Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Guestmix gemaakt. Lekker groovy mixje geworden wat mij betreft. Techno met wat hardtrance hintjes :)

1. Curious Kees a.k.a. TAFKAMP - NL-D1U-22-01004
2. Dave Clarke - The Compass
3. Cave - Street Carnival
4. Rue East - Birmingham (Ben Sims Hardgroove Remix)
5. Arrakis - The Spice (New Club Mix)
6. Marco V - Simulated (Marco V's V.ision Remix)
7. Sven Vath - Steel (Marco Carola Remix)
8. Perc - Metamorphic
9. D.A.V.E. The Drummer - Red Light Fever
10. Ignition Technician - Worq It
11. Narciss - Blicke
12. Paul Mac - Cards on the Table
13. Zzino vs. Filterheadz - African Bulldozer
14. BAUGRUPPE90, Tim Rausch - Gelee
15. Vil - Monojunk
16. BK - Playing With Knives
17. Chlär - Spirit Enhancer
18. CRAVO - Getup
19. Bassdriver - Fatal Invasion (The Day After)
20. Mathys Lenne - Rupture
21. Poko Punk - Poko Pa
22. Cherry Dee - The Drums (Club Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Vind deze set echt heel vet. Alias van Kaiser en Kwartz samen. Binnen die vooral 'groovy' sound waar Vault zich tegenwoordig vooral op focust vind ik dit echt top. Blijft lekker duister. Vooral in de Bret bijvoorbeeld hoor je toch erg veel nummers en sets met een 'melancholischere' sound, ghetto-achtige vocals etc. Voorkeur gaat toch wel uit naar de grimmigere sound, zoals je in deze set wel terug hoort. :loving:

En Cro, lekker bezig! Nummers die ik er van ken vind ik heel nice. Ga hem snel eens luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiendag zeg. Awakenings zaterdag 100 euro. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch betaald voor de zaterdag. Vond het vorig jaar een heerlijk feest. Eerste namen op zaterdag waar ik naar uitkjk zijn Oscar Mulero, Len Faki, Ben Klock, DJ Rush, Setatoc Mass & Matrixxman, en Joris Voorn.

Zal vast wel weer puzzelen worden :P. Nu al zin in :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga 'm ook wel aanschaffen, maar toch. Om me heen hoor ik wel mensen zeggen dat ze er nog even over nadenken of überhaupt niet gaan, gezien de prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up ziet er wel goed uit hoor, heel veel namen die je niet persé bij Awakenings verwacht. 'Helaas' dat weekend al naar Stone Techno Festival in Essen met o.a. een Eerste Communie en Vault Sessions hosting. Anders leek dit me een prima alternatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Line-up ziet er wel goed uit hoor, heel veel namen die je niet persé bij Awakenings verwacht.

Zoals? Waar sta je van te kijken? Ben wel benieuwd, want de niche / obscure namen ken ik niet allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Indy schreef:
Line-up ziet er wel goed uit hoor, heel veel namen die je niet persé bij Awakenings verwacht.

Zoals? Waar sta je van te kijken? Ben wel benieuwd, want de niche / obscure namen ken ik niet allemaal.


CRAVO & VIL, Blasha & Allatt, DVS1, Karenn live, Oscar Mulero, Quelza, Setaoc Mass & Matrixxman, Freddy K, Ignez om maar wat namen te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Remi schreef:
Indy schreef:
Line-up ziet er wel goed uit hoor, heel veel namen die je niet persé bij Awakenings verwacht.

Zoals? Waar sta je van te kijken? Ben wel benieuwd, want de niche / obscure namen ken ik niet allemaal.


CRAVO & VIL, Blasha & Allatt, DVS1, Karenn live, Oscar Mulero, Quelza, Setaoc Mass & Matrixxman, Freddy K, Ignez om maar wat namen te noemen.


DVS1, Karenn, Oscar Mulero, Freddy K, Setaoc Mass en Matrixxman stonden er volgens mij vorig jaar ook :P.

Bij de festivals zie je die namen wel regelmatig imo, niet zo vaak als de meeste namen, maar niet amper oid. Maar als je kijkt naar Gashouder edities, dan snap ik het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt maar had het bij Awakenings over het algemeen. Zou vet zijn als ze DVS1, Oscar Mulero, Setaoc Mass, Karenn live en Freddy K eens op 1 avond in de Gashouder zouden boeken :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 14:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oscar met dat stijltje in de Gas is gegarandeerd vet idd. Vond Setaoc wat tegenvallen toen bij vorige ADE Gas, vond hem op summer festival toen beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2023 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vault Sessions was gruwelijk. Oscar Mulero, Julie en Setaoc Mass & Yanamaste :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2023 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers: een zeldzame nieuwe set van SNTS op youtube.

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 12:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja heel vet, zijn set op Awake blijft de beste set die ik vorig jaar heb gehoord.

Vind hem hier wel wat meer willekeurige andere platen er in gooien (die wel vet zijn) maar vind het juist vetter als hij compleet in zijn eigen stijl blijft.

Eigenlijk doet zo'n opgenomen setje het niet eer aan, de galm van een locatie voegt echt zo veel toe aan zijn platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ja heel vet, zijn set op Awake blijft de beste set die ik vorig jaar heb gehoord.

Komt omdat we daar samen aan het strijden waren. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net even doorheen geskipt. Grappig hoe smaak zo kan veranderen hahah. 2 jaar geleden was SNTS één van m'n favoriete artiesten, maar zou hier nu dus echt helemaal niks meer mee kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 14:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb hem nu uit en moet zeggen dat, buiten het feit dat zijn setjes live veel beter doorkomen, de platenkeuze in deze set wel minder is. Ik ken het evenement ook verder niet maar dit is iets wat ik hem eerder op Rotterdamse Rave zou zien draaien.

Er zitten een paar leuke tussen zoals Seven Tension - Escape, Tymon - Woodsman en die X-Ess plaat, maar veel zijn me ook te veel dat simpele rechtoe rechtaan gebeuk. Wat zonde is want dat is imo niet wat hij naar voren brengt in zn muziek. In vergelijking met zijn Awake setje (waar hij maar een zo'n plaat er door deed die juist goed paste) is dit gewoon een stuk minder.

Er zitten daadwerkelijk goede platen van hem van de laatste jaren in (zit veel spul in van z'n album en er voor) maar die hele afwisseling maakt het enorm onsamenhangend. Juist die doortreinende rollende techno van hem aan een stuk door in een grimmige setting maakt echt voor geniale setjes, maar dat is deze niet helaas.

Stukken zoals op 01:05:00, dat wil ik van hem horen in een hele set. (Ego Death :love:)

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
Ja heel vet, zijn set op Awake blijft de beste set die ik vorig jaar heb gehoord.

Komt omdat we daar samen aan het strijden waren. :bomb:


Dit maakte het het setje van het weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort ook maar kaarten halen voor Toffler Festival (o.a. Rebekah, T47, Adam Beyer, Dj Rush, Reinier Zonneveld).
Thuiswedstrijd....

Wel een lekkere planning :lol:
13 mei Awakenings
20 mei Soenda
27 mei Toffler

Soenda was eigenlijk niet gepland maar heb kaarten gewonnen. Achja wel lekker om naar uit te kijken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, nooit vervelend om kaarten te winnen natuurlijk ;). Waar heb je die mee gewonnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 19:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Naar andere SNTS setjes gaan zoeken, en dit is precies wat je wilt :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 19:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
13 mei Awakenings


Tot dan.

Doen we dan even een biertje, en we slepen Job ook mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2023 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nice, nooit vervelend om kaarten te winnen natuurlijk ;). Waar heb je die mee gewonnen?

Via hun Insta :) . Had ook gevraagd of er toevallig een meet & greet met Rebekah bij zat maar gingen ze helaas niet op in :p . Zat ook een sjaal en stickers bij.

@Dennis ik ben op m aan het inpraten hij gaat wel mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2023 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes! Veel plezier in ieder geval! Vaak wel goed vermaakt op Soenda, sla hem deze keer over voor Free Your Mind :).
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek