Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
chas1n schreef:
Awakenings terrein is zo vet en goed ingedeeld, zeker een tip om iedere tent even een bezoekje te geven en wellicht merk je dan ook vanzelf wel waar het lekkerst gedraaid wordt :P . Area X en Y vaak het hardere werk zoals Khadber aangaf.


Alleen deze editie is niet in Spaarnwoude maar voor de eerste keer op het terrein van Decibel, voor dat je bij de verkeerde locatie staat :P.

Al, Awakenings kennende, maken zij er alsnog iets geweldigs van.


Verdomd je hebt gelijk natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 15:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
corneelwr schreef:
Broken Balance schreef:
Minus 25 op de volgende The Funky Cat teken ik graag voor.

Jaaa lekker man, die combi tussen techno en goeie hardtrance klassiekers :drool:

Teken ik ook voor :whistle:


Ontopic/ tegenwoordig is veel "rave techno", veel hardstyle en trance invloeden. Zijn er in Nederland überhaupt nog " gewone" hardtechno-schranz feesten? Of is daar interesse in... ^^


Absoluut, kom maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyched schreef:

Ontopic/ tegenwoordig is veel "rave techno", veel hardstyle en trance invloeden. Zijn er in Nederland überhaupt nog " gewone" hardtechno-schranz feesten? Of is daar interesse in... ^^


Eens boss, mits een beetje bereikbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 08:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar last-minute Awake ticket gekocht voor de zondag, gevalletje Fomo en te lekkere weersverwachting :D.

Overdag alle stages beetje hoppen, pijnlijkste overlap op de timetable is SHDW & Obscure Shape & Karenn :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Karenn is imo de vetste live act die er is, dus zou die zeker checken. SHDW & OS zie je wel vaker in NL, maar het ligt natuurlijk ook wel net aan waar je zin in hebt op dat moment. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 09:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben ook wel benieuwd naar Karenn. Maar sinds SHDW & Obscure Shape zijn overgegaan naar die nieuwe stijl wil ik ze echt ziek graag zien. Ook al krijg je wss nog een kans (bij Karenn evengoed trouwens).

Ik denk dat hun setje van Awakenings Easter 2022 wel een van de technosetjes is die ik het meeste heb aangezet. Dat stijltje is echt geweldig imo, wat oudere stijl techno met hevige focus op drive en percussie.

Karenn is wat complexer wellicht, maar er zit imo meer "feest" in een set van SDHW & Obscure Shape.

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is Karenn LIVE trouwens? Ik heb ze vorig jaar bij Dockyard gezien en daar was het gewoon een vinyl set. Kan ook aan het feest zelf liggen, want het was een podium met veel 90s techno geprogrammeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 09:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geen idee, had het idee dat Karenn altijd live was omdat het een liveact van Blawan & Pariah is. Beetje net als Attention Deficit Disorder. Maar je ziet achter andere namen wel live staan en bij hun niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ben ook wel benieuwd naar Karenn. Maar sinds SHDW & Obscure Shape zijn overgegaan naar die nieuwe stijl wil ik ze echt ziek graag zien. Ook al krijg je wss nog een kans (bij Karenn evengoed trouwens).

Ik denk dat hun setje van Awakenings Easter 2022 wel een van de technosetjes is die ik het meeste heb aangezet. Dat stijltje is echt geweldig imo, wat oudere stijl techno met hevige focus op drive en percussie.

Karenn is wat complexer wellicht, maar er zit imo meer "feest" in een set van SDHW & Obscure Shape.



Dit setje heb ik ook al zovaak aan gehad. Ook in de Gashouder van Awake 2019 destijds waren zij setje van de avond voor mij.

Heerlijk tempo in hun sets op de vinyls.

Maar Karenn al een hele tijd niet meer gezien, dus daar ook benieuwd naar, vandaar de enorme struggle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zin voor zaterdag begint al aardig te komen. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
De zin voor zaterdag begint al aardig te komen. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 13:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beetje pakstress, maar de zin voor het weekend is enorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens zijn er een hoop sets vrijgekomen van Verknipt festival en alle andere verknipt events op youtube voor de liefhebber. Heb nu stukje KRTM opstaan, derde plaat is direct een Outside Agency plaat. Grappig om te zien hoe die gasten nu ineens weer populairder lijken te worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 13:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ze hebben genoeg trage platen die passen in ieder geval :P
Naast dat Ghost In The Machine (Eye-D), Scørch (Hidden) en My_Initials (Hidden) allemaal technoaliassen zijn van de heren van The Outside Agency.







Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Karenn is altijd live eigenlijk, tenzij ze worden geboekt als Blawan & Pariah. Bizar wat zij kunnen maken met al die hardware. Hun set op Reaktor in 2019 is voor mij nog steeds ongeëvenaard! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maatjeeee, kom je ook nog (zaterdag) Awakenings?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon er niet echt iets over vinden op Hardtraxx via de zoekfunctie, dus plemp ik hem hier maar :P
Wel bijzondere combinatie als je het mij vraagt. Klinkt wel lekker! :$
https://snd.click/FOA116
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele toffe combi inderdaad. Reinier Zonneveld draait ook regelmatig een wat meer hardcore ingestoken variant.

Vanaf ca 50 minuten de techno mix en vanaf ca 53 minuten iets wat veel meer naar hardcore neigt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 09:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De hardcore variant klinkt in ieder geval zeer goed, heerlijk dat oude stijltje. Al weet ik niet zeker of het de hardcore edit is of een al bestaande plaat. Want voor de hardcore variant hoor ik er echt bizar weinig Angerfist in terug.

Zou zelf niet per sé naar hem toe gaan want drukte en niet mijn soort mensen. Maar muzikaal is de laatste tijd weinig mis met Reinier zijn spul. Hij heeft veel makkelijke hitjes, een beetje net als Ran-D doet in hardstyle. Maar goed, daarom is het ook altijd zo druk bij hem, hij kan het verder wel en wel ziek wat hij heeft bereikt met zijn ding doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik overweeg eigenlijk om zaterdag wel bij hem af te sluiten. Vind zijn muziek erg gaaf, het idee van die live improvisatie en stukken inspelen live staat mij ook wel aan. Andere optie neig ik nu naar STNS of Len Faki. Kijken hoeveel zin ik heb om heel hard af te sluiten :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er een app waar ik persoonlijke timetable kan samenstellen voor Awake (zondag)? Ik zie wel Awake in de woov app staan, maar daar mis ik de timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag net wat foto's op de socials van wat tenten / area's (ook op pontons op het water) wat best leek op de inrichting van Decibel. Breken ze op maandag alles weer af of blijft er een deel staan voor Decibel? Is dat nog steeds van dezelfde organisatie? Dan lijkt me dat gewoon een praktische keuze en best een verklaring voor de verhuizing naar de Beekse Bergen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ja open area V is waar Pussylounge staat en W waar mainstage staaat. Area X normaliter de Loudness tent etc. Als ik zo wat foto's bekeek van Awake dan zag die X-tent er ook wel uit als de Loudness tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 14:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind zijn live-act verder wel heel erg bij een Tomorrowland passen. Net als een Brennan Heart of Ran-D er ook bij past. Hitjes, bootlegs e.d.

Voor Awakenings skip ik dat liever. Dan liever Len Faki of SNTS inderdaad. Len Faki is evengoed feest, op een vrij gelijke manier zelfs, met veel opbouw en zo.. Maar dan gewoon niet zo commercieel gericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je ziet wat andere artiesten kunnen doen als ze live staan, dan is Reinier Zonneveld ‘live’ echt een hele ondermaatse act imo. Elke keer als ik filmpjes voorbij zie komen draait hij dezelfde platen, niet heel moeilijk meer op termijn haha. Vind het eigenlijk ook meer wat van popmuziek weghebben eerlijk gezegd en het klinkt allemaal heel simpel. Maar goed, ik ‘snap’ de hype wel en gelukkig draait hij nooit op feesten waar ik kom dus ik heb er weinig last van :P
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek