Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2023 15:58 
 
Hardtraxx Newbie

Eens met bovenstaande. Zorg absoluut voor kaartjes!

Was er 2 weken geleden weer een keer met DVS1 en wij stonden dus in de rij voor de mensen zonder ticket. 4 uur over gedaan om binnen te komen en dat is het dus echt niet waard... Vond het deurbeleid ook wel erg gaar omdat mensen met een ticket duidelijk voorrang kregen op de mensen die nog geen ticket hadden.

Verder wel een leuke club hoor maar zeker niet mijn favoriet in Amsterdam. Doe mij maar Lofi :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2023 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was Rotterdam Rave een dik feest zeg. Mooi om te zien hoe populair deze 'rave' stroming is, echt precies mijn straatje aan muziek voorbij horen komen. Echt veel early achtige platen voorbij horen komen.

Charlie Sparks setje van de avond, wat een geweld. Afsluiting van Parfait in zaal 3 was ook heel dik. Sowieso meeste van de avond in zaal 3 gestaan, beste geluid en nog enigszins de ruimte.

Uitstapjes naar Nico Moreno en 9x9 voor de main, hele vermakelijke setjes, vooral Nico. Zaal 1 had wel wat te veel bass overkill, vooral later op de avond.

Wel weer de standaard ergernissen aan Maassilo. Muntje voor de fucking wc en later op de avond de Razzia beveiliging weer in de menigte zeer nadrukkelijk aanwezig. En hoe kennen ze nou geen Despo verkopen pffff

Over het volk totaal niet aan gestoord, losgaan gehalte was erg goed (VDK gehalte trouwens ook, kanonnen).

Dit smaakt naar meer, ga kaartje voor Rotterdam Rave festival kopen denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2023 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
En hoe kennen ze nou geen Despo verkopen pffff.


Omdat ze geen Heineken schenken gok ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2023 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ze schonken Grolsch, dus zocht naar een alternatief. Wel een geldige reden ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Kwam toevallig voorbij in m'n feed maar dit gaat wel af zeg pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2023 12:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind dit dus weer net te snel, al zijn de meeste platen op zich wel goed. Maar goed, hij staat dan ook op Verknipt.

Vaak als je hem op iets buiten een feest als Rotterdamse Rave of Verknipt ziet dan draait hij imo beter. Op Awakenings Festival lag het tempo wat lager, en was dat typische "rave" spul er niet en pakt hij veel meer zijn eigen spul en platen van bijv David Strasser, 1luu en AMSTRA e.d. Ook zijn set op Intercell was veel beter imo. Wel een flink voordeel dat zulke artiesten zich qua setjes nog goed aanpassen aan het feest zonder hun identiteit te verliezen.

Wat een verschrikkelijk dood publiek ook trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Kwam toevallig voorbij in m'n feed maar dit gaat wel af zeg pff


Lekker, ik ga hem zaterdag voor het eerst zien op Dagcollege, als hij zo'n set neerzet ben ik erg tevreden!

Afbeelding

Vind het sowieso een hele dikke line up, gok dat we bij Dissolver binnen komen. Deze week een setje van Intercell geluisterd en die was lekker groovy dus een goede binnenkomer. Dan bij Alt8 blijven staan waar ik hoop dat ik zijn Insomnia edit een keer live mag meemaken na hem zelf al vaker in setjes te hebben gedraaid.

Daarna zal het vooral in de Machinekamer area blijven tijdens Alignment, Parfait, Nico Moreno en Dyen. Wellicht nog een korte uitstap om te kijken wat Cynthia Spiering / DION en [KRTM] draaien, maar gok dat dat iets te industrieel gaat worden voor mijn smaak.

Als ik er tijdens het feest aan denk ook misschien een korte uitstap naar Chris Stussy, vond die van de house artiesten ook lekker zweverige muziek hebben. Al verwacht ik dat het tempoverschil tussen de hardtechno en house te groot zal zijn..

Hoop in ieder geval dat de drukte wat beter verdeeld is. Tijdens de vorige editie stond 70% van het feest in de technozaal en die puilde echt uit. Wellicht dat er met een tweede techno zaal wat meer ruimte zal zijn overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vrijdag voor het eerst eens een kijkje nemen bij Vault Sessions, ben na de positieve verhalen hier wel benieuwd! Was van de lineup eigenlijk vooral bekend met Lobster en Hyperaktivist, en in mindere mate Sev Dah. Wat dat betreft wel nice dat Lobster 5 uur krijgt, en direct aansluitend Hyperaktivist begint in de hoofdzaal! Benieuwd of de sfeer hier nog heel anders gaat zijn dan bij de technofeesten waar ik tot dusver geweest ben. Is tot zover allemaal wat harder en/of commerciëler geweest (Awakenings, DGTL, Unpolished, Basis, Verknipt etc)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 15:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Cynthia Spiering en Diøn zijn niet zo industrieel, niet anders dan een Nico Moreno of DYEN.

[KRTM] qua producties ook niet echt meer, maar qua setjes draait hij nog wel ouder spul vaak. Wel echt een hele toffe act om mee te maken.

Pannenkoek schreef:
Vrijdag voor het eerst eens een kijkje nemen bij Vault Sessions, ben na de positieve verhalen hier wel benieuwd! Was van de lineup eigenlijk vooral bekend met Lobster en Hyperaktivist, en in mindere mate Sev Dah. Wat dat betreft wel nice dat Lobster 5 uur krijgt, en direct aansluitend Hyperaktivist begint in de hoofdzaal! Benieuwd of de sfeer hier nog heel anders gaat zijn dan bij de technofeesten waar ik tot dusver geweest ben. Is tot zover allemaal wat harder en/of commerciëler geweest (Awakenings, DGTL, Unpolished, Basis, Verknipt etc)


Sowieso is het wel heel anders dan die feesten. Al is de Unpolished sfeer op zich wel vergelijkbaar en sommige BASIS avonden ook wel. Alleen niet qua muziek :P. Publiek daar is vaak meer gefocust op muziek, dansen en in zichzelf, waar het socializen meer buiten de dansvloer is.

Maar net wat je voorkeur is. Persoonlijk vind ik het publiek van feesten als Vault Sessions beter. Minder kringgesprekken, geen mensen met flitsen/felle schermen op telefoon en mensen komen echt voor de muziek. Vind alleen vaak hun line-ups veel van het zelfde en mis dan soms wat variatie over de avond. Als ze nou eens zo'n publiek deden met een mooie opbouw over de avond dan ging ik naar elke editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Cynthia Spiering en Diøn zijn niet zo industrieel, niet anders dan een Nico Moreno of DYEN.

[KRTM] qua producties ook niet echt meer, maar qua setjes draait hij nog wel ouder spul vaak. Wel echt een hele toffe act om mee te maken.


Dan gaan we zeker pendelen tussen de 2 area's op het einde!

Vorige week hebben we ook nog onderstaande warmup mix in elkaar gedraaid:



01. Franck - Hear The Sound
02. Alignment - Attack
03. David Strasses - Show Me Love (Sport Mix)
04. Bours? - Was Nice Meeting You
05. Srdjan Pajic - Day 'N' Nite
06. Schlomo - More Posh Than Scary
07. Christian Cambas - The Outsiders (T78 Remix) (Azyr Edit)
08. Doruksen - Rave Stabba
09. Basswell - Massive Attack
10. Dyen - Gotta Let You Go
11. Alex Farell - 3AM In Berlin
12. Nico Moreno - Purple Widow
13. Jan Vercauteren - Whiplash
14. Bicep - Glue (Rialians On Earth Remix - ACOR HT Rework)
15. Per Pleks - Rotterdam
16. Angy Kore - You Will Never Understand Me
17. Oguz - GOLDEN SZN
18. Omaks - Crowd Control
19. Luciid - Hellfire
20. Creeds - Push Up (SIMOX Bootleg)
21. Doruksen - Intoxicated
22. Manji - Visitant
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vault Sessions is qua sfeer altijd top. Zoals BB zegt: niet van dat klootjesvolk met telefoons, iedereen respectvol en erg gemoedelijk. Beste Hira en Talismann zijn ook aanraders btw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 17:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Vault Sessions is qua sfeer altijd top. Zoals BB zegt: niet van dat klootjesvolk met telefoons, iedereen respectvol en erg gemoedelijk. Beste Hira en Talismann zijn ook aanraders btw!


Talismann viel me van het weekend een beetje tegen. Maar kan ook plaatsing zijn. Jolar Drim opende en draaide echt alsof ik op een oude editie van Unpolished stond, echt heel erg oud Perc & Truss achtig. Comrade Winston was ook geweldig, heel funky maar met flink wat pit, goede opvolger. Talismann draaide niet soft oid, maar het was wat leeg in vergelijking met de voorgaande acts, er gebeurde niet zo veel.

Beste Hira maar even checken als de timetable het toelaat op Awake.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 21:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pfff, Paradigm Festival Line Up dit jaar.

Anthony Rother (hybrid electro)
BASHKKA
Begane Grond
Biko
Blasha & Allatt
Cancel
Christian AB
Christian Thomas
Dasha Rush
De Jongens van Hemmes
Deets
Deniro b2b Tafkamp
Dither
DJ Bone
DJ Leoni
Eepee
Elias Mazian
Ellen Allien b2b Dr. Rubinstein
Emmz
Eversines
Ferro
Flo Massé
Former
Gerrit de Boer
Human Space Machine
Hylke
Ignez
Inland
Inner Lakes
ISAbella
Joannes *live
Jolar Drim b2b Kcol
Lady Joker
Maara
Marc Acardipane aka Pilldriver
Marco Shuttle
Marie K
Marsman
Mathijs Smit
Nathan Homan
Nelly
Neo Young
Nørbak
Om Unit
Ophidian (Blackbox set)
Orchid
Oscar Mulero
Priori
Pulses
Quelza
RDS
Rey Colino b2b Moopie
Robin Kampschoer
Rosati
Sandrien
Selin
Setaoc Mass
Shoal *live
Slaves of Sinus
Small Solar System Body *live
Snu b2b Leo Kloeve
Speedy x Steve *live
Super Venus
Susanne Luurs & Alter à go
Synthbiont & Anassimandrus
Tammo Hesselink
Teddy's last Ride
TIMNOTSIMON
Tripeo
Tripped
Ultrastation *hybrid
Vand b2b Bas Dobbelaer
Wavolizer

Hele zieke line-up, weer 100% aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, vette line-up inderdaad! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor ieder wat wils zie ik. Leip hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Voor ieder wat wils zie ik.


Ik merk dat je vergeten bent dat wij dat wel even bepalen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg nice idd! Locatie is ook tof toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Locatie is heel nice. Heel mooi contrast tussen het industriële suikerunie gebouw (Waar het nachtprogramma plaatsvind) en het 'organische' festival wat vooral gemaakt is van hout en andere toffe materialen. Dr is ook best een groot stuk bos waar ze tussen de bomen een houten plateau hebben gemaakt wat de stage maakt. Het terrein is verder permanent van de organisatie en ze hebben een vast werkgroepje wat er eigenlijk continue aan werkt. Als je dr ff paar maanden niet bent geweest is het weer compleet anders :D

Ook kun je (halve)dagen werken in aanloop richting het festival in ruil voor festivaldagen en muntjes. Zijn behoorlijk veel studenten die toch vakantie hebben die er gebruik van maken. Moet heel gezellig zijn om aan mee te werken en het voelt daarom ook als een festival wat écht van ons (de stad grunn) is.
Kleine impressie van de vibes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Dr is een ding zeker en dat is dat er deze zomer gefeest moet worden. Waarom niet in grunn :D Harken we een pilsje en tjappen we een eierbal
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 15:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Heel erg nice idd! Locatie is ook tof toch?


Ja, deels in een bos. Met een stage helemaal in het bos. Verder een grote main aan de ringweg, een loods voor vooral techno, een overdekte stage van containers voor de Convoi en een dome voor de house. Nachtprogrammma is in de Suikerunie zelf waar ze 2 grote area's hebben en 1 kleine, toffe industriële locatie.

Aankleding is ook altijd heel tof gedaan, is moeilijk uit te leggen wat het precies is maar je kan er iig mooi verdwalen.

Laatste zaterdag er nog geweest en het geluid vooral doen ze echt goed, als kan het soms een tikkeltje te hard staan (inclusief de bass). Maar in de Convoi stage was het geluid echt keihard en loepzuiver zaterdag, in de Suikerunie zelf ook. Ik had 25db demping in maar vooraan staan bij bepaalde podia had ik wel het idee dat ook dat bijna te weinig was.

Qua publiek blijft het een festival wat wat lokalen aantrekt en studenten, maar over het algemeen is de sfeer altijd heel goed imo.

EDIT: Broeder Jordi laat het al mooi zien, al is die houten constructie bij de main onderhand weg. Het is nu dit:

Afbeelding

Romney Stage (is onderhand groter gemaakt)
Afbeelding

Convoi stage
Afbeelding

Dit is binnen:

Afbeelding

Afbeelding (is normaal niet zo licht)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Misschien meer house dan techno maar ik wil jullie deze set niet onthouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk eens aan, de Noorderlingen united in een prachtige review over het festival(terrein). Bedankt heren! Ik ga hem in de agenda zetten, een hele dikke optie geworden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 15:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:

Misschien meer house dan techno maar ik wil jullie deze set niet onthouden


Heerlijk setje is dat, in de zelfde trend maar geen techno is dit in Printworks.



Een van de beste setjes ooit imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 21:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Intercell outdoor data:

18.05 Summer Opening
15.07 Summer Groove
12.08 Narciss pres. Summer Of Love
02.09 Summer Closing

Mooi kut data. De opening is 5 dagen na Awakenings, 15 juli heb ik ook al wat, 12 augustus is Paradigm en 2 september is Draaimolen.

Wou gezien de setjes en de beelden van vorig jaar echt enorm graag naar een editie. Vooral de editie met Narciss. Dan maar even afwachten wat er bij de opening staat, is toch Hemelvaartsdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Heerlijk setje is dat, in de zelfde trend maar geen techno is dit in Printworks.



Een van de beste setjes ooit imo.

Tinlicker kan ik ook wel waarderen, ga ik luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paradigm ziet er echt heeeel gruwelijk uit, zowel de locatie als de line-up. Ik zou die wel trekken maar laat 'm toch schieten. Al is het alleen maar voor de afstand, haha. Van het weekend naar Parijs gereden en dat was, no shit, vrijwel even lang rijden voor mij.
Vorige  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek