Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal de namen onthouden. Vorig jaar ook even bij Amelie Lens gestaan omdat de groep daar graag heen wou, die sloot toen de ‘Mainstage’ af. Vond dat toch wel wat traag voor dat tijdstip. Opzich ook geen ramp die afsluiter aangezien we waarschijnlijk rond half 11 al richting de uitgang moeten lopen om de trein te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poh zondag area Y Paula Temple b2b SNTS mis ik wel op zaterdag maar ga me wel vermaken.
Ik heb een bus geregeld voor 80 man, die zit bomvol en de pre-party begint dan al. Zin in, en het weer zit goed mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand hoe lang het lopen is van de noord uitgang naar de pendelbussen?
Willen om 23:00 weg na Amelie Lens om de trein van 00:10 te halen is dit tijd genoeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 07:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het ook wel belangrijk is om te weten wat het schema is van die pendelbussen, haha. Ik weet niet of ze af en aan rijden maar stel: er zit steeds een kwartier tussen. Dan kan je daar al wel rekening mee houden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanuit Hilvarenbeek geen ervaring, maar de versie van Amsterdam had non stop bussen rijden. Je zou het misschien op socials aan Awake kunnen vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet niet zeker of het hier thuishoort, maar vond het te grappig om niet te delen. Somniac One heeft tijdens haar set op BTC berichten/video calls ontvangen van meerdere technosoldaten dat het "harder moest". Afbeelding

Om even een beeld te schetsen of het ook echt harder moest, in het eerste kwartier alleen al draaide ze o.a. Smoke Eater en TOA - The Wandering Mind (Mindustries Remix). In het laatste halfuur draaide ze o.a. Kill Everyone, Angel - Industrial Schranz-Core, Dione - Pain Till I Die, Catscan - World Is Mine en Endymion - Anger (Ophidian Remix).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 14:54 
 
Hardtraxxer

Nogmaals een bevestiging dat die 'hard'-techno community echt een soort Circus Renz aan het worden is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik las op de BASIS pagina van By The Creek dat ze het vooral te traag qua BPM vonden. Ervoor stonden Clara Cuvé en AnD, gok dat die het tempo wat hoger hadden dan Somniac One.
Wel echt ontzettend kansloos dat je dit naar een artiest stuurt die op dat moment aan het draaien is. Alsof de DJ een soort spotify is dat je maar even mag bepalen wat diegene draait. Waarschijnlijk gewoon een simpele dude terwijl er veel mensen het gewoon naar hunz in hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha wat een volk, ook niet de minste platen die ze gedraaid heeft idd :lol: Het is ook wel een beetje schuld van haar collega's die de sets voor Somniac One (lekker collegiaal ook) wss flink het bpm opgeschroefd hebben om maar te voldoen aan het groepje mensen wat de sneller=harder mentaliteit blijkbaar nogal omarmt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AnD heeft daar een handje van, die zal het wel naar hardstyle tempo hebben opgeschroefd. Maar als je de nummers zo ziet van Somniac One, is dat setje ongetwijfeld harder gegaan dan AnD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond vorig jaar het publiek ook maar mwah daar, veel Joel Beukers volk die niet eens weten wie er staat te draaien en zoveel mogelijk drugs naar binnen gooien :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook grappig om haar reactie te lezen, ze brandt een deel van de techno scene ook best hard af haha. Ze krijgt gelukkig ook veel bijval van collega DJs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond dit statement van haar wel mooi: I’m a dj, not a jukebox :lol:
Lijkt wel of een hele schare pure hardcore verwachten? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wat ik las op de BASIS pagina van By The Creek dat ze het vooral te traag qua BPM vonden. Ervoor stonden Clara Cuvé en AnD, gok dat die het tempo wat hoger hadden dan Somniac One.

Yup, AnD (die is ook een partij afgegleden sinds het geen duo meer is trouwens) had inderdaad lekker het tempo erin zitten. Dus dan heb je een beetje het "sneller is harder en harder is beter"-probleem wat hardcore ook een aantal jaar geleden heeft doorgemaakt. Voeg daar nog aan toe dat het geluid bij het begin van Somniac One vrij zacht stond en je krijgt dit soort taferelen.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2023 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Even de stream aangezet. Heerlijk setje van Len Faki tot nu toe. Toch wel lichte FOMO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2023 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd of het allemaal doorgaat morgen…

-edit- Morgen 10:00 een update van Awakenings, belooft niet veel goeds…
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2023 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Code oranje is wel pittig. Ik hoop voor jullie dat het doorgaat, maar deze vooruitzichten zijn niet best.

Het schommelende weer van de afgelopen week is wel ongekend, man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister was ook de 2e editie van Rave the Planet. De officieuze opvolger van de Love Parade.
Wel gaaf om te zien dat het toch zo'n 200.000 trok :D

Vanwege de hitte had de politie een ietwat bijzondere oproep
Citaat:
Polizei: „Bitte entkleiden Sie sich nicht!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Awakenings vandaag.
Kans op zeer extreem noodweer met hagelstenen zo groot als golfballen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En uiteraard steeds minder noodweer op buienradar….

Heel zuur dit maar snap dat ze een beslissing moesten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2023 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren een fijne Awakenings gehad. Goed terrein, bijna nergens te druk en veel gezien. Rondje stages en daarna Remi en rikraben ontmoet, was erg gezellig!
Daarna naar Oscar Mulero, meteen de set van de dag. Heerlijk zweverig en afwezig. Daarna onverwachts naar Hektor Oaks gegaan, leuke set en mogelijk nog wel een keer zien, draaide ook Tiesto - Adagio for Strings, props daarvoor. Daarna wat eten en einde Enrico Sangliuano gezien en daarna Len Faki op W, prima combi, maar na een dik uurtjen Len Faki wat anders opgezocht. Snelle snack gehaald en naar einde van Dax J gelopen, fijne drive in de set. 9x9 geprobeerd en kreeg daar Tiktok Techno voorgeschoteld. Even geprobeerd, maar niet mijn ding. Voelde voor mij alsof ze hardstyle willen voorschotelen aan techno publiek. Veel rave hoovers en hardstyle kicks voor een techno drop, goed voor tiktok korte filmpjes. Wel heel enthausiast publiek. We zijn daarna naar Rush gegaan voor een drie kwartier fatsoenlijk techno treinen en afgesloten bij Adam Beyer voor de prachtige lichtshow op de V.
All in all een goede dag en een fijn festival, Awakenings blijft voor kwaliteit staan. Zonde dat ze vandaag niet open mochten, voor zowel de bezoekers als de organisatie is dat een bittere pil
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2023 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, was leuk je eens te ontmoeten en een biertje te doen!
De dag begon een beetje chaotisch met de busreis die we geregeld hebben. 80 man op tijd in een bus krijgen, die allemaal bij elkaar willen zitten enzovoorts was een beetje stress maar eenmaal onderweg ging dat prima.

Rond half 3 waren we binnen, na een klein rondje lopen gestart bij Deborah de Luca. Was lekker inkomen, vond het in de zon nog niet te warm en daar een tijdje gedanst. Op tijd vertrokken om na een rondje lopen door te gaan na Klangkuenstler wat voor mij de set van de dag was. Hoog tempo maar geen 'Tiktok-techno', vanaf minuut 1 zat de sfeer er dik in en we hadden ook een prima plek met een gezellige groep om ons heen. Om 7 uur wat gaan eten, pasta pesto die wel prima was, even richting DVS1 in de X gelopen maar dat vonden we niet zoveel, door naar D / 'Gashouder' voor stukje Moxie en Seinfeld. Mooie stage weer, leuk om buiten nog een stukje mee te pakken, muziek was leuk voor even maar voor mij op dat moment iets te rustig. Via Patrick Topping / C doorgelopen naar Dax J wat prima opbouwend was en lekker doortreinen en vanaf dat moment tot het einde de tent niet meer uitgeweest. 9x9 vond ik erg dik als afsluiter, de sfeer was gruwelijk en voor mij werkt die muziek wel.
Uiteindelijk een erg chaotisch laatste half uurtje gehad :lol: . RickZ attendeerde me er op dat de buschauffeur had geappt dat de bus totaal ergens anders zou staan voor vertrek, op 20 minuten lopen, dus diezelfde 80 man moest ik weer op de hoogte zien te brengen terwijl ik van vrijwel niemand een telefoonnummer had. Ook was iedereen uit de groep waarmee ik was redelijk in de gloria dus dat was nogal een opgave. Toch viel het uiteindelijk niet tegen en rond 02:15 was iedereen bij de bus en konden we vertrekken.

Hele toffe dag gehad. Enerzijds jammer dat ik niet alle stages echt heb gecheckt maar het terrein an sich is meer dan bekend en ik zocht liever de muziek op die ik leuk vind dan dat ik mijn tijd ergens maar uitzit. Zo ben ik (wederom, net als vorig jaar) niet eens op de W geweest en heb ik de U en L niet gezien.
Wat mij betreft volgend jaar weer. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2023 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om meteen maar door te pakken: na het zien van dit filmpje https://www.instagram.com/reel/CqTXOefrWpV/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng== meteen maar met een groepje kaarten gekocht voor deze.
https://partyflock.nl/party/452358:unreal-x-Free-Your-Mind

Het zal niet van iedereen hier zijn smaak zijn, maar ben er wel enthousiast over. Het enige nadeel is een nachtfeest, dat is al bijna 4 jaar geleden dus even kijken of opa 't nog kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2023 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Om meteen maar door te pakken: na het zien van dit filmpje https://www.instagram.com/reel/CqTXOefrWpV/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng== meteen maar met een groepje kaarten gekocht voor deze.
https://partyflock.nl/party/452358:unreal-x-Free-Your-Mind

Het zal niet van iedereen hier zijn smaak zijn, maar ben er wel enthousiast over. Het enige nadeel is een nachtfeest, dat is al bijna 4 jaar geleden dus even kijken of opa 't nog kan.


Een buiten nachtfeest eind september? Niet bang
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2023 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie dit nu pas :lol: , maar neem aan dat het een foutje op Partyflock is en dat het binnen is.
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek