Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 177  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2022 18:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan zou ik haast de hele dag bij Area X blijven staan als je dat vet vindt.

Maar dat is zonde van het festival. Het is juist mooi om af en toe even rond het festival te dwalen daar en gewoon op zoek naar muziek die vet klinkt. Overal even blijven hangen. Juist met een perfect georganiseerd festival als Awakenings met goed weer is dat perfect om te doen. Overal hangt toch wel een goede sfeer.

Namen als Speedy J, Onyvaa, Anetha, Ellen Alien, Pan-Pot, FJAAK, Sterac, Rebekah en Shlomo (als hij normaal doet) zijn ook tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2022 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat we sowieso wel wat gaan rondzwerven idd. Had Speedy J zelf ook al aangekruist idd. Zet achter de anderen ook even een stipje :cool: thanks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2022 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel fijne Awake gehad. Het leek alleen niet helemaal uitverkocht? In veel tenten was vaak echt nog zat ruimte. Op zich ook wel lekker, want dan kon je gewoon lekker dansen terwijl je wel goed in het geluid stond.
Terrein was weer prachtig, goede aankleding, waanzinnig geluid!
Uiteindelijk na wat rondjes bier in de zon langs de stages gelopen. Gestart bij Marron, daarna Fjaak, Patrice Baumel/Kevin de Vries, Rodhad, Len Faki, Dax J. Met name Rodhad en Len Faki hadden er echt zin in, waanzinnige sets! Achteraf ook wel bij Rebekah en SNTS willen kijken, maar was eigenlijk een beetje te hard voor dat moment van de dag voor de groep. In de zomer nog eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2022 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awakenings altijd super strak georganiseerd en kwaliteit van de bovenste plank.

Ik twijfel om Rotterdam Rave festival te gaan. Week erna wellicht weekendje Decibel, maar naar RR gaan weer zo veel bekenden en thuiswedstrijd....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Persoonlijk zou ik altijd voor weekend Decibel gaan (zeker met huisje op camping enzo) maar goed, ik zie dan juist RR / Awake enzo als 'uitje'.

Wel erg veel zin in wat technofestivals van de zomer en wel blij met de keuze om naar Awakenings te gaan in plaats van Rotterdam Rave.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 09:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zondag naar de Gashouder geweest, 1e keer Gashouder.

Zeer vette locatie incl. de visuals e.d. Ook alleen maar vette setjes gehoord. Rødhåd had wel het beste setje imo, met Carlota en Ben Klock op een gedeelde 2e plek. Sam Paganini en Len Faki waren beiden ook vet maar op dat moment had ik toch meer zin in iets wat voortborduurde op Rødhåd en aansloot bij Ben Klock (iets meer percussie en minder 4x4 knalwerk met breaks er in), maar het waren nog steeds vette sets die ik normaliter ook gewoon heel vet had gevonden.

Het enige minpuntje was wellicht het vdk gehalte halverwege het feest. Mensen die waren steeds minder bezig met de muziek. Veel volk wat de hele tijd filmt en selfies maakt met flits aan wat irritant is en de illusie van de zaal en visuals verpest, mensen die dwars door je of tegen je aan beuken of blijven staan op jouw plek omdat hun ruimtelijke inzicht niet meer is wat het was en mensen die uitgebreide kringgesprekken gaan houden midden op de dansvloer en meer met elkaar bezig zijn dan de muziek.

Tot aan halverwege Sam Paganini was het prima en vanaf Ben Klock werd dit wel minder gelukkig en het is een klein smetje op een anderzijds geweldig feest met geweldige visuals en muziek. Wegens verplichtingen en doodop vlak voor Speedy J weg gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 19:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker



Meine gute wat een setje! :love: Helaas veel onbekend werk qua titels voor mij. Jullie toevallig een ID?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 20:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ze draaiden vooral vinyl dus het zal veel oud spul zijn of het moet iets zijn op hun nieuwe label Mutual Rytm
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 15:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik herken inderdaad van Mutual Rhythm en daarnaast nog een Monnik kruse en Omega Drive - wake me up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 13:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Remi schreef:
Ik vrees 't.


Kaart gekocht.


Weekend upgrade gedaan. Hele weekend aanwezig :P
Mokerveel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2022 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben ook overstag gegaan en de dag is gekomen waarvan ik zei dat hij nooit zou komen. Tickets gehaald voor Verknipt zaterdag voor mijn eerste techno feestje ooit.

Kijkend naar de lineup ken ik letterlijk niemand, iemand tips voor artiesten die het waard zijn om te checken? Ik heb even snel wat nummers en setjes beluisterd en tot nu toe bevallen vooral Nico Moreno, Dyen, Kozlov en Cassie Raptor me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2022 08:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat veel namen mij daarop ook weinig zeggen. Maar een goed deel is ook normale techno of (tech)house waar je bij Verknipt alleen snel en stevig spul verwacht. Namen als ALT8 en Sosa zijn op dat gebied wel lekker.

Verder is Verknipt gewoon veel lomp spul en een goed deel dat gedraaid wordt door een DYEN of Kozlov bijvoorbeeld is al geen techno meer en op hoog tempo. Daar ga je gewoon een deel hardtrance, early hardcore/rave, industrial techno, hardtechno, schranz of early hardstyle horen. En als je pech hebt gaat het op te hoog tempo met her en der zelfs hardcore en frenchcore.

Maar goed, voor mensen die zeg maar vanuit hardstyle/hardcore komen is die overstap dan wel weer fijner. Je moet gewoon geen typische techno bij een paar namen verwachten en normaal bij Verknipt ook niet (al is deze line-up een stuk milder).

Maar goed, ik vind namen als DYEN, Shlomo en Trym onderhand ook echt matig terwijl ik ze eerst geweldig vond toen ik net techno begon te luisteren :P. Ik snap verder wel dat mensen dit soort namen opzoeken, je kan je er prima op vermaken en het is vrij gevarieerd qua genres/muziek. Alleen het heeft vrij weinig met techno te maken verder.

Jan Vercauteren is wel tof en Jacidorex kan ook wel geinig zijn. Sara Landry is een beetje als Nico Moreno en bij Nico kan je sowieso wel een gevarieerde toffe set verwachten waar het tempo of de genres niet naar de maan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2022 09:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal ze op het lijstje zetten, thanks :thumbsup:

Kans is groot dat ik het grootste gedeelte van de dag een beetje rond ga zwerven en kijken wat er leuk klinkt, maar een aantal namen hebben om op te letten is altijd een goede basis.

Ik ben erg benieuwd wat ik er van ga vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2022 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor verknipt zaterdag:
Lake stage is "nets-aan-de-hand-House", beetje kabbelende rustige muziek. Kun je even proeven om te horen wat ik bedoel :P.

In de Hangar zou ik zelf Grace Dahl aanraden, is vaak wat snelle muziek, maar wel nog techno. Brecc is daar een wat meer een naam voor industrial. Bij alle Franse namen (Basswell, Caravel, Cassie Raptor, Kozlov, Opposition) verwacht ik hetzelfde als Trym, Schlomo, IHM etc qua Franse stijl en dus de muziek die Broken Balance beschrijft, vooral gewoon ontzettend lomp. Wie weet hoor je nog wat oude hardstyle of andere herkenbare dingen. Dit zeg ik overigens zonder ze te kennen, dus pin me er niet op vast.

Je vermaakt je wel denk ik ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2022 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanavond op naar TRYM - All Night Long! (23:00 - 07:00)

Eerste keer een techno feest en wat heb ik er zin in :thumbsup: Hoor van vrienden alleen maar goede verhalen, en als ik de setjes bekijk vind ik de afwisseling die er in zit tussen oude trance platen, harde techno en early hardstyle echt ideaal om een nacht lang op te raven.

Ben ook heel benieuwd wat hij neer gaat zetten in een set van 8 uur lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2022 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CptCareless schreef:
TRYM - All Night Long!


CptCareless schreef:
techno feest


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2022 09:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

8 uur maar? DVS1 z'n sets beginnen dan pas echt de diepte in te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2022 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
CptCareless schreef:
TRYM - All Night Long!


CptCareless schreef:
techno feest


xd

:aww: :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2022 14:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

CptCareless schreef:
TRYM - All Night Long!


CptCareless schreef:
techno feest


Kijk uit wat je zegt hoor, anders komt de technopolitie er aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2022 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt alleen maar goede techno gehoord.

Technoplaten van Scot Project, technoplaten van BK, technoplaten van Tiesto, technoplaten van Zany & Pavo zoals Orgasmo en oude TNT platen.

Al met al een super goed techno feest. :bomb:

Nee zonder gekkigheid, de diversiteit van zo'n avond met de oude trance platen, hardhouse platen en early hardstyle is heel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2022 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang je het maar naar je zin gehad hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2022 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga 14 augustus naar mijn eerste technofeest.
Namelijk de zondag van Loveland.
Ben niet echt bekend met techno en ben ook niet helemaal zeker of dit wel echt een techno feest is.
Ik kan de "hardere" namen zoals Klangkluenster & Nico Moreno waarderen, maar een Paul Kalkbrenner of Hi-Lo vind ik ook top.
Luister de laatste tijd ook vaker naar T78 & A*S*Y*S.
Ben benieuwd of ik hier meer de Duitse namen moet bezoeken; zoals Chris Liebing, Ellen Allien of Adam Beyer.
Of dat er meer interessants tussen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 08:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chris Liebing en Ellen Alien zijn top. Beyer is prima (en niet Duits :P).

Anfisa Letyago, Joyhauser en Speedy J zijn ook aanraders. En voor de zweef sowieso Stephan Bodzin en VNTM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou ook proberen voordat je gaat een setje van Egbert te luisteren, wie weet vind je dat wel iets. En als je echt zweverige dingen wil zou ik Dimitri of Hernan Cattaneo ook wel aanraden :). Maar lusiter vooral even voor of het je smaak is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2022 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Ellen Alien afgelopen zomer gezien en was waardeloos qua mixwerk. Haalde continue de drive eruit door irritant te kutten met filters en het geluid wegdraaien. Chris Liebing is dik!
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 177  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek