Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 07:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vandaag nieuwe Power EP van Alignment uit. Vind zijn spul echt magnifiek sinds ik Future Dancefloor had ontdekt in dat Geck-O 150 BPM techno mixje.

https://open.spotify.com/track/1VZtBR63 ... b730134a1f

Power en Frequency zijn echt enorm vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hoppa, zaterdag naar BASIS. Tering veel zin in! :woot:


Yes! Morgen ook in Basis te vinden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aankomend weekend @ Verknipt aanwezig (zaterdag).
Hypeeeeeeeeeee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BASIS was echt leip zaterdag. Dat moment dat ik voor het eerst na 1,5 jaar weer een zaal met snoeihard geluid binnenliep ga ik nooit meer vergeten denk ik! :loving: Tim Tama en Cynthia Spiering voor mij de sets van de avond. Remco Beekwilder was ook lekker inkomen en de set van DIØN vond ik ook echt nice, lekker industrieel. Sfeer was de hele avond dik in orde, iedereen was blij en ging lekker los. Geluid stond ook echt perfect afgesteld! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 10:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Aankomend weekend @ Verknipt aanwezig (zaterdag).
Hypeeeeeeeeeee :thumbsup:


Ja ik ga zondag, hoop dat het weer een beetje mee zit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Aankomend weekend @ Verknipt aanwezig (zaterdag).
Hypeeeeeeeeeee :thumbsup:

Hier ook hype!
Gisteren langs het terrein hardgelopen, je ziet de mainstage (house) al vorm krijgen en de tent waar techno komt staat nu al een kleine overkapping voor de DJ Booth. Benieuwd of daar ook een overkapping overheen komt zoals 2 jaar geleden, lijkt me wel gezien de naam Iglo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
RickZ schreef:
Aankomend weekend @ Verknipt aanwezig (zaterdag).
Hypeeeeeeeeeee :thumbsup:

Hier ook hype!
Gisteren langs het terrein hardgelopen, je ziet de mainstage (house) al vorm krijgen en de tent waar techno komt staat nu al een kleine overkapping voor de DJ Booth. Benieuwd of daar ook een overkapping overheen komt zoals 2 jaar geleden, lijkt me wel gezien de naam Iglo.


Neem aan van wel, ook als je op de plattegrond kijkt zie je overduidelijk een tent. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Khadber schreef:
RickZ schreef:
Aankomend weekend @ Verknipt aanwezig (zaterdag).
Hypeeeeeeeeeee :thumbsup:

Hier ook hype!
Gisteren langs het terrein hardgelopen, je ziet de mainstage (house) al vorm krijgen en de tent waar techno komt staat nu al een kleine overkapping voor de DJ Booth. Benieuwd of daar ook een overkapping overheen komt zoals 2 jaar geleden, lijkt me wel gezien de naam Iglo.


Neem aan van wel, ook als je op de plattegrond kijkt zie je overduidelijk een tent. :cool:

Ah, ik had de plattegrond ngo niet gezien, het is dan de Garden die ik zag, heb alleen aan de noordoostkant van de plas gekeken.
Heb er in ieder geval super veel zin in! 16 maanden geen echt feest met groot geluid gehad, kan niet wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog 2 kaarten over voor Soenda, wij kunnen niet meer. Die late tickets met aanbetaling enzo kwamen volgens mij uit op 60 euro per stuk, voor die prijs mag je ze overnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik heb nog 2 kaarten over voor Soenda, wij kunnen niet meer. Die late tickets met aanbetaling enzo kwamen volgens mij uit op 60 euro per stuk, voor die prijs mag je ze overnemen.


Heb je een PM gestuurd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geregeld met Thomas. Sold!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heb ik me een partijtje genoten in de Basis afgelopen weekend zeg. Hoogtepunt van de avond toch wel toen Tim Tama deze draaide. :loving: :loving: :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Geregeld met Thomas. Sold!


:loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Toffe set van Klangkuenstler!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft er iemand nog een kaartje te koop voor Verknipt de zaterdag?
Maat van me wil toch nog ineens last minute mee :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


dit is best gaaf, zo traag maar toch diep
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verknipt zaterdag was prima!

Waren op tijd binnen, na wat omzwervingen uiteindelijk bij ROD blijven hangen, was prima inkomen. Klangkuenstler was nice met die oude hardtechno-achtige platen. Fatima Hajji vond ik een heel stuk toffer dan Awakenings 2019 toen ik haar voor het laatst zag. Het werd wel heel druk in de tent doordat het begon te gieten buiten. Ghost in the Machine weer de set van de dag. Ik vind hun iets tragere, maar complexere sound heel vet, ook hun DJ-skills zijn echt van hoog niveau, alles zat feilloos in elkaar. DYEN vond ik niet zo heel boeiend, simpel hard rammen.
Vond het geluid wel redelijk, maar niet altijd even fijn, miste met name wat in de middentonen. De verdere aankleding was prima, leuk ook om acteurs door het publiek te laten lopen, gaf hele spontane momenten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2021 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 dagen Ploegendienst geweest dit weekend. Hele dikke sets gehoord van Ki/Ki en SPFDJ, maar het absolute hoogtepunt was toch wel Dasha Rush, wat ging dat lekker zeg! :loving: Werd over het algemeen wel echt lekker gedraaid, alleen Ellen Allien was niet best. Mix-technisch om te janken en continu het volume wegdraaien op rare momenten, haalde de drive er compleet uit. Wel een dikke +1 voor deze! :worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht Rotterdam Rave Festival doorgaan en iemand moet nog van zijn kaart af, let me know! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2021 22:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mocht Rotterdam Rave Festival doorgaan en iemand moet nog van zijn kaart af, let me know! (L)


@Jordi
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker, neef. Jordi, laat eens weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2021 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik app je nu dushi
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2021 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardtrance/cro-bring-back-the-green-t73970.html
wordt hier wel gewaardeerd gok ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aankomend weekend naar Berlijn! Zaterdag een open air feest bij de nieuwe Griessmuehle met o.a. Parallx en Tham, erg veel zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2021 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Age of Love remix van Charlotte de Witte en Enrico Sangliuano komt op 13 Augustus uit, vind het echt een hele vette remix geworden.
https://fanlink.to/AOL2021
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek