Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2023 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
hurricane schreef:
Voor Verknipt in de ArenA zijn al 58.000 mensen ingeschreven voor pre-registratie :cool:

En dat terwijl AMF niet uitverkoopt. Verknipt is gewoon momenteel de meest populaire organisator van Nederland, terwijl dit 3 jaar geleden nog een kleintje was.. How times have changed!

Hier nog wel een leuk artikel over Verknipt en de eigen subcultuur die erachter hangt
https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overz ... echno.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2023 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had hem vorige week gevonden inderdaad :). Aan te raden om het artikel te lezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2023 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lijkt wel beetje op wat er in de hardstyle gebeurde he
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2023 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had mee aangemeld voor pre registratie Verknipt. Maar geen email ontvangen :mad:
Verkoop is wel gestart, lekker dan weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 09:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
lijkt wel beetje op wat er in de hardstyle gebeurde he


Een beetje wel, of eerder hard dance in zijn algeheel. Hardstyle, hardcore (voor de 2e keer), schranz e.d. werden steeds populairder en groter en maakten een nieuwe subcultuur, dat zag je terug in veel nieuwe grote feestconcepten.

Ik denk haast dat Verknipt het beste te vergelijken is met Sensation Black. Verschillende harde muziekstijlen, enorm populair waardoor er veel dagjesvolk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2023 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2023 23:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Laatste tijd volledig in techno uit eind jaren 90 en begin 00's. Dat ruige onafgemaakte van die artiesten maar toch dat enorm funky stijltje is echt geweldig. Dingen als dit:











Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2023 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vet, vooral die 1e
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2023 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://bandcamp.selfreflektion.com/alb ... -revenge0c

groovy dansen zweven alles zit erin
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
https://bandcamp.selfreflektion.com/album/indrukken-iii-by-tafkamp-revenge0c

groovy dansen zweven alles zit erin

:loving: zo'n baas deze gozer he
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker obscure dingen allemaal, zit hier en daar wel leuk spul tussen.

Volgende week Joris Voorn, over een paar weken naar Sudor, mogelijk januari naar een Vera Grace allnighter, ik kan haar kijk op Industrial wel goed hebben :). Good times!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2023 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar niks meer op de planning maar net kaarten binnen voor Rotterdam Rave spring special en wil ook naar Rebekah all night in Basis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2023 14:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit jaar gaat er niet echt wat meer bijkomen maar er is net een F_AKE x BCCO aangekondigd hier, dus wellicht daar nog een kijkje nemen. Berlijns concept hier is altijd wel waard om te kijken en de Intercell collab had al een zieke line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 10:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heel weekend Stone Techno Festival volgend jaar gepland, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heel weekend Stone Techno Festival volgend jaar gepland, ben benieuwd.

Vet! Staat bij mij ook nog wel op de interesselijst. Hoe doe je het met overnachten daar?

Goed setje overigens:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 15:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Broken Balance schreef:
Heel weekend Stone Techno Festival volgend jaar gepland, ben benieuwd.

Vet! Staat bij mij ook nog wel op de interesselijst. Hoe doe je het met overnachten daar?

Goed setje overigens:


Wij hebben 4 kamers in een hotel voor 3 nachten, kostte maar 90 euro p.p.

Er zit niet echt een (goedkoop) hotel bij die locatie in de buurt dus wij pakken gewoon een gehuurde fiets of het ov heen en terug. Er stopt een tramlijn bij die locatie. Zitten op 25 minuten fietsen afstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat klinkt inderdaad wel schappelijk, dat weekend kan ik alleen niet. Tof concept dat Stone Techno, wellicht nog eens overwegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Coone - Earthquaking (2009)
Chaos Project - New Age Of Rave (schijnbaar een uitgebrachte hardcoreplaat uit 2023)
een remix van Paul Elstak - Rainbow High In the Sky
"Technofeest"
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 13:03 
 
Hardtraxxer

Wel vet eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker. Het zal vast beregezellig geweest zijn, maar om het te verkopen als techno vind ik toch wel een beetje dubbel, zeker als je ziet hoe hard er in die scene afgezet wordt tegen hardstyle. Maar als je het als een nieuw jasje verkoopt is het ineens the new thing in towm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Wel vet eigenlijk.


Als je Rebekah van jaren terug kent, weet je hoe verschrikkelijk ze is afgetakeld. :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paula Temple net zo. Heel zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 19:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
Riiss schreef:
Wel vet eigenlijk.


Als je Rebekah van jaren terug kent, weet je hoe verschrikkelijk ze is afgetakeld. :P



Niet helemaal eens (Paula Temple overigens wel).

Ik denk dat je echt moet kijken naar waar en met wie Rebekah staat. Op een Soenda, Verknipt of Rotterdam Rave dan draait ze ook wel richting wat het publiek wilt horen. Dus ja, dan krijg je dit.

Maar heb in recente tijden ook setjes van haar bijgewoond wat gewoon een bak oldschool schranz, industrial en industrial techno was. Zij maakt er ook geen geheim van dat dat is wat ze tof vindt en dat dat is wat ze nu doet en veel van haar setjes zijn dan ook om dat gebouwd. Ze doet dat ook als hybrid sets en haar gewone sets zijn vaak vooral schranz. Maar dat vind ik nog steeds anders dan wat je bij de rest van de artiesten hoort wat gewoon verkapte hardstyle en hardtrance is.

Het is een beetje meer het zelfde als Somniac One. Zij kan echt hele vette techno sets draaien (en dat wil ze graag) maar ze wordt altijd voor feesten geboekt waar ze meer de industrial, hardtechno kant op moet gaan (vanwege de feesten zelf of de timeslots). Maar ook daar, draait ze verre van het zelfde als je 13/12 Verknipt naam.

Wat ik vooral jammer vindt is hoe SNTS is meegegaan met Paula Temple daarin, hij was het schoolvoorbeeld van hoe je grimmige treinende techno maakte. Een lichtpuntje daarbij is is dat SNTS op zijn eigen socials ook aangeeft wel flauw te zijn van die kant.

En boven dat alles, dat door die troep die nu gelabeld wordt als hard techno de normale en vette hard techno compleet wordt afgeschreven en weggeduwd. Feesten die niks met een Verknipt oid te maken willen hebben boeken het niet meer omdat het hardere techno is en hardere feesten boeken het niet omdat het niet het standaard recept is wat nu populair is. Daardoor krijg je imo nu op veel normale technofeesten ook een eenheidsworst van de zelfde namen wat bij de verknipts en rotterdamse rave feesten niet anders is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prr ja SNTS en Paula Temple zijn ook goed naar de klote. Vond hun toen zo gruwelijk vet op Katharsis vroeger. Katharsis en Unpolished (met de boys jordi dirk ramon rip) sowieso wel erg hoog in vetste techno feesten die ik heb gehad.



Paula Temple die deze (toendertijd onbekende) plaat gooide op het extreem harde geluid in de Elementenstraat met miljoen stroboscopen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2023 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel opvallend, ik vond SNTS begin dit jaar op awake pasen in de gashouder heel goed draaien, was nog zonder alle flauwe dropjes en hardtechno.
Vorige  1 ... 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek