Awake 1-1-2014[quote element=party_comment id=4558350]Heerlijk feestje weer! Geluid en licht zoals altijd top. Voor mijn gevoel begon het pas echt lekker te lopen toen Len Faki begon.
Heeft iemand nog gezien wat er met dat meisje is gebeurd dat finaal instortte? Was geen fijn gezicht als iemands tong uit haar mond wordt getrokken en in allerijl afgevoerd wordt op een brancard.[/quote]
Ik wou op dat moment net een hapje gaan eten, liep halverwege de gang toen we terug moesten.
Nina Kravitz draaide echt de zaal dood zeg. Rodhad uurtje meegekregen en was een dikke prima.
De sfeer kwam er bij B Klock er pas echt lekker in voor mijn gevoel en de zaal ontplofte bij Len Faki.(wat een opperbaas)
Marcel dettman draaide precies zoals ik verwachte, gewoon goed.
Domper en ook lichtelijk verwacht was Dave Clarke. Kon van zijn platen/ritme maar geen hoogte krijgen.
Tijdens Ben Sims sloeg mijn 3e snoepje in als een bom waardoor ik even moest braken en ben ik de gehele tijd een beetje misselijk geweest
Verder nog wel lekker kunnen genieten van Ben Sims.
Organisatie was weer top geregeld maar er liep achterlijk veel beveiliging. Niet echt sfeer bevorderend. Later op de avond niet zoveel last meer van gehad.
Geluid vond ik heel goed deze keer. Show iets minder dan ik gewend ben. Ik miste het led plafond al hadden ze nu wel een aantal lasers op de discobol staan waardoor het leek alsof je in de ruimte begaf.
Ik dacht dat deze editie eerst te eentonig/te hard voor mij zou zijn (vergelijken bij Awake van 30 maart j.l.) maar dit is allemaal reuze meegevallen. Vonder het minder eentonig.
Nu op naar 18 april!
ps: Appelsap

al stond het me later tegen.