Even voor de kenners hier, is dit Techno?
Of gewoon early met een andere verpakking? Wel lekker btw
View on YouTube
Of gewoon early met een andere verpakking? Wel lekker btw
View on YouTube
Soort van ja als je door het al 9000x herhaalde grapje heen kijkt. Gewoon een mix tussen (industrial) techno en early. Het wordt onder techno gegooid, maar echt typisch techno zou ik het niet noemen.hurricane wrote:Even voor de kenners hier, is dit Techno?
Ik werd vooral getriggerd door die early geluiden en had ook niet echt het idee dat die techno zouden zijn. Wellicht zullen die early geluiden destijds ook weer ergens anders vandaan gehaald zijn.Broken Balance wrote:Soort van ja als je door het al 9000x herhaalde grapje heen kijkt. Gewoon een mix tussen (industrial) techno en early. Het wordt onder techno gegooid, maar echt typisch techno zou ik het niet noemen.hurricane wrote:Even voor de kenners hier, is dit Techno?
Rave wordt het ook wel eens genoemd, maar dat is niet echt een genre maar een feestaanduiding. Meer omdat je techno combineert met andere stijlen zoals (hard)trance, schranz, early hardcore en early hardstyle, zoals vroeger op raves gebeurde.
Hoeveel decks?Kepro wrote:Deze is wel het delen waard. Colin Benders live op zijn aparte dj set.
View on SoundCloud
Vet setje wel dit, ben normaal niet enorm fan van zijn setjes, zeker de LIVE setjes, maar dit is tof.Kepro wrote:Deze is wel het delen waard. Colin Benders live op zijn aparte dj set.
View on SoundCloud
Toffe set, thanks voor het delen! Colin Benders is niet altijd mijn ding, maar als hij deze kant op gaat moet ik wel weer een keer bij hem kijken.Kepro wrote:Deze is wel het delen waard. Colin Benders live op zijn aparte dj set.
View on SoundCloud
Moeten is natuurlijk een groot woordIndy wrote:Je zou als Job Jobse zijnde maar op een silent disco stage moeten draaien