Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 20:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hahaha, nou afgaande op het BPM dat gedraaid gaat worden en dat sommige platen zoals Mindkiller en Backpack Wisdom wel gaan gedraaid worden

The Outside Agency - Prepare To Die
The Outside Agency - Scantinavian Chess
The Outside Agency & Tapage - Industrial Cooking Spray
The Outside Agency - Edited For Content
Producer Snafu - You Don't Know Me (The Outside Agency Remix)



Dat moet toch absurd hard gaan :drool:

Nu maar weer naar techno :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 20:28 
 
Artiest


https://soundcloud.com/rave_alert/ravecast101-geck-o
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 20:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit klinkt top tot nu toe, heerlijk mixwerk en een goede gevarieerde platenkeuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 09:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hey maar ff. Ik lees hier Nick Moody en Stranger en die staan ook op Defqon vrijdag. Wat vinden we van deze Silver line-up? Oprechte vraag overigens.

Tof dat Q techno op de vrijdag aandurft, maar er staan zoveel boeiende namen op de vrijdag op de Magenta en Gold dat ik niet verwacht veel bij Silver te zijn. Had wel GITM verwacht en stiekeme hoop op Ophidian die een techno set doet, maar helaas. :(

Oh en die set van Geck-o hierboven :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 11:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Remi schreef:
Hey maar ff. Ik lees hier Nick Moody en Stranger en die staan ook op Defqon vrijdag. Wat vinden we van deze Silver line-up? Oprechte vraag overigens.

Tof dat Q techno op de vrijdag aandurft, maar er staan zoveel boeiende namen op de vrijdag op de Magenta en Gold dat ik niet verwacht veel bij Silver te zijn. Had wel GITM verwacht en stiekeme hoop op Ophidian die een techno set doet, maar helaas. :(

Oh en die set van Geck-o hierboven :loving: :loving: :loving:


Het wordt wel echt timetable struggles inderdaad met die Gold en Magenta. Daarnaast ook nog namen als Delete, Devin Wild LIVE, Ecstatic, Phuture Noize, Voidax, Vertile, Element, Kruelty en Vyral.

Ik wil eigenlijk Stranger, Nick Moody, Rude Awakening en Remco Beekwilder sowieso wel zien.

Echter komen Nick Moody en Rude Awakening ook al op Convoi op 9 april in een soortgelijke context. Dus even liggende aan hoe erg dat voor herhaling vatbaar is gaat de koers voor de Defqon.1 vrijdag bepalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Daarnaast ook nog namen als Delete, Devin Wild LIVE, Ecstatic, Phuture Noize, Voidax, Vertile, Element, Kruelty en Vyral.
Broken Balance schreef:
Nu maar weer naar techno


HE HE DENNIS!!!?? :list: :list:


OT: morgen eindelijk Phil Berg maar liefst 3 uur lang live zien. Die openingsplaat in onderstaande set pff :bomb:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 12:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
HE HE DENNIS!!!?? :list: :list:

OT: morgen eindelijk Phil Berg maar liefst 3 uur lang live zien. Die openingsplaat in onderstaande set pff :bomb:



Dat klinkt vet, vooral die openingsplaat inderdaad. Nou om maar naar techno te gaan dan, er is de laatste twee week echt een hemel aan goede releases opengebroken.

_asstnt - Love War
1FM - Soul Overload (Truncate Remix)
Alignment - You Can't Control Me EP
Amotik - Pantanjali
A*S*Y*S* - Hooked
B2 - Heavy Machine EP
BLOODMOON - Disarm (Recondite Remix)
CAIVA - Vigour (+ Julian Muller Remix)
Chris Liebing - Bruson EP
Dasha Rush - Dark & Filthy
Dense & Pika & Igor Cavalera - Hidden (Function Remix)
Dep Affect - Solumn Spires Album
disruption - Abyss Of Hell
Ferdinger - Palette EP
Gareth Wild - Illusions (Oscar Mulero Remix)
HI-LO & Eli Brown - Industria
Jensen Interceptor & DJ Fuck Off - Dance Trax, Vol.36 EP
Klangkuenstler - Deine Angst EP
Marco Ginelli - Feuer Frei EP
Narciss - Dear Diary EP
Peligre - Welcome To The Sal EP
Poly Chain - Dogtooth EP
Rødhåd - Alteration EP
Scalameriya - Aeon Core
Stephan Bodzin - Boavista Remixes
Tim Tama - Heavy Rain, Dark Lights EP
Trudge - No More Motivation
UMEK - Dark Market EP
VA - Federation Of Rytm (nieuw label van SHDW & Obscure Shape)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alignment - You Can't Control Me EP


Red Alarm :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2022 20:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Nieuwe Klang EP is uit, plaatje wel hoor. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2022 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Heerlijke nieuwe Rodhad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze week veel livesets die weer vrijkomen, oa van Tomorrowland Winter en UMF Miami. Oa een geinig experiment tussen Armin van Buuren en Reinier Zonneveld, Anna, Charlotte de Witte, Amelie Lens, ANNA en meer. Wie weet zit er wat passends tussen voor mensen hier :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2022 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reaktor hype :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 09:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Soenda kaartjes had ik al even maar nu ook de line-up bekend is helemaal zin in.
https://www.soenda.net/outdoor-festival-utrecht/line-up/

Kijk er uit naar Somniac One! En leuk om Lovestad live even mee te maken, wel wat zweverig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog kaarten maar ben dan verdomme een weekend weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:

:loving: :loving: :loving:
De TNT remix van Test en Turntable Junkie achter elkaar, grote speler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kreeg kaarten aangeboden voor Rotterdam Rave of Awakenings zaterdag. Gaan er nog mensen die kant op? Neig zelf meer naar Rotterdam Rave qua muziek maar als festival an sich vind ik denk ik Awakenings doper.

Tips?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 11:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik kreeg kaarten aangeboden voor Rotterdam Rave of Awakenings zaterdag. Gaan er nog mensen die kant op? Neig zelf meer naar Rotterdam Rave qua muziek maar als festival an sich vind ik denk ik Awakenings doper.

Tips?!


Dan bedoel je Awakenings in juli denk ik?

Ik ben op Awakenings in ieder geval. Jubileum editie, dus wordt top. Ben er nu alleen de zaterdag maar ik ga wss ook weekend gezien de vrijdag lineup met oa Alignment, Klangkuenstler, Joyhauser, Kobosil, Milo Spykers, Perc en Regal.

Als je de zaterdag gaat heb je ook genoeg stevige namen in Hadone, Antigone, SNTS, Speedy J, Rebekah, Anetha, Grace Dahl en Cera Khin.

De Rotterdamse Rave line-up is wel tof, ook qua namen niet zo veel overdreven snel gebeuk, alleen TRYM, DYEN en Shlomo. Vind beide line-ups wel tof en ik zou me op beiden vermaken, maar Awakenings is gewoon een veel vettere beleving en een veel beter festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awakenings zou ik met gemak een van de best georganiseerde festivals van NL kunnen noemen, on par met Defqon bijvoorbeeld. Rotterdam Rave is erg goed, maar komt gewoon 1 plaatsje eronder. Beide keuzes zijn goed. Als je enkel vol gas wil is Rotterdam misshcien een betere optie, als je een bak met grote namen met diversiteit wil zien is Awake meer je ding.

Kijk ontzettend uit naar Awake festival deze zondag. Lekker pendelen.
Waarschijnlijk Alignment, SNTS/Rebekah, Rodhad, Len Faki, Dax J. Maar er zijn timetable onderdelen waar ik mijzelf in vieren kan splitsen en nog niet alles kan zien :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso Awake gaan, die line-up is in alle opzichten beter én gevarieerder. Denk dat je de RR line-up ook vet vindt, maar zij boeken de eerstkomende events toch wel weer 90% dezelfde namen, dus die kun je ook wel een andere keer pakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, 3x antwoorden waar ik wel iets mee kan.
Ik moet zeggen dat qua datum Awakenings beter uit komt (precies tussen Zwarte Cross weekend en Decibel weekend in), in tegenstelling tot Rotterdam Rave de week voor Decibel.
Ik had inderdaad zelf ook bedacht dat Awakenings wel een stuk diverser is echter vind ik een potje rammen op Rotterdam Rave ook wel dik. Awakenings is echter weer een veel completer festival inderdaad en meer de 'belevenis'.

Oké thanks, ik ga nog eens kijken welke bekenden gaan. Deze post was ook min of meer bedoeld om me te laten overtuigen om naar Awakenings te gaan gezien de datum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 12:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Kijk, 3x antwoorden waar ik wel iets mee kan.
Ik moet zeggen dat qua datum Awakenings beter uit komt (precies tussen Zwarte Cross weekend en Decibel weekend in), in tegenstelling tot Rotterdam Rave de week voor Decibel.
Ik had inderdaad zelf ook bedacht dat Awakenings wel een stuk diverser is echter vind ik een potje rammen op Rotterdam Rave ook wel dik. Awakenings is echter weer een veel completer festival inderdaad en meer de 'belevenis'.

Oké thanks, ik ga nog eens kijken welke bekenden gaan. Deze post was ook min of meer bedoeld om me te laten overtuigen om naar Awakenings te gaan gezien de datum.


Tot daar maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vrees 't.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Net gevonden, fijne, harde set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik vrees 't.


Kaart gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2022 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen awakenings, m'n eerste techno festival ooit bijwonen. Luister pas sinds een jaar of 2 af en toe wat techno. Ik ga sowieso alignment checken, zijn er nog setjes (of stages) die jullie aanbevelen? Namen die niet draaien maar ik wel kan waarderen: Nico Moreno, KRTM, T78, Joyhauser.
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek