Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 10:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wel opvallend, ik vond SNTS begin dit jaar op awake pasen in de gashouder heel goed draaien, was nog zonder alle flauwe dropjes en hardtechno.


Ik denk dat hij dit eveneens alleen doet bij die typische grote feesten. Want SNTS op Awake Summer 2022 was ook het setje van het weekend waar hij in zijn typische stijl draaide, zonder die verkapte hardstyle.

Want op zijn eigen socials geeft hij aan ook flauw te zijn van de feesten waar iedereen met zn telefoon staat te zwaaien en dat hij juist weer wat oldschool grimmige techno wilt horen. Hij had gisteren nog een reel waar hij zei dat hij eindelijk weer eens demo's ontving in de oude birmingham stijl ipv rave stabs en hardstyle kicks.

Hopelijk draait hij zelf ook dan weg van dat soort setjes, maar er moet ook brood op de plank komen en hij en Paula Temple samen zijn wel garant voor een uitverkochte venue met hun b2b setjes.

Maar dit geldt voor veel artiesten wel denk ik, als je ze opzoekt op de kleinere feesten of intiemere feesten dan draaien ze compleet anders. Het jammere is alleen, wat ik al zei, dat de meeste kleine en intieme venues ze niet boeken vanwege het stigma om het label hardtechno, terwijl echte hardtechno totaal niet lijkt op wat je in Nederland hoort. Een sprong over de grens naar Duitsland en je hoort zo veel meer steviger spul zonder dat het borderline hardstyle is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bent inderdaad nogal onder de indruk van die awake 2022 set, daar was ik weggelopen na een uurtje :P.
Maar Awake zou ik geen klein feest noemen, gashouder is volgens mij ook 3500 kaarten ofzo. Ik zou dat geen klein feest noemen. Ik verwacht eigenlijk dat hij zich per line-up een beetje aanpast. Maar goed, over dat deel zijn we het wel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 11:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Je bent inderdaad nogal onder de indruk van die awake 2022 set, daar was ik weggelopen na een uurtje :P.
Maar Awake zou ik geen klein feest noemen, gashouder is volgens mij ook 3500 kaarten ofzo. Ik zou dat geen klein feest noemen. Ik verwacht eigenlijk dat hij zich per line-up een beetje aanpast. Maar goed, over dat deel zijn we het wel eens.


Wij pendelden toen eventjes, maar juist die oude treinende stijl met grimmige geluiden in die stage die door de visuals en lasers compleet bloedrood was, dat was wel vet qua sfeer. Met platen als Ego Death e.d.

Maar je hebt gelijk dat Awake niet klein is, maar tot voor recente tijden had je vaker dat hardere namen vaak op Awake een stapje terug deden. Namen als Paula Temple, Kobosil, Shlomo e.d. heb ik gezien op Awake 2022 en Awake 2019 en daar draaiden ze aanzienlijk milder dan wat ze normaal in die tijd draaiden. Dus met grote typische feesten bedoel ik dan je Verknipt e.d., niet Awake.

Ik denk juist dat met de trend van hard techno dat niet echt meer op gaat ook voor Awake ook, dus in dat opzicht heb je gelijk verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Khadber schreef:
Je bent inderdaad nogal onder de indruk van die awake 2022 set, daar was ik weggelopen na een uurtje :P.
Maar Awake zou ik geen klein feest noemen, gashouder is volgens mij ook 3500 kaarten ofzo. Ik zou dat geen klein feest noemen. Ik verwacht eigenlijk dat hij zich per line-up een beetje aanpast. Maar goed, over dat deel zijn we het wel eens.


Wij pendelden toen eventjes, maar juist die oude treinende stijl met grimmige geluiden in die stage die door de visuals en lasers compleet bloedrood was, dat was wel vet qua sfeer. Met platen als Ego Death e.d.

Bij ons vond iedereen dat ook de set van het weekend. En toen gezellig even staan dansen met Dennis, was natuurlijk ook top.

Ik ben wel weer te porren voor een dik technofeest dus eens kijken of er nog iets in de tweede helft februari te doen is. Maart zijn we de gehele maand weg, april is het Rebirth. Wellicht nog iets met Koningsdag doen...
Ik lees de suggesties wel. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 11:47 
 
Hardtraxxer

Over twee weken lekker tiktoktechnoën op Rotterdam Rave.

Tot 10u 's ochtends, is dat ook een generatiedingetje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2023 11:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Over twee weken lekker tiktoktechnoën op Rotterdam Rave.

Tot 10u 's ochtends, is dat ook een generatiedingetje?


Niet echt, technofeesten gaan juist vaak tot vroeg in de ochtend door. Denk dat de gemiddelde eindtijd op 8 of 9 uur s'ochtends is en in het buitenland juist vaker tot 11:00 in de ochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2023 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Over twee weken lekker tiktoktechnoën op Rotterdam Rave.

Tot 10u 's ochtends, is dat ook een generatiedingetje?

Niet echt idd, 2017 wel eens om 10:30 nog bij AnD gestaan op RR :lol:

En daarna met z'n allen de metro in vanaf Maashaven tussen omaatjes die naar de markt gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2023 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om half 11 de metro in richting Centraal op de zaterdagochtend voor kerst was ook top. Iedereen ging die kant op voor kerstinkopen, het was mokerkoud en bij ons zat de helft in t-shirt en het zweet op z'n voorhoofd in de metro. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Hele sterke set van Somniac One als Awakenings Podcast. Vind haar stijl vergelijkbaar met Ghost in the Machine, maar met een meer hardcore randje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vind haar stijl vergelijkbaar met Ghost in the Machine

Ze krijgt misschien af en toe wel wat invloeden vanuit huis mee, haha. ;)
Ik zag haar wel weer allerlei zaken op de socials posten over pre-mixed sets enzovoorts. Ik vind het altijd wel nice als iemand tegengas geeft / een eigen mening vormt online maar het voelt soms een beetje ... 'roepen om het roepen' ofzo, ik kan er niet helemaal een vinger op leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik las al zoiets :P, leuk voor hun toch. Klinkt als een goede aanname, maar ik neem aan dat ze ook wel een eigen stijl en voorkeur ontwikkelt. Ze produceert immers ook gewoon zelf.
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat ze dat op social media doet. Het is veel persoonlijker en interactiever dan veel andere socials en ze durft ook open te zijn over dingen die haar bezig houden, dat vind ik wel opvallen tegenover andere artiesten die alleen maar gepolijste dingen online zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige tijd geleden eens met Frank (Eye-D, 50% TOA, 50% GITM)(en ja ik mag Frank zeggen, hij gaf me 21 jaar geleden Engelse les op de Havo, haha) 's nachts in de shoarmatent gezeten, hij nadat hij op Dominator had gedraaid en ik na 30 pils.
Toen ging het ook over haar (carrière) en het commentaar wat ze een paar weken daarvoor kreeg bij een closing set op By The Creek, over sneller=harder enzovoorts. Dat is ook iets wat ze recent postte: de vrijheid die ze krijgen is vrij beperkt. Als ze op een technofeest draait, moet ze (hard) techno draaien terwijl haar stijl juist ook
Khadber schreef:
een meer hardcore randje
bevat maar het gros van het publiek dat niet weet / niet trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

02FEB24, RADION
FRI 23:00 - SAT 09:00+

Blasha & Allatt
Freddy K (5hrs)
NEWA
Paula Koski


03FEB24, RADION
SAT 23:00 - MON 06:00+

DVS1 (5hrs)
Grace Dahl
Kancheli
Kvanchi
Liane
Phil Berg b2b Lobster
Stef Mendesidis (live)
VSC
ZITTO
& More to be announced



radion is op dingen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 14:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
02FEB24, RADION
FRI 23:00 - SAT 09:00+

Blasha & Allatt
Freddy K (5hrs)
NEWA
Paula Koski


03FEB24, RADION
SAT 23:00 - MON 06:00+

DVS1 (5hrs)
Grace Dahl
Kancheli
Kvanchi
Liane
Phil Berg b2b Lobster
Stef Mendesidis (live)
VSC
ZITTO
& More to be announced


Vault Sessions begint onderhand ook wel een beetje het Rotterdamse Rave syndroom te krijgen door telkens de zelfde namen te boeken. Weer Freddy K, weer DVS1, weer Phil Berg, Stef Mendesidis, Lobster en Blasha & Allatt. En dan heb je nog een hoopje namen wat om het feest weer terug komt.

Het zijn grotendeels toffe namen hoor, maar ik mis soms een beetje een andere slag aan namen bij Vault Sessions. Er zijn zo veel meer toffe namen die goed bij hun passen.

Geef namen als W/CYA, Shlomi Aber, CVRDWELL, Altinbass, Slight Function, Amotik, Temudo, Truncate, Hitam, Peryl, Tommy Four Seven, Deluka en zo nog wel zat namen zou tof zijn om een keer te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vault Sessions begint onderhand ook wel een beetje het Rotterdamse Rave syndroom te krijgen door telkens de zelfde namen te boeken. Weer Freddy K, weer DVS1, weer Phil Berg, Stef Mendesidis, Lobster en Blasha & Allatt.


Dit is niet zo heel erg gek want dikgedrukt zijn ook residents van Vault :P Het is anders dan een echte 'organisatie' zoals RR/Intercell maar eigenlijk een collectief DJ's en vrienden uit de underground/illegale scene uit amsterdam die gewoon af en toe feestje doen in radion, dan hosting op een festival daar. Ze hebben geen vaste plek ofzo. Dat geeft je ook wel een ander budget en helaas niet perse de mogelijkheid internationale dj's met allure te boeken. En als je dat beetje geld hebt, dan zijn Freddy K en DVS1 wel de absolute holy grail. DVS1 gaat overigens zijn debuut maken bij Vault (ook doordat hij Bassiani zo ongeveer de vetste club vind om te draaien, voorheen was dit never nooit mogelijk geweest).

Daarnaast is het misschien hetzelfde vijvertje waar ze uit vissen, maar dat is precies wat het publiek van hun wil. Vault sessions heeft een bepaalde sound en daar kopen mensen een ticket voor. Net als Eerste Communie die niet eens een lineup communiceert. Ook die hebben weer een andere 'sound' dan Vault. Daar vind je weer Hitam/Altinbass. Zo is het niet gek dat je Element vind op Spectrum of Spoontech, maar geen Dual Damage. RR boekt (net als Verknipt, Tegendraads, Free Your Mind) hetzelfde rijtje namen puur omdat ze populair zijn. Niet perse omdat dat hun 'identiteit' en style muziek is. Ze vissen uit hetzelfde vijver als heel nederland. elk weekend opnieuw.

Afijn, Kijken of de agenda het toelaat en anders heel weekend aanwezig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette shit! Ik ben er dat weekend alleen niet :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 17:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik snap het hele verhaal, maar ik heb Vault line-ups zien neerzetten die wel meer gevarieerde namen hebben en nog veel groter zijn over zo'n weekend. Zeker rond de 2019 tijd en net na Corona, toen stond Vault ook voor die underground feel maar visten ze in veel grotere vijvers. Daarom vind ik het de laatste tijd veel van het zelfde.

Daarnaast, het gros van de DJ's die ik noem zijn kleiner dan wat Vault boekt en ik heb juist specifiek naar namen gekeken die in lijn liggen met namen die ze eerder hebben geboekt. Dus zelfs in de context van in eigen vijver vissen en hun beweegredenen wordt het redelijk repetetief imo. En het is niet dat organisaties als Ratherlost e.d. dit soort namen ook niet boeken, dus voor een eigen identiteit wordt het qua line-up ook niet heel origineel.

En ik trok de vergelijking met RR alleen omdat het telkens de zelfde namen waren (wat RR ook deed voor het groot was). Ik trok de echte vergelijking vooral met wat Vault eerder altijd boekte.

Ik snap dat je voorzichtig bent met je line-ups omtrent het publiek dat je trekt en een sound die je wilt neerzetten. Maar ik vind het tegenwoordig echt enorm beperkt vergeleken met oudere Vault Sessions. Zeker gezien er zo mokerveel goede kleine underground namen zijn die prima zouden passen maar nu over worden geslagen om voor de 1000e keer weer Dasha Rush, Blawan, DVS1, Freddy K e.d. te plannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er al wat toffe dingen met Koningsdag bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iig niet naar die grote feesten zoals oranjebloesem loveland etc gaan, is verschrikkelijk.


dansen met aliens
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe M4ZE PUSHER tracks





Vind Back to Zero wel een lekker plaatje :D :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2023 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

'Onze' eerste hard techno track is uit.

Volg het hard techno project Beat Polair: https://www.instagram.com/beatpolair

https://open.spotify.com/track/0GVv3zB0 ... 3cfd054ab9

Vocals zijn gedaan door die gast van T-Spoon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2023 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dope naam, haha. Ga 't volgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2023 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
Prr ja SNTS en Paula Temple zijn ook goed naar de klote. Vond hun toen zo gruwelijk vet op Katharsis vroeger. Katharsis en Unpolished (met de boys jordi dirk ramon rip) sowieso wel erg hoog in vetste techno feesten die ik heb gehad.



Paula Temple die deze (toendertijd onbekende) plaat gooide op het extreem harde geluid in de Elementenstraat met miljoen stroboscopen :cry:

Welke oude hardtraxxer schuilt achter deze naam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2023 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is voor mij ook nog een raadsel...

FYM gooit met Koningsdag gewoon 2 dagen feest met camping bij Breda Airport, haha. Wahed gekke lui daar. Maar line-up is wel dik dus best kans dat ik hier één van beide dagen wel sta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2023 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Welke oude hardtraxxer schuilt achter deze naam?

0411 is Boxtel dus ik gok Fothermucker :P
Vorige  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek