Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me leuk! ;)

Volgende techno events zijn Smeerboel op 13 september, ADE Anjunadeep op donderdagavond en DGTL zaterdagnacht. Mogelijk nog een woensdagnacht Awake erbij als het een goede line up is (vermoedelijk Charlotte de Witte, kijken wat de support is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 14:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat een festival zeg, wat een weekend. Heb me echt ziek goed vermaakt weer. Awakenings blijft echt een ziek goede productie neerzetten, keer op keer.

Vrijdag waren we enorm vroeg aangekomen, stonden vrij ver vooraan in de rij voor de camping open ging. Mooi stoeltje neergeplempt en pils drinken met de rest. Toen begon de wespenhel al, volgende keer mooi een elektrische mepper mee want ze waren overal, het hele festival weekend lang. Camping ging open en ik denk dat we met 15 a 20 minuten wel binnen waren. Controle was niet aanwezig, ze keken 2 seconden naar onze bolderkar en wuifde ons door.

Gelijk op campsite 1 de tent neergezet op een goede plek. Niet ver van het toiletgebouw en zonder buren met een gigantische speaker. Mooi gelijk daar wezen zwemmen als afkoeling met de rest van de feestgangers, dat werkte heerlijk als ontbrakken. Alle buren waren ook behoorlijk aardig. Mensen met grote speakers, die waren er sowieso niet echt. Muziek wel, nooit hard. De beveiliging was daar relatief strict op en de campinggangers ook. Toen op zaterdag nacht een groepje een speaker hard aanzette om 05:00 duurde dat twee minuten voor de rest van de camping er heen ging en zeiden dat ze moesten oprotten met die herrie. Wat een heerlijk verschil zeg met Defqon.1, deze camping is echt prima te doen. Qua locatie en setting ook veel toffer imo. Enige voordeel dat de Defqon.1 camping dan heeft is het aantal absurde dingen dat je daar ziet, je kan er iets meer op "avontuur" gaan, maar ik zou er nooit willen slapen.

Paar nadelen waren misschien het aantal wespen (kunnen ze niks aan doen), te weinig personeel voor ontbijttentjes of te weinig tentjes waardoor de rijen enorm waren, de looppaden van hout waren na 2 dagen al een hordebaan en er waren by far niet genoeg douches en toiletten. Dat laatste was wel het kutste. Ook leek er niet goed te worden schoongemaakt. En die bus met muziek om 10 uur s'ochtends mag ook wegblijven, dat geluid was zo schel en pijnlijk aan de oren en niemand zat daar op te wachten. Die DJ ging er ook nog door schreeuwen, echt je zag 2 mensen misschien dansen maar de rest zag je chagrijnig naar die bus kijken.

Vrijdag:
Begonnen bij Joyhauser die een beetje tegen vielen in vergelijking met hun opener op 2019. Was een beetje leeg voor mijn idee, klonk niet als typisch Joyhauser. Toen doorgegaan naar Klangkuenstler wat wel de set van de dag was. Weltschmertz en Deine Angst gehoord en een geniale sfeer hing er ook. Toen naar The Lady Machine gegaan en dat was eveneens heel tof, heerlijk danssetje, ookal stond de bass ietwat hard (was wel een trend bij de X). Toen Kölsch even meegepakt, cocktailtje er bij en genieten in de zon. Tot ik er achter kwam dat de timetable last minute was veranderd en Kobosil al in de X stond (niet als afsluiter), daar nog een korte tijd gestaan en ook In Verruf - I See The Devil gehoord :love:. Toen terug naar de main voor Enrico Sangiuliano, ook een enorm vette set. Doorgegaan naar Regal wat echt een enorm toffe set was, heel veel feest in die set, helft van de tijd ook mooi wezen ouwehoeren met publiek wat eveneens in zo'n feeststemming was. Vanuit Regal eigenlijk overal kort geweest. Een stukje Charlotte De Witte wat wel prima was, qua drukte prima te doen ook. Ben Klock even gestaan maar was niet heel interessant, toen naar Sam Paganini. Die draaide echt super vet. Enorm clean met echt hele harde kicks die op dat geluidssysteem (in de Y) echt absurd hard naar voren kwamen. Daar vooral gestaan en nog even het laatste kwartiertje bij Perc gestuiterd met de rest van het publiek.

Zaterdag
5 a 6 uurtjes slaap gepakt en toen kwam het douche probleem. De rij was de hele ochtend gewoon minstens 80 mensen lang en er waren geen alternatieven. Gelukkig wel de nacht er voor gedoucht maar in die warmte en stof e.d. zo wakker worden, dan wil je gewoon douchen. In de ochtend begonnen bij Rene Wise wat best saai was. Grace Dahl deed dat wel beter, heerlijk setje was dat. Vervolgens naar Alignment geweest die echt een monsterlijk goede set draaide. Attack, You Can't Control Me, Future Dancefloor, allemaal gehoord inclusief nog platen van oa 1luu en David Strasser en een bak oude trance. De hitte en stof en wespen waren wel irritant daar op de 2e main. Vervolgens Rebekah die vol gas ging, dat was echt even een paar uur heerlijk knallen, precies hoe je imo een beukset moet neerzetten (lezen we mee Verknipt). Door gegaan naar Cera Khin wat ook wel feestig was, leuk stijltje is dat. Daarna naar Anetha gegaan, was leuk voor even maar toen sloeg de vermoeidheid een beetje in. Even gezeten, kon prima overal, en toen door naar Speedy J. Hij draaide weer magnifiek, een beetje in de stijl van Public Energy op Unpolished, ziek vet. Afgesloten bij SNTS en ik denk dat dat wel het setje van de dag was, spant er om met Alignment. Platen als Ego Death gehoord en een of andere moeilijk lompe plaat en SNTS zijn eigen schranz versie van Donkey Rollers - Kick That Bass die echt absurd vet klonk. Ook de visuals en show waren in die tent echt magnefiek goed, sloot perfect aan op dat grimmige van SNTS. Jammer alleen dat het geluid wat schommelde qua volume soms, op een gegeven punt middenin wel goed geluid. Mooi nog even een dansje gedaan met ons Remi bij SNTS.

Zondag:
Geen slaap gehad en eerst het spul naar de auto gebracht. Kon wonder boven wonder bijna de hele dag doorkomen en me wederom ziek goed vermaakt. Begonnen met een verrassing van Jordi + vriendin die opeens een dag meekwamen. Dat maakte al veel goed. Begonnen bij Setaoc Mass, wat even lekker inkomen was. Toen naar Antigone gegaan die echt heerlijk draaide. Stevig werk, maar nooit extreem snel en heel chill spelen met cutoffs en filters waardoor je om de minuut oid wel een opbouw had. Heb dat wel meegemaakt dat het storend is (bij ROD) maar hij deed het echt zo dat het nooit storend was, elke keer om de minuut barste de tent weer los van energie. Vervolgens kwam Farrago daar, maar dat was me iets te veel als TRYM om leuk te zijn. Stephan Bodzin opgezocht die iets later stond waardoor Patrice Bäumel er nog stond die ook bijzonder saai draaide. Bodzin was wel heel vet, hoe hij dat live doet, alleen door de combinatie van stof, rook, hooikoorts en een of andere reactie had ik echt telkens jeuk aan mn gezicht, terwijl er niks was. Daardoor verplicht de rest van de dag alleen maar bij binnenpodia gestaan. ONYVAA dus even opgezocht en Robert Hood er na die beiden best tof waren. Toen naar SHDW & Obscure Shape die de set van de dag hadden, het was precies zoals de Easter versie echt puur feest en dansen met echt magnifiek mixwerk. Toen naar Surgeon gegaan die een modulaire set draaide, maar dat was zo rustig en voelde zo leeg aan dat het bijna slaapverwekkend was. Toen terug naar DJ Rush die ook net als in Easter echt een ziek goede set neerzette. Afgesloten bij Dr. Rubinstein en toen een uur voor het einde was de benzine wel op, nog even een stukje Tale Of Us gekeken met de zieke show maar toen afgetaaid naar huis, waren ook vrij snel van het terrein weer af.

Plus en min
+ De sfeer op de vrijdag en op de camping in zijn algeheel
+ Geluid over het algemeen, de X had soms een te harde bass en de A was soms even zoeken naar hard genoeg geluid maar over het algemeen, en zeker in de Y en U, was het geluid echt keihard en zuiver.
+ Klangkuenstler, Enrico Sangiuliano, Regal, Sam Paganini, Alignment, Rebekah, Speedy J, SNTS, Antigone, SHDW & Obscure Shape, DJ Rush en Dr. Rubinstein, de beste setjes van het weekend.
+ Bij de muntjes, fouillering, bar en het eten op het terrein was je enorm snel aan de beurt/klaar
+ Eten was allemaal vega, maar wel echt enorm lekker
+ Op 3 a 4 setjes na echt alleen maar goede muziek gehoord
+ Stages en shows waren weer top, zeker die open-air gashouder (de C) was tof in de avond en nacht
+ Overal palen met QR codes die je kon scannen om meteen de plattegrond en timetable te zien op je telefoon. Enorm handig imo.

+/- De looppaden waren over het algemeen wel goed maar die aan het water waren veel te smal en ter hoogte van de A en C moest je oppassen dat je niet over boomstronken heen struikelde.
+/- WC's waren wisselvallig qua drukte en vaak ook niet helemaal schoon. Maar je was meestal vrij snel aan de beurt (als man zijnde). Ook werd er niet heel goed schoongemaakt en waren veel dingen al vrij snel kapot.
+/- De timetable werd voortdurend veranderd. Soms bracht dat uitkomst en soms was dat nogal kut. Veel settijden waren anders. Kunnen ze echter niks aan doen want het gros kwam door reis issues e.d. via Schiphol. Meestal werd het ook wel gecommuniceerd en meteen gewijzigd op de site, maar dat moest je ook maar weten.

- 3,60 voor een muntje is echt te veel, al was bier wel in grotere bekers, maar voor eten en water was het helemaal buiten proportie.
- Al dat zand en stof, het was soms echt niet te doen. Je voelde je zo smerig in die hitte en ik kuch nog zand op.
- Als wij als eerste aankomen met de auto op de parking, verwacht ik ook dat we het dichtste bij de ingang mogen parkeren, niet gelijk vooraan de parking waardoor we mokerver moesten lopen.
- Wespen, veel te veel, heb er zelf geen allergie voor en mep ze ook weg, maar irritant was het wel, voor anderen nog meer die er niet tegen kunnen
- Sfeer op de grote podia op zaterdag en zondag, en zeker in de X, was soms ver te zoeken. Leek soms net de blue van Defqon.1 of Tommorrowland met het aantal mensen dat je duwt om een tiktokje te maken en shirtloos een beetje dapper staat te doen. Dan heb je ook niks te zoeken op een technofeest. Gelukkig was dit minimaal in vergelijking met de rest van de sfeer over het weekend en de andere plekken.
- Veel te weinig douches, wc's, schoonmaak en personeel/tentjes voor ontbijt op de camping
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
+ Eten was allemaal vega,


laat melvin het niet horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Broken Balance schreef:
+ Eten was allemaal vega,


laat melvin het niet horen

Dat is best kut :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top verslag om te lezen BB :D ! Daardoor wel extra spijt dat ik tijdens SHDW slap ben blijven ouwehoeren bij de groep en vervolgens meegegaan naar Karenn, al was dat ook zeker vermakelijk.

Dat van die wespen is wel kut om te lezen, haat die beesten en zal tijdens Decibel niet veel anders zijn op de camping gok ik...

Over de sfeer op de grotere plekken, voornamelijk X: Gedeelte rechtsvoor was een heerlijke sfeer waar volop gebeukt werd, maar als ik door de tent zelf liep kon je de tammere sfeer wel merken.

Zelf vond ik het aanbod van voornamelijk vega voedsel wel irritant i.c.m. met die woekerprijzen van EUR 3,60 voor een muntje, gvd zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
In de ochtend begonnen bij Rene Wise wat best saai was.


laat indy het niet horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 18:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Zelf vond ik het aanbod van voornamelijk vega voedsel wel irritant i.c.m. met die woekerprijzen van EUR 3,60 voor een muntje, gvd zeg..


Snap dat ergens wel, maar ik heb bijna alle vega opties wel gehad (Kroket, Kebab, Kipburger en Hamburger e.d.) en ik moet zeggen dat ik het niks minder lekker vond, soms zelfs lekkerder dan de vleesopties die je krijgt aangeboden op andere feesten.

Of het dan vlees is of niet boeit me niet, als het maar lekkerder is. En het eten was imo wel van hogere kwaliteit dan ik op andere feesten heb gehad. Zeker die wraps bij dat Tunesische tentje en die pasta. Maar ik ben het eens met de prijzen, dat die te hoog waren.

Ook die patat was echt chill trouwens, beetje jammer dat je geen sausbakje er bij had en je zo vieze klauwen kreeg. Maar die patat die was wel echt zeer top. De smoothies eveneens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2022 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die smoothies waren inderdaad echt super. Goede hoeveelheid, lekker veel fruit. Had echt het gevoel iets gezonds te halen :). Mag vaker op een feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2022 10:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nog niet hersteld, maar volgende week zaterdag mooi weer vanouds naar Paradigm Festival.

Beetje jammer dat ze de line-up verdeling per dag nooit bekend maken. Hopen dat ze iig Perc, Afra, The Mover, Van Anh, Marc Acardipane, Sterac en Function op die dag doen.

Sowieso doen ze de Convoi altijd op de zaterdag, dit keer met de nagenoeg perfecte line-up van UlsT, 380Volt, Somniac One, Dither, The Outside Agency en Deathmachine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2022 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:surrender: Dik!
Volgende week hakken we v.w.b. ADE de knoop door maar het idee is om vrijdag overdag + nacht te gaan feesten. Ik zoek dus nog wat feesten (overdag liefst festival) die redelijk dicht bij elkaar in de buurt zijn zodat we na het eerste feest gemakkelijk door kunnen om de nacht in te duiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2022 10:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
:surrender: Dik!
Volgende week hakken we v.w.b. ADE de knoop door maar het idee is om vrijdag overdag + nacht te gaan feesten. Ik zoek dus nog wat feesten (overdag liefst festival) die redelijk dicht bij elkaar in de buurt zijn zodat we na het eerste feest gemakkelijk door kunnen om de nacht in te duiken.


Wij gaan trouwens die vrijdag naar Audio Obscura nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2022 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aight, goeie. Wat ik je al stuurde (je negeert mijn appjes!): daar gaat mijn voorkeur ook heen. Ik probeer m'n moaten over te halen alhoewel er één of twee wel voorkeur hebben voor Intercell. Laat het je volgende week wel weten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2022 11:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Aight, goeie. Wat ik je al stuurde (je negeert mijn appjes!): daar gaat mijn voorkeur ook heen. Ik probeer m'n moaten over te halen alhoewel er één of twee wel voorkeur hebben voor Intercell. Laat het je volgende week wel weten!


Het spijt me :cry:

Werd ook echt gisteren beslist, mede omdat de tickets vrij snel vergaan voor alle feesten en gezien wij met een vrij grote groep gaan moeten we echt ad hoc beslissen waar heen te gaan. Waarschijnlijk gaan we voor de overige feesten mooi laat beslissen om wat meer kleine intieme feestjes mee te pakken die meestal past last minute verschijnen. Voor zowel de vrijdagmiddag als de zaterdag nacht proberen we dat.

Qua muziek zal je bij Rebekah en Audio Obscura niet extreem veel verschil hebben. Ze hebben bij haar Intercell een paar lompe maar ook een paar normale en wat rustigere namen geboekt. Audio Obscura heeft ook die zelfde mooie mix van namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2022 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Qua muziek zal je bij Rebekah en Audio Obscura niet extreem veel verschil hebben. Ze hebben bij haar Intercell een paar lompe maar ook een paar normale en wat rustigere namen geboekt. Audio Obscura heeft ook die zelfde mooie mix van namen.


Mwa die Intercell line-up is toch echt wel een flink stuk lomper dan wat er op de Audio Obscura line-up staat hoor. Enige die in de buurt komt is SPFDJ wellicht, maar verwacht geen extreem lompe set aangezien ze met Blawan staat. Line-up is overigens wel echt nice op Audio Obscura, dus een goeie optie dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2022 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nog niet hersteld, maar volgende week zaterdag mooi weer vanouds naar Paradigm Festival.

Beetje jammer dat ze de line-up verdeling per dag nooit bekend maken. Hopen dat ze iig Perc, Afra, The Mover, Van Anh, Marc Acardipane, Sterac en Function op die dag doen.

Sowieso doen ze de Convoi altijd op de zaterdag, dit keer met de nagenoeg perfecte line-up van UlsT, 380Volt, Somniac One, Dither, The Outside Agency en Deathmachine.

Zin an.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2022 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onwijs genoten vorige week op Awakenings. Was m'n eerste keer techno feest maar er gaan er zeker meer volgen. Merkte wel dat ik de hardere techno het leukst vind. Setjes van de dag waren voor mij Alignment en Cera Khin. Deze laatste was onverwachts omdat ik de artiest niet kende. Het geluid stond overal echt goed hard en zuiver, echt bizar dat sommige nog zonder oordoppen rondlopen. Verder vond ik de main (waar ik niet veel geweest ben) een beetje tegenvallen, en ook de set van Rebekah vond ik een beetje tegenvallen. Dat had goed tempo en ramde lekker door, maar bekroop mij wel t gevoel van oke het mag wel wat diverser.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awake ADE line ups zijn bekend. Zelf hoge verwachtingen van, maar ik sla hem dit jaar toch over. Te vaak 2 of 3 vette namen aangevuld met namen waar ik niets mee heb. Liefste had ik dan die van Joris Voorn gepakt, maar die avond ga ik al naar DGTL. Twee feesten op 1 dag is me wat te veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dettman & Klock terug in de gas :worship: Daar MOET ik heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 10:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Dettman & Klock terug in de gas :worship: Daar MOET ik heen.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht de zaterdagavond in Gas pakken. Prima namen daar. Wellicht nog een kleine Collabs 3000.. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig bij Awakenings Joris Voorn ADE
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Dettman & Klock terug in de gas :worship: Daar MOET ik heen.


Wel echt een dikke line-up pff. Setaoc Mass in de Gashouder :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 09:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mooi zaterdag naar Stranger, 0%Vet, 380Volt, Perc, Baustelle, The Mover LIVE, Comrade Winston en Somniac One. Namen als TOA, Deathmachine, Sterac, Nuno Dos Santos, DVS1 en Afra staan er ook nog maar wordt maar even zien wat leuker uitpakt. Al het leuke staat zo'n beetje in de laatste 6 uur >.< .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2022 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week zaterdag ga ik voor het eerst in mijn leven naar een technofestival, Onder De Radar in Enschede. Geen idee of het qua muziek een beetje wat soeps is, maar het is mooi in de buurt en het leek me leuk om een keer te proberen. Ik heb dus ook geen idee wat voor artiesten eventueel vet zijn om te zien. Hebben de HT techno experts nog wat aanbevelingen? Zie ook: https://www.onderderadarfestival.nl/#line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2022 16:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Job Jobse, Paula Temple, D.Dan, Freddy K, Jensen Interceptor, Vladimir Dubyshkin
Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek