Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 192  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkerrr. Die 4 Deck session #1 was goeie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Planet Rose was wel gaaf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan de tracklist niet meer zien. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat ook op Soundcloud nul (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens ik wil eigenlijk naar de nieuwe Chateau Techno https://partyflock.nl/party/260911:Chateau_Techno
Line up is nog niet compleet... toevallig nog meer mensen die hier heen willen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 13:28 
 
Hardtraxx Addict

Awakenings Eindhoven dag er na.. Maar als het om 4 uur af is is het opzich wel te overwegen. Wel vroeg?

En deze UK special dan :D , djezus
22.00 - 00.00 Laura Jones
00.00 - 01.30 Harvey McKay
01.30 - 03.00 Alan Fitzpatrick
03.00 - 04.30 Gary Beck
04.30 - 06.00 Surgeon
06.00 - 07.00 Perc & Truss
07.00 - 08.30 Clouds
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee het is om 5 uur afgelopen, staat op de site van chateau en de fb-pagina... weet niet waarom het op pf anders staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Awakenings Eindhoven dag er na.. Maar als het om 4 uur af is is het opzich wel te overwegen. Wel vroeg?

En deze UK special dan :D , djezus
22.00 - 00.00 Laura Jones
00.00 - 01.30 Harvey McKay
01.30 - 03.00 Alan Fitzpatrick
03.00 - 04.30 Gary Beck
04.30 - 06.00 Surgeon
06.00 - 07.00 Perc & Truss
07.00 - 08.30 Clouds

Shiiiit, wat een bazen line up. Alleen jammer dat het waarschijnlijk tegelijk met Loudness valt. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jongens ik wil eigenlijk naar de nieuwe Chateau Techno https://partyflock.nl/party/260911:Chateau_Techno
Line up is nog niet compleet... toevallig nog meer mensen die hier heen willen? :$

Optie!!

Awake 18&19 april ook optie


En idd, heb me maar eens een Unlimited aangeschaft en de sets ook op soundcloud gezet:
https://soundcloud.com/geck-e/4-deck-techno-session-3
https://soundcloud.com/geck-e/4-deck-techno-session-2
https://soundcloud.com/geck-e/4-deck-techno-session-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag het van beide, wil wel naar 18 april als mn vrienden willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 22:02 
 
Hardtraxx Addict

Richardd schreef:
Strep schreef:
Awakenings Eindhoven dag er na.. Maar als het om 4 uur af is is het opzich wel te overwegen. Wel vroeg?

En deze UK special dan :D , djezus
22.00 - 00.00 Laura Jones
00.00 - 01.30 Harvey McKay
01.30 - 03.00 Alan Fitzpatrick
03.00 - 04.30 Gary Beck
04.30 - 06.00 Surgeon
06.00 - 07.00 Perc & Truss
07.00 - 08.30 Clouds

Shiiiit, wat een bazen line up. Alleen jammer dat het waarschijnlijk tegelijk met Loudness valt. :(

Jeetje wat kut, vallen Loudness, Hardshock en Awakenings 18-19 april allemaal redelijk samen :(.
Ben ik trouwens de enige die de Easter special line-up best wel matig vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Richardd schreef:
Strep schreef:
Awakenings Eindhoven dag er na.. Maar als het om 4 uur af is is het opzich wel te overwegen. Wel vroeg?

En deze UK special dan :D , djezus
22.00 - 00.00 Laura Jones
00.00 - 01.30 Harvey McKay
01.30 - 03.00 Alan Fitzpatrick
03.00 - 04.30 Gary Beck
04.30 - 06.00 Surgeon
06.00 - 07.00 Perc & Truss
07.00 - 08.30 Clouds

Shiiiit, wat een bazen line up. Alleen jammer dat het waarschijnlijk tegelijk met Loudness valt. :(

Jeetje wat kut, vallen Loudness, Hardshock en Awakenings 18-19 april allemaal redelijk samen :(.
Ben ik trouwens de enige die de Easter special line-up best wel matig vind?

Is niet super idd vergeleken met de andere line up's, maar het blijft natuurlijk een kwestie van smaak. De prijs is in ieder geval wel lager dan de andere editie's rond die tijd. Gaiser en Extrawelt is overigens ook zeker geen straf hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 00:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Ben vannacht naar mijn eerste technofeest geweest en wat was het ziek!
Viel me op dat ik echt helemaal in de muziek zat en dat heb ik met hardstyle eigenlijk nooit.


Voor mij was dit ook een reden om meer techno feesten te bezoeken. Heb nog nooit zo genoten van muziek als voorheen. Echt zo nice is dat! De muziek neemt je, voor mijn gevoel, veel meer mee dan Hardstyle dat bij mij deed. Een soort muzikale trip :thumbsup: Volgens mij komt dat ook meer omdat techno maar door en door gaat. Met Hardstyle heb je teveel pieken en dalen/breaks.

Afgelopen zaterdag naar Imprint @ Trouw Amsterdam geweest. Man, wat dik :woot:

Ohja, en nieuwe maand, nieuwe mix:



Citaat:
01. Joseph Capriati - Solar System (Original Mix)
02. Gabriel D'or & Bordoy - Metrik Expansion (Original Mix)
03. Christian Smith - Within Myself (Julian Jeweil Remix)
04. Matt Minimal - Black Out (Original Mix)
05. Jay Lumen - That's It (Original Mix)
06. Harvey McKay & Mr. Bizz - Dun (Luigi Madonna Remix)
07. Sian & Luigi Madonna - Royal Oak (Original Mix)
08. Spiros Kaloumenos - Cloud Serverer (Bodyscrub & M.I.D.I. Remix)
09. Lorenzo D'Ianni - Abstract (Original Mix)
10. Sasha Carassi - Omicron (Original Mix)
11. Gabeen - Oblivion (Dolby D Remix)
12. 2Loud - Plutonium (Lorenzo D'Ianni Remix)
13. David Prap & Willy Real - Lost In Space (Dehix Remix)
14. Sutter Cane - Chemtrails (Original Mix)
15. Audiofreq ft. Geck-E - Mutate (Original Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 02:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooi om te zien dat Techno steeds meer waardering krijgt, ook door hardstyle liefhebbers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Joykill schreef:
Ben vannacht naar mijn eerste technofeest geweest en wat was het ziek!
Viel me op dat ik echt helemaal in de muziek zat en dat heb ik met hardstyle eigenlijk nooit.


Voor mij was dit ook een reden om meer techno feesten te bezoeken. Heb nog nooit zo genoten van muziek als voorheen. Echt zo nice is dat! De muziek neemt je, voor mijn gevoel, veel meer mee dan Hardstyle dat bij mij deed. Een soort muzikale trip :thumbsup: Volgens mij komt dat ook meer omdat techno maar door en door gaat. Met Hardstyle heb je teveel pieken en dalen/breaks.



Klopt.
Techno is de perfecte benaming voor dit genre, omdat je bijna het idee hebt alsof je naar een machine of iets dergelijks aan t luisteren bent die maar door en door gaat (ik noem het altijd de techno-trein ^^ ). Minimale verschillen en heel erg ritmisch.
Hardstyle (en house etc) heeft dan weer dat massale waarbij iedereen tegelijk loskomt en op en neer begint te springen, wat anders is, maar wel altijd een mooi gevoel geeft.

Early hardstyle geeft mij vaak ook nog wel hetzelfde gevoel als techno (die trein die maar doorstampt), omdat er toen simpelweg veel meer techno invloed in de hardstyle zat. (en wat ik al een tijdje graag terug zou willen zien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens Koelkast, die trein is zo lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Ohja, en nieuwe maand, nieuwe mix:



Citaat:
01. Joseph Capriati - Solar System (Original Mix)
02. Gabriel D'or & Bordoy - Metrik Expansion (Original Mix)
03. Christian Smith - Within Myself (Julian Jeweil Remix)
04. Matt Minimal - Black Out (Original Mix)
05. Jay Lumen - That's It (Original Mix)
06. Harvey McKay & Mr. Bizz - Dun (Luigi Madonna Remix)
07. Sian & Luigi Madonna - Royal Oak (Original Mix)
08. Spiros Kaloumenos - Cloud Serverer (Bodyscrub & M.I.D.I. Remix)
09. Lorenzo D'Ianni - Abstract (Original Mix)
10. Sasha Carassi - Omicron (Original Mix)
11. Gabeen - Oblivion (Dolby D Remix)
12. 2Loud - Plutonium (Lorenzo D'Ianni Remix)
13. David Prap & Willy Real - Lost In Space (Dehix Remix)
14. Sutter Cane - Chemtrails (Original Mix)
15. Audiofreq ft. Geck-E - Mutate (Original Mix)


Fijne set zeg! Heb 'm vandaag 2 keer geluisterd en zal morgen #3 een luisterbeurt geven op werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 02:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Fijne set zeg! Heb 'm vandaag 2 keer geluisterd en zal morgen #3 een luisterbeurt geven op werk.


Thanks! Enjoy the rides ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 04:15 
 

Jor-d, voortaan techno? Ik neem m morgen mee voor in de auto tindens stage. Mn collega zal er gelukkig van worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
The Skribbler schreef:
Jongens ik wil eigenlijk naar de nieuwe Chateau Techno https://partyflock.nl/party/260911:Chateau_Techno
Line up is nog niet compleet... toevallig nog meer mensen die hier heen willen? :$

Optie!!

Awake 18&19 april ook optie

Het is Awakenings geworden in Eindhoven, de 8e van februari ;)

Daarnaast zijn 18 en 19 inderdaad ook opties. Lijkt me leuk om eens met jou te dansen op een technopartijtje, Rik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Joykill schreef:
Ben vannacht naar mijn eerste technofeest geweest en wat was het ziek!
Viel me op dat ik echt helemaal in de muziek zat en dat heb ik met hardstyle eigenlijk nooit.


Voor mij was dit ook een reden om meer techno feesten te bezoeken. Heb nog nooit zo genoten van muziek als voorheen. Echt zo nice is dat! De muziek neemt je, voor mijn gevoel, veel meer mee dan Hardstyle dat bij mij deed. Een soort muzikale trip :thumbsup: Volgens mij komt dat ook meer omdat techno maar door en door gaat. Met Hardstyle heb je teveel pieken en dalen/breaks.


Klopt, vind ik ook. Het is muziek waar je jezelf echt helemaal in kunt verliezen haha.




Is dit ook gewoon techno?
Kan echt heel de dag naar dit soort muziek luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Jor-D schreef:
Joykill schreef:
Ben vannacht naar mijn eerste technofeest geweest en wat was het ziek!
Viel me op dat ik echt helemaal in de muziek zat en dat heb ik met hardstyle eigenlijk nooit.


Voor mij was dit ook een reden om meer techno feesten te bezoeken. Heb nog nooit zo genoten van muziek als voorheen. Echt zo nice is dat! De muziek neemt je, voor mijn gevoel, veel meer mee dan Hardstyle dat bij mij deed. Een soort muzikale trip :thumbsup: Volgens mij komt dat ook meer omdat techno maar door en door gaat. Met Hardstyle heb je teveel pieken en dalen/breaks.


Klopt, vind ik ook. Het is muziek waar je jezelf echt helemaal in kunt verliezen haha.




Is dit ook gewoon techno?
Kan echt heel de dag naar dit soort muziek luisteren :)

Neigt meer naar deephouse maar valt wel in hetzelfde straatje ja. Heerlijk voor thuis dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 15:42 
 
Hardtraxx Addict

Woehoe, Awake 8 feb, Awake 19 april en Verknipt Wonderland festival zijn al zekerheidjes :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga naar de editie van 18 april. :love:

Ida, Joseph en Adam (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 18:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Awake 8 feb

Clash met QULT helaas, dus geen awake ehv voor mij...

Heb nu wel kaartjes liggen voor Chateau de dag ervoor
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 192  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek