Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 177  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2022 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MARRON is ook een aanrader. Snelle, rollende Techno. Mixwerk is ook altijd top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2022 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Job Jobse, Paula Temple, D.Dan, Freddy K, Jensen Interceptor, Vladimir Dubyshkin

Indy schreef:
MARRON is ook een aanrader. Snelle, rollende Techno. Mixwerk is ook altijd top!


Dank heren :thumbsup: loop ik in ieder geval niet als een kip zonder kop rond
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2022 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou SPFDJ ook aan willen raden, snelle techno met regelmatig ook wat 3-deck werk.
Als ik naar de stage en timetable indeling kijk zou ik lekker blijven pendelen tussen Onder de Radar en De Redactie als stages :). Als de ene matig is kun je naar de ander ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2022 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer benieuwd wat Q-dance op poten weet te zetten, ze hebben natuurlijk al vaker verrast met toppers op het podium als Hans Kazan of Lange Frans. Vraag me wel af wie ze nu weer uit de spreekwoordelijke hoed weten te toveren. Het Xqlusive publiek verwacht nu eenmaal een verrassing omdat ze keer op keer zichzelf hebben weten te overtreffen met deze absolute wereldsterren.

Afijn, celebrity's aside, is het natuurlijk ook gewoon een doldwaas feest van herkenning. Welke oudhollandsche liederen zullen er nu weer door de hardstyle mangel gegooid worden? Joost mag het weten

Verwacht wel dat Act of Rage en Crypsis wat leuke edits maken, Outsiders heb ik normaal niks mee maar past wel perfect bij dit feest.

Iemand die zo'n vriendentafel heeft geregeld? Of neemt iemand z'n oma mee, ik hoor het graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2022 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja wij hebben zo'n vriendentafel! Heel benieuwd naar dit feest. Weet echter niet of we dit wel onder de noemer hardstyle kunnen scharen. Vind het meer een freestyle feestje, tevens zal er ook wel gewoon hardcore gedraaid worden.

Denk wel dat het Gelredome de juiste locatie is, wat verwachten jullie qua decor hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2022 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ja wij hebben zo'n vriendentafel! Heel benieuwd naar dit feest. Weet echter niet of we dit wel onder de noemer hardstyle kunnen scharen. Vind het meer een freestyle feestje, tevens zal er ook wel gewoon hardcore gedraaid worden.


Goed punt dat je aanhaalt, Ik ben een muziek liefhebber en dit feest is duidelijk voor een andere doelgroep, het technopubliek.

Zelf de eerste 3 edities van Xqlusive mee gemaakt, toen draaide het nog wel om de muziek. Nu maakt het echt niet uit wie er staat of wat voor muziek ze draaien. Prima dat ze ook dat publiek wil bereiken maar val mij er niet mee lastig . Want dat gevoel krijg ik steeds meer. Awaeknings staat ook vol met onzin act’s en zo kan ik nog wel door gaan.
Hoe fijn is het om dan als muziek liefhebber veel naar freestyle feesten te gaan. Geen mc’s die elk uur in hun blote hol over de stage loopt te paraderen en uit z'n plaat gaat bij de minimale variatie dmv een simpele snare.

Gewoon 10 uur langs polonaise zonder poespas, daar ben ik lang geleden verliefd op geworden bij de freestyle. Maar de techno is het helaas aan het overnemen.

Citaat:
Denk wel dat het Gelredome de juiste locatie is, wat verwachten jullie qua decor hier


Ik verwacht een stage die gebaseerd is op dit:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2022 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha draak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2022 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 15:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Afbeelding


Dik, vooral Nørbak en Oscar Mulero.

"Helaas" al tickets voor Audio Obscura en die line up vind ik persoonlijk ook vetter. De namen buiten de twee bovengenoemde, Planetary Assault System en Talismann & Stranger doen me ook niet zo veel.

Jammer dat dit niet op zaterdagavond is.

STOOR tickets ook verkocht voor Awakenings Gashouder zaterdag overdag met Klock & Dettmann, Len Faki, Setaoc Mass en ONYVAA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe line up, maar al vol op ADE. Wel kaarten kunnen scoren voor Eric Prydz presents Holo, heel blij mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes jongens! Deze line-up zorgt er wel voor dat m'n keuzestress gelijk weg is. Voor mij de perfecte line-up in combinatie met de locatie. Wellicht die zaterdag naar STOOR, want die line-up is ook echt gruwelijk. Zaterdagavond Vault Sessions in RADION is ook nog een optie. Fijn dat het ADE programma nu (grotendeels) bekend is. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 08:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is toch Lofi geworden op vrijdag omdat er twijfels waren over het geluidssysteem bij Audio Obscura en vooral omdat een bekende van ons daardoor ook de volgende dag mee gaat naar Awakenings ADE Joris Voorn met Klock en Setaoc Mass ipv naar STOOR.

AO line-up was vetter, maar met de volledige groep gaan is belangrijker en met namen als Nørbak e.d. zeker geen straf.

Vault Sessions hou ik ook als optie open, ligt een beetje aan de line-up die ze gaan neerzetten. Ik heb niet zo veel zin in van die te ingewikkelde/obscure techno op dat punt. Dan bezoek ik liever Vault Sessions een keer los buiten ADE om zo toch wel het te kunnen meemaken voor wat het is. Ik sluit een weekend ADE dan liever wat steviger en laagdrempeliger af, dus dat wordt dan iets van Intercell x Anetha of DGTL met Ki/Ki e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker man! Vault Sessions op zaterdagavond is een samenwerking met KHIDI. Benieuwd wat ze daar voor line-up neer gaan zetten, maar verwacht wel een naam als Christoph Faust. (Inhalt der Nacht) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 09:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Lekker man! Vault Sessions op zaterdagavond is een samenwerking met KHIDI. Benieuwd wat ze daar voor line-up neer gaan zetten, maar verwacht wel een naam als Christoph Faust. (Inhalt der Nacht) :D


Christoph Faust ligt dan wel weer een stuk af van wat Inhalt Der Nacht normaal maakt :P. Beiden vet wel.

Veel van de techno die je gaat horen op Vault Sessions heb ik dan of de rest van het weekend al gehoord, of het is me te moeilijk na twee dagen aan feesten en gebrekkig eten/slapen.

Beetje zonde van de Vault Sessions beleving dan. Dan pak ik liever de december editie. Maar eerst maar de line-up afwachten, namen als Parallx, Lucy, Yanamaste, Roll Dann zouden mij wel doen overtuigen een kaart te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha klopt van die Inhalt sound is niks meer over idd. Zag net een post van Dasha Rush dat zij iig op Vault draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 11:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Haha klopt van die Inhalt sound is niks meer over idd. Zag net een post van Dasha Rush dat zij iig op Vault draait.


Dat is iig al een goede naam.

Het is een beetje dit of Intercell X Anetha waar het tegenop bokst.
Met ABSL, UFO95 LIVE, Mama Snake e.d. wordt dat nog afwegen.

DGTL zou ook tof zijn, maar nog eens 65 euro neergooien en nog een groot feest na 12 uur in de Gas te hebben gestaan dat is me ook net te.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Volgende week zaterdag ga ik voor het eerst in mijn leven naar een technofestival, Onder De Radar in Enschede. Geen idee of het qua muziek een beetje wat soeps is, maar het is mooi in de buurt en het leek me leuk om een keer te proberen. Ik heb dus ook geen idee wat voor artiesten eventueel vet zijn om te zien. Hebben de HT techno experts nog wat aanbevelingen? Zie ook: https://www.onderderadarfestival.nl/#line-up


Zo, eerste techno-beleving achter de rug. Moet zeggen dat ik er eerst moeilijk in kon komen, maar tijdens/na zonsondergang vond ik het echt heel nice. Eerst veel van stage naar stage gehopt, maar op het einde vooral bij de main gestaan bij Nina Kraviz en Paula Temple. Bij die laatste genoeg hardcore-achtige dreunen voorbij horen komen :thumbsup: Wel echt een fijne relaxte sfeer overal en weinig mensen echt vdk. Al met al zeker voor herhaling vatbaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ADE Kaartjes gekocht voor Thuishaven vooral omdat een goede vriendin daar draait.
Voor de rest een niet heel spannende line-up beetje rustig Techno, of er moeten nog echt tips zij om heen te gaan!

LINE-UP DAY:

De Sluwe Vos & friends
[a-z]
Cromby
De Sluwe Vos (live)
Elli Acula
Ineffekt
Kettama


Michel de Hey & friends
[a-z]
Anil Aras
Cinthie
Luna Ludmila
Michel de Hey
Ross From Friends



Philou Louzolo & friends
[a-z]
Cassy
Damian Lazarus
Henry X
Philou Louzolo
Unruly Phoenix
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Justinhafc schreef:
Volgende week zaterdag ga ik voor het eerst in mijn leven naar een technofestival, Onder De Radar in Enschede. Geen idee of het qua muziek een beetje wat soeps is, maar het is mooi in de buurt en het leek me leuk om een keer te proberen. Ik heb dus ook geen idee wat voor artiesten eventueel vet zijn om te zien. Hebben de HT techno experts nog wat aanbevelingen? Zie ook: https://www.onderderadarfestival.nl/#line-up


Zo, eerste techno-beleving achter de rug. Moet zeggen dat ik er eerst moeilijk in kon komen, maar tijdens/na zonsondergang vond ik het echt heel nice. Eerst veel van stage naar stage gehopt, maar op het einde vooral bij de main gestaan bij Nina Kraviz en Paula Temple. Bij die laatste genoeg hardcore-achtige dreunen voorbij horen komen :thumbsup: Wel echt een fijne relaxte sfeer overal en weinig mensen echt vdk. Al met al zeker voor herhaling vatbaar :D


Haha jaa Paula Temple is echt heel erg vet indd! Vind dat er in de techno vooral de hardere techno of richting het einde van een feest veel hardcore of early hardcore bassen in zitten indd! :)
Op Soenda ook enorm van Somniac one genoten, ook zelfde! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ticket voor Awakenings x Joris Voorn presents Spectrum tijdens ADE binnen.

Heb ook ticket voor Lofi x RATHERLOST maar weet nog niet of ik kan ivm nieuwe baan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
ADE Kaartjes gekocht voor Thuishaven vooral omdat een goede vriendin daar draait.
Voor de rest een niet heel spannende line-up beetje rustig Techno, of er moeten nog echt tips zij om heen te gaan!

LINE-UP DAY:

De Sluwe Vos & friends
[a-z]
Cromby
De Sluwe Vos (live)
Elli Acula
Ineffekt
Kettama


Michel de Hey & friends
[a-z]
Anil Aras
Cinthie
Luna Ludmila
Michel de Hey
Ross From Friends



Philou Louzolo & friends
[a-z]
Cassy
Damian Lazarus
Henry X
Philou Louzolo
Unruly Phoenix


Echt pompen gaat dit niet worden idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes voor Awakenings ADE | Joseph Capriati Invites

Voor nu nog select groepje, maar moet goed komen. Weer eens Speedy J bezoeken en dan ook nog eens in Gashouder :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben kaarten voor Awakenings KNTXT gehaald. Daar ging de voorkeur van de groep naar uit en ik vond het ook wel best. Nu nog kijken wat we overdag gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 22:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wij hebben kaarten voor Awakenings KNTXT gehaald. Daar ging de voorkeur van de groep naar uit en ik vond het ook wel best. Nu nog kijken wat we overdag gaan doen.


Ik hoor best wel matige verhalen over die edities in de Ziggodome. Een maat van ons was ook bij KNTXT in de Ziggo, als behoorlijke Charlotte/KNTXT fan, maar die vond het zwaar tegen vallen, vooral het publiek. De locatie leent zich schijnbaar ook niet echt als technofeest. Niet dat je het niet moet doen, maar je hoeft geen Gashouder dingen te verwachten.

Kom overdag mooi naar de Gashouder dan :D
Dockyard is ook een enorme aanrader, zeer goed feest met een zeer goede line-up, heel goed vermaakt daar in 2019.
Vorige  1 ... 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152 ... 177  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek