Ja ik vond Chateau er ook wel mooi uit zien, maar er gaan echt te veel vrienden uit Den Bosch naar Awakenings...
https://www.facebook.com/photo.php?v=59 ... =2&theater
Ook op awake in februari. Nu al zo veel zin injRn wrote:zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!
abbyss <3
tripeo <3
liebing <3
stukje pan-pot <3
nu op naar smeerboel en awakie 1 jan
Ik begrijp wat je bedoeld maar denk dat het reuze meevalt. De opbouw is ieder geval wel aardig.Kepro wrote:Begin toch wel de twijfelen aan de Awake editie van 1 januari. Ik denk dat het te eentonig voor mij is.
Ben meer van de Drumcode.
Jaa het is wel een vergelijkbare line up. Reken er maar op dat deze laatste 5 uur ook beuken wordt haha.Kepro wrote:Hmm, hoop het, laatste gashouder editie dat ik ben geweest was het de laatste 4 uur alleen maar pompen.
Toen was dit de line up.
Tim Wolff
Nina Kraviz
Marcel Dettmann
Ben Klock
Gary Beck
Speedy J
Blawan
Ja dit, gister was leukJor-D wrote:Voor mij was dit ook een reden om meer techno feesten te bezoeken. Heb nog nooit zo genoten van muziek als voorheen. Echt zo nice is dat! De muziek neemt je, voor mijn gevoel, veel meer mee dan Hardstyle dat bij mij deed. Een soort muzikale tripJoykill wrote:Ben vannacht naar mijn eerste technofeest geweest en wat was het ziek!
Viel me op dat ik echt helemaal in de muziek zat en dat heb ik met hardstyle eigenlijk nooit.Volgens mij komt dat ook meer omdat techno maar door en door gaat. Met Hardstyle heb je teveel pieken en dalen/breaks.
Denk dat je wel kunt uitgaan van afterparty-betontechnoKepro wrote:Begin toch wel de twijfelen aan de Awake editie van 1 januari. Ik denk dat het te eentonig voor mij is.
Geck-o wrote:Denk dat je wel kunt uitgaan van afterparty-betontechnoKepro wrote:Begin toch wel de twijfelen aan de Awake editie van 1 januari. Ik denk dat het te eentonig voor mij is.
Aan deze zit ik ook te denken ipv Loudness.Kepro wrote:Ik ga naar de editie van 18 april.
Ida, Joseph en Adam