Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 10:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er is inderdaad nooit echt een main. Je hebt wel een stage waar alleen maar grote namen staan, maar je hebt op de rest van de stages vrijwel altijd ook een of meerdere grote namen staan waardoor de drukte mooi verspreidt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Gisteren online gekomen en direct geluisterd, wat een heerlijke set zeg. Had ik achteraf graag bij willen zijn.
Vanavond ook de set van Alignment van awake zomer festival online :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 10:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Remi schreef:
Wie gaan er nog naar Awakenings volgende week?

Deze jongen op de zondag :cool: Laat maar weten als je nog gaat


Maat van me heeft twee tickets gewonnen dus eveneens onverwacht zondag aanwezig.
Zin in.

MRD vandaag met een nieuw album gekomen, het is haast meer jaren 80 muziek met wat lichte techno invloeden (vind het BPM soms te hoog) maar het is echt heerlijke zweefmuziek.

Khadber schreef:
Vanavond ook de set van Alignment van awake zomer festival online :).


Hype, eindelijk die set terugluisteren. Was samen met SNTS en Antigone toen het setje van het weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vergeet even TAFKAMP en Talismann, vriendelijke vriend uut het oosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 15:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Je vergeet even TAFKAMP en Talismann, vriendelijke vriend uut het oosten.


Je vergeet even dat Groningen niet in het oosten ligt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Jawel joh.

Fijn weekend alvast allen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2023 19:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Shit, hier kan geen logica tegen op.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2023 07:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk weer vandaag!
Veel plezier aan de mensen die ook gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 09:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Prima dag gehad de zondag Awake, mede door het gratis kaartje, maar ik denk dat dit de laatste keer Awake Spaarnwoude is. Als ik hier 90 euro voor had betaald dan was ik met een compleet ander gevoel naar huis gegaan. Wat een gigantisch contrast met 2019 en Summer Edition was dit zeg.

Parkeren ging snel, fouilleren werd door Profisec gedaan dus ik voelde de bui al hangen. En blijkbaar terecht, hij fouilleerde mij (extreem grondig) en bleef op een gegeven moment volhouden dat een genaaid stukje denim bij mijn kontzak iets was. Ik zeg dat dat gewoon een genaaid hard stukje is maar tot 3x toe bleef hij "volgens mij is dat wat hoor, wat heb je bij je" zeggen. Ik had ook niks bij me, dus de irritatie liep me behoorlijk op tot het punt dat ik een korte broek tot bijna mn zak oprolde zodat hij een keer ophield met zeiken. Dan krijg ik vervolgens een "nou vooruit voor deze keer dan maar". Die mongolen liepen ook als haantjes extreem aanwezig door het publiek heen de hele tijd.

Eenmaal op het terrein, moest je via social media/mail registreren om een kluisje te krijgen. Het mocht niet via de balie (terwijl dit wel kon) en zo'n huppelkut gaf als excuus "ja maar het is mooi weer toch". Vervolgens MOEST je per 5 munten kopen, dit dus ook maar een keer gedaan.

Toen we aankwamen leken we haast de enigste op het terrein (we waren om 12:30 binnen). Er was bijna niemand, en dit bleef zo tot aan een uur of vier. Zelfs daarna waren de meeste podia hooguit voor een kwart gevuld, zelfs bij de populairste acts stonden de stages niet vol.

Het geluid was bijna overal enorm slecht. Te zacht en te dof (en bij de U te luid met te weinig bass). Bij de main was het nog prima en bij de X bij vlagen op bepaalde plekken, maar de rest was echt matig.

Geopend bij DEAS wat top was en het laatste stukje Noneoftheabove was ook goed. JKS & Tigerhead waren wisselvallig, trackkeuze was goed (Props voor David Strasser - Paimon) maar ik denk niet dat zij goed samen passen in een set, stijlen te verschillend. VNTM werd verpest door slecht geluid. Klangkuenstler had het setje van de dag, een heerlijke bak schranz op normaal tempo + Untergang, Deine Angst, Kalt en Weltschmerz draaien en het geluid stond goed. Vervolgens Speedy J willen pakken maar die kerel lijkt het Verknipt virus te hebben gepakt, draaide 160+ bpm en ging hardcore draaien op het laatst. Anetha was eveneens geweldig, enorm goede sfeer en toffe trackkeuze met enorm veel energie, het geluid zat haar alleen tegen. Afgesloten bij Helena Hauff wat ook heel vet was, die sfeervolle doch stevige enorm oude electro/techno met extreem goed vinyl mixwerk was top.

Al met al was de muziek prima, maar dit was organisatorisch gewoon een aanfluiting. Bijna alles was slecht geregeld of slechter dan voorgaande edities. Dit terwijl Awake voorheen voor mij een van de, zo niet het best georganiseerde festival van alles was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha Dennis heb je nou Kobosil vs Clara Cuve gemist aka de set van de dag??? Dat was zo belachelijk goed :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 10:37 
 
Hardtraxx Newbie

Was mijn eerste keer Awakenings en ook mijn laatste. Hoewel ik een leuke dag gehad heb (weer was op zaterdag echt perfect) vond ik het jammer dat bijna alle stages binnen waren. En inderdaad het geluid... vond dat bijna nergens echt goed. Dekmantel doet dat dan echt een stuk beter.

Prijs-kwaliteitverhouding was gewoon ondermaats. Had dit echt een stuk beter verwacht.

Rodhad wel een erg lekker setje (L).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verhalen over organisatorisch een bende had ik wel als laatste verwacht bij Awake, zonde. Heb ze zelf organisatorisch nog erg hoog zitten, hopelijk weten ze dit voor toekomstige feesten vast te houden iedergeval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 11:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog mensen die naar Soenda gaan dit weekend? :)

Erg goed line up, zal vooral tussen Komodo en Solor switchen! :)
Erg benieuwd naar de 2 uur duurende Orgie set! :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 11:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Hahaha Dennis heb je nou Kobosil vs Clara Cuve gemist aka de set van de dag??? Dat was zo belachelijk goed :love:


Haha, ik was op (plus nog wat omstandigheden) en moest nog terug rijden. Plus de persoon waarmee ik was moest de volgende dag vroeg op, dus we konden het sowieso niet veel later dan een halfuurtje Kobosil & Clara Cuvé maken.

Tijdens ADE geeft R Label Group een jubileum feest, en daar ga ik 100% heen, dan maar inhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Verhalen over organisatorisch een bende had ik wel als laatste verwacht bij Awake, zonde. Heb ze zelf organisatorisch nog erg hoog zitten, hopelijk weten ze dit voor toekomstige feesten vast te houden iedergeval.

Opvallend inderdaad, over het algemeen vind ik Awake feesten altijd erg goed georganiseerd. Ik merkte wel dat ze moeite hadden met de kaartverkoop, want er bleef maar gepushed worden om kaarten te kopen en de zaterddag was ook een paar dagen voor het evenement pas uitverkocht, dat is ook wel eens anders geweest. Vraag me af waar dat dan aan ligt dat ze zo veel steken laten vallen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort van plan om eens Extrema Outdoor mee te pikken hier in de buurt (redelijk groot festival in België). We twijfelen nog tussen de zaterdag en zondag. Vandaar mijn vraag gericht aan de techno goden van Hardtreks. Welke dag is het beste?

Line up zaterdag
https://i.imgur.com/XmuvxpR.png

Line up zondag
https://i.imgur.com/cJUeaYo.png

Inb4 ge kunt beter niet gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 12:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Poeh, elke dag heeft wel goede en matige namen.

Ik had zaterdag gekozen. Shlømo en Nico Moreno zijn wel 13/12 beukspul, maar niet de ergste (OGUZ, Farrago, AIROD e.d. zijn veel simpeler). Maar met namen als Clara Cuve & Kobosill, Milo Spykers, Schuster, Sam Paganini, Recondite, Pan-Pot, Joyhauser e.d. heb je wel prima namen. Alles van zweef tot beuk.

Over simpel gesproken, wat deden Farrago & Airod had niks met techno te maken (openen met Tripped en een of ander clownsnummer) maar AnD was helemaal bedroevend, dat was echt kermismuziek in het kwadraat, het was niet eens versnelde hardtrance of hardstyle, het is echt lastig te benoemen maar het was heel stuiterige jumpstyle achtige bootlegs van popmuziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 13:02 
 
Hardtraxxer

TkTT schreef:
Nog mensen die naar Soenda gaan dit weekend? :)

Erg goed line up, zal vooral tussen Komodo en Solor switchen! :)
Erg benieuwd naar de 2 uur duurende Orgie set! :)

Afbeelding

Zeker. Lekker op de fiets, dat kan niet vaak.

Gezien de weersvoorspelling waarschijnlijk grotendeels buiten te vinden, met een uitstapje naar de Komodo hier en daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Hahaha Dennis heb je nou Kobosil vs Clara Cuve gemist aka de set van de dag??? Dat was zo belachelijk goed :love:

Vertel nog even over die Cancel remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 17:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Paling schreef:
Hahaha Dennis heb je nou Kobosil vs Clara Cuve gemist aka de set van de dag??? Dat was zo belachelijk goed :love:

Vertel nog even over die Cancel remix.


Lenny Dee & Promo - I Called You (Cancel Remix)?

Op Paradigm Festival sowieso Cancel meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nope, z’n remix van Bollmann - Rampage, Kobo draaide hem ergens in het eerste halfuur volgens mij zelfs :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 20:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Nope, z’n remix van Bollmann - Rampage, Kobo draaide hem ergens in het eerste halfuur volgens mij zelfs :whistle:


Oh die kende ik niet eens, zie hem op zijn Insta inderdaad.

Ach, heb bij Klangkuenstler en Noneoftheabove genoeg schranz en hardtechno gehoord :P
Vooral Noneoftheabove pakte veel oud spul er bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2023 12:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heb weer een bult nieuwe muziek af en in een podcastje gedouwd. Benieuwd wat jullie er van vinden!

01. Minus 25 - Ihr Heuchler (Pako Marckx Remix)
02. The Advent & Industrialyzer - T1
03. Minus 25 - Frikandel Speciaal
04. Distek - Dingy Folk
05. Minus 25 - Vlammetjes
06. Minus 25 - Ihr Heuchler
07. Riino - Back 2 The Old Spirit
08. Minus 25 - Currywurst
09. Minus 25 - Reality
10. Minus 25 - Mindset To Zero
11. Lars Klein - Incubation
12. Minus 25 - Mit
13. Patrick DSP - Kekhtot
14. Minus 25 - Pommes
15. Minus 25 - Mayonaise
16. Minus 25 - Make Up Your Choice (2003 Mix)
17. Minus 25 - Ihr Heuchler (14Anger Remix)

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2023 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrij recent hardgroove techno ontdekt en het spreekt me tot nu toe enorm aan. Hebben mensen aanraders qua artiesten, playlists of sets die ik moet luisteren om meer van deze muziek te ontdekken? Kom maar door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2023 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah kan dit wel waarderen :$
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek