk ik voor stukje Cynthia Spiering en Brecc b2b Karah als afsluiter.


Vond het weer een vermakelijk feestje, ga niet zo vaak naar dat soort feesten dus dan voelt het voor mij niet als 'dezelfde' RR iedere keer. Hier werken de voornamelijk 2 uurs setjes ook wel aan mee natuurlijk, dan zijn de setjes altijd wel gevuld maar voldoende andere platen naast de 'standaard' platen die ze draaien. Een uitverkochte Maassilo is wel altijd een ramp, wat een teffes drukte. En altijd lekker van die razzia bij de wc's om even te kijken of je je flesje water niet stiekem bijvult! :lol:

Bij binnenkomst wilde ik eigenlijk naar Azyr gaan, maar er stond zo lange rij voor de lift naar Now&Wow dat ik het maar geskipt heb. Eerste volledige set was Ketting b2b Cynthia Spiering. Miste een beetje de chemie in deze b2b, die Ketting is zwaar hyper achter de draaitafels en Spiering staat 'gewoon' te draaien met stuk minder interactie. Wel mooi hoe deze set om 16:30 al begon op zo'n ~145 BPM voor m'n gevoel...

Toen voor de enige keer in de avond naar de main gegaan voor 9x9. Ik kwam er niet lekker in bij dit setje door de enorme drukte en het constant lopende volk, schijtirritant. Eerste gedeelte van de set hierdoor beetje langs mij heengegaan, tweede gedeelte was het wel goed rammen.

Hierna besloten eigenlijk alleen maar in zaal 3 door te brengen, veel meer de ruimte en die kleinere zaaltjes pakken mij al gauw meer, vaak ook een veel beter sfeertje (zo ook nu). Gedeelte van AnD b2b CLTX meegepakt; eigenlijk een setje die je bij AnD kunt verwachten dus was ook meer beetje slap ouwehoeren met de groep tijdens de set.

Toen was het alweer tijd voor uiteindelijk met afstand de set van de avond; Brecc b2b Karah. Wat een heerlijke set was dit. Precies wat ik bij een afsluiter wil, weinig poespas en gewoon constant doortreinen. Heel erg genoten bij dit setje!

Plus/minpunten:
++ Temperatuur, vond het prima uit te houden overal.
++ Wachtrijen bij ingang en barren prima geregeld, nergens lang hoeven wachten.
+ Vriendelijke beveiliging, is wel eens anders geweest bij Maassilo.
+/- Sfeer; In de hoofdzaal tammetjes, zaal 3 was echter leuke gemoedelijke sfeer
- WC's. Nog steeds een muntje betalen vooor een stempel, pleurt dat gewoon op de ticketprijs dan. En dan altijd die razzia praktijken om te kijken of je je flesje water niet even bijvult, vermoeiend.
-- Drukte. Zorgde ervoor dat je totaal niet in de hoofdzaal gevonden wilde worden, kon je reet niet keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2023 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
En altijd lekker van die razzia bij de wc's om even te kijken of je je flesje water niet stiekem bijvult! :lol:


Haha wtf. Is dit normaal daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2023 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja altijd meegemaakt in Maassilo inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2023 17:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zo vaak meegemaakt daar idd, ook bij PRSPCT en nog andere feesten. Sowieso hebben ze bij de meeste evenementenlocaties in Roffa daar wel een handje van, maar de Maassilo is altijd beveiliging standje razzia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2023 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ziek. Dat moet je toch ook niet willen als organisatie zijnde. Zal wel vanaf Maassilo zelf komen maar toch.

3e kerstdag vieren in de school dit jaar :cool:

tussenin, 23:00-07:00, 21+, Club & Muzieklokaal

(Co-curated by Palms Trax)
JASSS, Kléo, Palms Trax, Parrish Smith and Prosumer


Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2023 19:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
Wat ziek. Dat moet je toch ook niet willen als organisatie zijnde. Zal wel vanaf Maassilo zelf komen maar toch.


Heb ook bij andere feesten in Roffa die zieke controles gehad, Maassilo is wel nog een standje erger maar voor mijn gevoel is het daar op meer plekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2023 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Lees alleen vooral negatieve reacties over de Hemkade. Iemand toelichting?



detroit pokoe goeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2023 18:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Razzia beveiliging, matig geluid en is echt niet een techno setting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2023 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Zal waarschijnlijk wel tiktok techno wezen volgens de techno autisten maar live was dit dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2023 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dropt rond minuut 34 gewoon even Phrantic & Blackburn - In your What?
Die had ik van alle platen helemaal niet verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2023 11:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

R Label stopt er mee. Kobosil heeft het einde aangekondigd.

Jammer, vond het altijd wel een van m'n favoriete labels omdat het wel hardere techno bleef maken zonder 13/12 spul te doen. Vooral In Verruf, Kander, Somewhen, Rikhter en Franck maakten zeer tof spul.

Al heb ik wel het idee dat Somewhen met Kobosil samen verder iets gaat doen. Rikhter en In Verruf gaan iig wel solo verder en hebben mixen met spul uitgebracht dat ze nog niet hadden gereleased of dat ze gaan releasen als hun nieuwe stijl.



Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2023 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
'Onze' eerste hard techno track is uit.

Volg het hard techno project Beat Polair: https://www.instagram.com/beatpolair

https://open.spotify.com/track/0GVv3zB0 ... 3cfd054ab9

Vocals zijn gedaan door die gast van T-Spoon :)


Remi schreef:
Dope naam, haha. Ga 't volgen!


Toppie. Nummers onder Beat Polair worden gemaakt door / met Jay Reeve ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2024 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dropt rond minuut 34 gewoon even Phrantic & Blackburn - In your What?
Die had ik van alle platen helemaal niet verwacht

Dit, maar ook twee Geck-o platen, Rooler, Angerfist en what noit. Ik denk dat ik hier op een feest wel echt zin in moet hebben (het is extreem druk, chaotisch en full on), maar ik waardeer het concept wel. Blurring the lines tussen alle genres.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2024 11:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Precies dat, zo'n multigenre set kan heel vet zijn, maar je moet er wel net zin in hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2024 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Loopy technoset van 3 uur, lekker.

Iets meer opbouwende sets van Vera Grace als voorbereiding op haar All Nigher volgende week:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2024 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog steeds aan het bijkomen van Ratherlost 1 Jan :loving:

In ander nieuws, hebben jullie de drol langs de rij van De School nog gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2024 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het goed? Ben wel benieuwd naar een langere review. Nog even overwogen om te gaan, maar 1 januari is echt een hele matige datum :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2024 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
In ander nieuws, hebben jullie de drol langs de rij van De School nog gezien?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2024 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Nog steeds aan het bijkomen van Ratherlost 1 Jan :loving:

In ander nieuws, hebben jullie de drol langs de rij van De School nog gezien?


Ja die sub is mooi man. Soort light versie van de berghain sub, die is nog mooier. https://www.reddit.com/r/Berghain_Commu ... n_you_bag/

Vorige  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek