Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baasje dit. Lkkr 3 decks vinyl hupsa.

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2023 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Deze vannacht gedraaid door D.Dan in De School. Wat een drive :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2023 22:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



Zonde dat Slam ook nergens meer geboekt worden. Heerlijke drive in hun platen met die stevige droge sounds en kicks. Ook weer een dik EP dit.

Komende zaterdag naar Talismann, Penik Ettek LIVE en Comrade Winston. Mooi ook Jolar Drim meepakken, goede locale die wel vaker de openingsset van Convoi deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was D.Dan solo (en de school? Moet ik ook nog eens heen)? Ik heb hem nu 1x samen met Hyperaktivist gezien en dat was wel tof :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij was 40 minuten te laat omdat 'ie zich verslapen had haha, maar dat was het hem al snel vergeven. Tering zieke set, vooral het eerste uur was gestoord. Up tempo, rollende Techno met veel groovy basslines. Die Modem track die ik hierboven postte geeft wel een goede indicatie van de stijl die hij draaide dit eerste uur. Draaide ook nog wat Marcal, Setaoc Mass en Bailey Ibbs platen. Daarna nam 'ie wat gas terug en draaide hij vooral hypnotische tracks om weer langzaam op te bouwen naar slappy Hardgroove platen, om vervolgens langzaam uit te razen. Echt een hele fijne dynamiek in z'n set en heel de tent stond op z'n kop. By far de vetste set die ik van hem heb gehoord. Normaal golft het wat meer in z'n set (vaker op-en afbouwen), wat ik ook heel vet vind. Maar na een teleurstellende set van Quelza was dit wel precies waar ik zin in had.

Daarnaast ook zeker een aanrader om naar De School te gaan, zeker omdat ze binnenkort weer dichtgaan. Imo de beste club in Nederland. Top geluid, niet te warm, goede faciliteiten en een goede sfeer. Je zag alleen geen kloten, nog nooit in zo'n donkere zaal gestaan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet je precies wanneer ze dicht gaan? Ik kan me herinneren dat het eind dit jaar was? Maar klinkt heel prima :).
D.Dan is wel en artiest waar ik voor naar De School zou komen, soms is het wat te veel Electro-achtige zaken voor mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2023 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij rond oktober. Ze hadden een vergunning voor een jaar en zijn rond oktober afgelopen jaar weer open gegaan. Verder zeker eens met wat je zegt. Vind de line-ups die ze tegenwoordig neerzetten een beetje random vaak. Hopelijk boeken ze nog vaker avonden als afgelopen zaterdag, zodat ik nog een aantal keer kan gaan voor ze dichtgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Up tempo.


hallo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2023 17:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Indy schreef:
Up tempo.


hallo.


Het is Ribbit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 01:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker









Toffe artiest dit, ook een beetje in de stijl van SNTS, sfeervol, grimmig en veel doortreinen, wel iets bombastischer en met iets minder tempo er in over het algeheel (ookal is de eerste plaat alsnog 145 bpm).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
soms is het wat te veel Electro-achtige zaken voor mijn smaak.


Gisteren hebben ze het programma van april bekend gemaakt. Genoeg hele toffe avonden gepland. Zelf ga ik als het goed is 22 april weer met Oscar Mulero en Lea Occhi. Mulero i.c.m. de setting daar staat garant voor een gruwelijke nacht denk ik. Op vrijdag 7 april is er ook een toffe avond met wat meer groovy spul (Comrade Winston, Hyperaktivist en Stef Mendesidis) en op de 28e wat meer industrieel met UVB en Orphx live! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die van de 22e en 28e zagen er inderdaad goed uit qua line up, valt wel net om koningsdag heen helaas, dan al naar Marrøn, Courtesy, Rene Wise, THC en Ben Sims in Paradigm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede tip Indy. Ik ga met koningsnacht ook nog weg, maar wie weet past die 22e wel goed in het schema. De 7e ben ik al naar Pink Floyd en de 9e naar Awakenings, dat is wel voldoende denk ik :P..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen weer eens een keer naar Rotterdam Rave, aantal jaar geleden zelfs. Voor RR doen zijn het vooral de standaard namen:

999999999
Alignment
AnD
Basswell
Cassie Raptor
Charlie Sparks
DIØN
Grace Dahl
LENA
Lorenzo Raganzini
Nico Moreno
OPOSITION
ØTTA
Parfait
Rikhter (LIVE)
Shlømo
SNTS
TRYM

Welke zijn toch wel echte aanraders om te zien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben niet meer echt thuis in wat RR tegenwoordig boekt, maar vind Grace Dahl altijd wel prima sets neerzetten. Al zal ze vast wat meer pompen dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hangt een beetje van je stijl af. Bij AnD kun je soms nog wel wat oude hardstyle horen, DION schijnt een revelatie te zijn in de Tiktok Techno scene, hoor wel eens wat oude jump platen in zijn reportoir. 9x9 draait veel italiaanse Hardstyle (https://www.youtube.com/watch?v=GjdBEyLeclU vanaf omstreeks 1 uur 34 min).

Als je van meer bliepjes en loopjes houdt zou ik richting Grace Dahl gaan. Meer harde techno/industriele dingen voor Rikther en SNTS. Voor iets meer trancy dingen zou ik naar Alignment gaan. Rest is voornamelijk de nieuwe generatie techno/rave DJs, daar zit vast wel wat verschil in, maar vind ik iets meer van hetzelfde en staat ook meer voldoende op de line-up zodat je er toch wel mee in aanraking komt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dank heren. DION, Trym, Nico Moreno zijn wel het rijtje techno DJ's inderdaad, sowieso eentje daar van mee pakken kijken hoe dat er aan toe gaat.

Grace Dahl opent helaas zaal 2, dus die zal ik waarschijnlijk missen. Rikhter & SNTS staan tegelijk op de line-up, pak ik waarschijnlijk SNTS wel mee :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed omschreven van Khadber. Voor de rest zit er inderdaad weinig verschil in de overige DJ's denk ik. Ben wel eens benieuwd hoe de sfeer e.d. gaat zijn daar nu RR zich vooral richt op jonger publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 16:36 
 
Hardtraxxer

Afgelopen december geweest en de gevreesde tiktoksfeer viel me echt reuze mee, zeker in die tweede zaal stond men gewoon los te gaan.

Houd er wel rekening mee dat het tijdens TRYM en Nico Moreno echt tyfus druk zal zijn in die zaal, als er dan wat anders leuks draait zou ik lekker daar gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 17:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kan dat beamen, ja het publiek is heel jong maar het TikTok gehalte viel eigenlijk behoorlijk mee, het was juist een beetje een mix van alles. Ook vond ik het zwaar meevallen hoe veel groepjes je had die alleen maar met elkaar bezig waren en aan het filmen en foto's aan het maken waren, iedereen was wel bezig met de muziek. Je had wel mensen die het podium gingen filmen, maar dat is niet zo'n ramp als het voorgenoemde.

Je zal het waarschijnlijk meer bij een zaal zien waar ze dus al die grote namen neergooien als Diøn, Trym, Moreno, 9x9 en Shlømo. Dan wordt het ook tering druk, ik denk zelf dat Nico de meest veilige optie is. Charlie Sparks kan ook wel tof zijn.

Als je juist voor een mix tussen hardtrance, oude hardstyle en semi techno gaat dan moet je inderdaad voor die namen gaan. Heb die namen ook een kans gegeven (waar Nico Moreno eigenlijk altijd de leukste was) maar het gros was echt te veel het zelfde trucje. Die artiesten onderscheiden zich ook amper van elkaar.

Ik zelf zou juist Alignment, SNTS, Grace Dahl, Lorenzo Raganzini, Rikhter (LIVE) en Cassie Raptor
meepakken. Die blijven wat meer trouw aan gewoon (industriele) techno en hebben unieke sounds. Al is het om niet het feest de hele tijd het zelfde te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks mannen. Ik zet Alignment, Nico & SNTS op de must sees. De rest laat ik daar wel op mij afkomen.

Tijd geleden ook dat ik Maassilo ben geweest. Blijft een toffe locatie, maar vaak wel ellendig druk (vooral uitverkocht)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2023 21:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Thanks mannen. Ik zet Alignment, Nico & SNTS op de must sees. De rest laat ik daar wel op mij afkomen.

Tijd geleden ook dat ik Maassilo ben geweest. Blijft een toffe locatie, maar vaak wel ellendig druk (vooral uitverkocht)..


Viel bij de vorige Rotterdamse Rave redelijk mee, meestal was het in de zaal 3 wel heel druk maar viel het in 2 en 1 reuze mee. Vooral het eten, zitten, razziabeveiliging en de wc's blijft gewoon kut bij de Maassilo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2023 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Altinbas EP is uit. Wat een gruwelijk sounddesign heeft deze gast, heel uniek imo. Zeker 't checken waard:

https://open.spotify.com/album/4bwYsVDb ... 5TVOqqJ3Dg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2023 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Khadber schreef:
soms is het wat te veel Electro-achtige zaken voor mijn smaak.


Gisteren hebben ze het programma van april bekend gemaakt. Genoeg hele toffe avonden gepland. Zelf ga ik als het goed is 22 april weer met Oscar Mulero en Lea Occhi. Mulero i.c.m. de setting daar staat garant voor een gruwelijke nacht denk ik. Op vrijdag 7 april is er ook een toffe avond met wat meer groovy spul (Comrade Winston, Hyperaktivist en Stef Mendesidis) en op de 28e wat meer industrieel met UVB en Orphx live! ^^


Het gaat de 22e worden vermoedelijk voor ons :). Nog tips voor het deurbeleid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2023 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, ik heb ook kaartjes gehaald. Heb het idee dat ze een stuk minder 'streng' zijn dan eerst. Zorg gewoon dat je kaartjes hebt, weet wie er draait en lees je in in de huisregels. Daar kunnen ze wel eens naar vragen, maar verder niks om je zorgen om te maken!
Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek