Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 22:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alvast even vroeg er bij geweest en met een grote groep een hotel geboekt voor ADE van vrijdag tot en met zondag.

STOOR staat in ieder geval op het programma en er gaat nog een vrijdagnacht en zaterdagnacht feest bij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels 30 man voor de bus naar Awakenings op zaterdag. Hoppa. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2022 18:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alvast even vroeg er bij geweest en met een grote groep een hotel geboekt voor ADE van vrijdag tot en met zondag.

STOOR staat in ieder geval op het programma en er gaat nog een vrijdagnacht en zaterdagnacht feest bij komen.

Als het goed is komt er een hele vette bij, nog niet eerder tijdens ADE geweest :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2022 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Inmiddels 30 man voor de bus naar Awakenings op zaterdag. Hoppa. :bomb:

Wij gaan ook met een groepje. Maar even meeten ergens gok ik :cool:

Nog tips qua dingetjes die we moeten checken? @jordi @indydemagier @brokenbalance_technoguru
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2022 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Remi schreef:
Inmiddels 30 man voor de bus naar Awakenings op zaterdag. Hoppa. :bomb:

Wij gaan ook met een groepje. Maar even meeten ergens gok ik :cool:

Nog tips qua dingetjes die we moeten checken? @jordi @indydemagier @brokenbalance_technoguru


Dasha Rush, Rene Wise, SNTS en VNTM. De rest van de toffe namen kun je zelf wel invullen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2022 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Remi schreef:
Inmiddels 30 man voor de bus naar Awakenings op zaterdag. Hoppa. :bomb:

Wij gaan ook met een groepje. Maar even meeten ergens gok ik :cool:

Nog tips qua dingetjes die we moeten checken? @jordi @indydemagier @brokenbalance_technoguru


Dasha Rush, Rene Wise, SNTS en VNTM. De rest van de toffe namen kun je zelf wel invullen :)

Deze zou ik sowieso checken, VNTM moet ik ff wat research naar doen. Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2022 22:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Remi schreef:
Inmiddels 30 man voor de bus naar Awakenings op zaterdag. Hoppa. :bomb:

Wij gaan ook met een groepje. Maar even meeten ergens gok ik :cool:

Nog tips qua dingetjes die we moeten checken? @jordi @indydemagier @brokenbalance_technoguru


Gewoon achter mij aanlopen de hele dag.

Nee, afgaande op wat jij vet vindt zou ik ook Anetha, Antigone, Cera Khin, Hadone en Rebekah natuurlijk checken.

Broken Balance schreef:
Weekend upgrade gedaan. Hele weekend aanwezig :P
Mokerveel zin in.

Dit was een beetje voorbarig. Ik mailde met Awake en zij zeiden dat het wel kon maar nu blijkt veel later dat Paylogic wil niet meewerken terwijl ze bij Awake wel toezeggen. Beetje irritant dat je niet je dagticket naar een weekendticket kan upgraden terwijl weekendtickets nog gewoon beschikbaar zijn.

Gezien de tickets aan de prijs zijn moet je gewoon 10 euro inleveren wil je hem verkopen voor de normale prijs wegens dat fee percentage van Ticketswap.

Nu heb ik een beetje mazzel gehad dat iemand een weekendticket voor een enorm lage prijs verkocht via TS (toch Secureswap) waardoor ik, zelfs inclusief die 10 euro verlies, ruimschoots goedkoper een weekendticket heb. Maar zonder dit ene mazzeltje moet je gewoon flink dokken voor niets voor een simpele upgrade die gewoon mogelijk moet zijn en juist winstgevend is voor een Awake.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Baasje dit zeg, wat een drive! (L)

A.s. vrijdag weer naar Vault Sessions in RADION met een, in mijn ogen, perfecte line-up met D.Dan, Setaoc Mass, Rene Wise, Ignez en Cleric b2b Stranger! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 13:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:


Baasje dit zeg, wat een drive! (L)

A.s. vrijdag weer naar Vault Sessions in RADION met een, in mijn ogen, perfecte line-up met D.Dan, Setaoc Mass, Rene Wise, Ignez en Cleric b2b Stranger! :drool:


Cleric b2b Stranger moet wel echt lijp worden. En met Setaoc en D.Dan zit je sowieso goed.

Had die set ook al even aan vandaag. Saai is het niet, slap ook niet, maar de set slaat een beetje plat imo. Waar hij in het begin nog wel lekker veel sounds gooit lijkt hij de 30 minuten daar op te veel op een ding te blijven hangen waardoor ik hem heb geskipt na verloop van tijd.

Vond deze van de recente setjes wel echt het vetst en ik hoop Slam ook echt ergens dit jaar nog te zien.



Vorige vrijdag ECHO Label Night w/ CEM (Herrensauna, Berlin) meegepakt in Huize Maas. Daar werd echt heerlijk gevarieerd en goud gedraaid. Vooral door CEM en Deets. Ook echt een goed deel van de avond werd er echt heerlijke electro a lá Jensen Interceptor gedraaid.

De laatste act was alleen wat plat, draaide wel wat stevige treinende techno, maar het leek net alsof hij een dezelfde plaat draaide voor 1 uur van zijn 2 uur durende set, voor je eens een andere kick/percussiepatroon hoorde. Melodie of sounds waren er amper. Waar een Klangkuenstler, Slam, Speedy J, SDHW & Obscure Shape, oid veel meer diepgang in dat soort techno gooien was dit echt enorm leeg. Het is mijn favoriete soort techno, dus vond het een kunst dat hij het voor mij zo eentonig kon maken. Dat naast dat hij te veel aan de EQ's zat het laag weg te draaien.

Oh ja, als je ooit de kans krijgt om Fractions LIVE of Yanamaste te zien, doen, wat een feest was dat in Berlijn zeg. Beide acts enorm veel drive in hun sets. Waar Fractions echt met zieke melodieen, drive en pompende kicks en percussie gooiden had je Yanamaste die volgens mij keek naar een naam als Cleric en dacht, "nee hier moet nog meer percussie bij". Geweldig om te zien hoe het publiek hier op los ging (buiten dat het al een top publiek/sfeer daar was).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag Soenda festival. Mijn gok voor een timetable:
Nick Moody/rondlopen, SHDW & Obscure Shape, Paule Temple, eten & Floorplan, Somiac One/Rebekah/Blawan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Oh ja, als je ooit de kans krijgt om Fractions LIVE of Yanamaste te zien



Yanamaste is sowieso een baas idd. Zijn Vault Sessions set is ook echt gruwelijk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag ook op Soenda aanwezig. Zal waarschijnlijk iets worden als:
ROD/SHDW & Obscure Shape > Paula Temple > D.Dan & Hyperaktivist > Somniac One/Blawan > ADD/Anetha

Mega hyped voor deze :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag ik vragen. Ik ken D. Dan & Hyperaktivist niet zo goed. Heb je een goede omschrijving van hun stijl? Wat ik tot nu toe op internet heb gehoord klonk het niet 123 als iets voor mij, maar wie weet is het live wel goed te pruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 22:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:

A.s. vrijdag weer naar Vault Sessions in RADION met een, in mijn ogen, perfecte line-up met D.Dan, Setaoc Mass, Rene Wise, Ignez en Cleric b2b Stranger! :drool:

Ja dansen maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2022 08:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Zaterdag ook op Soenda aanwezig. Zal waarschijnlijk iets worden als:
ROD/SHDW & Obscure Shape > Paula Temple > D.Dan & Hyperaktivist > Somniac One/Blawan > ADD/Anetha

Mega hyped voor deze :yay:


Noice, ik ben er ook! Even kijken bij Lovestadd (puur voor unstoppable)! Dan volg ik denk ik dezelfde route qua artiesten! :) Ben erg benieuw naar Somniac One en ADD zal wel lekke hard rammen als afsluiter.

Veel zin in, hopen dat het weer een beetje mee zit, dat wisselt de afgelopen dagen nog wel eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2022 08:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mag ik vragen. Ik ken D. Dan & Hyperaktivist niet zo goed. Heb je een goede omschrijving van hun stijl? Wat ik tot nu toe op internet heb gehoord klonk het niet 123 als iets voor mij, maar wie weet is het live wel goed te pruimen.


Tja, de setjes zijn natuurlijk wel goede indicatoren. Maar die heb je al gevonden. D.Dan vind ik solo wel een stuk vetter, maar beiden samen zijn vooral veel funky techno. Vanuit Hyperaktivist haar kant is het vaak iets vrolijker met veel percussie en vanuit D.Dan zijn kant vaak wat meer richting gewoon techno. Dus het hangt daar wss ergens tussen.

Maar dan nog, imo is veel techno altijd underwhelming tot je het live hoort :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2022 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

True true, maar het valt me gewoon op dat dit in een keer halvewege de dag op Komodo geprogrammeerd wordt. Soenda line-ups hebben over het algemeen wel een goede lijn en die kon ik niet 123 vinden tussen Tommy Four Seven en Rebekah in :P. Ik ga het zien, misschien geef ik het een kans, maar kan ook gezellig dansen bij Floorplan, wat ook altijd wel leuk is :).

edit: heb nu een set van hyperaktivist die een stuk steviger is dan de D.Dan set die ik gisteren had, dit maakt al iets meer sense voor mijn gevoel haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2022 09:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is het natuurlijk ook. (goede) Artiesten passen zichzelf aan aan het feest en het tijdslot waar ze staan. Daarom hoef je ook niet elke keer de zelfde set te verwachten van een artiest. Wat het ook lekker fris houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2022 09:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat is het natuurlijk ook. (goede) Artiesten passen zichzelf aan aan het feest en het tijdslot waar ze staan. Daarom hoef je ook niet elke keer de zelfde set te verwachten van een artiest. Wat het ook lekker fris houdt.


Ben het hier me eens, Komodo tent stelt wat mij betreft nooit teleur qua door beuken! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2022 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh dat is het probleem ook niet, zeker niet nu ook de Solor erbij komt. En de Java is op zich ook al vrij stevig qua techno.

Als meer een meta-puntje: het valt me wel op dat ook de Techno meer en meer naar de hardere kant neigt, een beetje dezelfde trend die we zien in Hardstyle en Hardcore. Opvallend dat dus meerdere genres dit tegelijkertijd hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2022 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwacht van D.Dan & Hyperaktivist, zeker op dat tijdstip, inderdaad funky en groovy Techno. Denk dat het vooral veel golft gedurende hun set. Zal zeker een vette set worden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2022 11:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Oh dat is het probleem ook niet, zeker niet nu ook de Solor erbij komt. En de Java is op zich ook al vrij stevig qua techno.

Als meer een meta-puntje: het valt me wel op dat ook de Techno meer en meer naar de hardere kant neigt, een beetje dezelfde trend die we zien in Hardstyle en Hardcore. Opvallend dat dus meerdere genres dit tegelijkertijd hebben!


Die hardere kant was er altijd al wel, alleen nu begint het flink aan populariteit te krijgen door namen als TRYM, DYEN, 9x9, Ørgie, Diøn e.d.

Juist veel namen gaan ook weer de andere kant op, bijvoorbeeld een SHDW & Obscure Shape. De trend die ik voornamelijk over de breedte van techno spot is dat het tempo steeds hoger gaat. Dit is zo van een 9x9 en TRYM (wat wel een uiterste is) tot aan namen als Hyperaktivist, VIL, Lobster, CRAVO e.d. Dus het is niet zo dat het alleen de harde kant van techno dat doet.

Bij de een is het echter want hard en valt beter in combinatie met muziek die eigenlijk niks met techno te maken heeft. Meer de rave kant dus. Dat idee en principe begint vooral weer op te leven. Bij de andere kant merk ik juist meer dat ze terug gaan naar de 90's begin 00's stijl van techno. Dat was namelijk ook een stuk sneller. In beide gevallen is het eigenlijk een greep naar een oudere stroming van techno/rave.

Men roept wel over en weer wat kut is maar dat is niets meer dan persoonlijke voorkeur, zinloze discussies vooral waar leef en laat leven de veel betere optie is. Beide kanten hebben genoeg opties voor feesten en muziek. Uiteindelijk doen beide kanten ook precies het zelfde, alleen op een andere manier.

Maar ik heb niet het idee dat alles af doet aan de rest. Je hebt echt een zee aan keuze voor feesten en muziek die alle hoeken van techno wel beslaan. Je hebt gewoon nu meer keuze in hardere en/of snellere (oldschool) techno, die normaal wat aan de kant bleven staan.

Ik vind het allemaal wel top, de variatie. Ik kan beide kanten waarderen (al vind ik de extreme kanten van beide kampen niets aan). Ik heb persoonlijk het liefst iets in het midden en daar is ook zat van. Ik denk ook dat veel anderen beide kanten wel kunnen waarderen, maar we kennen het albekende schreeuwen naar de andere kant omdat het kut is terwijl je eigenlijk alleen de extreme opties belicht daarbij. Vaak is het ook meer om bij een groepje te horen en een andere groep te kunnen afzeiken. 13/12 internetcultuur waar we op dit forum ook wel bekend mee zijn :P, wat dat betreft is het ook niks anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2022 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vault Sessions was gruwelijk. Ignez, Rene Wise, Setaoc Mass en D.Dan draaiden heerlijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2022 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele prettige Soenda gehad. Plekken waar het geluid goed stond was even zoeken, maar dan ehb je ook wat. Rondgelopen, begonnen bij SHDW & Obscure shape, daarna lekker naar Lovestad, draaide/speelde een hele fijne set. Daarna Paula Temple, eten, D.Dan & Hyperaktivist (bedankt voor de tip, leuke act!), Rebekah en Somniac One. Met name Rebekah schoot flink uit haar slof, wat een set was dat zeg. Alleen maar snel doordraaien, veel geluiden door elkaar, ontzettend harde kicks. Niet normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2022 08:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hele prettige Soenda gehad. Plekken waar het geluid goed stond was even zoeken, maar dan ehb je ook wat. Rondgelopen, begonnen bij SHDW & Obscure shape, daarna lekker naar Lovestad, draaide/speelde een hele fijne set. Daarna Paula Temple, eten, D.Dan & Hyperaktivist (bedankt voor de tip, leuke act!), Rebekah en Somniac One. Met name Rebekah schoot flink uit haar slof, wat een set was dat zeg. Alleen maar snel doordraaien, veel geluiden door elkaar, ontzettend harde kicks. Niet normaal.


Ik ben nagenoeg een zelfde dag doorlopen! Ook een erg goede dag gehad en genoten van de locatie, sfeer en de muziek. Wat mij betreft sprong Somniac One er echt uit, wat een top set en het beukte lekker door. Eht ook veel rauwe kicks en ook een lekker grimmig sfeertje in de tent. Was ook lekker rustig en iedereen die er aanwezig was ging ook echt helemaal los! :)
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek