Remi schreef:
Remi schreef:
Remi schreef:
Tegendraads
Gisteren na een weekend Zwarte Cross
bijna mijn kaart verkocht maar even gestopt met janken, de knop omgezet en besloten zaterdag gewoon te gaan. Dus we mogen weer!

Geen spijt want het was echt vet! Ik was wat terughoudend op voorhand, mede gezien de communicatie via de socials (ik kreeg het idee dat de stagiair van 19 dit deed), de hele sfeer om het feest heen en het bijbehorende publiek. Maar eerlijk: als je gewoon feest wil is zoiets prima. 'De jeugd' weet wel wat feesten is want sfeertje was er zeker! Misschien moet ik (moeten we) gewoon af en toe niet zo zeuren, haha.
Vind de toon van dat soort feesten persoonlijk wel minder (meer filmen, draait meer om gezien worden, alles moet zo snel en zo hard mogelijk). Maar uiteindelijk is het gewoon een ander soort feest inderdaad, betekent niet dat er minder gefeest wordt daar.
Voor de knallers mooi over een maand naar Paradigm x Soenda met een gezellige groep. Somniac One, Somewhen, Hadone, JakoJako, Hector Oaks, Tommy Four Seven, Daria Koslova, u.r.trax en Colin Blenders belooft al genoeg goeds en keuzestress.