Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 177  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2022 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie is Job Jobse?

Edit: even door wat setjes gespoeld. Trackselectie bestaat wel uit alle grote klassiekers uit de 90s. Zonde dat ie op de silent disco staat want daar ga je toch minder snel kijken. Misschien toch even een uitstapje maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2022 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik gok dat er een thema is bij de silent disco want hij draait Nederlandse hitjes. Vlug weer weg.


Setjes van Charlie Sparks, en Brecc waren echt mokerhard. SNTS begint ook met vieze bommen. Echt heel dik zon beuk feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2022 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2022 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een interessant HardTechno feest. Het is de 1e editie
https://partyflock.nl/party/439198:Purplex

https://www.instagram.com/purplextechno/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2022 09:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



Stijl van deze man is echt geweldig. Funky, zweverig en soms echt een enorme bak aan invloeden van oude eurodance, trance en Depeche Mode e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag naar Obscuur geweest in Tivoli. Leuke set van Cynthia Spiering, ze is echt populair geworden bij veel Verknipt-gangers. Daarna 2 uur Ghost In The Machine als afsluiter, dat was weer ouderwets goed. Onvoorstelbaar soepel mixwerk! Prima feestje voor op de fiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STOOR kaartje geronseld dus een mooi ADE weekend voor de boeg. Vrijdag Ratherlost, zaterdag van 16 tot 00 STOOR en daarna richting Radion voor Vault Sessions. Gelukkig een vrije maandagochtend daarna :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 17:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Strijder, tot bij Ratherlost dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Strijder, tot bij Ratherlost dan.


:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een Zweedse kerel die ik ken gaat ADE ook uitspelen. Komt donderdag aan, gaat maandag naar huis en pakt elke dag 1 of 2 feesten mee. Dat zal ook strijden worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2022 13:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Laatste tijd wel fan van deze artiesten vanwege het duistere zweverige stijltje.









Beetje jammer dat ze alleen nergens in NL te vinden zijn telkens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren Eric Prydz presents HOLO in de Ziggo Dome met Joris Voorn als voorprogramma.
Ik heb nog nooit zo weinig gedanst op een feest, maar me nog nooit zo verbaasd. Die show is zo ontzettend goed in elkaar gestoken en op zo'n hoge kwaliteit dat je gewoon blijft kijken.. Echt zijn tijd 5 jaar vooruit. Aanrader!

Vanavond eerst naar Geck-o kijken bij de Kickoff en daarna Anjunadeep met Marsh & Nicky Elizabeth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier op ADE allen. Helaas kaartje Gashouder verkocht, hele groep afgehaakt en geen zin om 2 uur in m'n eentje naar A'dam te reizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vanavond eerst naar Geck-o kijken bij de Kickoff en daarna Anjunadeep met Marsh & Nicky Elizabeth.

Gaaf, ga vanavond ook naar Anjunadeep! Had daar niet direct andere Hardtraxxers verwacht, haha. Daarvoor nog even bij George Fitzgerald kijken die ook in Paradiso staat. Erg veel zin aan! Hopelijk heb ik morgen nog wat energie over voor Awakenings in de Gashouder
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gisteren Eric Prydz presents HOLO in de Ziggo Dome met Joris Voorn als voorprogramma.
Ik heb nog nooit zo weinig gedanst op een feest, maar me nog nooit zo verbaasd. Die show is zo ontzettend goed in elkaar gestoken en op zo'n hoge kwaliteit dat je gewoon blijft kijken.. Echt zijn tijd 5 jaar vooruit. Aanrader!

Vanavond eerst naar Geck-o kijken bij de Kickoff en daarna Anjunadeep met Marsh & Nicky Elizabeth.

Fotos van Eric Prydz zien er altijd vet uit! Maakt t veel uit waar je staat in de zaal om een goed effect te zien? Heb wel eens gehoord dat je het best er recht voor moet staan.
De meeste officiële fotos zie je ook vanuit die positie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht voor het eerst in de Bret geweest, werd ff een partij dik gedraaid :drool: Ze hadden niet echt een goede voorbereiding getroffen op het aantal bezoekers gok ik, we hebben ruim 1,5 uur in de rij gestaan (er stond 1 meisje kaarten te scannen en na 2 of 3 personen gescand te hebben wachtte ze een paar minuten?) en binnen was het op een gegeven moment ook gewoon niet meer te doen qua drukte. Gelukkig konden we boven nog een redelijk plekje vinden. Geluid was prima daar en er hing ook een fijne sfeer, soort huiskamersetting met al die planten :P Ook fijn om ook gewoon niemand met z'n telefoon te zien kloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Khadber schreef:
Gisteren Eric Prydz presents HOLO in de Ziggo Dome met Joris Voorn als voorprogramma.
Ik heb nog nooit zo weinig gedanst op een feest, maar me nog nooit zo verbaasd. Die show is zo ontzettend goed in elkaar gestoken en op zo'n hoge kwaliteit dat je gewoon blijft kijken.. Echt zijn tijd 5 jaar vooruit. Aanrader!

Vanavond eerst naar Geck-o kijken bij de Kickoff en daarna Anjunadeep met Marsh & Nicky Elizabeth.

Fotos van Eric Prydz zien er altijd vet uit! Maakt t veel uit waar je staat in de zaal om een goed effect te zien? Heb wel eens gehoord dat je het best er recht voor moet staan.
De meeste officiële fotos zie je ook vanuit die positie.

Ja, richting midden staan is wel handig. Maar ook ietsjes schuin was het prachtig.
Ik ben het overigens wel een smet de 3 voor 12 review van Eric Prydz: https://3voor12.vpro.nl/update~b2e1a806 ... trip~.html

Anjunadeep was prima :). Marsh was leuk, Jody Wistenhoff was een welkome afwisseling met veel breakbeat en Bicep-achtige invloeden. Franky Wah was schijnbaar de hoofdact voor velen, maar vond het echt heel saai. Na 3 platen van Nicky Elizabeth was het wel goed geweest voor die dag en hebben we de trein terug gepakt. Zaterdagavond DGTL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
hurricane schreef:
Khadber schreef:
Gisteren Eric Prydz presents HOLO in de Ziggo Dome met Joris Voorn als voorprogramma.
Ik heb nog nooit zo weinig gedanst op een feest, maar me nog nooit zo verbaasd. Die show is zo ontzettend goed in elkaar gestoken en op zo'n hoge kwaliteit dat je gewoon blijft kijken.. Echt zijn tijd 5 jaar vooruit. Aanrader!

Vanavond eerst naar Geck-o kijken bij de Kickoff en daarna Anjunadeep met Marsh & Nicky Elizabeth.

Fotos van Eric Prydz zien er altijd vet uit! Maakt t veel uit waar je staat in de zaal om een goed effect te zien? Heb wel eens gehoord dat je het best er recht voor moet staan.
De meeste officiële fotos zie je ook vanuit die positie.

Ja, richting midden staan is wel handig. Maar ook ietsjes schuin was het prachtig.
Ik ben het overigens wel een smet de 3 voor 12 review van Eric Prydz: https://3voor12.vpro.nl/update~b2e1a806 ... trip~.html

Anjunadeep was prima :). Marsh was leuk, Jody Wistenhoff was een welkome afwisseling met veel breakbeat en Bicep-achtige invloeden. Franky Wah was schijnbaar de hoofdact voor velen, maar vond het echt heel saai. Na 3 platen van Nicky Elizabeth was het wel goed geweest voor die dag en hebben we de trein terug gepakt. Zaterdagavond DGTL!
Knap dat ze zoiets vets weten te maken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2022 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen naar Amelie Lens, zin in! Iemand ervaringen met Gashouder als locatie? Vanwege de treinen om niet eerder weg te moeten daarna nog van plan om een ander feest te pakken, alleen dat nog even kijken welke dat wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2022 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Morgen naar Amelie Lens, zin in! Iemand ervaringen met Gashouder als locatie? Vanwege de treinen om niet eerder weg te moeten daarna nog van plan om een ander feest te pakken, alleen dat nog even kijken welke dat wordt.


Gashouder, qua faciliteiten dramatisch maar qua setting/geluid/show de beste locatie voor een techno feest.

Gisteren zelf bij Ratherlost geweest waar ook verschillende andere (ex-)leden van het springlevende forum te vinden waren (Broken Balans, Jordi, Indy en yannickvk o.a.). Opzich best ik best hyped voor het feest maar wist ik niet helemaal wat ik ervan moest verwachten. Het heeft echt alle verwachten dik en dik overtroffen. Stuk voor stuk gruwelijk vette sets (dansbaar!!), toffe sfeer en de locatie was ook echt top. Vrij snel binnen, nooit hoeven te wachten voor drinken en ook de wc's waren meteen toegankelijk. Het geluid was ook nog eens echt bizar, echt fucking hard maar loepzuiver.

Al met al ontzettend genoten en zeker voor herhaling vatbaar :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2022 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gashouder is wel een locatie waar je als feestliefhebber moet zijn geweest :).

Gisteren DGTL gehad. Aantal hele positieve, maar ook wel echt minpunten. Geluid was goed en hard, was veel ruimte om te chillen. Goede sets gehoord van Kobosil, Paula Temple, Dax J en SPFDJ. Kiki was voor mij een stapje te ver terug na 4,5 uur aan geweld.
Minpunten: de hoofdzaal had van die pilaren, dat vind ik altijd wel tof. Echter een stuk minder als je al het geluid en licht tussen 1 setje pilaren zet waardoor het op drukke tijden binnen die pilaren echt mega druk was, terwijl je veel meer ruimte ernaast had kunnen gebruiken. Ook viel het licht een keer uit voor een minuut of 20 (gelukkig hoefde ik nergens heen) en ook bleef de CD speler van Dax J tijdens de outro hangen? Soms lange rijen voor drinken, maar viel later op de avond mee.
Het was een goed feest, maar met een organisatie als DGTL inclusief prijs verwacht ik eigenlijk een vlekkeloos feest en dat was dit zeker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2022 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed om te horen broeder Melvin, was inderdaad een top feest. Qua opbouw van de avond kon het imo niet beter. Norbak en Stephanie Sykes draaiden heerlijk steady rollende techno, PAS live gaf een voorzetje op Mulero om wat meer de diepte in te gaan en dat is wel gelukt met Oscar’s set. Een storm van geluiden samengesmolten in één geheel met continu op-en afbouwen. Knap om dat vlekkeloos voor elkaar te spelen op dat tijdstip. Talismann en Stranger deden gewoon precies waarom ze geboekt werden. Groovy shit op 145 bpm (?). Afsluiten met wat early Hardcore tracks was ook top.

Verder gisteren een hele toffe avond gehad bij STOOR in Paradiso. Echt een hele unieke ervaring met al die apparaten waarmee ze al die elementen live maakten. Ontzettend knap en boeiend om naar te kijken. Gemiddelde leeftijd lag ook een stuk hoger, dus zorgde voor een relaxt sfeertje. Vaak met kippenvel gestaan door de interactie tussen artiest en publiek. Zeker aan te raden om volgend jaar te checken, zeker als opwarmer voor een ander feest. Hierna naar Radion geweest voor Vault Sessions en hier werd gedraaid waar ik op hoopte. Prima warming up door Liza Rivs, gevolgd door The Lady Machine. Draaide zoals altijd weer stevige rollende Techno op best aardig bpm. Helaas was het op het begin al duidelijk dat er verschillende problemen waren met de platenspelers en na 50 minuten gaf ze de moed maar op. Erg balen. Hierna nam Volvox het stokje over en na een half uur kwam Dasha Rush er bij voor 2,5 uur lang pompen. Tering wat een set, misschien wel de vetste set die ik live heb gehoord. Duistere tracks op 140 bpm met ontzettend veel drive. Ze wisten het continue spannend te houden door steeds meer lagen te draaien terwijl de stijl identiek bleek. :loving:

Hierna naar huis gegaan, beter ging het niet worden. Was gezellig ade wat was je mooi!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 09:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lofi x Ratherlost is idd al het nodige over gezegd hier. Zeer tof feest met een geweldige sfeer, goed geluid, goede faciliteiten en goede setjes. Stephanie Sykes had wel het setje van de avond met daarna Oscar Mulero. Alleen Planetary Assault Systems vond ik wat tam beginnen maar later op de set was het een stuk vetter.

Awakenings Joris Voorn was ook top, de show was echt absurd goed. Binnen gekomen bij ONYVAA die een heel vet modulair setje aan het afsluiten was op dat punt. Het pompte toen al goed, vooral met de zweverige sounds die er over gingen. Ben Klock & Marcel Dettmann met het setje van de avond er na, stevig, vol met drive en veel gebroken sounds.
Joris Voorn opende en sloot vervolgens wel ietwat stevig maar ging vervolgens bij alles er tussen wel compleet a lá Joris Voorn draaien. Met de show was dit geweldig maar het was wel een flinke stap terug. Len Faki stond op twee als vetste setje, weer heerlijk pompen. Setaoc Mass opende vervolgens wel iets te moeilijk en timide maar later in zijn set werd het wel vetter.

Grootste irritatie bij Awakenings was eigenlijk het publiek. Van het einde van Ben & Marcel en de hele set van Voorn eigenlijk wel last gehad van publiek wat daar echt niets te zoeken had. Waren niet bezig met de muziek of de show, alleen kringgesprekjes en lopen wankelen omdat ze te dronken of vdk zijn, veel te veel dagjesvolk. Zijn bij Len Faki toen naar ver linksvoor gegaan en daar was het echt net dag en nacht, veel chillere mensen die echt met de muziek en show bezig waren. Ander minpuntje was de timetable, als ze Setaoc Mass en Ben Klock & Marcel Dettmann hadden omgewisseld was de opbouw over de avond beter geweest.

Volgend jaar sowieso weer een weekend, en dan meer de kleine feesten. Ik heb wel dat ik echt de wat stevigere Duitse stijl van feesten mis op een ADE. Het kutte is dat je bij veel van die grote namen als Kobosil, Klangkuenstler, SNTS, New Frames, Rikhter, Paula Temple e.d. meteen van dat Verknipt publiek aantrekt.
Maar juist in Duitsland heb je veel feesten met wat stevige duistere sfeervolle techno waar de sfeer ook echt dik is. Denk dan aan namen als Under Black Helmet, Parllx, In Verruf, Fractions, SWART, Exil Der Schatten, Disruption, O.B.I., David Strasser, Trudge, Tanzanfall e.d.. Hopen dat er wel iets is, want over alles miste ik dat toch wel een beetje over het weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2022 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook naar Awakenings Joris Voorn geweest, topfeest gehad !

Door gedoe met het OV helaas Onyvaa gemist en pas tegen kwart voor 4 helemaal binnen. Moest er even inkomen dus helaas niet superveel meegekregen van Ben Klock & Dettmann. Joris Voorn was superdik, wel het midden van de set wat zweveriger en meer trance achtige platen. Show ging wel helemaal los en hele gezellige mensen om ons heen (itt tot Broken Balance vond ik de sfeer juist heel goed, veel ouder publiek en veel lachende koppies, weinig mensen dronken of te erg vdk).

Len Faki had een heerlijke knalset en Setaoc was ook goed afsluiten. Jammer dat het om 22:00 alweer klaar was. Volgend jaar weer lekker overdag, stukken relaxter dan de hele nacht door.

Minpuntjes waren wel de faciliteiten (wc's etc), maar dat is altijd bij de Gashouder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Deze set al verdacht vaak op repeat gezet, wat een heerlijke drive.
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 177  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek