Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 13:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Toch wil ik wel weer een keer in de gashouder staan, is voor mij alweer 4 jaar geleden ondertussen. Denk dat ik toch voor de zondag ga. Stiekem kijk ik dan wel uit naar Dax J in de gashouder haha.


Tja, dat is het ook. De feesten an sich blijven gewoon tof, ookal zijn de namen steeds vaker het zelfde.

Als ik uiteindelijk een ticket er voor kon krijgen dan zou ik me er prima vermaken. Het is gewoon een bak geld + reiskosten voor een niet heel bijzondere line-up, met namen die de maand er op ook Awakefest staan. Het zijn ook wel telkens de zelfde artiesten, wat logisch is, het is een van de grootste technofeesten dus je kan ook de grootste namen verwachten. Het is niet meer 2010.

Maar dit heb ik ook wel met LoFi en Vault Sessions soms. Het lijkt soms de zelfde groep aan artiesten/stijl van techno te zijn, die geboekt worden. Maar goed, ze pakken dan ook een bepaalde hoek, net als Awake. Het is dat zij goedkoper zijn en de feesten en locatie ook tof zijn, maar ook voor dat heb ik het geld en de reiskosten onderhand niet meer over als er niet een beetje variatie in de lu's komt.

Maar voor beiden geldt, als ik er heen ga, wordt het wss gewoon een tof feest met toffe muziek.

Scheelt dat hier lokaal wel steeds meer feesten komen die in het hele spectrum van techno gewoon namen boeken en qua sfeer en organisatie ook goed zijn. Helaas Oud & Nieuw met LSDXOXO, The Lady Machine, Somniac One en Ultrastation moeten missen. Maar in januari en februari komen Cleric, GITM, [KRTM], Daria Koslova, Stranger, Ki/Ki, Blawan en Remco Beekwilder. Wel echt blij met die ontwikkelingen in Groningen.

Maar, buiten dat, als ik bijvoorbeeld kijk naar DGTL 2023

Afbeelding

Die line up (vooral de zondag) is echt heel vet, goede variatie ook. Wss wel zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn dan de namen waar je voor gaat Broken Balance? Ken er een aantal niet, wie weet kan ik dan weer nieuwe namen ontdekken. Vond DGTL op ADE wel steken laten vallen, maar goed, zo heeft ieder feest wel iets zoals je hierboven schreef ;).
Awakefest wordt voor mij de zomereditie, verwacht dan ook gewoon weer een deftige line up :).

edit: overigens ook kaarten gekocht voor Free Your Mind zondag, mooie line ups die tot nu toe zijn aangekondigd. Ga vooral voor Joris Voorn, Len Faki en Speedy J op die dag.
https://www.freeyourmindfestival.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 14:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wat zijn dan de namen waar je voor gaat Broken Balance? Ken er een aantal niet, wie weet kan ik dan weer nieuwe namen ontdekken. Vond DGTL op ADE wel steken laten vallen, maar goed, zo heeft ieder feest wel iets zoals je hierboven schreef ;).
Awakefest wordt voor mij de zomereditie, verwacht dan ook gewoon weer een deftige line up :).

edit: overigens ook kaarten gekocht voor Free Your Mind zondag, mooie line ups die tot nu toe zijn aangekondigd. Ga vooral voor Joris Voorn, Len Faki en Speedy J op die dag.
https://www.freeyourmindfestival.nl/


De zondag oog ik op, en dan vooral Bonobo, Cera Khin, Henrik Schwarz LIVE, Hot Since 82, Jensen Interceptor, Klangkuenstler, Moderat, Monolink LIVE, Paula Temple, Philou Louzolo en Vladimir Dubyshkin. Er staat verder ook veel tussen dat ik niet ken, maar dat houdt het leuk, veel te ontdekken dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die ken ik inderdaad allemaal. Good to know. Wie weet zit er weer wat leuks tussen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 01:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



Echt wat een heerlijke stijl heeft deze gast. Die combinatie met een beetje jaren 80 disco, darkwave en eurodance is echt heerlijk. Sommige acts gaan er net te ver mee en zodoende wordt het echt compleet eurodance, maar dit is echt precies een goede combinatie.

Tracklist:

Huff & Herb - Feeling Good
Stef Mendesis - Cyber Document
Primus V - Blackstar Part 2
Odessa Soundfreaks - Ready Or Not (David Moleon Remix)
Zongamin - Bongo Song (MRD edit for Hør)
ODessa Soundfreaks - EuroTour
Shygirl - Tasty (Boys Noize remix)
Denham Audio - Down On Me
Julian Muller & MRD - Remind Me
MRD - Unreleased
X-Coast - House It Up
MRD - Unreleased
MRD - Unreleased
MRD - Unreleased
MRD & Narciss - Unreleased
Rod Stewart - Young Turks
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2023 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normaal totaal niet van de techno maar Tegendraads heeft mij gister laten zien wat de scene te bieden heeft. Ik denk dat jullie trots mogen zijn want ik beschouw me inmiddels als één van jullie!

Iemand me nog gespot? Ik was die gast met die gele bivak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 09:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Intercell teased met Ki/Ki voor een evenement, of dat ze deel zijn van een groter evenement samen met Ki/Ki.

Citaat:
Peak moments with KI/KI.

2019 Outdoor
2019 ADE
2020 Acid Night
2021 All Day Long

Looking back on all these moments with her feels good. We might be part of something even greater soon.

Stay tuned.


Sowieso dit jaar een Intercell outdoor meepakken. Die setting en sfeer op die outdoor feesten van ze is echt tof.



Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Normaal totaal niet van de techno maar Tegendraads heeft mij gister laten zien wat de scene te bieden heeft. Ik denk dat jullie trots mogen zijn want ik beschouw me inmiddels als één van jullie!

Iemand me nog gespot? Ik was die gast met die gele bivak.


verkeerde topic maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wss wel zekerheidje.

Ja wat is het nou
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 14:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben er zeker van dat ik waarschijnlijk aanwezig ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Wss wel zekerheidje.

Ja wat is het nou

Wat doe jij hier Rik?????????????????????????????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 14:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding

Citaat:
KI/KI PRES. 5HRS OF ACID
KI/KI - 5 hours long
– KI/KI pres. 5HRS OF ACID –

Acid in three, two, one…

After some flourishing years, the time has finally come. Because whilst looking back on the legendary and only acid set she played back in 2020, KI/KI now presents her very own event: “5HRS OF ACID”.

A five-hour acid adventure by KI/KI, representing the new acid age. An exceeding concert showcasing a hybrid performance at the illustrious Elementenstraat. The show is complemented with visuals by Lumus Instruments, a two-hour support performance beforehand and is powered by Intercell.


Ki/Ki 5 uur lang in de Warehouse Elementenstraat, 100% aanwezig. Mooi op een vrijdag ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is best een redelijke kans dat we met Koningsdag eens wat anders gaan doen dan een Supersized of café en gaan voor Free Your Mind Festival: https://partyflock.nl/party/444013:Free ... d-Kingsday . Ik ben nog éven in afwachting van de rest van de line-up alhoewel ik geen headliners meer verwacht.

Stella Bossi kende ik niet maar heb wat dingen geluisterd en dat vind ik best tof. Kiki Solvej ken ik alleen van de Insta stories van Reinier Zonneveld maar daar zal ik me nog wel eens in verdiepen. Ben meer benieuwd wat ik van een lange set (3 uur? 4 uur?) van Reinier Zonneveld ga vinden. Hoe 'dansbaar' is het...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat bedoel je precies met dansbaar? Veel moeilijke shit, breakbeats en diepgang hoef je niet echt te verwachten bij hem dus wordt gewoon een hele set 4x4 Techno. Zul je je vast prima op vermaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Vault Sessions aangekondigd op Bevrijdingsdag. Bizarre line-up weer :loving:


Alarico
Beste Hira
Blasha & Allatt
Chlär
D.Dan
Freddy K
Grace Dahl
Justine Perry
Matrixxman b2b Ø [Phase]
Phil Berg
Rene Wise
Stef Mendesidis live
Stephanie Sykes



Hemkade 48
Hemkade 48, 1506 PS Zaandam
FRI 14:00 - SAT 06:00
18+
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 16:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hele dikke line-up inderdaad, niet extreem veel nieuwe of verrassende namen, maar de namen die er zijn zijn enorm goed. Valt net verkeerd helaas en het is in de Hemkade, wat een boutlocatie is. Er komt ook nog een Vault Sessions eind maart/begin april, maar die details moeten nog aangekondigd worden.

Remi schreef:
Ben meer benieuwd wat ik van een lange set (3 uur? 4 uur?) van Reinier Zonneveld ga vinden. Hoe 'dansbaar' is het...


Het is Reinier dus je weet wel wat je kan verwachten eigenlijk, prima dansbaar en feestig. Ligt er meer aan hoe kritisch je zelf gaat zijn bij dat soort dingen en hoe het publiek is.

Ik zou er niet per sé heen hoeven vanwege de drukte en het waarschijnlijke volk wat er op af komt, maar normaliter (zonder die ergernissen) zou ik me prima vermaken op een set van Reinier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2023 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe Vault Sessions line up. Interesse :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2023 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Wat bedoel je precies met dansbaar? Veel moeilijke shit, breakbeats en diepgang hoef je niet echt te verwachten bij hem dus wordt gewoon een hele set 4x4 Techno. Zul je je vast prima op vermaken!


Broken Balance schreef:
Het is Reinier dus je weet wel wat je kan verwachten eigenlijk, prima dansbaar en feestig. Ligt er meer aan hoe kritisch je zelf gaat zijn bij dat soort dingen en hoe het publiek is.

Ik zou er niet per sé heen hoeven vanwege de drukte en het waarschijnlijke volk wat er op af komt, maar normaliter (zonder die ergernissen) zou ik me prima vermaken op een set van Reinier.


Ik heb de gehele set op Awakenings teruggeluisterd ( https://www.youtube.com/watch?v=-5_urGwFFtg ) en het voorbeeld dient zich eigenlijk in de eerste 10 minuten al aan. Ik doelde op 'geluidjes', plopjes, dat soort dingetjes. Maar dat verandert inderdaad al gauw richting 'prima dansbaar' en 'feestig', zoals BB zegt. Ik ben er op Awakenings bewust niet heen gegaan. Ik heb misschien indirect een afkeer, wat nergens op gebaseerd is behalve op Insta-stories die ik van hem zie, en een vooroordeel over het publiek.
We gaan er tijdens Koningsdag met best een leuke club heen en de rest van de line-up ligt me ook wel, o.b.v. wat ik ken / gehoord heb. Ben benieuwd maar zal ongetwijfeld gewoon leuk worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2023 15:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paradigm weer mooie vollebak in maart en tijdens koningsnacht :love: .

Talismann
Penik Ettek *live
Comrade Winston
Ben Sims
Rene Wise
Courtesy
Marrøn
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2023 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable voor de birthday weekender van Vault Sessions! Plan is om zaterdagmiddag die kant op te gaan en hem uit te spelen. Overdag 3,5 uur Blasha & Allatt en 's nachts 3,5 uur Oscar Mulero. Meeste zin in de closing van Setaoc Mass & Yanamaste! :woot:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2023 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En een nieuwe EP van Phil Berg is uit! Sick hoe erg z'n sounddesign verbeterd is. EP van het jaar van mij (tot nu toe)

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2023 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er dik uit Indy, veel plezier !

Van de week 2 kaarten voor Soenda Festival + Sjaal gewonnen :P .
Wordt een leuke maand mei met Awakenings - Soenda - Toffler (was niet helemaal het plan maarja).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 11:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The 4th of February it's time for The Second Room​ labelnight in HAVEN Eindhoven with BPM Productions! Time to warm you up with a oldskool hardtechno to schranz set with a rave twist!

Event: feesten/the-second-room-04-02-2022-haven-eindhoven-t77240.html
Tickets: http://www.ticketmaster.nl/event/286237

Line-Up
- JOE SANE
- Jønas
- Kenneth Herder
- MinuPren [Germany]
- Minus 25
- Waldhaus [UK - LIVE]

Tracklist:
01. David Moleon​ - This Is Techno
02. Kay D. Smith - Person Called
03. Minus 25 - Ihr Heuchler
04. Minus 25 - Pounding Synths
05. D.A.V.E. The Drummer​ - Hydraulix 13.5 (D.A.V.E. The Drummer & Alex Calver Remix)
06. Minus 25 - TBA
07. Minus 25 - Frikandel Speciaal
08. Minus 25 - Midnight Laundry
09. Minus 25 & Weichentechnikk​ - Scar Is A MF
10. Alex Calver & J Walker - Vendetta
11. Minus 25 - Jos Brinkie
12. Minus 25 - Waschmaschine Techno
13. Minus 25 - Vlammetjes
14. Minus 25 & Weichentechnikk - Aschenputtel
15. Starving Insect​ & Catscan​ - The Rainmaker
16. Minus 25 & Weichentechnikk - Sherazade
17. Boris S. (official)​ - Dark Mind
18. SveTec​ - My Head

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 14:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hele bende tickets weer gehaald, Intercell x Ki/Ki ACID in de Warehouse echt net doorgekomen voor de zaterdag. Paradigm Kingsnight, Paradigm Backyard Festival, DGTL Zondag en Awakenings Easter zaterdag. Nu arm wezen maar wel een volle agenda tot en met Defqon.1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Timetable voor de birthday weekender van Vault Sessions! Plan is om zaterdagmiddag die kant op te gaan en hem uit te spelen. Overdag 3,5 uur Blasha & Allatt en 's nachts 3,5 uur Oscar Mulero. Meeste zin in de closing van Setaoc Mass & Yanamaste! :woot:


Aanwezig met Indy!! Kijk ontzettend uit naar Kwartz, Blasha & Allat, Oscar Mulero en de b2b van Sataoc Mass & Yanamaste :loving:

Gelijk maar ff een lekker plaatje erbij!

Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek