Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2021 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks! Was niet op de hoogte van deze. Nieuwe Paula Temple set, altijd goed :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2021 00:48 
 
Artiest

Nieuw techno & trance mixje:



Ook te downloaden op Soundcloud: https://soundcloud.com/geckonl/140-bpm

Tracklist:
01. Midimiliz - Phenomena
02. D. Dan - Switchblade (Descendant)
03. Joint Operations Centre - Pathological Effect
04. Rebuke - Evolution
05. Wrong Assessment - Catobleba
06. Johannes Heil - Paranoid Dancer
07. XHEI - Meduza
08. K-Ten - Nightwalker
09. Michael Klein - You (Temudo Remix)
10. Cool Tiger - Transcend Space
11. Vil & CRAVO - Links
12. Sonic Solution - Turbulence
13. Mathys Lenne - Serbian Theory
14. Oscar Mulero - Gradual Blending
15. Drax - Amphetamine
16. Kaylah - Gully
17. Zany - Tekno (Dana Remix)
18. Blue Hour - The Midnight Sun (DJ Ibon's Never Mind Mix)
19. Crime As A Service - Dark Hydrus
20. Dawn Razor & Confluence - Temple Of Hate
21. Atlantic Wave - Black Mind Confession
22. Prayer - Love Fantasy
23. Yoji Biomehanika - Surrender
24. Signum - Third Dimension
25. The Thrillseekers - Dreaming Of You (Flutlicht Remix)
26. Cygnus X - Positron
27. Green Velvet - La La Land (Dave Clarke Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2021 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love: die gaat straks even aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2021 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah man, is weer genieten! Zitten heerlijke overgangen in, kan helemaal meegenomen worden door alle sounds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2021 12:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



Deze man is in 2021 wel echt in mijn top 3 favoriete technoartiesten gekomen. Dit setje ook weer, ongekend goed. Die nieuwe platen op 01:08:00 en 22:20 zijn meteen potentiële TOTY's voor volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2021 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had hem net ook gevonden, leuke stijl inderdaad, wel echt aan de melodieuze kant voor techno, maar toch wel lekker stevig. :)

Momenteel erg fan van wat Oliver Heldens onder zijn Hi-Lo alias neerzet. Zijn nieuwe plaat Hera vind ik er een goed voorbeeld van
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks Indy, goeie tip. Ben ook fan van die Rodhad set van datzelfde online event, echt tof om te zien hoe hij zijn platen aan elkaar mixt, bijna continu met 2 of 3 decks bezig.

Verder zijn er veel sets van Intercell ADE vrijgekomen, Broken Balance had al die van Alignment gedeeld, maar die van Airod is ook wel tof met ook wat oude hardstyle erin verwerkt. Die van 9x9 is ook fijn, zit ook een remix van een Minus25 track in.

Als laatste de set van Rush op Awakenings ADE, wat een heerlijke afsluiter lijkt me dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Thanks Indy, goeie tip. Ben ook fan van die Rodhad set van datzelfde online event, echt tof om te zien hoe hij zijn platen aan elkaar mixt, bijna continu met 2 of 3 decks bezig.


Die Rodhad set is ook gruwelijk inderdaad! Deze van dezelfde HOR sessie is ook erg vet. :drool:




Mocht je dit stijltje vet vinden dan zijn sets/tracks van Marcal, Rene Wise, Marron en Ignez ook aanraders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik begin die kant van Techno nu een beetje te ontdekken. Hangt er bij mij wel vanaf hoe het gebracht wordt, vind bijvoorbeeld sommige sets toch iets te monotoon zo thuis met een koptelefoon op. Wie weet is dat op een groot systeem weer totaal anders :). Krijg wel weer zin in een feestje zo haha! Ik heb Awakenngs Festival staan met pasen, laten we hopen dat het doorgang kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 15:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens, ik vind het wel vet, maar soms is het me te eentonig of te leeg. Ook live. Dan hoor ik sommige platen van artiesten en producers die extreem hoog worden aangeprezen voor productiekwaliteit en originaliteit maar als ik de plaat of set dan zou luister dan gebeurt er echt extreem weinig en is het ook vrij simpel vergeleken met andere soortgelijke techno.

Op zo'n punt vraag ik me dan echt of het "Hardtraxx effect" niet gewoon gaande is. Als in de namen zijn onder de oudere garde/die hards/whatever populair en dan maakt het niet uit wat ze maken, het is altijd geweldig en van de hoogste plank omdat het van die naam komt. Zeg maar namen waarvan je bang bent om te zeggen dat je het niet geweldig vindt omdat je dan compleet tot de grond wordt afgebrandt.

Er zijn echter genoeg artiesten die dit niet zijn in die regio waaronder Sateoc Mass maar ook namen als Oscar Mulero, Speedy J, Function, Temudo, Tham, Sleeparchive, Marcel Dettmann, D.Dan, Ben Klock, Chris Liebing e.d. Uiteindelijk is het ook een groot deel smaak natuurlijk.

Maar ik heb sowieso de voorkeur aan een feest waar je vele aspecten van techno hoort. Als ik 5 uur lang de zelfde soort platen van Mulero moet aanhoren zonder opbouw en golven in de set dan verveel ik me evengoed dood als wanneer een Alignment, Joris Voorn, Nico Moreno, Paula Temple of wie dan ook dat doet.

Het mooie aan techno is juist dat er in het zelfde genre zo veel variatie en flow op het zelfde feest/in de zelfde set kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt er ook maar aan. Planetary Assault Systems heeft onlangs een nieuw album uitgebracht waar ik de helft ook maar van vet vindt. Die laat ik dan ook lekker links liggen.

Het is ook een smaakkwestie idd. Ik vind tegenwoordig de wat snellere en meer monotone Techno steeds vetter worden vanwege de drive en de percussie en kan best snappen dat dit als 'simpel' wordt gezien. Gelukkig is er binnen het genre genoeg keuze zoals je zelf al aangeeft! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 15:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Precies, Planetary Assault System vind ik persoonlijk dan ook bij vlagen leuk. Het is in geen enkele zin slecht, alleen het verveelt me sneller dan andere setjes/platen/albums. Dus in dat opzicht zou ik het nooit kut vinden om te horen, ik luister het gewoon niet even lang als andere dingen.

Ik zit tegenwoordig veel meer in de stevige rollende/treinende techno. Veel drive, veel gespeel met hard techno achtige percussie. En dan in alle vormen van gewoon lomp tot enorm sfeervol waar je gewoon meteen wilt dat je weer op een feest staat.

Vooral namen als: Alignment, Klangkuenstler, Hadone, Tham, SHDW & Obscure Shape, HXIST (dank Indy), Antigone, Cleric, Danilo Incorvaia, Exil Der Schatten, Slam, Inhalt Der Nacht, Michael Klein, Under Black Helmet, In Verruf, Kobosil, Julian Muller e.d.

Ik denk zo kijkende weer naar deze namen en de muziek dat ik wel de eerste beste kans ga aangrijpen waar zo'n technofeest is die enigszins lijkt door te gaan.

Top 3 platen van 2021 voor mij:

01. Alignment - Power


02. SNTS - Hopeless (Paula Temple's Descent Into Madness Remix)


03. Klangkuenstler - Untergang


Ik had Alignment - Future Dancefloor anders ook op 1 gegooid, eigenlijk is hij imo beter dan #2 en #3 en even goed als #1, maar anders zou m'n hele top 3 meteen Alignment zijn. De Paula remix is eveneens mokerlomp met enorm veel drive door die LFO cutoffs en Untergang is om de zelfde redenen als Alignment vet, het heeft alles (sfeer, drive, kicks, treinen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ook wel weer zin in een dampend potje trein-techno. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2022 11:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

21 Januari komt er weer een grote Possession multi-release aan met een aantal goede namen.

EP1
01. Shlømo & Parfait - Posh & Scary
02. Alignment - Blue Fire
03. MRD - Kvål
04. TRANCEMAN2000 - Lasserbie

EP2
01. Perc - Safe As Fuck
02. Cassie Raptor - Disturbed
03. Hadone - Sick Of The Sun
04. False Witness - Arm The Dolls (San Antonio Original Mix)

EP3
01. AnD - 7AM Burning
02. Sara Landry - Time Dilation
03. Jaëss - Mirage
04. UFO95 - Almost There

EP4
01. Randomer - Shiver
02. Somniac One - Midnight Intruder
03. Charlie Sparks - Exploited
04. Vizionn - Dream

EP5
01. Dax J - 8 Ball
02. Fractions - What Doesn't Kill Me?
03. Tred - Disobediant
04. LSDXOXO - Green Inferno

Veel goed spul, die Hadone plaat schiet er wel enorm bovenuit.

Previews vind je hier:
https://www.junodownload.com/labels/Possession/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2022 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe zweverige technoset van Joris Voorn, allnighter in Fabric.


https://soundcloud.com/joris-voorn/sets/fabric08012022
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze al een aantal keer aan geslingerd. Tering goed! (L)

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2022 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Grot geschut deze EP. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neigt meer naar Industrial Hardcore imo :P

Zaterdag echt een tering dikke avond in Radion gehad. Flits, Lobster en Amoral draaiden erg vet, heerlijk die groovy Techno. VSC was dikke prima en Grace Dahl was maar een beetje simpel rammen, had ik wel gezien na een half uur haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 20:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klopt wel, dit is echt op zijn minst industrial techno. Maar dit zit qua producties al niet ver meer af van iets als Somniac One of Strange Arrival.

Maar wel heel dik verder. Ik vind de integratie van trage industrial en techno sowieso een dikke plus. Meer variatie is meer beter.



Ga wel lekker op deze artiest de laatste tijd. Eveneens deze en namen als VIL en Nørbak.

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 21:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toffe stijl. Ben sowieso nog in een verkenningsfase wat betreft techno, maar dit is vet.

OKKOTO blijkt trouwens een solo project te zijn van de producer van Iridium, vandaar die industrial invloeden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2022 21:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Toffe stijl. Ben sowieso nog in een verkenningsfase wat betreft techno, maar dit is vet.

OKKOTO blijkt trouwens een solo project te zijn van de producer van Iridium, vandaar die industrial invloeden. :P


Ah ik zat al te kijken op Discogs want ik gokte dus dat het een technoalias van Strange Arrival oid zou zijn. Maar top wel verder. Hoop dat hij er meer mee doet.

En dat Embrionyc ook weer eens wat doet met Energetic X
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2022 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CRAVO maakt echt dikke shit inderdaad. Sowieso vet dat die groovy Techno sound steeds populairder wordt, heerlijk dansbaar! :love:

Onlangs dit pareltje ontdekt

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2022 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Podcast aanrader: Dustin Zahn, HATE podcast 260
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 14:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Aanwezig op de zaterdag bij Awakenings Festival in juli. Ben benieuwd of de organisatie de zelfde sfeer kan neerzetten als bij Spaarwoude maar daar heb ik op zich wel vertrouwen in. Vind Awakenings 2019 nog steeds het best georganiseerde festival waar ik ooit ben geweest.
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek