Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 177  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Kijk eens aan, de Noorderlingen united in een prachtige review over het festival(terrein). Bedankt heren! Ik ga hem in de agenda zetten, een hele dikke optie geworden. :)

Ja idd, heb ook met plezier ff gelezen/de plaatjes bekeken net, valt in m'n vakantie dus heb hem ook maar eem omcirkeld in de agenda keerls ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


4 uur Rodhad en Rene Wise in Fabric, Madrid. Nu op ongeveer een kwart, hele fijne diepe set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja tering gruwelijk, vanochtend afgeluisterd. Echt een mega dikke set! Deze twee passen qua stijl echt heel goed bij elkaar. Diep en hypnotisch met toch dat groovy randje! :thumbsup:


Nieuwe Ignez EP is ook weer gruwelijk. Vet en uniek sounddesign heeft deze gast. Ik geef het niet lang meer voor hij z'n Berghain debuut gaat maken eigenlijk.

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 14:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dikke plaat met toffe sounds dit.

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 20:05 
 
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:

4 uur Rodhad en Rene Wise in Fabric, Madrid. Nu op ongeveer een kwart, hele fijne diepe set!


Deze is vet ja! Heb er nu 3 uur opzitten en luistert erg lekker weg :)

Heb de afgelopen week deze vaak geluisterd:



Een van de fijnere sets van hem. Heerlijk hoe het eerste half uur rustig wordt opgebouwd met wat meer ambient georiënteerde techno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2023 20:46 
 
Hardtraxx Newbie



Deze net ontdekt in het laatste Hör setje van Neel. Love it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een goede Awakenings gehad!
Rond 3 binnen, begonnen met Selene, had wat setjes van haar gehoord, was fijne muziek om mee te starten. Rustige techno. Clara Cuvé was meteen enorm druk, je merkt dat ze erg populair is. Leuke set met veel afwisseling, maar die kracht werd in 1.5 uur ook haar zwakte, want had wel iets meer continuiteit gehoopt want het ging van Psytrance naar Hardhouse naar Techno naar Rave en weer terug. Daarna Perc, set van de dag voor mij. Precies wat je van hem verwacht: opbouwend, vol met percussie, energiek en continu. Daarna SNTS die er qua hardheid vol overheen ging, hij wist deze keer best wel wat lijn in zijn set te houden, dat was erg fijn. Victory Makes History helaas niet gehoord. Dax J was echt drie stappen terug van SNTS en had daarom wat inkomtijd nodig. Uiteindelijk wel een prima set, maar had eigenlijk voor SNTS moeten staan. I Hate Models begon goed, maar verzandde uiteindelijk in de rare overgangen aan het eind. Veel break ook Wel de nieuwe TNT gehoord, bijzonder om te zien hoe dat een soort overtreffende trap van Techno wordt.

Lichtshow, geluid en facilitieten waren zoals vanouds, gewoon prima in orde. Drukte op de vloer was prima. We stonden rechts van het podium, onder de tweede rij speakers en hebben eigenlijk de hele dag de ruimte gehad. Je merkte dat Clara Cuvé, SNTS, I Hate Models erg aansloegen bij het jonge publiek, toen was het met tijd en wijle wat drukker. Ook hebben we de announcer van Awakenings niet gehoord, er is de hele dag geen microfoon gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 01:24 
 
Artiest

"techno" oftewel lekker mijn early hardstyle collectie afstoffen :cool:

Downloadknopje staat aan op Soundcloud:


En ook op Youtube te beluisteren:


Tracklist:
01. Mike Phobos - Cross Over (DJ Slideout Remix)
02. Blame The Mono - Bad Disco
03. Geck-o - Disko Maksimo
04. Überdruck - Now Or Never (The Crow Remix)
05. Citizen - Microteck
06. Makornik - Metal Fruit Ninjas
07. Geck-o - Push Me To The Maxx
08. Trust True - The Ban Of Reality (Sakha Remix)
09. Endlec - Cutting Headz
10. Randomer - Stupid Things I Do (Mashed with Viper Diva)
11. Geck-o - Tasmanian Devil
12. Red Alien - Red Alien (BK & Nick Sentience Mix)
13. New Frames - The Pulse
14. Koxbox - Sky Candy
15. Geck-o & Wavolizer - Nonexistential Crisis
16. Umwelt - Shades Of Obscurity (Geck-o Edit)
17. Badwor7h - 122
18. Clouds - Chained To A Dead Camel (Mashed with Cancel)
19. Geck-o - Like A Shadow
20. Hardside - Welcome
21. Geck-o - Go Higher Go Faster
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne mix, zou het op veel nieuwe techno feesten heel goed doen denk ik :). Hopelijk veel boekingen die kant op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 13:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lekker setje inderdaad, hoop dat je dat nog eens op The Funky Cat gaat doen.

Ben niet enorm fan van het publiek wat normaal op feesten met dit soort sets afkomt en The Funky Cat heeft altijd goed publiek.

Oh en +1000 voor Makornik, die man maakt zo veel vet spul en heeft altijd heerlijke setjes.
Ook Trust True en New Frames :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk dit soort diversiteit binnen 1 setje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Lekker setje inderdaad, hoop dat je dat nog eens op The Funky Cat gaat doen.

Ik vind dit vrij vergelijkbaar in wat hij gedraaid heeft tijdens afgelopen TFC. Mocht je dit leuk vinden zou ik je van harte aanraden bij de volgende langs te komen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 17:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Broken Balance schreef:
Lekker setje inderdaad, hoop dat je dat nog eens op The Funky Cat gaat doen.

Ik vind dit vrij vergelijkbaar in wat hij gedraaid heeft tijdens afgelopen TFC. Mocht je dit leuk vinden zou ik je van harte aanraden bij de volgende langs te komen :).


Viel dit keer helaas samen met een feest bij Paradigm met een paar goede namen. Volgende keer maar eens kijken of het goed valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2023 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paar weken geleden zijn de sets van Ultra Miami online gekomen. Deze van Enrico Sangiuliano zit aan de trancy kant, maar wel erg prettig om te horen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2023 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Koningsdag naar Free Your Mind. Ondanks de bijzondere line-up / timetable al behoorlijk veel zin in, des te meer omdat we met een hele grote, leuke groep gaan. Ben wel benieuwd hoe Reinier Zonneveld gaat zijn na een aantal uur geweld daarvoor. Ik neem aan een lange opbouw, vanaf 0. Ook wel eens benieuwd hoe dat gaat zijn. Ben normaliter geen groot fan maar ga er blanco in.

13:00 - 14:00: Stan Christ b2b Zeltak
14:00 - 15:00: Stella Bossi
15:00 - 16:00: Kiki Solvej
16:00 - 17:25: Speedy J
17:25 - 18:50: DYEN b2b Nico Moreno
18:50 - 19:00: Change Over · show
19:00 - 23:00: Reinier Zonneveld
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2023 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time Warp sets zijn er ook weer.

Kobosil draait oa een nieuwe Rave Alert van Geck-o (Go Higher Go Faster) @ 41.30.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen de School, voor het eerst. Weet iemand hier hoe laat je er ongeveer moet zijn om de ergste rij te skippen? Wij mikken nu op half 1, maar eigenlijk weinig zin om 2 uur in de rij te staan :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2023 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag dus naar de school geweest, wat een bijzondere plek zeg! Veel kunst, veel obscuur geklede mensen en vooral heel weinig telefoons op de dansvloer, wat een hele fijne sfeer gaf.
Mystral draaide heel fijn, shoutout voor Schlomo - Vertigo. Eerste keer Oscar Mulero, wat een heerlijk hypnotiserende sound heeft die man live op zo'n groot systeem. Heel erg indukwekkend en zeker voor herhaling vatbaar.
Om half 5 naar buiten gegaan, moest de volgende dag ook zaken doen, nog wel de plofkraak/handgranaat/andere mega explosie op mercatorplein meegemaakt, wat een rotklap zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naast uptempo ben ik onlangs met een techno alias begonnen, gewoon voor de fun. M'n eerste track is vandaag uitgekomen:

https://open.spotify.com/track/7Cr30QX4 ... e193604346
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 12:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Naast uptempo ben ik onlangs met een techno alias begonnen, gewoon voor de fun. M'n eerste track is vandaag uitgekomen:

https://open.spotify.com/track/7Cr30QX4 ... e193604346


Als je dit iets meer in de stijl van gezellige uptempo zou doen dan denk ik dat je van fun vrij snel vaste boekingen naast Natte Visstick e.d. krijgt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Fuzzylogic schreef:
Naast uptempo ben ik onlangs met een techno alias begonnen, gewoon voor de fun. M'n eerste track is vandaag uitgekomen:

https://open.spotify.com/track/7Cr30QX4 ... e193604346


Als je dit iets meer in de stijl van gezellige uptempo zou doen dan denk ik dat je van fun vrij snel vaste boekingen naast Natte Visstick e.d. krijgt :P


Gladde Visstick*
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naate Proemevlaoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Fuzzylogic schreef:
Naast uptempo ben ik onlangs met een techno alias begonnen, gewoon voor de fun. M'n eerste track is vandaag uitgekomen:

https://open.spotify.com/track/7Cr30QX4 ... e193604346


Als je dit iets meer in de stijl van gezellige uptempo zou doen dan denk ik dat je van fun vrij snel vaste boekingen naast Natte Visstick e.d. krijgt :P

Dat is niet m'n intentie hiermee ahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat wij dat wel ff bepalen
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 177  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek