Ik denk dat hij dit eveneens alleen doet bij die typische grote feesten. Want SNTS op Awake Summer 2022 was ook het setje van het weekend waar hij in zijn typische stijl draaide, zonder die verkapte hardstyle.Khadber wrote:Wel opvallend, ik vond SNTS begin dit jaar op awake pasen in de gashouder heel goed draaien, was nog zonder alle flauwe dropjes en hardtechno.
Want op zijn eigen socials geeft hij aan ook flauw te zijn van de feesten waar iedereen met zn telefoon staat te zwaaien en dat hij juist weer wat oldschool grimmige techno wilt horen. Hij had gisteren nog een reel waar hij zei dat hij eindelijk weer eens demo's ontving in de oude birmingham stijl ipv rave stabs en hardstyle kicks.
Hopelijk draait hij zelf ook dan weg van dat soort setjes, maar er moet ook brood op de plank komen en hij en Paula Temple samen zijn wel garant voor een uitverkochte venue met hun b2b setjes.
Maar dit geldt voor veel artiesten wel denk ik, als je ze opzoekt op de kleinere feesten of intiemere feesten dan draaien ze compleet anders. Het jammere is alleen, wat ik al zei, dat de meeste kleine en intieme venues ze niet boeken vanwege het stigma om het label hardtechno, terwijl echte hardtechno totaal niet lijkt op wat je in Nederland hoort. Een sprong over de grens naar Duitsland en je hoort zo veel meer steviger spul zonder dat het borderline hardstyle is.