Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 21:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Weer schaamteloze zelfpromotie van mijn kant!!! :kiss:

Minus 25 - The Laundry Lady EP [TSR003]
Label: The Second Room
VINYL release: 07/03/2022

Tracks:
01. Minus 25 - Waschmaschine Techno
02. Minus 25 - Midnight Laundry
03. Minus 25 - Waschmaschine Techno (Joe Sane Remix)
04. Minus 25 - Waschmaschine Techno (OCD Remix)

Samples:






Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 22:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dik hoor, kom maar door met meer schranz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2022 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poh 2 april Reaktor met o.a. DVS1 en Rene Wise. Tering dik! (so naar nick)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2022 10:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Topfeest gehad bij Rotterdamse Rave zondag. Nuchter heen gegaan met Job en Tim want rijden en werk de volgende dag.

Binnenkomen merkte ik wel een aardig leeftijdsverschil, gemiddelde leeftijd was denk ik 20 oid. En ik merkte dat het ook daadwerkelijk een rave was, als vanouds had je een hoog aantal mensen die wat op hadden (niet per sé vdk) en was iedereen gewoon aan het dansen en genieten van het feest, ongeacht wat er gedraaid werd. Dat idee had je niet echt als je naar het slag volk keek (meer studenten leek wel) maar iedereen ging wel echt mee met de muziek.

Het moet je liggen of niet, maar ik kon er nuchter best wel van genieten, minder gezeik op alles en gewoon meer genieten van het feest en de muziek. De muziekstijlen die werden gedraaid kon ik allemaal sowieso waarderen (van techno en industrial techno tot schranz en wat early hs/trance) dus waarom gaan mierenneuken waar niemand op zit te wachten daar.

Openen bij DYEN was prima maar werd na een uurtje wel wat saai, veel het zelfde en het tempo lag me net iets te hoog. Toen naar Stranger gegaan die wel een heerlijk setje neerzette. Stevig en enorm funky en in zijn eigen typische rave stijltje. Daarna Rebekah en zij had het setje van de dag, 2 uur lang alleen maar keiharde schranz. Alles van Jan Fleck tot PetDuo horen langskomen.

Daarna even gas terug bij Enrico Sangiuliano waar echt een heerlijke sfeer hing. Stevig maar toch heerlijk zweverig. Toen naar Nico Moreno die eveneens echt heerlijk mixwerk en een geniale platenkeuze vertoonde, draaide ook gewoon de hele set op een degelijk tempo met de zelfde soort platen i.t.t. DYEN. Daardoor kwam alles beter tot zijn recht. Daarna gevlucht voor Trym begon en vooral om op tijd thuis nog te zijn. I Hate Models en 9x9 nog een klein beetje gezien, draaiden beiden ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2022 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als een heel fijn feestje Broken Balance. Ik herken je kritiek op DYEN wel, vond de ene keer dat ik hem zag het ook allemaal erg rechttoe, rechtaan. Hard, maar niet spannend :P.

Timetable awake festival is online voor zowel zaterdag als zondag, zie instagram/facebook etc etc. Helaas nog niet op Partyflock of Appic.

Ik ga naar de zondag, moet me weer in vieren splitsen. Waarschijnijke volgorde: Alignment, SNTS/Rebekah, Rodhad, Len Faki, Dax J. Mogelijk wat uitstapjes naar deze en gene.

Ook kaarten bemachtigd voor Awake zomer zaterdag, kijk er naar uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2022 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook nog wel wat toffe feestjes op de planning. A.s. zaterdag De Missie (Rickzel amused!!11) met o.a. Phil Berg, The Lady Machine, Arthur Robert en Lobster. Twee weken daarna Reaktor met DVS1 en Rene Wise en twee weken daarna wss Awake in de Gashouder op zondag met Speedy J, Rodhad en Len Faki! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2022 14:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Klinkt als een heel fijn feestje Broken Balance. Ik herken je kritiek op DYEN wel, vond de ene keer dat ik hem zag het ook allemaal erg rechttoe, rechtaan. Hard, maar niet spannend :P.


Ja, hij had beter gewisseld kunnen worden met Nico Moreno die trager draaide en meer variatie had. Gezien na Nico meteen TRYM kwam.

Khadber schreef:
Ook kaarten bemachtigd voor Awake zomer zaterdag, kijk er naar uit!


Hier ook, vooral naar ANNA, Antigone, Rebekah, Hadone, Dasha Rush en Grace Dahl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Pure kwaliteit dit :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:


Pure kwaliteit dit :worship: :worship:

poah echt vet hoor dit als je dit luistert ben je echt elite
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sowieso maatje ga hele nacht in de techno zaal staan tijdens MOH
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:


Pure kwaliteit dit :worship: :worship:

Kan hier niks mee, ik sta liever bij Reinier Zonneveld vs TRYM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 16:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:


Pure kwaliteit dit :worship: :worship:


Vanwege het Mulero gehalte kan ik het nog wel in vlagen waarderen maar DVS1 blijf ik echt minder vinden, zijn setjes en platenkeuze voelen altijd enorm leeg imo. Het is echt een van mijn favoriete artiesten met een van mijn minst favoriete.

HATE komt de laatste weken ook wel echt met heerlijke podcasts.





En dit pareltje

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff gast alsof je in deze set kunt horen wat Mulero draait en wat DVS1 draait. Trackkeuze en setjes leeg??? Die kerel neemt je mee in het verhaal van een set zoals geen enkele andere Techno dj dat kan. Best ironisch om te zeggen dat de tracks en sets leeg voelen van iemand die naar Rotterdam Rave is geweest :p (met alle respect), maar zal wel weer een smaakkwestie zijn. Ik zou zeggen woon eens een set van DVS1 bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Die kerel neemt je mee in het verhaal van een set zoals geen enkele andere Techno dj dat kan.


Indy schreef:
Pfffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

scheer je weg hier rooie mafklapper COMMENT? DELETED! TOEGANG? GEWEIGERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIJ BENT LANG NIET TECHNO GENOEG groetjes DE MISSIE
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
scheer je weg hier rooie mafklapper COMMENT? DELETED! TOEGANG? GEWEIGERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIJ BENT LANG NIET TECHNO GENOEG groetjes DE MISSIE

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie zijn toch die jongens van die groepsapp die elkaar kennen van het techno topic van dat hardstyle forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 22:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Pfff gast alsof je in deze set kunt horen wat Mulero draait en wat DVS1 draait. Trackkeuze en setjes leeg??? Die kerel neemt je mee in het verhaal van een set zoals geen enkele andere Techno dj dat kan. Best ironisch om te zeggen dat de tracks en sets leeg voelen van iemand die naar Rotterdam Rave is geweest :p (met alle respect), maar zal wel weer een smaakkwestie zijn.


Jij kent de stijl van Mulero en DVS1 wel lijkt me? Anders reageer je niet alsof ik net je moeder heb beledigd. Je hoort duidelijk elementen van beiden terug hier in dus waarom zou ik niet kunnen vinden dat de DVS1 elementen het voor mij minder maken?

Citaat:
Ik zou zeggen woon eens een set van DVS1 bij.

Gedaan, 2x, vond het bijzonder saai beide keren. Waarom zou ik vanuit niets een oordeel vellen? Als er een ding bij techno is, is dat setjes natuurlijk altijd anders kunnen zijn n.a.v. locatie e.d. maar na 2x live en meerdere gewone setjes geprobeerd te hebben vind ik het gewoon niet spannend genoeg.

Er gebeurt gewoon te weinig imo, of moet je een ekte zijn om dat te horen of zo, of kan ik het niet horen omdat ik naar Rotterdamse Rave ben gegaan? Er gebeurt vast wel qua verhaal of wat dan ook, als jij het zegt, jij bent fan, maar ik hoor het niet iig.

Het ligt niet eens aan of het lompe techno is of niet, artiesten als Recondite, KAS:ST en VTSS daar ligt het er echt veel dikker bovenop en dat vind ik zodoende ook veel vetter.

En ja ik ben naar Rotterdamse Rave geweest waar mijn favoriete sets de sets waren die juist niet aan de typerende Rotterdamse Rave setjes voldeden (Rebekah met een puur Schranz setje, Nico Moreno die meer iets a la Nick Moody deed, Stranger die gewoon als Stranger draaide en Enrico Sangiuliano die ook gewoon zijn ding deed). Voor acts als DYEN, 9x9 en TRYM ben ik na korte tijd weg gegaan of helemaal niet heen gegaan.

Stel je voor dat je je persoonlijke voorkeur moet verantwoorden aan de hand van een feest waar je bent geweest man man, alsof je niet meerdere dingen leuk kan vinden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
is dat setjes natuurlijk altijd anders kunnen zijn n.a.v. locatie e.d.

GASHOUDER KICKS HATSEEEEEE :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens worden we het toch niet met elkaar, dus wilde hier eigenlijk niet meer op reageren.

Broken Balance schreef:
KAS:ST en VTSS


Maar deze snap ik niet hoor. Een Afterlife artiest en een artiest die op Reaktor feesten e.d. wordt geboekt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb deze toppa gemist maar is weer als vanouds. :thumbup:

Hey maar ff. Ik lees hier Nick Moody en Stranger en die staan ook op Defqon vrijdag. Wat vinden we van deze Silver line-up? Oprechte vraag overigens.
Ik ken niet alle namen maar vrijdag lijkt me techno, zaterdag terror(achtig) en zondag industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 11:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Eens worden we het toch niet met elkaar


Je zou bijna denken dat het niet uit moet maken wat anderen wel of niet leuk vinden niet? Ik kan me echt op veel soorten techno vermaken en er van genieten, DVS1 gewoon niet, wat maakt het uit?

Indy schreef:

Maar deze snap ik niet hoor. Een Afterlife artiest en een artiest die op Reaktor feesten e.d. wordt geboekt? :lol:


Het was gewoon een willekeurige greep aan artiesten die op dat moment qua "een verhaal vertellen" in me opkwamen, had zo anderen er kunnen neerzetten als Raär, Amotik of Worakls of wat dan ook. Punt blijft het zelfde.

Remi schreef:
Heb deze toppa gemist maar is weer als vanouds. :thumbup:

Hey maar ff. Ik lees hier Nick Moody en Stranger en die staan ook op Defqon vrijdag. Wat vinden we van deze Silver line-up? Oprechte vraag overigens.
Ik ken niet alle namen maar vrijdag lijkt me techno, zaterdag terror(achtig) en zondag industrial?


Ik vind het zeer vet. Een mooie variatie aan namen die qua techno en industrial techno goed bij Defqon.1 passen.

Beekwilder en Stranger kijk ik zeker naar uit en Nick Moody ook. Formshift was op de Defqon.1 @ Home stream ook best goed, ook wat meer normale techno. Ruffneck Prime wordt een bak met acid en oude sounds.

Deep Dimension is wel ok, meer richting een DYEN denk ik. DAE ken ik niet en Rude Awakening wordt denk ik een bak met grof geweld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
zaterdag terror(achtig)


Wil hier nog even op inhaken, ik vind de zaterdag juist een hele toegankelijke dag!

N-VITRAL & DITHER - Gaan je meenemen op geschiedenisreisje in kraakpiepland. Oke vroeger was het misschien wel iets obscuurder dan tegenwoordig maar wel leuk als je interesse hebt hoe het vroegah was.

OPHIDIAN & THRASHER is ook wel dik, Ophidian kan wel moeilijk draaien maar Trasher pakt meestal wel wat hitjes erbij. Denk dat ze een mooie balans gaan vinden en voor elk wat wils.

STRANGE ARRIVAL & SACERDOS VIGILIA Zitten qua producties best wel op een hardstyle tempo, zal iets trager zijn dan de rest maar daarom ook wel toegankelijk.

THE OUTSIDE AGENCY & AKIRA/HELLFISH & BRYAN FURY oke dit is gewoon hakken maar alsnog wel leuker hakken dan terror als je het mij vraagt :P. UK Hardcore is over het algemeen iets luchtiger. Spelen met vocaltjes, niet te serieus. Paar voorbeelden:



Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 13:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat Jordi zegt inderdaad, Dither & N-Vitral gaan (gok ik) gewoon hun 2008 - 2014 spul draaien. Ophidian is juist een geweldige instap qua industrial, zeker met Thrasher en Strange Arrival en Sacerdos is inderdaad van techno tempo tot hardstyle tempo.

Toa & Akira wordt wel flink beuken op tempo (denk 180 - 220), maar niet in de zin van terror wat wss bij Bryan Fury & Hellfish wel zo is.

Jordi schreef:

:loving: De potentie om die live te horen weer.

Op zondag is trouwens niet per sé alleen industrial. Het lijkt haast meer een PRSPCT hosting te zijn omdat het op een na allemaal artiesten zijn die op dat label zitten. Want met Ruby My Dear en Know V.A. heb je ook breakcore, idm en techno.


Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had bij terror(achtig) wel even een (?) kunnen zetten, want ik vroeg het me oprecht af. Maar thanks voor de onderbouwing / input, boys. Gaan weer wat uurtjes op de silver aankomen, weet ik al. :love:

Ik kom beide heren van TOA regelmatig tegen dus zal je verzoekje wel aanvragen, BB.
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek