Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne set Triumph, hij lijkt ook iets meer de hardgroove kant op te gaan.
ADE aankondigingen komen nu links en rechts voorbij. Zijn er nog specifieke waar ik naar uit moet kjiken? Momenteel tickets voor Royksopp en wil weer naar Dockyard dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 19:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Fijne set Triumph, hij lijkt ook iets meer de hardgroove kant op te gaan.
ADE aankondigingen komen nu links en rechts voorbij. Zijn er nog specifieke waar ik naar uit moet kjiken? Momenteel tickets voor Royksopp en wil weer naar Dockyard dit jaar.


R Label komt met een evenement op de vrijdag, organisator nog onbekend (waarschijnlijk Unreal of Intercell).

Dat is het enigste zekerheidje voor mij tot nu toe, de rest zie ik nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
R Label komt met een evenement op de vrijdag, organisator nog onbekend (waarschijnlijk Unreal of Intercell).


Het is Audio Obscura geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 18:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Broken Balance schreef:
R Label komt met een evenement op de vrijdag, organisator nog onbekend (waarschijnlijk Unreal of Intercell).


Het is Audio Obscura geworden.


Dikke line up, aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aiii, die R label is precies over Royksopp heen en die gasten wil ik heel graag zien, had niet gedacht dat dit overdag zou zijn. Hier moet ik even over nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 21:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



Wat heerlijk zomers en funky is dit. Enigste wat me nog van een R Label zou afhouden is als CAIVA of MRD ergens staat dat weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://on.soundcloud.com/av75pxt3tJvTbBjc7


Nieuwe Funk Assault, lekker man
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2023 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo na Defqon moet ik mezelf echt nog even opladen voor Awakenings volgende week maar die setjes op de Green maken me ook wel weer hyped. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awakenings zondag aanwezig, area Y toch wel donders lekker zeg
Met m’n vriendin samen en die wil ook wel wat meer dan in een donkere tent staan de hele dag dus eigenlijk alleen Rebekah een zekerheidje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme, lopen we elkaar weer mis.

Meer mensen van hier die op zaterdag gaan? Zit zelf al even de timetable in elkaar te puzzelen. Eerst even de gebruikelijke rondjes lopen en alles checken maar ik heb nog weinig zekerheidjes die ik per sé wil zien:
- 17:00 Deborah de Luca (@Paling vooraan met de broek omlaag)
17:00 - 19:00 Klangkuenstler. Misschien niet de volledige set: wat kan ik verwachten van Hadone & Somewhen? Houdt Hadone nog een beetje de Viper Diva-stijl aan?
Ik heb Farrago op Defqon niet gecheckt maar van wat ik gehoord heb, bevalt me dat wel. Kan ik dat hier ook verwachten? Of zou je naar Héctor Oaks gaan?
Daarna neig ik naar Dax J (of anders advies?) echter vind ik de afsluiter lastig. 999999999 is als enige naast de grote stages tot 01:00 uur, de rest stopt eerder. Dat kan denk ik hit or miss zijn?

Advies advies advies....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 12:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
wat kan ik verwachten van Hadone & Somewhen? Houdt Hadone nog een beetje de Viper Diva-stijl aan?


Af en toe ja, verandert per set. Somewhen is wel heel dik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké oké, misschien toch beiden dan even checken.
En daarna, enig advies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou zelf Karenn boven Dax J kiezen. Karenn is wat experimenteler.

Afsluiter zou ik tussen 9x9 of Rush kiezen. 9x9 zal wat meer Tiktok 'hard' techno zijn en Rush heeft altijd een hele fijne groove in zijn set, zal ook wel aardig treinen als afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik heb Farrago op Defqon niet gecheckt maar van wat ik gehoord heb, bevalt me dat wel. Kan ik dat hier ook verwachten? Of zou je naar Héctor Oaks gaan?

Ik zou op dat tijdstip naar DVS1 gaan. Ik weet niet wat die man live doet, maar je raakt compleet gehypnotiseerd. En anders Pan-Pot.

Remi schreef:
En daarna, enig advies?

Ik zou Len Faki over Dax J verkiezen.

Als afsluiter wel eens met 9x9 of DJ Rush.


Maarja, is ook maar net waar je naar op zoek bent op zo’n dag. Als je meer wil beuken, moet je misschien niet DVS1 en Len Faki kiezen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 15:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

laat setje van Len Faki is ook wel beuken, alleen niet op een hoog bpm.

Karenn is ook tof, wel wat meer percussiewerk en offbeat spul dan je bij Dax J zou horen. Dax J is gewoon doortreinen. Zou gewoon gaan kijken wat meer bevalt.

DJ Rush zou ik altijd kiezen, die brengt genoeg stevig spul, maar niet zo overdreven als 9x9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thankkssss, we gaan het zien volgende week. Inmiddels weer fris en fruitig dus we kunnen er weer tegenaan. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn timetable voor Awakenings bestaat echt alleen maar uit keuzes :lol:
rondlopen (andres Quelza), Setaoc Mass & Matrixxman of David Vunk, Oscar Mulero of Klangkuenstler of Sam Paganini, DVS1 of Function, waarschijnlijk Len Faki (al twijfel ik ook met Ben Klock, Karenn, Dax J), DJ Rush. Er staat echt te veel leuks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de zondag zal het zoiets worden : Bart Skills / Charlie Sparks , dan naar Rush, Rebekah, Paula Temple & SNTS / Joseph Capriati en afsluiten bij Reinier Zonneveld of Amelie Lens. Kunnen we erna meteen de pendelbus naar Tilburg pakken aangezien we om 00:10 de laatste trein naar Rotterdam moeten hebben.

Ook wel benieuwd naar de wat kleinere stages, zoals de L en D. Verwacht ook bij D wel een beetje Narciss/ Heartstring achtige techno dus we gaan het zien :).

En Remi, jammer idd het moet toch een keer gaan lukken die meeting he :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, wat in het vat zit verzuurt niet he, Tim. Is al weer even geleden ...

Ik zie net BB een Cancel-setje posten. Is er ergens op zaterdag nog kans dat iemand wat platen van hem gaat draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Is er ergens op zaterdag nog kans dat iemand wat platen van hem gaat draaien?

Zit naar de timetable te kijken maar schat de kans erg klein, heel misschien Farrago of AIROD?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks, gap. Daar wilde ik toch al even langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dockyard & Mystic Garden line up voor ADE is fijn:
https://dockyardfestival.com/dockyard-ade-2023-2/

oa Hi-Lo, Chris LIebing, Rebekah vs Cleric, Afra, Helsloot :). Ga me daar vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga zondag me weer een keer wagen aan Awakenings, vorig jaar uitstekend vermaakt hier!
Toen voornamelijk bij Area X & U gestaan. Nu moet ik zeggen dat de namen dit jaar mij minder zeggen. Waar vorig jaar 9x9 heerlijk afsloot heb ik nu geen idee waar ik aan het einde heen moet aangezien de namen op dat tijdstip me minder aanspreken. Tips voor leuke sets zijn welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 09:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Tips voor leuke sets zijn welkom!

Als 9x9 je vorige keer beviel ga je je prima vermaken bij area Y :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Ga zondag me weer een keer wagen aan Awakenings, vorig jaar uitstekend vermaakt hier!
Toen voornamelijk bij Area X & U gestaan. Nu moet ik zeggen dat de namen dit jaar mij minder zeggen. Waar vorig jaar 9x9 heerlijk afsloot heb ik nu geen idee waar ik aan het einde heen moet aangezien de namen op dat tijdstip me minder aanspreken. Tips voor leuke sets zijn welkom!

Wij weten ook niet echt waar we af gaan sluiten...

Waarschijnlijk Amelie Lens, stijltje is wel lekker pakkend al het van mij wel iets meer á la 999999999 of SNTS gemogen. Rare keuze om I Hate Models af te laten sluiten in de Y, het is maar net hoe de wind staat bij hem.

Vroeg naar binnen iig zodat we om 15:00 klaar zijn voor Charlie Sparks in de Y.
V en W even kijken bij Capriati en Anfisa Letyago of Indira Paganotto.
Liebing vs Luke Slater is ook leuk, alleen staat Rebekah al in de Y op die tijd.

Maar kan je idd area Y aanraden, en X. En vergeet niet Rush te checken op de extra stage als het lukt :).
Misschien tot zondag!
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek