Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2023 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha ja daar ga ik wel vanuit inderdaad. Overdag had nog wel een optie geweest voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2023 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van Awakenings, heb me zondag wel vermaakt met de reacties op instagram :lol: .
Gisteren maar een mooi dagje strand gehad en de week begonnen zonder kater, ook wel prima :P.

Blijdorp Festival (thuiswedstrijdje) wordt de volgende, o.a. Grace Dahl, Sandrien, Speedy J, ROD en Horsegirl .... Geen Awakenings Line Up maar we gaan ons vast wel vermaken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2023 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was gisteren in een zwakke (of juist goede...) bui na mijn Awakenings-afterglow dus na kaartjes gekocht te hebben voor Unreal meteen kaarten gehaald voor Tegendraads. Ben erg benieuwd, haha. Het muntje kan 2 kanten op vallen verwacht ik, maar zal me ongetwijfeld wel vermaken met de groep waarmee ik ga.
Daarmee heb ik wel besloten met ADE niks te gaan doen, de kalender zit nu wel mooi verdeeld vol voor de rest van 2023. Techno-only dan alleen nog Tegendraads en Unreal maar mijn doelstelling was om dit jaar meer technofeesten te doen t.o.v. 2022 en dat is dan gelukt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2023 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
mijn doelstelling was om dit jaar meer technofeesten te doen t.o.v. 2022 en dat is dan gelukt. :thumbup:


Welcome to the darkside!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2023 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Daarmee heb ik wel besloten met ADE niks te gaan doen

Hahahahaha ja is goed hoor Remi, we kijken wel ff in oktober
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2023 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intercell is online gegaan met de lineups van ADE, zit veel moois tussen in zowel H7 als Elementenstraat.. Waarschijnlijk Rebekah Invites pakken want Cancel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2023 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde in de wandelgangen dat Ratherlost zondag met ADE weer met een editie in de Lofi komt, met o.a. DVS1 en Mulero. Dat was vorig jaar teeeering dik dus mocht dit daadwerkelijk het geval zijn 100% aanwezig. Daarnaast zaterdag een ticket voor STOOR en vrijdag gok ik op Afterlife in de Ziggo Dome, dat is dan ook een dikke optie. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2023 08:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hoorde in de wandelgangen dat Ratherlost zondag met ADE weer met een editie in de Lofi komt, met o.a. DVS1 en Mulero.

Omgomomg heel nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2023 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe, die Rebekah Invites is wel heel vet, helaas niet in de elementenstraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2023 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Intercell Elementenstraat..

MelvinFR schreef:
Ratherlost Lofi


:love: Opties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2023 10:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vorige editie van The Second Room was een succes dus gelukkig is er een 2e editie met oldskool harde techno en schranz met ViperXXL, Weichentechnikk, Luckes, Mike Drama en ikzelf Minus 25.

feesten/the-second-room-04-11-2023-haven-eindhoven-t78884.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2023 14:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
Intercell x Partyboy69 by night in de Warehouse op de 21e


De keuze is gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awake ADE zaterdag overdag is echt een waanzinnige line-up zeg. Rest is een beetje zoeken qua mijn eigen smaak.
https://www.awakenings.com/en/events/20 ... de/246557/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line Up voor Free Your Mind in Groningen (MartiniPlaza) is ook bekend gemaakt

Afbeelding

Vanwege de grote belangstelling komt er op 24 november een extra pre-party in Martini Plaza met
oa Reinier Zonneveld die een speciale Hard Techno / Early Hardcore set gaat draaien. Dat klinkt best interessant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Tegendraads

Gisteren na een weekend Zwarte Cross bijna mijn kaart verkocht maar even gestopt met janken, de knop omgezet en besloten zaterdag gewoon te gaan. Dus we mogen weer! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk zo'n beetje de ADE plannings klaar. :)

Donderdag - Overmono in Paradiso
Vrijdag Nacht - KI/KI allnighter
Zaterdag overdag - STOOR
Zaterdag nacht - Freddy K labelnight radion
Zondag overdag - nog niks (Ik wacht nog op een eventuele giegling aankondiging)
zondag 's nacht - Pax Romana in lofi
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2023 19:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vrijdagnacht - KI/KI allnighter
Zaterdagnacht - Intercell x Partyboi69 pres. Area 69 Warehouse Elementenstraat

Vooral die laatste echt zin in, met de man zelf, Julian Muller, MRD, LB aka LABAT, KiNK. Moet echt heel vet worden, met van die heerlijke volle bak feest techno en in de Warehouse Elementenstraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Remi schreef:
Tegendraads

Gisteren na een weekend Zwarte Cross bijna mijn kaart verkocht maar even gestopt met janken, de knop omgezet en besloten zaterdag gewoon te gaan. Dus we mogen weer! :bomb:

Geen spijt want het was echt vet! Ik was wat terughoudend op voorhand, mede gezien de communicatie via de socials (ik kreeg het idee dat de stagiair van 19 dit deed), de hele sfeer om het feest heen en het bijbehorende publiek. Maar eerlijk: als je gewoon feest wil is zoiets prima. 'De jeugd' weet wel wat feesten is want sfeertje was er zeker! Misschien moet ik (moeten we) gewoon af en toe niet zo zeuren, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 10:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Remi schreef:
Remi schreef:
Tegendraads

Gisteren na een weekend Zwarte Cross bijna mijn kaart verkocht maar even gestopt met janken, de knop omgezet en besloten zaterdag gewoon te gaan. Dus we mogen weer! :bomb:

Geen spijt want het was echt vet! Ik was wat terughoudend op voorhand, mede gezien de communicatie via de socials (ik kreeg het idee dat de stagiair van 19 dit deed), de hele sfeer om het feest heen en het bijbehorende publiek. Maar eerlijk: als je gewoon feest wil is zoiets prima. 'De jeugd' weet wel wat feesten is want sfeertje was er zeker! Misschien moet ik (moeten we) gewoon af en toe niet zo zeuren, haha.


Vind de toon van dat soort feesten persoonlijk wel minder (meer filmen, draait meer om gezien worden, alles moet zo snel en zo hard mogelijk). Maar uiteindelijk is het gewoon een ander soort feest inderdaad, betekent niet dat er minder gefeest wordt daar.

Voor de knallers mooi over een maand naar Paradigm x Soenda met een gezellige groep. Somniac One, Somewhen, Hadone, JakoJako, Hector Oaks, Tommy Four Seven, Daria Koslova, u.r.trax en Colin Blenders belooft al genoeg goeds en keuzestress.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 14:09 
 
Hardtraxxer



Toch gek, een Loudness Tool op Verknipt.

Vind het wel opvallend hoor, van opgepitchte early bij TRYM nu naar bijna een halve set aan originele hardstyle platen die op het gemiddelde raw feest niet zouden misstaan. Kan me ook voorstellen dat je als bezoeker ook met mixed feelings daar staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onderweg teruglopend naar Arnhem Centraal van Free Your MInd hoorde je Basswell ook allerlei DBSTF platen en Rooler platen draaien. Aan de andere kant hoor je een MANDY weer een Basswell plaat draaien, zit dus goed in het midden wat Hardstyle en deze stroming in Techno. Leuk toch, beetje kruisbestuiving?

edit: hoor nu ook inderdaad weer Club Banger, Warhorn en nog een verder voor mij niet te definieren Raw hardstyle plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Bloodlust - Samurave (Adjuzt Remix) en Delete - Louder zo gauw tijdens er doorheen te skippen ff gehoord

Hoe heet die track op 54:40?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
^ Bloodlust - Samurave (Adjuzt Remix) en Delete - Louder zo gauw tijdens er doorheen te skippen ff gehoord

Hoe heet die track op 54:40?

DJ Virus - The Master (Blutonium Boy Remix) volgens mij. Aardig rake klappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Tegendraads ook wel iets voorbij horen komen maar daar viel het nog wel mee. Cynthia Spiering en DION sloten dan wel weer af met het laatste kwartiertje rave / early hardcore maar dat sloot er wel prima op aan, vond ik.

Tegenwoordig kom je als 'raw' liefhebber, naast sets van Spoontech-artiesten of een Element en Adjuzt e.d., beter aan je trekken op een technofeest, qua kicks en klappers. Persoonlijk kan ik me daar meer dan prima op vermaken. Zo'n line-up als Supremacy of Rebelion is 9/10x niet wat ik zoek en dan vermaak ik me beter op een gemiddeld huidig 'Tiktok' technofeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Tegenwoordig kom je als 'raw' liefhebber, naast sets van Spoontech-artiesten of een Element en Adjuzt e.d., beter aan je trekken op een technofeest, qua kicks en klappers. Persoonlijk kan ik me daar meer dan prima op vermaken. Zo'n line-up als Supremacy of Rebelion is 9/10x niet wat ik zoek en dan vermaak ik me beter op een gemiddeld huidig 'Tiktok' technofeest.

Nee hier kan ik me ook wel in vinden denk ik, tenminste, als ik van vrienden hoor wat er gedraaid wordt op een Tegendraads is dat 10x meer m'n ding dan die geforceerde zaag/piep meuk + verplichte uptempo in elke set op de meeste raw feestjes a la Supremacy. De echte "zware" klappen komen niet eens meer aan bod op 9 vd 10 hardstyle feesten, dat vind je nu veel meer in het techno spectrum.
Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek