Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 14:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dikke prima, geluid was goed. Soms iets te zacht, kon het publiek soms iets te duidelijk horen praten, maar het werd over de avond wel harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah dan was het in mijn herinneringen toch anders. 5 jaar geleden hebben ze het hele geluidssysteem aangepast, en toen ik dat voor het eerst hoorde was ik echt verbaasd over de zuiverheid en hardheid. Had nog nooit zo’n goed geluidssysteem meegemaakt. Maar misschien viel dat dus eigenlijk nog best mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over de nachten dat ik in basis ben geweest vond ik het vroeger echt matig, maar sinds ze in 2018 zijn overgestapt wel een stuk beter. Hardheid is prima, maar miste de laatste keer vooral wat hele lage tonen hier en daar. Dat kon ook aan de setup liggen (Rebekah allnighter met een laptop setup). Alsof sommige bassen met lage frequenties net niet lekker aangrepen. Maar goed, dit is ook nog voor Corona en ze blijven natuurlijk tweaken aan dat systeem, dus ik ga er vanuit dat het steeds beter wordt. Ik zal je na 17 december een update geven :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ah, never mind. Die kerel keek niet goed, onderin kon je schijnbaar wel gewoon kiezen voor 'verkopen via Ticketswap'. :thumbup:

Kaart voor Rotterdam Rave dus verkocht, met pijn in mijn hart. Drukke weken achter de rug en voor de boeg en heb er voor gekozen even rust te pakken. Jammer, want keek juist erg uit naar deze fissa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben een stuk of 5 keer naar BASIS gegaan en elke keer was het geluid anders. Vond het 3 keer prima en 2 keer minder eigenlijk. Hoe was het publiek deze keer? Ook hier heb ik verschillende ervaringen mee haha. Laatste keer dat ik er was was het voornamelijk jonger publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 17:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ik ben een stuk of 5 keer naar BASIS gegaan en elke keer was het geluid anders. Vond het 3 keer prima en 2 keer minder eigenlijk. Hoe was het publiek deze keer? Ook hier heb ik verschillende ervaringen mee haha. Laatste keer dat ik er was was het voornamelijk jonger publiek.


Ja er was wel wat jonger publiek, studenten, ook veel buitenlandse, maar het is niet dat dat voor een slechte sfeer zorgde oid. Best veel tijd buiten gestaan bij de rookruimte, wezen praten met verschillende mensen en iedereen was super aardig en sociaal. Jonger publiek dat hou je toch in een club in een grote (studenten)stad (en als je zelf ouder wordt). Waren wel een of twee irritante mensen maar dat waren in beide gevallen oudere gasten die heel erg uit de hoogte deden en enorm vdk waren.

In Groningen heb je het ook bij de Paradigm of OOST en daar is de sfeer er ook niet minder op. Leeftijd maakt daarin niet zo veel uit (hoi Tom). Plus het deurbeleid helpt daar ook wel mee, toen we bij de ingang stonden werden aan meerdere jongere mensen of mensen die er niet echt tussen leken te passen bij de doorsale gevraagd wie er draait vanavond en dat soort dingen.

Het ligt vaak aan wie er draait. Ik kan me voorstellen dat je op een avond met DYEN of TRYM heel ander publiek hebt dan een met SHDW & Obscure Shape. Bij de meeste technoclubs en feesten met verschillende line-ups heb je wel dat het publiek misschien niet als iets op bij Berlijn of de meer exclusieve feesten in NL lijkt, maar dat betekent verre van dat de sfeer en het publiek ineens niet goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 22:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Line up van Awakenings Spring Festival:

Citaat:
Abstract Division
Adam Beyer & Joseph Capriati
Adiel
Adriatique
Airod & Farrago
Alignment
Amelie Lens
AnD
Anetha
Anfisa Letyago
ANNA
Archie Hamilton & Toman
Bart Skils
Bastienne
Beau Didier & Isaiah
Bella
Ben Klock & Fadi Mohem
Bejamin Berg
Beste Hira
Bjarki (live)
Blawan
Brina Knauss
Cera Khin
Chris Stussy
Colin Benders (live)
Cybersex
Cynthia Spiering
Dana Montana
Daria Kolosova
DEAS
Denis Sulta
DJ Rush
Dyed Soundorom & Traumer
Ellen Allien
Grace Dahl
Héctor Oaks
Helena Hauff
I-RO
Indira Paganotto
JakoJako
Jeans
Jesse Maas
JKS & Tigerhead
Joris Voorn
Joyhauser
Julian Anthony
Juliet Fox
Kaiser & The Lady Machine
Kerri Chandler
KiNK (live)
Klangkuenstler
Kölsch & Kevin de Vries
La La
Laura van Hal
Litmus
Lobster
Luna Ludmila
Marcel Dettmann
Marrøn
Million
Mind Against
Nina Kraviz
NONEOFTHEABOVE
Pascal Benjamin
Patrick Mason
Paula Temple
Planetary Assault Systems
Raven
Rebekah
Reinier Zonneveld (live)
ROD
Rødhåd
SHDW & Obscure Shape
SNTS
Speedy J
Stephan Bodzin (live)
Stephanie Sykes & Tommy Four Seven
Thoms Traxx
VNTM (live)


Wat een zieke line-up, 100% weekend aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel nieuwe namen, en wat minder super super grote namen voor mijn gevoel. Nog steeds een indrukwekkende line up uiteraard. Hoop wel dat ze de dagverdelingen laten zien voor de tickets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, vette line-up zeg. Veel namen die je niet persé verwacht op Awakenings. Bij een gunstige dagindeling misschien wel aanwezig. Fadi Mohem & Ben Klock samen lijkt me zeer gruwelijk.

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ziek ziek ziek blij met deze frisse wind door de lineup. minder kermis :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankzij de lovende spraakmemo's van Jordi dit feest toch maar in de gaten houden. + veel dichterbij dan Braboland. Dikke optie, paar hele vette onverwachte namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 13:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
ziek ziek ziek blij met deze frisse wind door de lineup. minder kermis :love:


Viel reuze mee vorige edities, en je stond zelf bij een kermis act die je opeens heel tof vond :list: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 13:31 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Remi schreef:
Ah, never mind. Die kerel keek niet goed, onderin kon je schijnbaar wel gewoon kiezen voor 'verkopen via Ticketswap'. :thumbup:

Kaart voor Rotterdam Rave dus verkocht, met pijn in mijn hart. Drukke weken achter de rug en voor de boeg en heb er voor gekozen even rust te pakken. Jammer, want keek juist erg uit naar deze fissa.


Kaart gekocht voor de zondag om de periode van rust juist even te doorbreken :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2022 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jordi schreef:
ziek ziek ziek blij met deze frisse wind door de lineup. minder kermis :love:


Viel reuze mee vorige edities, en je stond zelf bij een kermis act die je opeens heel tof vond :list: .


Naam en rugnummers! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2022 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht naar Sudor in WAS. geweest. Vette tent! Anouschka warmde de zaal heerlijk op voor JASSS die totaal niet bij de rest van de line-up paste qua sound, of iig niet niet rond dat tijdstip. Snelle, vage Herrensauna achtige shit op 160 bpm. Aangezien er in zaal 2 Electro werd gedraaid was het toch maar een kwestie van de tijd uitzitten tot D.Dan het mocht overnemen. Nam gelukkig flink gas terug en nam rustig de tijd om weer op te bouwen. Echt een gruwelijke set! Merkte helaas wel dat ik er niet echt meer lekker in kwam. Hierna nog een stukje The Lady Machine gecheckt die gewoon doet waarvoor ze geboekt wordt. Hard pompen met veel drive op een heerlijk bpm. Vonden het rond 06:30 wel mooi geweest! :D

Nieuwjaarsdag als het goed is naar Ratherlost met o.a. DVS1, Freddy K en Quelza! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2022 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Nieuwjaarsdag als het goed is naar Ratherlost met o.a. DVS1, Freddy K en Quelza! :)

Present!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2022 18:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Laatste tijd ook een paar nieuwe toffe namen ontdekt:









Eerste drie echt heel erg dat Alignment/Klangkuenstler stijltje van zweef en doortreinen. Franck, een nieuwe naam op R Label die echt van die vunzige Myler achtige techno heeft, veel distortion en heel funky.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2022 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen maar kaartjes kopen voor Awakenings zaterdag.
Heerlijke gevarieerde line up en weinig kermis :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 09:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Morgen maar kaartjes kopen voor Awakenings zaterdag.
Heerlijke gevarieerde line up en weinig kermis :thumbsup:


Hier ook, zaterdag aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag is inderdaad de winnende dag wat mij betreft. Al hebben we nu toch besloten voor de zomereditie te gaan :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Heel ander type set van toen Viper Diva een duo was ja. Props voor die remix van I Remember als een na laatste plaat, ben wel benieuwd van wie die is. Zou dat live zwaar kunnen waarderen. Laatste plaat TNT - Thor, ze worden bijna vaker gedraaid op techno-events dan op hardstyle events :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 12:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

To be fair, vlak voor dat Hadone weg ging, klonk Viper Diva gewoon als Shlømo zijn huidige stijl, wat gewoon TRYM v2 is met meer hardstyle, hardcore en uptempo. Troep.

Dit klinkt eerlijk gezegd wel als Viper Diva, alleen gewoon net een paar BPM's te snel en een paar platen die minder passen, daar zie je dus de missende input van Hadone en de hand van Shlømo. Maar goed, dat is de trend van nu.

Zo legendarisch als de Unpolished set wordt het toch niet.

Nog een paar leuke releases recent.

THAM & VII Circle - Split Series 001, dit duo wil ik onder hun alias Overdrive echt ziek graag live zien.
New Frames met een nieuwe R Label release, bewijs dat stevigere techno niet simpel of op 150 bpm hoeft te zijn
Introversion met een nieuw EP op ARTS, eindelijk.
Nieuw EP van Clouds op Headstrong
Nieuwe EP's van Slam
En ten slotte weer een nieuw grimmig EP van SNTS :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie tips, heb zelf wat van de Introversion en SNTS eps opgeslagen.

Zo bijzonder, thuis zo vind ik die SNTS sound echt heel vet en kan ik me zo goed voorstellen dat dit live zo ongelofelijk intens is, maar ik vond er op Awakefest afgelopen zomer toch niet genoeg aan om daar de set af te kijken, had er even geen trek in ofzo. Heb ik wel eens vaker met hem gehad, maar weet niet zo goed waar het nou aan ligt, misschien mixwerk wat hier en daar gewoon een beetje traag is of de wat herhalend stijl in zijn platen achter elkaar.. Not sure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne Wereld Techno Dag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
urbandesigner schreef:
Morgen maar kaartjes kopen voor Awakenings zaterdag.
Heerlijke gevarieerde line up en weinig kermis :thumbsup:


Hier ook, zaterdag aanwezig.

Mooi ff dansje doen dan
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek