Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme dit is in de Ziggo, ik dacht in de Gashouder. Kutzooi. :lol: , heb gisteren al kaarten gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

REMI! Sjap
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Godverdomme dit is in de Ziggo, ik dacht in de Gashouder. Kutzooi. :lol: , heb gisteren al kaarten gekocht.

Hopelijk komen die :evil: :evil: vlammende gashouder kicks :evil: :evil: ook in de Ziggodome goed door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme hier baal ik best van, eerlijk gezegd. Even denken wat ik hier mee wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 10:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Godverdomme dit is in de Ziggo, ik dacht in de Gashouder. Kutzooi. :lol: , heb gisteren al kaarten gekocht.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Godverdomme dit is in de Ziggo, ik dacht in de Gashouder. Kutzooi. :lol: , heb gisteren al kaarten gekocht.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Godverdomme dit is in de Ziggo, ik dacht in de Gashouder. Kutzooi. :lol: , heb gisteren al kaarten gekocht.


Whaha ruilen oor Thuishaven tickets? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht wel even tot het uitverkocht is en beslis dan wel wat ik ga doen. Zal wel weer een heel gedoe worden om iets met de groep te vinden wat iedereen leuk vindt (KNTXT in de Gashouder waren we het allemaal over eens, maar ik geloof dat ik de enige was die niet doorhad dat het in de Ziggo Dome is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

boeie gewoon sjnoeve
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joris Voorn Presents: Spectrum en daarna Afterlife hosting in de Ziggo Dome is de keuze geworden met ADE dit jaar, benieuwd naar de befaamde Gashouder kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Joris Voorn Presents: Spectrum en daarna Afterlife hosting in de Ziggo Dome is de keuze geworden met ADE dit jaar, benieuwd naar de befaamde Gashouder kicks


Rickzel schreef:
Waarom moeten mensen die techno feesten bezoeken in elk topic laten weten dat ze techno feesten bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Waarom moeten mensen die techno feesten bezoeken in elk topic laten weten dat ze techno feesten bezoeken.


Ik probeer momenteel nog tickets te scoren voor Rotterdam Rave 10 years in december. Ik heb notificaties aanstaan op Ticketswap en soms klik ik echt binnen de seconde op de notificatie en dan is die al verkocht. Heb je nog steeds van die bots/applicaties die je helpen met tickets scoren op TS of word ik te oud? De tering...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen idee of je nog bots hebt, maar als veel mensen een ticket zoeken worden de notificaties niet precies tegelijkertijd verstuurd. Sommige mensen krijgen de notificatie dus eerder en dan is het ticket al weg. Je moet als veel mensen zoeken echt een beetje geluk hebben. De app open op de achtergrond houden helpt ook, dan hoeft hij Ticketswap niet steeds te laden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahhh thanks, duidelijk. Voor de zaterdag zoeken zo'n 3.500 man nog een kaartje dus zal wel geen beginnen aan zijn. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Week van te voren moet het wel lukken hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2022 17:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ahhh thanks, duidelijk. Voor de zaterdag zoeken zo'n 3.500 man nog een kaartje dus zal wel geen beginnen aan zijn. xd


Is vrij willekeurig idd. Heb zelf ook voor een feest echt nul geluk gehad de hele tijd terwijl een vriendin van ons er in 2 dagen 4 had kunnen snipen.

Vaak heb je idd de week, en helemaal een of twee dagen, voor de tijd wel meer mazzel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een keer een setje van KI/KI meepakken staat wel echt op mijn lijstje! Waanzinnige leuke setjes zet zij neer; super diverse en verrassende tracks!!



Wie verwacht nog tracks als:
Hennes & Cold - Born Blind
Davide Sgarbi - Feel The Drums (DJ Gollum Remix)
Bismark - Reactivate (Trasp 2)
Elisir - The Anthem (DJ Gius Mix)

nog te horen op een groot feest anno 2022: super cool!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 18:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Line up van Vault Sessions ADE ook bekend, paar goede namen maar word er verder niet heel warm van om meteen een kaart te fixen. Wordt mooi een last minute beslissing zaterdag.

Dasha Rush b2b Volvox
Liza Rivs
OTHR
Phil Berg b2b Lobster
Stef Mendesidis LIVE
The Lady Machine
Vulkanski
Yanamaste
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij ook wat onbekende namen, maar Yanamaste, Dasha Rush b2b Volvox, Phil Berg b2b Lobster en The Lady Machine zijn voor mij wel redenen genoeg om te gaan denk ik. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 10:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja die namen steken er inderdaad wel bovenuit (voor mij dan Stef Mendisidis ipv Phil Berg b2b Lobster).

Maar ik heb wel betere lu's van Vault Sessions gezien. In December hebben ze vaak ook een weekender toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar mijn idee hebben ze tegenwoordig elke maand een weekender hahah. Maar zou best eens kunnen ja. Sowieso om de maand wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2022 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



deze set is echt niet meer normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2022 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2022 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Een keer een setje van KI/KI meepakken staat wel echt op mijn lijstje! Waanzinnige leuke setjes zet zij neer; super diverse en verrassende tracks!!

setje

Wie verwacht nog tracks als:
Hennes & Cold - Born Blind
Davide Sgarbi - Feel The Drums (DJ Gollum Remix)
Bismark - Reactivate (Trasp 2)
Elisir - The Anthem (DJ Gius Mix)

nog te horen op een groot feest anno 2022: super cool!! :D

Eens. Zij staat bij mij ook ruimschoots bovenaan.
Vorige  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek