Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 179  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 12:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Maar geeft wel aan dat deze bubbel nog altijd blijft groeien, ben benieuwd wanneer hij barst.


Dat zei iedereen ook over uptempo of piepkicks/overdreven kicks, en dat gaat nog door.
Muziek evolueert nou eenmaal.

Het is misschien niet voor ons weggelegd (en ik stoor me er aan omdat het gemiddelde publiek op hardere techno feesten steeds minder mijn ding wordt en daardoor maar naar Duitsland moet voor wat degelijke sfeer) maar als zo veel mensen het tof vinden + dat cultuurtje, dan prima toch. We hoeven er niet heen of het op de voet te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Verknipt naar de Arena voor 40.000 man... Geen rem op de hardtechno scène momenteel, ongekend.

Echt een insane prestatie om in drie jaar tijd van een festival van een paar duizend man naar het slot van Sensation in de Arena te gaan en de Hard Bass slot in de Gelredome. Die techno stroming is totaal niet meer underground te noemen. Line up kun je nu wel een beetje indenken voor beide feesten(pak alle bekende namen in die scene bij elkaar en voila). Niets meer voor mij, maar ik blijf me verbazen over de groei van die stroming en ik zie die groei voorlopig niet minder worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien naar Free your mind bij een leuke line up als het overdag is. Hou verder ook niet van al te grote locaties qua techno maar Gelredome wil ik wel een kans geven.

Arena wel gaaf als ze die vol krijgen, alleen in de zomer wordt het heel vroeg licht (kun je wel lachen als je om je heen kijkt) en heel erg benauwd dan. Geluid is ook wel een dingetje daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2023 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Line up kun je nu wel een beetje indenken voor beide feesten(pak alle bekende namen in die scene bij elkaar en voila).


Elke artiest met een streep door een klinker krijgt een uitnodiging
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2023 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Khadber schreef:
Line up kun je nu wel een beetje indenken voor beide feesten(pak alle bekende namen in die scene bij elkaar en voila).


Elke artiest met een streep door een klinker krijgt een uitnodiging

Vergeet de hoofdletters niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga denk ik wel naar FYM. Want 20eu en fiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 13:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ga denk ik wel naar FYM. Want 20eu en fiets.


wablief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wa mojje thuus
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ADE Pro Pass gewonnen via XXL Nutrition, we gaan maar eens een kijkje nemen volgende week :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 20:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
ADE Pro Pass gewonnen via XXL Nutrition, we gaan maar eens een kijkje nemen volgende week :thumbsup:


Kom feesten bij Intercell x Partyboi69 in de Warehouse
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2023 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
ADE Pro Pass gewonnen via XXL Nutrition, we gaan maar eens een kijkje nemen volgende week :thumbsup:

Vet man! Mooie prijs om met een winactie te ontvangen. Je moest iets van ze kopen neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2023 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
urbandesigner schreef:
ADE Pro Pass gewonnen via XXL Nutrition, we gaan maar eens een kijkje nemen volgende week :thumbsup:

Vet man! Mooie prijs om met een winactie te ontvangen. Je moest iets van ze kopen neem ik aan?

Ja echt supergaaf! Was een winactie op hun Instagram, koop wel al jaren supplementen bij ze :).

@Dennis, is een nachtfeest dus sla 'm denk ik over.... 1tje is al genoeg.

Planning :
Woensdag Awakenings 9x9
Donderdag stad in en zien wel waar we belanden / overdag leuke dingen checken
Vrijdag draait de broer van een goede vriend in AIR
Zaterdag Mystic Garden
Zondag even kijken of ik nog zien heb :P

Uiteraard met d'n Hekzitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2023 21:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Khadber schreef:
urbandesigner schreef:
ADE Pro Pass gewonnen via XXL Nutrition, we gaan maar eens een kijkje nemen volgende week :thumbsup:

Vet man! Mooie prijs om met een winactie te ontvangen. Je moest iets van ze kopen neem ik aan?

Ja echt supergaaf! Was een winactie op hun Instagram, koop wel al jaren supplementen bij ze :).

@Dennis, is een nachtfeest dus sla 'm denk ik over.... 1tje is al genoeg.

Planning :
Woensdag Awakenings 9x9
Donderdag stad in en zien wel waar we belanden / overdag leuke dingen checken
Vrijdag draait de broer van een goede vriend in AIR
Zaterdag Mystic Garden
Zondag even kijken of ik nog zien heb :P

Uiteraard met d'n Hekzitter


Ben vrijdag ook al in de stad, dus als jullie zin hebben om ff drankje te doen, laat maar even weten. Misschien zie ik jullie wel bij Mystic Garden, de rest gaat naar STOOR en ik heb niks tot aan 23:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Let op dat je met een pro pass nog steeds een grote kans hebt om niet binnen te komen. Bij een aantal feesten hebben ze maar weinig spots, zeker nu met de extra maatregelen op kaartverkoop. :)

Oh en ADE schema is rond:
Donderdag Mindscape x Figure in Shelter
Vrijdag Into The Woods, IMANU presents Paradise & Intercell Rebekah invites
Zaterdag Dockyard en/of 909
Zondag Ratherlost in Lofi

En hopelijk nog ergens een kijkje nemen bij Raum als ze open mogen :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 13:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gaan vrijdag heen en dan in de stad een beetje rondkijken, even uit eten e.d

Zaterdag overdag gaat de rest STOOR en ikzelf kijk nog even, mogelijk Dockyard/Mystic Garden als ik nog een goedkoop ticket kan snipen. Dan in de avond naar Intercell x Partyboi69 en dan in de ochtend weer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Techno bubbel, hoewel de verknipt tegendraads herrie stroming nog steeds erg populair is/populairder wordt zie je ook een steeds grotere groep die het verschrikkelijk vindt en het ziet als meme. In dat opzicht is het dus wel enigszins iets wat klapt.

Zelf met ade naar Breakfast Club en Ratherlost. Ben wel benieuwd naar hoe het is om een feest te beginnen om 8 uur sochtends met een granola bowl bij AliA en Tsepo om vervolgens van 12-3 Helena hauff b2b Ben UFO te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 09:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Soldaat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jij mag blijven uptemposoldaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 12:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klein feestje nog gevonden voor de vrijdag met Antigone en Chlär.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2023 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag naar Royksopp geweest, was heel leuk om al dat dromerige nieuwe werk te horen. Tweede deel van de set was meer dansen (a la die remix set die ze hebben uitgegeven). Leuke podiumact met een combi van verschillende stijlen, electronica-bands en dansers/danseressen. Geluid was goed, bier heel erg duur (16,75 betaald voor twee grote biertjes incl 1,50 consumptietoken).
Gisteren naar Dockyard Festival geweest. Gezellige dag gehad met veel leuke sets. Van het dromerige van Secret Cinema, de stijlenclash van Rod b2b Daria Kolosova, de grote hits van Hi-Lo (live klinkt die muziek echt fantastisch!), de afwisselende set van Anfisa Letyago (niet mijn favoriet, maar was ok). Afsluiten was keuze tussen Chris Liebing en Dax J, meerderheid wou naar de tweede. Goed georganiseerd festival prima faciliteiten en een leuke mix van jongere en meer seniore mensen. Fijn dat de tenten goed voorverwarmd waren, binnen was het aangenaam warm. Terrein was wel een blubberbende na de regen, maar dat viel te verwachten.
Vandaag Reinier Zonneveld in de Ziggo Dome, zeer benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2023 14:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Feestje met Chlar en Antigone niet gedaan wegens ligging.

Vrijdag naar OBSCUUR x NEXUS PARIS geweest. Weinig van verwacht en een paar namen daar waren voor ons ook te lomp (oa. Stan Christ & Caravel). Maar het feest duurde van de middag tot in de ochtend en de middag en avondprogrammering had juist weer veel toffe namen zoals VILLA, Versus en Arman John, vrij goedkoop feestje ook.

Met weinig verwachtingen heen gegaan om het als opwarm feestje te doen en het viel alleszins positief mee. Kleine venue, gewoon een simpele loods met simpele aankleding, prima geluid, goed gezellig publiek en goede setjes. Op een punt werd het te snel en stevig dus zijn we naar huis gegaan.

Zaterdag naar Intercell x Partyboi69 pres. Area69 gegaan en dat was echt een absurd vet feest. Niet af kunnen maken wegens vermoeidheid in de groep en nog terug moeten rijden naar het noorden. Het geluid in de Warehouse Elementenstraat was weer absurd goed, de sfeer was ongekend goed, visuals heel tof gedaan en het publiek ging goed los en kende de muziek.

Ook goed dat Intercell nu ook de flitsen op cameras afplakt. Je merkte soms nog wel wat typisch ADE volk en de hitte binnen was ook niet te doen omdat ze niet alle deuren naar buiten open hadden gezet, waardoor je ook opstoppingen bij de foodcourt/wc's kreeg, maar meer dan dat was er ook niet mis.

Julian Muller kon door covid niet meer optreden dus het werd een MRD solo set van 2 uur waarbij Narciss af en toe kwam meedraaien. Oprecht een van de beste setjes die ik ooit gehoord heb. Veel nummers gehoord die ik wou horen maar ook het publiek ging echt goed los er bij. Alles van hyperpop, 2000's trance, eurodance en 90's techno en classics van bijv New Order en Depeche Mode kwamen langs.

Ze stonden wel wat vroeg omdat de acts er na wat gas terug gaven. 3e acts hadden beter kunnen openen, maar ook Partiboi69 b2b KiNK, Sally C b2b LOVEFOXY en Juicy Romance b2b Bae Blade waren zeer sterk. Het is wel muziek dat zich beter leent voor een buitenfestival, maar het publiek leek daar niet veel om te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reinier Zonneveld was erg goed. Zeer bijzonder om hem zo bevlogen te zien performen, gewoon bijna 10 uur lang. Rond 6 een verrassingsset van Hi-Lo, waarbij Reinier even ging eten, twee keer Hi-Lo in 24 uur is niet vervelend. Geluid stond echt geweldig goed afgesteld, hard en loepzuiver. Eerste keer dat ik bij de Ziggo Dome echt het gevoel heb dat het geluid beter is dan de AFAS live. Space 92 had een hele leuke duo set, Adam Beyer en Nina Kraviz draaiden goed met Reinier mee die het tempo er al flink in had zitten. Overall flink genoten :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2023 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor Verknipt in de ArenA zijn al 58.000 mensen ingeschreven voor pre-registratie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2023 19:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Aanvullend op bovenstaand verhaal, blijkbaar stond Calvin Harris nog een paar nummers te draaien met MRD op Intercell. MRD draaide een remix van Close To You en nog iets, maar stond te ver af om te zien dat Calvin Harris daar zelf ook was, zag het wel op de socials achteraf.

Wel vet dat zo'n gigantische naam dan even met hem komt draaien op een feest waar je een Calvin Harris nooit zou verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2023 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Voor Verknipt in de ArenA zijn al 58.000 mensen ingeschreven voor pre-registratie :cool:

En dat terwijl AMF niet uitverkoopt. Verknipt is gewoon momenteel de meest populaire organisator van Nederland, terwijl dit 3 jaar geleden nog een kleintje was.. How times have changed!
Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 179  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek