Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
In laatste editie voor corona was het vanaf het parkeerterrein tot de ingang van de camping volgens mij best een eind lopen inderdaad. Minuutje of 20?


Zoiets inderdaad ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2022 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga hoogstwaarschijnlijk de zondag van Awakenings. Welke set als afsluiter, I Hate Models of 9x9?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2022 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Ik ga hoogstwaarschijnlijk de zondag van Awakenings. Welke set als afsluiter, I Hate Models of 9x9?

Dr. Rubinstein
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2022 18:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Randomer op de recent toegevoegde Area H.

Citaat:
Saturday Area H
15:00 - 16:00 F.I.P
16:00 - 18:00 Aleksa Alaska
18:00 - 19:30 Bjarki
19:30 - 21:00 Alberta Balsam
21:00 - 23:00 GiGi FM
23:00 - 01:00 Talismann & Tafkamp

Sunday Area H
15:00 - 16:00 F.I.P
16:00 - 17:15 Sun Genam
17:15 - 18:30 Mairo Nawaz
18:30 - 20:00 Afra
20:00 - 21:30 Jeans & Woody92
21:30 - 23:00 Randomer


Als dat niks is waarschijnlijk Amelie Lens of Hector Oaks, misschien I Hate Models als hij een beetje leuk draait.

Dr. Rubinstein al gezien vorige week en 9x9 is niet m'n ding. Bij I Hate Models heb je een grote kans dat hij compleet niet draait wat je verwacht en gaat voor oude snelle tranceplaten. Kan een heel vette set worden, maar ik ga er niet van uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2022 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

"Als dat niks is" niet zo over Randomer he Den, die man is een legende (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2022 20:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

100%, ik verwacht ook een geweldige set, maar net als met Shlømo eerst maar afwachten of hij niet volledig TRYM is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 11:28 
 
Artiest

Psyched schreef:
Een guestmix van mijn kant!



01. Minus 25 & Weichentechnikk - TBA
02. Glenn Wilson & Mattias Fridell - Evaluation
03. Jones & Stephenson - The First Rebirth (Charlotte De Witte Rework)
04. Andreas Kraemer & Thomas Pogadl - Uepollara
05. Lars Klein - Sweat Pt. 2
06. Minus 25 - TBA
07. Mauro Picotto - Like This, Like That
08. Glenn Wilson - Enemies (A. Kowalski Remix)
09. Lars Klein & Michael Burkat - People Business
10. Kai Tracid - Life is 2 Short (Kenji Ogura vs Melanie Di Tria Remix)
11. D.A.V.E. The Drummer - Hydraulix 13.5 (D.A.V.E. The Drummer & Alex Calver Remix)
12. Minus 25 - TBA
13. Andreas Kraemer & Shadym - So Wie Es Sein Muss
14. Evanti - What A Rush
15. Minus 25 - Close Your Eyes (Original Mix)
16. Minus 25 - TBA
17. Cosmic Gate - Human Beings
18. Hidden Rooms - Dance Of Emotions
19. Minus 25 & Weichentechnikk - Scar Is A MF
20. Minus 25 - TBA
21. Minus 25 & Weichentechnikk - Aschenputtel
22. Marc Acardipane - Pitch-Hiker (Ghost In The Machine Remix)
23. Minus 25 & Weichentechnikk - Sherazade


:bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 13:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Minus 25 op de volgende The Funky Cat teken ik graag voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Randomer op de recent toegevoegde Area H.

Citaat:
Saturday Area H
15:00 - 16:00 F.I.P
16:00 - 18:00 Aleksa Alaska
18:00 - 19:30 Bjarki
19:30 - 21:00 Alberta Balsam
21:00 - 23:00 GiGi FM
23:00 - 01:00 Talismann & Tafkamp

Sunday Area H
15:00 - 16:00 F.I.P
16:00 - 17:15 Sun Genam
17:15 - 18:30 Mairo Nawaz
18:30 - 20:00 Afra
20:00 - 21:30 Jeans & Woody92
21:30 - 23:00 Randomer


Als dat niks is waarschijnlijk Amelie Lens of Hector Oaks, misschien I Hate Models als hij een beetje leuk draait.

Dr. Rubinstein al gezien vorige week en 9x9 is niet m'n ding. Bij I Hate Models heb je een grote kans dat hij compleet niet draait wat je verwacht en gaat voor oude snelle tranceplaten. Kan een heel vette set worden, maar ik ga er niet van uit.


Tafkamp en Talismann lijkt me een gruwelijke combi poh
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2022 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Weer onderweg naar huis met de trein vanuit Berlijn, gruwelijk weekend gehad! Vette sets gehoord van Psyk en Patrick Mason bij Anomalie en Stranger en Chlar bij RSO. Gisterenavond Berghain binnengekomen en de closing set van Etapp Kyle meegepakt. Man man wat een kiet en wat een geluid! :loving:

Was je bij die Parade door de stad geweest of was dat iem. anders? Zag wel het het veel drukker was dan ze voorspeld hadden.
Voorspelling van 25000 man leek me al erg zuinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben daar ook geweest inderdaad. Was vet, maar idd erg druk. Ze hebben de parade ook niet uitgereden begreep ik vanwege de drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga volgende week zondag voor het eerst naar Awakenings onder het motto: waarom ook niet. xd

Iemand tips voor mij?
Namen die ik niet mag missen? Voor mij mag het wel lekker 'recht toe recht aan' zijn en eerder aan de hardere kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2022 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ben daar ook geweest inderdaad. Was vet, maar idd erg druk. Ze hebben de parade ook niet uitgereden begreep ik vanwege de drukte.

Hopelijk weten ze t volgend jaar beter te managen, aan ruimte geen gebrek in de straten van Berlijn
Dan zou ik er ook wel weer eens gaan kijken mss
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 10:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik ga volgende week zondag voor het eerst naar Awakenings onder het motto: waarom ook niet. xd

Iemand tips voor mij?
Namen die ik niet mag missen? Voor mij mag het wel lekker 'recht toe recht aan' zijn en eerder aan de hardere kant.


Nou, voor de dag die je hebt gekozen staat er vrij weinig rechtoe rechtaan spul haha. Dat staat vooral op de zaterdag.

De hardere namen zouden Antigone, Farrago, I Hate Models, JKS, Dax J, 999999999, Shlømo en Randomer zijn maar behalve 999999999 en Shlømo zou ik de rest niet per sé rechtoe rechtaan beuken noemen.

Ik zou ook gewoon de tenten en stages langs gaan en maar zien wat wat voor je is.

Namen die op onze lijst staan om te zien zijn Abstract Division, Antigone, Ellen Alien, Stephan Bodzin, SHDW & Obscure Shape, Surgeon, Dax J, DJ Rush, Randomer, Tale Of Us en Amelie Lens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik ga volgende week zondag voor het eerst naar Awakenings onder het motto: waarom ook niet. xd

Iemand tips voor mij?
Namen die ik niet mag missen? Voor mij mag het wel lekker 'recht toe recht aan' zijn en eerder aan de hardere kant.

Rechttoe, rechtaan en iets harder zou ik bij area X en Y kijken, aangevuld met areas A & H (zijn relatief hard met wat minder rechttoe rechtaan). Maar met die area's en wat uitstapjes kom je er wel rond denk ik :). Amelie Lens is ook rechttoe rechtaan en redelijk hard (al kan het echt een heel stuk harder dan dat uiteraard).

Mijn tip: vooral lekker rondkijken en lekker onder laten dompelen :). Voor techno heb je toch minimaal een half uurtje nodig om even sfeer te proeven/in te komen op zo'n podium, maar je krijgt al gauw door welke kant sommige stages opgaan qua smaak in techno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awakenings terrein is zo vet en goed ingedeeld, zeker een tip om iedere tent even een bezoekje te geven en wellicht merk je dan ook vanzelf wel waar het lekkerst gedraaid wordt :P . Area X en Y vaak het hardere werk zoals Khadber aangaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bedankt voor de reacties! Hier kan ik wat mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens Richie Hawtin kan ik ook nog wel aanbevelen als je typische rechttoe-rechtaan techno wilt. Beste kun je een beetje voorluisteren met de artiesten en gewoon oude setjes van Awakenings of andere events luisteren/kijken. Houd er wel rekening mee: op een setje kan een kick in een technoset niet altijd hard overkomen, zeker in vergelijking met hardstyle, maar op een groot geluidssysteem kunnen veel van deze kicks echt heel goed en hard overkomen. Laat je daar met voorluisteren niet helemaal door leiden :),
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 14:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Awakenings terrein is zo vet en goed ingedeeld, zeker een tip om iedere tent even een bezoekje te geven en wellicht merk je dan ook vanzelf wel waar het lekkerst gedraaid wordt :P . Area X en Y vaak het hardere werk zoals Khadber aangaf.


Alleen deze editie is niet in Spaarnwoude maar voor de eerste keer op het terrein van Decibel, voor dat je bij de verkeerde locatie staat :P.

Al, Awakenings kennende, maken zij er alsnog iets geweldigs van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik ga volgende week zondag voor het eerst naar Awakenings onder het motto: waarom ook niet. xd

Iemand tips voor mij?
Namen die ik niet mag missen? Voor mij mag het wel lekker 'recht toe recht aan' zijn en eerder aan de hardere kant.

Zit er hetzelfde in als jij :P behalve een keer Thuishaven nooit naar een techno festival gegaan. Erg benieuwd hoe dit gaat bevallen. Het hardere werk bevalt me tot op heden ook het beste. Iemand die weet of ik bij een Shlømo ook wat Viper Diva plaatjes kan verwachten ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2022 21:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je kan bij Shlømo eerder iets in de zelfde trend als TRYM verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 06:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Minus 25 op de volgende The Funky Cat teken ik graag voor.

Jaaa lekker man, die combi tussen techno en goeie hardtrance klassiekers :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Hele fijne Rodhadset van 909 festival dit jaar. Staat ook oa Dimitri van afgelopen 909 festival op dit kanaal en wat oudere sets van vorige jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 14:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Broken Balance schreef:
Minus 25 op de volgende The Funky Cat teken ik graag voor.

Jaaa lekker man, die combi tussen techno en goeie hardtrance klassiekers :drool:

Teken ik ook voor :whistle:


Ontopic/ tegenwoordig is veel "rave techno", veel hardstyle en trance invloeden. Zijn er in Nederland überhaupt nog " gewone" hardtechno-schranz feesten? Of is daar interesse in... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2022 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Of is daar interesse in...

Zeker. Beetje de oude Refuse-vibe zou wel dope zijn.
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek