Somniac One stelt werkelijk nooit teleur
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
View on SoundCloud
Misschien volgende maand maar eens een kijkje nemen bij BASIS x PRSPCT, lineup is in ieder geval niet mis!
Volgens mij is Reaktor Events gestopt? Website doet het niet meer, geen nieuwe feesten, uitgeschreven in het handelsregister.. Dus de hoop op een nieuwe Unpolished is wat dat betreft wel vervlogen. Jammer, had ik graag mee willen maken!
Last edited by Khadber on 27 Feb 2023 09:34, edited 1 time in total.
Een nieuwe Unpolished zag ik sowieso al niet meer gebeuren (evenals een Katharsis of een Reaktor editie in de Elementen), maar dat ze er helemaal mee zouden stoppen had ik niet echt verwacht. Zo'n Reaktor editie als vorig jaar in Lofi mogen ze wat mij betreft wel vaker organiseren. Benieuwd of dit waar is en of ze nog met een statement komen. Zou toch wel een gemis zijn!
Vette set inderdaad. Maakt ook echt vette platen, al vind ik ze de laatste tijd wel vaker op elkaar lijken. Hij draait binnenkort op Vault Sessions, erg benieuwd naar hem!
18 maart eindelijk weer naar De School met D.Dan en Quelza. Heel veel zin in!
18 maart eindelijk weer naar De School met D.Dan en Quelza. Heel veel zin in!
Dik feest gehad bij Zeezout, Marie Lake en Jakojako wel de setjes van de avond. Geluid stond echt kneiterhard en de bass ook (soms te). Ki/Ki was te druk dus geskipt.
Blawan was van tijd tot tijd leuk maar er zat echt een rare flow in die set waardoor het bij vlagen niet echt dansbaar was en moeilijk er in te komen, ook echt een gigantisch hoog BPM.
Blawan was van tijd tot tijd leuk maar er zat echt een rare flow in die set waardoor het bij vlagen niet echt dansbaar was en moeilijk er in te komen, ook echt een gigantisch hoog BPM.
Heb je het uittreksel gedownload? Het bedrijf waar je volgens mij naar kijkt is een oude VOF die al sinds 2018 is uitgeschrevenKhadber wrote:Volgens mij is Reaktor Events gestopt? Website doet het niet meer, geen nieuwe feesten, uitgeschreven in het handelsregister.. Dus de hoop op een nieuwe Unpolished is wat dat betreft wel vervlogen. Jammer, had ik graag mee willen maken!
Ik heb geen uittreksel gedownload, enkel in het kvk op de link op partyflock.
Nieuwe Ignez & Rodhad EP eindelijk uit. Wat een sounddesign!
Voor mij de EP van het jaar samen met de Utaroh EP van Phil Berg!
View on Spotify
View on Spotify
Vind met name de eerste track heel nice. De rest vind ik om los te luisteren wat minder, maar geweven door een set zoals Rodhad dat altijd doet mag ik zijn tracks graag horen
.
View on YouTube
Hoppa Setaoc Mass' brommer dendert door hatseee. Wat een artiest. Met stipt mijn nummer 1 dj en producer!
Hoppa Setaoc Mass' brommer dendert door hatseee. Wat een artiest. Met stipt mijn nummer 1 dj en producer!
Dat bepalen wij wel... Gaat straks aan trouwens.Indy wrote: Met stipt mijn nummer 1 dj en producer!
View on SoundCloud
Groot fan van deze act. De loops en constante energie die uit dit mixwerk komt is echt zo goed. Dat gepaard met de rustpunten die hun eigen tracks zijn in de mix maakt dit een typische GitM mix. Heerlijk!
Groot fan van deze act. De loops en constante energie die uit dit mixwerk komt is echt zo goed. Dat gepaard met de rustpunten die hun eigen tracks zijn in de mix maakt dit een typische GitM mix. Heerlijk!
Gruwelijke muziek wordt er de laatste tijd gemaakt zeg.
Nieuwe Border One EP is dik, met deze als favoriet.
View on YouTube
Ook nieuwe Temudo EP is mega vet op het label van James Ruskin.
View on YouTube
Zeker de moeite waard om te checken!
Nieuwe Border One EP is dik, met deze als favoriet.
View on YouTube
Ook nieuwe Temudo EP is mega vet op het label van James Ruskin.
View on YouTube
Zeker de moeite waard om te checken!
Ook Mutual Rhythm met een nieuw album van een beste bak goede artiesten:
Paar pareltjes:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Paar pareltjes:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Jaaa deze is ook heel nice! Die VIL & CRAVO blokfluit plaat 
View on YouTube
HATE podcast van Function, erg lekker.
Eerste Soenda Indoor livesets zijn ook te luisteren, zit voor iedereen wat bij.
View on SoundCloud
HATE podcast van Function, erg lekker.
View on SoundCloud
Vind die DION set wel erg lekker, toch maar eens voor het eerst checken op Soenda festival.Khadber wrote:
View on SoundCloud
Echt een meesterlijke selector. Op Katharsis wist hij echt precies aan te voelen waar het publiek trek in had op dat moment. Ben echt een sucker voor dat beetje white noise in de opbouwKhadber wrote:Function
View on YouTube
Dit was die set trouwens.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 2 days ago
Die set van Charlie Sparks is ook wel dik hoor.urbandesigner wrote:Vind die DION set wel erg lekker, toch maar eens voor het eerst checken op Soenda festival.Khadber wrote:
View on SoundCloud
Nog niet geluisterd maar altijd leuk ja! En Vera Grace ook maar checken op Soendaimmuunm wrote:Die set van Charlie Sparks is ook wel dik hoor.urbandesigner wrote:Vind die DION set wel erg lekker, toch maar eens voor het eerst checken op Soenda festival.Khadber wrote:
View on SoundCloud