Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2023 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag op Insta dat Reinier Zonneveld een Angerfist-Take you Back remix draaide op FYM
https://streamable.com/790phv of is dat al een langer bestaande track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2023 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die viel me ook al op, ja. Die Fist on Acid ook nog gehoord en nog wel meer oudere hardcore-tracks in een techno-jasje. Best prima sets gehoord, feest an sich was wel wat (veel) op aan te merken maar prima dagje gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2023 13:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Zag op Insta dat Reinier Zonneveld een Angerfist-Take you Back remix draaide op FYM
https://streamable.com/790phv of is dat al een langer bestaande track?


Nee dit is een edit van Reinier. Geen rampzalige edit imo, past er best goed onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2023 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die viespeuk moet met z'n gore tengels daar lekker vanaf blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2023 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is gewoon een nieuwe track van Reinier die hij gaat uitbrengen als 'nog harder gaan'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2023 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


3 uur Rodhad. dus posten maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2023 18:56 
 
Hardtraxx Elite

De nieuwe M4ZE Pusher plaat :woot:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2023 19:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niet verwacht maar totaal niet gek.

Beetje in de stijl van oude Joyhauser/Enrico Sangiuliano, lekker sfeervol wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2023 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draaimolen line-up ook bekend. Dat zijn wel echt de koningen in gruwelijke unieke line-ups neerzetten, Blawan vs. Skrillex o.a. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2023 19:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Draaimolen line-up ook bekend. Dat zijn wel echt de koningen in gruwelijke unieke line-ups neerzetten, Blawan vs. Skrillex o.a. :drool:


Toffe gevarieerde line up idd, alleen ze zijn ook koning alles b2b gooien wat wel een beetje storend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2023 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
De nieuwe M4ZE Pusher plaat :woot:

Ik denk dat dit best eens een vet project kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2023 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
immuunm schreef:
De nieuwe M4ZE Pusher plaat :woot:

Ik denk dat dit best eens een vet project kan worden.

Eens, fijne plaat :). Hopelijk nog een toevoeging op de green deze Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2023 16:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Remi schreef:
immuunm schreef:
De nieuwe M4ZE Pusher plaat :woot:

Ik denk dat dit best eens een vet project kan worden.

Eens, fijne plaat :). Hopelijk nog een toevoeging op de green deze Defqon?


Weet niet of de Green daar groot genoeg voor gaat zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2023 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag me af hoeveel mensen weten dat dat Angerfist is. Beetje hetzelfde verhaal met al die aliassen van Peacock met hoe op de Big Chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2023 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Vraag me af hoeveel mensen weten dat dat Angerfist is. Beetje hetzelfde verhaal met al die aliassen van Peacock met hoe op de Big Chill.

Dat is ook wel heel alternatieve muziek natuurlijk, en daarover wordt ook vrijwel niets gepost op de social pagina's van Peacock zelf.

Dit nieuwe alias is bekend gemaakt op de socials van Angerfist, dus er zullen wel genoeg mensen weten dat dit een alias van Angerfist is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2023 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie gaan er nog naar Awakenings volgende week?
Mijn vriendin moet op zondag in Amsterdam zijn en zat héél even te denken om die kant op te gaan maar er zijn nogal wat mitsen en maren en beren op de weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2023 12:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Plan was er eerst wel maar door meerdere omstandigheden wordt het hem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2023 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wie gaan er nog naar Awakenings volgende week?

Deze jongen op de zondag :cool: Laat maar weten als je nog gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij gaan zaterdag voor het eerst naar Awakenings, voor het eerst naar een 100% techno festival. Ik ben nog helemaal niet zo thuis in techno, maar hebben jullie nog suggesties voor acts om bij te kijken (ken eigenlijk alleen vooral een paar grote namen zoals Amelie Lens etc). Ben wel benieuwd wat techno allemaal te bieden heeft ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 20:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Wij gaan zaterdag voor het eerst naar Awakenings, voor het eerst naar een 100% techno festival. Ik ben nog helemaal niet zo thuis in techno, maar hebben jullie nog suggesties voor acts om bij te kijken (ken eigenlijk alleen vooral een paar grote namen zoals Amelie Lens etc). Ben wel benieuwd wat techno allemaal te bieden heeft ^^


Voor wat meer gewone techno:
Lobster, Kaiser & The Lady Machine, Rødhåd, Ellen Allien, Ben Klock & Fadi Mohem.

Voor meer drive
Grace Dahl, SHDW & Obscure Shape, DJ Rush, Daria Koslova, Stephanie Sykes & Tommy Four Seven.

Voor het hardere werk
Alignment, SNTS, Paula Temple

Als ik zelf was gegaan had ik ook een planning uit deze namen gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Brainweavers schreef:
Wij gaan zaterdag voor het eerst naar Awakenings, voor het eerst naar een 100% techno festival. Ik ben nog helemaal niet zo thuis in techno, maar hebben jullie nog suggesties voor acts om bij te kijken (ken eigenlijk alleen vooral een paar grote namen zoals Amelie Lens etc). Ben wel benieuwd wat techno allemaal te bieden heeft ^^


Voor wat meer gewone techno:
Lobster, Kaiser & The Lady Machine, Rødhåd, Ellen Allien, Ben Klock & Fadi Mohem.

Voor meer drive
Grace Dahl, SHDW & Obscure Shape, DJ Rush, Daria Koslova, Stephanie Sykes & Tommy Four Seven.

Voor het hardere werk
Alignment, SNTS, Paula Temple

Als ik zelf was gegaan had ik ook een planning uit deze namen gemaakt.


Thanks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2023 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awakenings zaterdag aanwezig, het zal wel zoiets worden :
Marron / Cynthia Spiering - Alignment - Rodhad - Rush - Paula Temple / SNTS

Vorige week op Kralingsebos Festival bij de Perron stage wel een gruwelijke set meegemaakt van Speedy J, is altijd top maar het wordt ook steeds harder bij hem zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier nog de andere twee nieuwe M4ze Pusher platen:





Brainweavers schreef:
Wij gaan zaterdag voor het eerst naar Awakenings, voor het eerst naar een 100% techno festival. Ik ben nog helemaal niet zo thuis in techno, maar hebben jullie nog suggesties voor acts om bij te kijken (ken eigenlijk alleen vooral een paar grote namen zoals Amelie Lens etc). Ben wel benieuwd wat techno allemaal te bieden heeft ^^

Hangt er volledig vanaf welke kant je tof vind, bijna alles is wel aanwezig op dat festival, ook qua grote namen. Over het algemeen programmeren ze namen met eenzelfde stijl op een podiium. Mijn tip zou ook zijn om voordat je een vaste timetable maakt gewoon een 1.5 uur neemt om alle stages af te gaan, te kijken wat er is, wat muziek te voelen en daarop vaker naar een stage terug te gaan, aangevuld met de tips van Broken Balance kom je dan wel op een dagje uit ;). Sowieso lekker jezelf onder dompelen in een nieuwe stijl, nieuw feest, nieuwe locatie, altijd leuk om iets totaal nieuws te gaan zien!

@urbandesigner: zou het kunnen dat het deze set is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Khadber die is geloof ik van dat Reinier Zonneveld event maar voor een groot deel dezelfde set idd :)

Zaterdag 19 graden en zonnetje / bewolking, laat maar komen hoor :thumbsup: !

Wat ik trouwens ook heerlijk vind aan Awakenings is het terrein. Overzichtelijk en het is nooit ergens te druk, rondje lopen is wel in 20 minuten gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste heb je gelijk in. Het is nergens ECHT druk op dat terrein. Bij andere organisatoren sta je soms over het gehele terrein tegen elkaar aan, dat is bij Awakenings vaak niet het geval. Echt een zeer onderschat voordeel van dat festival!
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek