Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Is er een app waar ik persoonlijke timetable kan samenstellen voor Awake (zondag)? Ik zie wel Awake in de woov app staan, maar daar mis ik de timetable.

https://clashfinder.com/s/awakenings22/? zag deze tip in het Defqon topic, is voor bijna alle feesten handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
chas1n schreef:
Is er een app waar ik persoonlijke timetable kan samenstellen voor Awake (zondag)? Ik zie wel Awake in de woov app staan, maar daar mis ik de timetable.

https://clashfinder.com/s/awakenings22/? zag deze tip in het Defqon topic, is voor bijna alle feesten handig.


Handige tip thanks :thumbsup: . Inmiddels staat het ook in de woov app, dus daar maar eens puzzelen van de week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Is er een app waar ik persoonlijke timetable kan samenstellen voor Awake (zondag)? Ik zie wel Awake in de woov app staan, maar daar mis ik de timetable.

Ik gebruik zelf Appic, de app van Partyflock, op timetable heb je ze redelijk op een rij, je kunt ze aantikken om ze te highlighten voor jezelf. Lang klikken geeft een profiel van de DJ ala partyflock. Werkt best goed :).

Broken Balance schreef:
Vind zijn live-act verder wel heel erg bij een Tomorrowland passen. Net als een Brennan Heart of Ran-D er ook bij past. Hitjes, bootlegs e.d.

Voor Awakenings skip ik dat liever. Dan liever Len Faki of SNTS inderdaad. Len Faki is evengoed feest, op een vrij gelijke manier zelfs, met veel opbouw en zo.. Maar dan gewoon niet zo commercieel gericht.


Ik begrijp wat je zegt hoor :). Het is vrij commercieel, maar toch is het wel een act die me trekt, vind zijn insteek op muziek maken, live performen en zijn mediaoptredens gewoon heel sterk. Heb vorige Awakenings ook bij Len Faki gestaan, een van mijn lievelings techno DJ's die altijd zo lekker afwisselend en funky kan draaien. Love it! SNTS vind ik vaak een muntje opgooien. Ene keer zit hij lekker in de flow en is het fantastisch, andere keren krijgt hij de flow er niet lekker in en is het niet zo heel boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 15:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Als je ziet wat andere artiesten kunnen doen als ze live staan, dan is Reinier Zonneveld ‘live’ echt een hele ondermaatse act imo. Elke keer als ik filmpjes voorbij zie komen draait hij dezelfde platen, niet heel moeilijk meer op termijn haha. Vind het eigenlijk ook meer wat van popmuziek weghebben eerlijk gezegd en het klinkt allemaal heel simpel. Maar goed, ik ‘snap’ de hype wel en gelukkig draait hij nooit op feesten waar ik kom dus ik heb er weinig last van :P


Tja, alsnog relatief gezien doet hij meer dan een gemiddelde "live" act als je het muziekbreed bekijkt. Het hoeft geen compleet modulair moederschip te zijn om enigszins knap te zijn.

Het is geen Colin Benders, Karenn, Perc of Public Energy. Maar ook bij die acts kan je het met dat soort gortdroge logica wel terugbrengen naar het is enorm simpel. Knap wat ze doen, maar het resultaat is niet altijd goed. Het is bijvoorbeeld knap wat Colin Benders doet maar het is echt geen reet aan imo. Dat het je niet ligt, maakt het niet meteen slecht.

Zijn act is wel heel commercieel gericht, dat wel. En die repetitie hoort er dan bij, want mensen verwachten dat nou eenmaal bij zijn liveact. Veel stukken zijn inderdaad gewoon edits die hij dan wel of niet live maakt. Dat kan je simpel vinden natuurlijk.

Verder is het namelijk zo dan zijn platen niet per sé slecht in elkaar steken of zo. Een deel is gewoon makkelijk scoren. Maar heb juist de laatste jaren wel weer toffe platen van hem gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohh, de hype voor Awakenings is er onderhand wel hoor. Timetable samengesteld, 2 bussen uit de regio, lekker weer in aantocht, RickZ aan m'n zijde. Kom maar op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hype is zeker aanwezig! Kijken wat er uiteindelijk van onderstaande timetable terecht gaat komen. Als het zonnetje in overvloed is waarschijnlijk wat meer in de open area's. :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warm up livesets staan op Arte: Stone Techno 2022, met vette artiesten in een verlaten fabriek in Duitsland. Oa Ki Ki, Kink, Dax J, Allen Alien.

http://www.youtube.com/results?search_q ... echno+2022

Veel plezier iedereen op awake!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 10:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga morgen ook, eerste techno feest :D

Ken hooguit 5 namen van de lineup, zijn er nog aanraders? (Op vorige pagina's ging het juist vooral over de vrijdag of zondag :P )
De enige zekerheid is Alignment.

Draait er ook nog iets waar je psy of acid invloeden kunt verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik even focus op de grootste area's: De Area X en Y zijn het hardere werk en Area V en W wat meer de 'drumcode' techno, techno die goed is in het zonnetje met een despo in je hand.

Wat betreft psy invloeden zou ik niet zozeer weten voor je.

Absolute aanrader op de zaterdag is Speedy J. Garantie voor een bazenset. Voor de eerste keer techno: Dan is Chris Liebing of Pan-Pot ook wel leuk op de open area's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 11:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Speedy J

Ben veel minder thuis in techno, maar Speedy J is wel echt top ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Als ik even focus op de grootste area's: De Area X en Y zijn het hardere werk en Area V en W wat meer de 'drumcode' techno

X en A in mijn ogen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
chas1n schreef:
Als ik even focus op de grootste area's: De Area X en Y zijn het hardere werk en Area V en W wat meer de 'drumcode' techno

X en A in mijn ogen ;)


Y wel stukken groter vaak dan A geweest toch? Nou weet ik niet of dit op de nieuwe indeling van het terrein ook zo is, maar daarom ook expliciet erbij vermeld dat ik alleen even de grotere area's benoemde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2022 14:22 
 
Hardtraxxer

Als ik probeer om een parkeerticket voor de zaterdag Awakenings te bestellen krijg ik een foutmelding van ongeldig evenement. Iemand die weet of je nog gewoon tickets kan bestellen? Scheelt toch 5 euro voor parkeren.

Edit. Is gefixed, kon vanochtend bestellen via de site
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2022 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die weekend zijn: Hoe is het geluid bij de stages? Net zo prima als voorheen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, goeiendag. Geluid stond, zelfs op de main, echt hard en loepzuiver. En echt een super dikke dag gehad. Mooie productie ook. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 20:01 
 
Artiest

Nieuw plaatje uitgebracht via COUP / Jahanam:


https://jahanamsound.bandcamp.com/track ... -it-begins
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow het geluid was echt fenomenaal. Uiteindelijk bijna hele dag in tent X & Ygehangen, wat een geweld was de set van 999999..

Awake was weer een hoogstaande productie. Nergens lang hoeven wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 07:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zo, goeiendag. Geluid stond, zelfs op de main, echt hard en loepzuiver. En echt een super dikke dag gehad. Mooie productie ook. :bomb:

Zeker, viel mij ook op dat het eigenlijk overal zuiver en hard was. Setjes v/d dag toch wel Alignment, Rebekah en de bazen Tafkamp en Talismann. Super toffe setting in het bos. Overall ook gewoon een dikke productie, aankleding en show in het donker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke Awakenings gehad. Knap hoe ze in 1 editie het terrein al zo goed kunnen benutten. Eigenlijk overal goed gevuld zonder dat het echt druk was (op misschien Reinier Zonneveld na, maar dat was te verwachten) en daardoor kun je altijd lekker dansen, echt een van de meest onderschatte pluspunten van Awake.
Volgorde: Alan Fitzpatrick, rondje stages, Alignment, Talismann, Speedy J, Rodhad, SNTS, Reinier Zonneveld. Geen slechte set gehoord. Set van de dag was voor mij weer Rodhad, wat kan hij er een heerlijke bende van maken die nog steeds zo soepel klinkt. Geweldig! Ook Talismann en Speedy J vond ik bijzonder leuk :).

Geluid: op stage A na overal loepzuiver en op een super volume, echt een 10. Al maakte ik me wel zorgen om de mensen zonder oordoppen. Sommigen stonden met hun hoofd in de speaker, die gaan wel last hebben.. Aankleding: zoals te verwachten bij Awakenings en prima, met name die grote open air stage aan de noordkant met die gigantische LED-schermen. Prachtig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan hebben wij op best wat momenten 'samen' gestaan, Khadber. Heb alleen geen idee wie je bent, haha.
Wel nog een tijdje staan raven met Corneel, Maikel en kornuiten. Broken Balance nog even opgezocht en behoorlijk veel andere bekenden van hardstyle-feesten gezien. Het lijkt er op dat langzaam meer mensen de weg naar de dark side hebben gevonden (@Indy (L)).
Volgend jaar ga ik sowieso weer naar Awakenings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 10:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
100%, ik verwacht ook een geweldige set, maar net als met Shlømo eerst maar afwachten of hij niet volledig TRYM is gegaan.

En, hoe was ie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 10:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Broken Balance schreef:
100%, ik verwacht ook een geweldige set, maar net als met Shlømo eerst maar afwachten of hij niet volledig TRYM is gegaan.

En, hoe was ie?


Uiteindelijk niet geweest omdat ik nog 3 uur terug ging bobben, geen slaap had gehad zaterdag op zondag en ik de laatste energie bij Dr. Rubinstein heb weggedanst. Maar van wat ik zag op de filmpjes was het heel vet.

Verslagje komt later wel wanneer ik weer hersteld ben van dit geniale weekend. Zou niet eens weten wat de beste set is geweest van al het goud wat ik heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sets van Jax J en 9x9, wat een geweld. :bomb: X en Y vond ik by far het leukste om te zijn. Erg vermakelijk en goed opgezet festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dan hebben wij op best wat momenten 'samen' gestaan, Khadber. Heb alleen geen idee wie je bent, haha.
Wel nog een tijdje staan raven met Corneel, Maikel en kornuiten. Broken Balance nog even opgezocht en behoorlijk veel andere bekenden van hardstyle-feesten gezien. Het lijkt er op dat langzaam meer mensen de weg naar de dark side hebben gevonden (@Indy (L)).
Volgend jaar ga ik sowieso weer naar Awakenings.

Ik heb ook geen idee hoe de meesten eruit zien, dus likewise haha. Waar zijn jullie allemaal geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik heb ook geen idee hoe de meesten eruit zien, dus likewise haha. Waar zijn jullie allemaal geweest?

Alan Fitzpatrick, rondje stages, Alignment (dus helemaal hetzelfde), Rebekah, FJAAK, eten, Chris Stussy, stukje Bjarki, SNTS.
Wie weet tot op een volgende editie. ;)
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek