Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij gaan met 2 volle bussen die kant op. Ik loop op zaterdag wel wat stages / acts met je mee, neef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 09:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wij gaan met 2 volle bussen die kant op. Ik loop op zaterdag wel wat stages / acts met je mee, neef.


13:00 - 15:00 GRACE DAHL/RENE WISE
15:00 - 17:00 ALIGNMENT
17:00 - 19:00 REBEKAH
19:00 - 21:00 PAN-POT/CHRIS LIEBING
21:00 - 23:00 ANETHA
23:00 - 01:00 SNTS

Dit is een beetje mijn zaterdagplanning.

Wij zitten ook op de camping, weet nog niet wat de regels daar zijn omtrent drank op terrein en al die dingen i.t.t. Defqon.1. Maar we hebben een large kluis en ik regel dit keer wel het speciaalbier als het lukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hadden bijna ook de Awake vrijdag erbij gedaan, maar hebben het bij de zaterdag gehouden. Verwachte timetable voor ons (als we toch aan het delen zijn). Zal afhankelijk worden waar we dat moment zin in hebben.
Rene Wise
Alignment/Alan Fitzpatrick
Rebekah
Fjaak/Liebing/Volvox
Rodhad
Afsluiter kan bijna ieder podium zijn haha, kijken waar ik dan zin in heb (Reinier Zonneveld, Adam Beyer, SNTS, Len Faki, Floorplan allemaal opties)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
speciaalbier

(L)

Hebben t.z.t. wel contact. Er komen sowieso nog mooie weekenden aan, haha.
Zondag met Job (speciaalbier) harken op REAWAKE, het weekend erna op de Zwarte Cross met onze Achterhoekse vrienden en dan op Awakenings met jou. Juli is wel even een maandje hoor. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 10:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

FJAAK live heb ik een keer een kans gegeven (ook op Awakefest) maar dat is denk ik wel de slechtste act die ik heb gezien qua techno. Je had meer break dan kicks en er was geen touw aan vast te knopen. Wat knap is in techno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ze op Awake easter dit jaar een half uurtje meegepakt en drie jaar geleden in de gashouder gezien en dat was dikke prima eigenlijk. Vind de percussie in hun sets altijd erg fijn.

edit: deze set:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 10:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Heb ze op Awake easter dit jaar een half uurtje meegepakt en drie jaar geleden in de gashouder gezien en dat was dikke prima eigenlijk. Vind de percussie in hun sets altijd erg fijn.

edit: deze set:


Oh die setjes zijn wel prima, maar dat zijn gewone setjes. Specifiek LIVE bedoel ik. LIVE was echt afschuwelijk, en ze staan op Awakefest LIVE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We gaan het zien :) (of niet haha). Als het niet bevalt kunnen we nog altijd naar een andere tent lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rotterdam Rave 10 years indoor weekender aangekondigd voor in december. Ik zie zelf de vrijdag wel zitten, alhoewel die weer tot 10 uur in de ochtend is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 17:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rotterdam Rave 10 years indoor weekender aangekondigd voor in december. Ik zie zelf de vrijdag wel zitten, alhoewel die weer tot 10 uur in de ochtend is. :lol:


Ah joh, het is toch vrijdag :P.

Ik ga denk ik die vrijdag wel. Heb niet zo veel met namen als Viper Diva (door Shlomo), TRYM, DYEN e.d. maar Alignment, Klangkuenstler e.d. maken veel goed. Plus de Speedy J allnighter area, mooi toevluchtsoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2022 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de liefhebber: Verknipt heeft in totaal 5 feesten aangekondigd voor ADE, waaronder de zondag in AFAS live. Eerste keer dat ze zo'n grote locatie gaan proberen. De vorige harde techno feesten verkochten snel uit, dus geef het wel een goede kans dat ze uitverkopen. Line up is niet helemaal mijn ding, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2022 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik ga denk ik die vrijdag wel.

Voor de zekerheid maar een kaart gekocht. Geloof dat 't meteen sold out is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2022 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd RR nu al uitverkocht, dat gaat ook steeds sneller...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Gvd RR nu al uitverkocht, dat gaat ook steeds sneller...

Ja sick, kwartiertje was de zaterdag al weg.. Ik hoef de vrijdag even niet, vond de zaterdag line up vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 14:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Een guestmix van mijn kant!



01. Minus 25 & Weichentechnikk - TBA
02. Glenn Wilson & Mattias Fridell - Evaluation
03. Jones & Stephenson - The First Rebirth (Charlotte De Witte Rework)
04. Andreas Kraemer & Thomas Pogadl - Uepollara
05. Lars Klein - Sweat Pt. 2
06. Minus 25 - TBA
07. Mauro Picotto - Like This, Like That
08. Glenn Wilson - Enemies (A. Kowalski Remix)
09. Lars Klein & Michael Burkat - People Business
10. Kai Tracid - Life is 2 Short (Kenji Ogura vs Melanie Di Tria Remix)
11. D.A.V.E. The Drummer - Hydraulix 13.5 (D.A.V.E. The Drummer & Alex Calver Remix)
12. Minus 25 - TBA
13. Andreas Kraemer & Shadym - So Wie Es Sein Muss
14. Evanti - What A Rush
15. Minus 25 - Close Your Eyes (Original Mix)
16. Minus 25 - TBA
17. Cosmic Gate - Human Beings
18. Hidden Rooms - Dance Of Emotions
19. Minus 25 & Weichentechnikk - Scar Is A MF
20. Minus 25 - TBA
21. Minus 25 & Weichentechnikk - Aschenputtel
22. Marc Acardipane - Pitch-Hiker (Ghost In The Machine Remix)
23. Minus 25 & Weichentechnikk - Sherazade
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer onderweg naar huis met de trein vanuit Berlijn, gruwelijk weekend gehad! Vette sets gehoord van Psyk en Patrick Mason bij Anomalie en Stranger en Chlar bij RSO. Gisterenavond Berghain binnengekomen en de closing set van Etapp Kyle meegepakt. Man man wat een kiet en wat een geluid! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2022 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Berghain binnengekomen


Veel over gelezen en staat bij mij ook nog op het lijstje, maar ben benieuwd of de hype de realiteit rechtvaardigt?

(Shout out naar de review reddit classic)
Edit: Schijnbaar toch Yelp https://www.vkmag.com/magazine/deze_yelp_recensie_van_verdwaalde_amerikaan_die_berghain_in_kwam_is_geniaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2022 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn herinneringen zijn wat vaag (zoals de toestand toen was én het is al wat jaren geleden) maar ik vond het wel sick, haha. Gingen eens een rondje struinen en ik kwam de gloryholes et cetera wel tegen, ja. Ook wel wat intimiteit op de dansvloer.

Heb daar nog eens goed zitten trippen in een lounge, terwijl ik naar een gigantische foto van een anus keek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2022 11:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Indy schreef:
Berghain binnengekomen


Veel over gelezen en staat bij mij ook nog op het lijstje, maar ben benieuwd of de hype de realiteit rechtvaardigt?

(Shout out naar de review reddit classic)
Edit: Schijnbaar toch Yelp https://www.vkmag.com/magazine/deze_yelp_recensie_van_verdwaalde_amerikaan_die_berghain_in_kwam_is_geniaal


Maar goed, het is ook heel simpel, als de muziek, vrijheid e.d. je niet ligt en als je niet tegen seksuele vrijheid kan, niet je wilt houden aan de huisregels, je niet een beetje wilt kleden naar de rest (lees gewoon voornamelijk zwarte kleding) of er ongemakkelijk van wordt, ga dan niet heen :P. Dan is Berlijn uberhaupt niet de stad voor je denk ik.

Ik heb met alles bij Berghain nul problemen, alleen ik zou mezelf niet zo excentriek kleden als sommigen of aan die vrijheid meedoen. Ik vind het niet waard mijn eigen comfortabelheid of identiteit te vergooien om maar binnen te komen. Maar dat is ook geen probleem verder, het is alleen mogelijk dat je op sommige avonden er dan niet in komt omdat ze wel mensen zoeken die bij de avond passen. Ik heb gehoord dat mensen die daar normaliter bij passen ook geweigerd worden op bepaalde avonden.

Die persoon in die review die daar is binnen gegaan heeft waarschijnlijk ook niet gekeken wat voor avond het was (en ik heb het idee dat het overdreven is, want Amerikaan). Dit soort avonden zijn er, als je er niet heen wilt, moet je ook niet in de rij staan. Het gaat er om dat iedereen er in vrijheid kan zijn, zonder veroordeling. Dat betekent ook mensen die kicken op de dingen die in de review worden genoemd, de mensen die er niet horen op die avonden worden normaliter ook geweerd door het strikte deurbeleid.
Berghain is ook niet de enigste club er in. Wat in zijn review staat is ook persoonlijk niks voor mij, maar ik zou van te voren wel weten wat voor avond het is en gewoon niet gaan haha. Er zijn zat andere avonden in Berghain waar je dit niet hebt.

Berghain is uniek, met een unieke sfeer en een absurd goed geluidssysteem, mede door het voorzichtige deurbeleid. Maar het is niet dat je nergens anders de typische Berlijn beleving kan krijgen. Er zijn zat clubs die fenomenaal zijn qua geluid en sfeer en waar ze minder strikt zijn op deurbeleid zoals RSO, about blank
, OST, Tresor, Suicide Circus, Watergate of Anomalie. Deurbeleid verschilt per tent en je moet er eigenlijk standaard altijd een uur van te voren staan (en een uur wachttijd rekeken). Google recensies moet je ook vaak niet naar kijken, die zijn meestal van geweigerde mensen/toeristen die het niet snappen.

Maar een strikt deurbeleid hebben ze bijna overal, je moet het soms wat tactisch plannen zoals wanneer er bij andere clubs enorme evenementen zijn of populaire avonden. Wij gingen bijvoorbeeld naar Anomalie toen Tresor net weer open ging. We kwamen vrijwel meteen binnen zonder issues. Maar als je je een beetje er naar kleedt, weet wie en wat er gedraaid wordt en gewoon normaal doet in de rij en niet te veel kut met je telefoon dan kom je meestal wel binnen. Een simpele kwestie van doe gewoon je research haha.

Het is niet zo simpel als in NL even een clubje binnen gaan. Mensen kunnen het te ver vinden gaan, maar het feit is dat de sfeer in de Berlijnse clubs gewoon tig keer beter is dan ik ooit in NL heb meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2022 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens Dennis! De desbetreffende review is overdreven en gaat (waarschijnlijk) over Lab.Oratory, de gayclub in hetzelfde gebouw. Verder is er in Berlijn genoeg te doen om die echte Berlijn sfeer te ervaren, maar moet toch zeggen dat in Berghain alles samen kwam. Zondagnacht is eigenlijk de avond voor regulars en dan zijn de meeste toeristen al naar huis, dus dan ervaar je Berghain in z’n volle glorie. Heb dus zeker veel geluk gehad dat ik binnen ben gekomen op dat tijdstip haha. Moet zeggen dat ik het qua gekheid wel vond meevallen hoor. Tuurlijk zie je veel naakt en mensen in fetisj outfits, maar vond het allemaal best beschaafd. Waar ik vooral van onder de indruk was was de vriendelijkheid van iedereen die binnen was en de sfeer in het algemeen. Iedereen die er was kwam om te feesten en iedereen ging ontzettend hard los. Iets wat ik toch mistte bij Anomalie bijvoorbeeld. Ook de faciliteiten in het gebouw waren top met voldoende chillplekken, snelle barren en veel variatie aan eten en drinken. Bij binnenkomst een Moscow Mule gedronken bijvoorbeeld. En tot slot natuurlijk het geluid, de reden waarom ik zo graag naar binnen wilde. Blijkbaar is de topman van Funktion One betrokken bij de akoestiek etc. van Berghain en customized hij de hele zaal om het geluidsysteem zo goed mogelijk tot z’n recht te laten komen. Bizar wat een power er uit dat systeem komt. Zo ontzettend hard, maar ook zo zuiver. Ik heb m’n oordoppen geen seconde in gehad, terwijl ik dat normaal altijd doe haha (om maar een indicatie te geven over de kwaliteit). Rechtvaardigd de hype de realiteit? 100%! Het heeft m’n verwachtingen zelfs overtroffen! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2022 15:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Men die ervaring heeft met de Decibel camping een weet hoe lang het ongeveer duurt qua file, parkeren en naar de campsite lopen? Op zich handig om te weten voor Awakenings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2022 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top, Vet om te horen!

Op zich ben ik wel bekend met de sfeer en de mate van vrijheid die mensen daar uiten op hun manier. moet geen probleem zijn. Leef en laat leven. Wie weet ooit binnen gluren, wanneer ik iemand zo gek kan krijgen om mee te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2022 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Men die ervaring heeft met de Decibel camping een weet hoe lang het ongeveer duurt qua file, parkeren en naar de campsite lopen? Op zich handig om te weten voor Awakenings.


File verschilt echt per jaar, edities meegemaakt waar we 0.0 last hadden maar ook keren gehad dat we een tijd vast stonden. Als het dezelfde parkeerplaats is als altijd is het ook wel een flink stuk lopen van de parking naar de ingang. Ik zou dus zeker proberen een koffer op wieltjes mee te nemen en niet teveel zware dingen die je moet tillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 21:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ah oke, wij willen namelijk vrij vroeg er zijn voor een beetje chille plek op de camping. Wordt ook nog een eindje rijden natuurlijk dus we mikken op 11:00 er zijn (12:00 gaat de camping open).

Zat dan even te rekenen hoeveel tijd je extra kwijt bent aan op dat terrein komen, parkeren, lopen naar de ingang e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In laatste editie voor corona was het vanaf het parkeerterrein tot de ingang van de camping volgens mij best een eind lopen inderdaad. Minuutje of 20?
Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek