Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2023 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren thuiswedstrijdje gehad bij Toffler festival. Wat een heerlijk gemoedelijk festival op een prima locatie met geweldig weer. Ondanks dat het (zo goed als) uitverkocht was overal hele dag genoeg ruimte gehad (uitgezonderd bij Reinier).

Voorzieningen waren top, geluid was vooral later op de dag overal wel goed. Was nog een stage toegevoegd diep in het bos (Powershift), was genieten daar :lol: .

Uiteindelijk veel in de tent geweest, setje van de dag DJ Rush voor mij. Wat een groove in zijn set altijd. Besloten om af te sluiten bij Reinier, wat een tegenvaller. Grote drukte en meer breaks dan treinen in zijn set, geen waardige afsluiter.

Volgend jaar weer zekerheidje denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2023 17:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Vrij recent hardgroove techno ontdekt en het spreekt me tot nu toe enorm aan. Hebben mensen aanraders qua artiesten, playlists of sets die ik moet luisteren om meer van deze muziek te ontdekken? Kom maar door!


Alles van SHDW & Obscure Shape hun label Mutual Rhythm
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
BroodjeKroket schreef:
Vrij recent hardgroove techno ontdekt en het spreekt me tot nu toe enorm aan. Hebben mensen aanraders qua artiesten, playlists of sets die ik moet luisteren om meer van deze muziek te ontdekken? Kom maar door!


Alles van SHDW & Obscure Shape hun label Mutual Rhythm

Dit idd :yes:

Waar ik verder goed op ga:
Stranger/TAFKAMP
DJ Rush
Funk Assault (Chlaer en Alarico)
BAUGRUPPE90
CRAVO
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2023 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ghost in the Machine heeft een Boiler Room set maakt, dik 30 tracks in een uur doorgeloopt.


Ki/Ki 5 hours of acid heeft twee uurtjes videoset online in de Elementenstraat.


Tot slot nog een serie op Arte Conzert waarin verschillende DJ's in een Hanger in een Hanger setjes draaien. Dit is mijn favoriet tot nu toe, andere DJ's en release data van die video's staan in de beschrijving op youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2023 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Gisteren thuiswedstrijdje gehad bij Toffler festival. Wat een heerlijk gemoedelijk festival op een prima locatie met geweldig weer. Ondanks dat het (zo goed als) uitverkocht was overal hele dag genoeg ruimte gehad (uitgezonderd bij Reinier).

Voorzieningen waren top, geluid was vooral later op de dag overal wel goed. Was nog een stage toegevoegd diep in het bos (Powershift), was genieten daar :lol: .

Uiteindelijk veel in de tent geweest, setje van de dag DJ Rush voor mij. Wat een groove in zijn set altijd. Besloten om af te sluiten bij Reinier, wat een tegenvaller. Grote drukte en meer breaks dan treinen in zijn set, geen waardige afsluiter.

Volgend jaar weer zekerheidje denk ik.

Hee toevallig, was voor mij ook een thuiswedstrijd. Beste editie waar ik tot nu toe geweest ben, top weer, gezellig publiek en wat een beuksets gehoord zeg :worship: .

Aangezien er twee mensen mee waren die nog nooit naar een technofestival geweest zijn, de dag lekker rustig begonnen bij de Powershift in het bos bij Lena :lol: . Publiek was wel een stuk jonger en meer gasten zonder shirt dan bij andere area's, maar losgaan gehalte was goed hoog !

Daarna even rondgelopen en achtereenvolgens DJ Rush, Rebekah en Reinier Zonneveld in de Fututre Shock meegepakt, Rush klapte er echt hard op maar Rebekah sloeg alles.... Hardtechno, schranz, jump, hardstyle, hardcore alles kwam voorbij wat een kunstenares is ze toch :worship: !

Daarna even bij moeten komen maar Reinier was ook top, wel iets eentoniger maar gezellige afsluiter (wel even bij Adam Beyer gekeken, wat klinkt dat traag na een hele dag beuken).

Shoutout naar m'n vriendin die een gast op z'n gezicht sloeg nadat ie 10 keer haar hoed had afgepakt en weer opgezet en ze vroeg of hij op wilde houden :lol: :thumbsup: . Verder alleen maar leuke en gezellige mensen, heel erg vergelijkbaar met Awakenings maar dan minder toeristen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren naar Free Your Mind geweest. Goed georganiseerd festival op een kwartiertje lopen van Arnhem centraal station :).

Na wat omzwervingen naar FJAAK, Speedy J, Klangkuenstler, Joris Voorn, Reinier Zonneveld geweest. De buitenstage waar FJAAK en Speedy J stonden was het erg rustig, toch opvallend voor die grote namen. Toen we bij Klangkuenstler kwamen zagen we waarom, deze stond maximaal vol, mensen die op de speakers aan het dansen waren, echt een bijzonder gezicht. Wel erg gezellig!
Joris had een trancy setje en Reinier Zonneveld was eigenlijk gewoon prima. Onderweg lopend naar de laatste trein op het terrein nog diverse Rooler platen gehoord, vermoedelijk bij Basswell.
Eigenlijk weinig op te merken aan het festival, behalve dat het gedeeltelijk gesponsord werd door Joel Beukers, hij stond ook een beetje stoer te doen bij Reinier Zonneveld.. Tja.

Hierna Defqon weekend, daarna Awake zaterdag. Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die FYM Reinier Zonneveld-editie met Koningsdag was ook één grote Beukers-show, met die shotjes van drankjes van hem en die gouden Hummer.
Wil op Defqon nog wel wat leuke techno-sets meepakken. Aanraders? Geck-O opening op de Green maar die valt tegelijkertijd met Prefix & Density en Envine. 10 CLS / Ophidian? Nog meer aanraders, naast de vrijdag / Green? Ken niet alles van de Silver namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 10:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit zijn open deuren maar Somniac One op vrijdag, Rabbeat, Embrionyc en KRTM op zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even zo uit mijn hoofd: Tham, Ghost In The Machine, Somniac One op de Green op vrijdag. In principe is de hele vrijdag natuurlijk hardtechno. Dus eventueel gewoon op een moment dat je even niks te doen hebt daar naar binnen wandelen.

Zaterdag de silver om 12:00 met Rude Awakening en op zondag Rabbeat en KRTM op de silver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeste zijn hier genoemd inderdaad. Mits ik me aan mijn planning ga houden mik ik op Geck-o, Ghost in the Machine en Somniac One op vrijdag, mogelijk nog een staartje 10CLS als Phuture Noize tegenvalt. Mad Dog downtempo op zondag op de Silver, misschien die dag nog het een en ander spontaan, zondag heb ik een aanzienlijk rustigere planning, maar dat is ook festival dag 4 :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ging me inderdaad om namen als Tham, Rabbeat en ook Embrionyc die ik niet heel goed ken. Thanks!
Buitenom de vrijdag is het dus beperkt op zaterdag en zondag met wat namen maar dan weet ik mijn weg wel te vinden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2023 18:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Het ging me inderdaad om namen als Tham, Rabbeat en ook Embrionyc die ik niet heel goed ken. Thanks!
Buitenom de vrijdag is het dus beperkt op zaterdag en zondag met wat namen maar dan weet ik mijn weg wel te vinden. :thumbup:


Kom feeste bij Tham maat, ik ga daar sws heen. Een naam die veel in Duitsland staat met goede grimmige stevige techno en bijna nooit in Nederland staat.

Ik ben sws de vrijdag en zondag gewoon de eerste 3 a 4 uur bij de Green/Silver te vinden.



Ook zijn alias samen met VII Circle is goud.



R Label (van Kobosil) heeft ook weer een nieuw Sektion Album uitgebracht, staat echt veel goed spul op, maar deze drie steken er bovenuit.



Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2023 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag van Verknipt weer fijne snoei en zaagfilmpjes voorbij komen uit de hangar :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2023 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vers van Boothstock. Speedy J had ff een ouderwetse afsluiter zeg, de tering wat was dat heerlijke donkere treintjestechno. Echt de ouderwetse Speedy :love: , geen verknipt poespas in z'n set.

Cynthia Spiering was ook belachelijk hard, early hardcore jump hardstyle alles kwam voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de Zwarte Cross (ja ja) staan achtereenvolgens Miss Djax en Cynthia Spiering (gabber set). Nou vind ik die gabber sets nooit zo heel dope en vind ik de Zwarte Cross ook totaal geen setting om te gaan techno'en, toch wil ik wel even gaan kijken. Miss Djax heb ik sinds Defqon in 2014 ofzo niet meer gezien dus ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Op de Zwarte Cross (ja ja) staan achtereenvolgens Miss Djax en Cynthia Spiering (gabber set). Nou vind ik die gabber sets nooit zo heel dope en vind ik de Zwarte Cross ook totaal geen setting om te gaan techno'en, toch wil ik wel even gaan kijken. Miss Djax heb ik sinds Defqon in 2014 ofzo niet meer gezien dus ben wel benieuwd.

Wat een armoe techno op de ZC ik ga boycotte
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Op de Zwarte Cross (ja ja) staan achtereenvolgens Miss Djax en Cynthia Spiering (gabber set). Nou vind ik die gabber sets nooit zo heel dope en vind ik de Zwarte Cross ook totaal geen setting om te gaan techno'en, toch wil ik wel even gaan kijken. Miss Djax heb ik sinds Defqon in 2014 ofzo niet meer gezien dus ben wel benieuwd.


Deze zou weer prima passen in de huidige trend Techno:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoopppaaa kom schranze
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, had die schranz sound een beetje voor ogen. Dat is ook wat me nog kan herinneren van de Refuse-stage op Decibel (rip).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 23:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heu Soenda komt naar Groningen (Paradigm) met echt een dikke line-up

Colin Benders
Daria Koslova
Hadone
Héctor Oaks
JakoJako
Joannes
Selene
Somewhen
Somniac One
Tommy Four Seven
U.R. Trax
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 16:12 
 
Hardtraxx Elite



Nieuwe M4ZE PUSHER plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:


Nieuwe M4ZE PUSHER plaat.

Klinkt goed hoor! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeveer 25 sets van laatste awakenings staan online op soundcloud. Ik luisterde net een stuk Paula Temple, daar zit een hele gare techno edit van Chain Reaction - The Record Breaking en ook nog een andere hardstyle plaat met oude feeling met een pingpong balletje als sample.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 21:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja Paula Temple is me iets te verknipt geworden, die oude grimmige setjes van haar mis ik wel.

Tegelijkertijd, dat setje van Stephanie Sykes & Tommy Four Seven is echt geweldig, en die opener van Noneoftheabove is ook zeer vet, heel stevig maar niet op een onnozel BPM en 100 genres in een mix.

Dit is ook echt een vette naam:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 13:28 
 
Hardtraxx Newbie

Mis de oude Paule Temple idd. Vond haar op Awekenings Spring Festival helaas ook niks meer aan.

Morgen Wata Igarashi zien! Zin in. Erg benieuwd ook naar de tuin van de Lofi.

Hier nog een fijn setje van D.Dan :)

Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek