Ik begin techno steeds interessanter te vinden en ik zou me er graag iets meer in verdiepen. Ik heb een beetje gegoogled, maar zo snel geen erg actieve en goede fora kunnen vinden. Iemand tips waar te beginnen?
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
Feestjes bezoeken.
na verloop begin je de artiesten wel de kennen.
Awake 1-1 was echt heerlijk.
Awake 1-1 was echt heerlijk.
Ben de laatste tijd wat meer technosetjes aan het luisteren en als ik een track tegenkom die ik nice vind zoek ik meer informatie over de artiest en het label op.Tomhoekstra wrote:Ik begin techno steeds interessanter te vinden en ik zou me er graag iets meer in verdiepen. Ik heb een beetje gegoogled, maar zo snel geen erg actieve en goede fora kunnen vinden. Iemand tips waar te beginnen?
Aanraders:
- http://22tracks.com/#!ams/techno
Playlist die elke maand geupdate wordt door een grote naam in de scene en waar de nieuwste tracks (ook van andere genres beluisterd) kunnen worden.
- https://soundcloud.com/adambeyer
Setjes van Drumcode (technolabel)
- https://soundcloud.com/dominik-eulberg
Spacende techno
-http://lsdb.nl/list/event/68/awakenings.html
Setjes van Awakenings (technofeest)
- http://www.beatport.com/genre/techno/6/top-100
Best verkochte technoplaten op dit moment
View on YouTube

Nummers apart opzoeken, artiesten volgen op Soundcloud. Zo stroomde ik er een beetje in.
Drumcode Radio setjes is wel een leuk begin: View on SoundCloudTomhoekstra wrote:Ik begin techno steeds interessanter te vinden en ik zou me er graag iets meer in verdiepen. Ik heb een beetje gegoogled, maar zo snel geen erg actieve en goede fora kunnen vinden. Iemand tips waar te beginnen?
Nummers apart opzoeken, artiesten volgen op Soundcloud. Zo stroomde ik er een beetje in.
Jor-D wrote:View on YouTube
Drumcode Radio setjes is wel een leuk begin: View on SoundCloudTomhoekstra wrote:Ik begin techno steeds interessanter te vinden en ik zou me er graag iets meer in verdiepen. Ik heb een beetje gegoogled, maar zo snel geen erg actieve en goede fora kunnen vinden. Iemand tips waar te beginnen?
Ah, jij bent zeker ook 1 januari naar Awake geweest? Heerlijke outro van Dettman met de sublieme intro van Faki
View on YouTube
Nee dat niet, zag het wel in een filmpje van dat eventKepro wrote:Ah, jij bent zeker ook 1 januari naar Awake geweest? Heerlijke outro van Dettman met de sublieme intro van Faki
In april eerste Awakenings
Hoe heet dat nr waar Len Faki mee opent in dat filmpje van jou Kepro? Komt me wel bekend voor namelijk, maar weet de naam niet
Heb het nummer voor je, zoek hem zo op. post het nr wel in dit topic.Jor-D wrote:Nee dat niet, zag het wel in een filmpje van dat eventKepro wrote:Ah, jij bent zeker ook 1 januari naar Awake geweest? Heerlijke outro van Dettman met de sublieme intro van Faki![]()
In april eerste Awakenings
Hoe heet dat nr waar Len Faki mee opent in dat filmpje van jou Kepro? Komt me wel bekend voor namelijk, maar weet de naam niet
Bracht me op een idee. Als iemand een specifiek forum wilt beginnen... techtraxx.nl technotraxx.nl zijn nu van moiCruelty wrote:Precies ditTomhoekstra wrote:Ik begin techno steeds interessanter te vinden en ik zou me er graag iets meer in verdiepen. Ik heb een beetje gegoogled, maar zo snel geen erg actieve en goede fora kunnen vinden. Iemand tips waar te beginnen?.
Alleen live kwam dit nummer heel anders over. Nu lijken de kicks zo zacht.Jor-D wrote:Bracht me op een idee. Als iemand een specifiek forum wilt beginnen... techtraxx.nl technotraxx.nl zijn nu van moiCruelty wrote:Precies ditTomhoekstra wrote:Ik begin techno steeds interessanter te vinden en ik zou me er graag iets meer in verdiepen. Ik heb een beetje gegoogled, maar zo snel geen erg actieve en goede fora kunnen vinden. Iemand tips waar te beginnen?.
View on YouTube
Thanks! Ik heb deze al ergens gehoord een keer. Waarschijnlijk in TrouwKepro wrote: Alleen live kwam dit nummer heel anders over. Nu lijken de kicks zo zacht.![]()
Geen probleem, ik meld me sowieso wel aanJor-D wrote:Bracht me op een idee. Als iemand een specifiek forum wilt beginnen... techtraxx.nl technotraxx.nl zijn nu van moiCruelty wrote:Precies ditTomhoekstra wrote:Ik begin techno steeds interessanter te vinden en ik zou me er graag iets meer in verdiepen. Ik heb een beetje gegoogled, maar zo snel geen erg actieve en goede fora kunnen vinden. Iemand tips waar te beginnen?.
Sven Wittekind blijft zo fantastisch. heerlijke diepe bass en sfeertje
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
View on SoundCloudAID proudly presents a small teaser for the forthcoming release of Spectrum including Audiosthesia version!!
Enjoy
Releasedate will be revealed soon on this page.
Kepro wrote: Ah, jij bent zeker ook 1 januari naar Awake geweest? Heerlijke outro van Dettman met de sublieme intro van Faki
View on YouTube
De intro van Len Faki nu ook in 2014 kwaliteit
View on YouTube
Super vet
feest kreeg ook een hele andere dimensie. Kerel stond er echt als een opper baas.
Len Faki was puur rammen
dat stukje op 1.40 was/is echt niet beschrijven hoe dat live was. Ik stond vanuit de DJ links vooraan. De sfeer en hoe dat daar los ging. 
Len Faki was puur rammen
Kom eens onder die steen vandaan jullie
Verlaat hardstyle en kom naar de techno side haha.
Doen man.Jor-D wrote:Bracht me op een idee. Als iemand een specifiek forum wilt beginnen... techtraxx.nl technotraxx.nl zijn nu van moiCruelty wrote:Precies ditTomhoekstra wrote:Ik begin techno steeds interessanter te vinden en ik zou me er graag iets meer in verdiepen. Ik heb een beetje gegoogled, maar zo snel geen erg actieve en goede fora kunnen vinden. Iemand tips waar te beginnen?.
Kaarten voor Chateau 7 februari zijn gehaald!
Holy shit wat vet dit
Hier MOET ik gewoon een keer heen
Kepro wrote:Kom eens onder die steen vandaan jullie![]()
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Weet iemand hoe dat nummer na Gateway heet? Klapt er ook wel aardig op.
-
JHardtraxxer
- 122 posts member since 2012
- last seen Apr 2020
Toch maar eens een techno feestje pakken binnenkort. Hoor en zie altijd alleen maar positieve reacties. 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017