Ik vind die ook tof! Was die vorig jaar al niet in die stream die je post gedraaid? Heb die laatste dagen weer veel geluisterd en toevallig kwam die vanmorgen ook weer voorbij.
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
Ik hoop trouwens enorm op goed nieuws, aanstaande maandag. Als Rotterdam Rave doorgaat neem ik de tickets van neef Jordi over en dan kunnen we over 2 weken gaan vlammen.
Wel heeeeeeeeul makkelijk scoren hoor, maar okéKhadber wrote:Age of Love remix van Charlotte de Witte en Enrico Sangliuano komt op 13 Augustus uit, vind het echt een hele vette remix geworden.
Hopelijk tot dan maatjeRemi wrote:Ik hoop trouwens enorm op goed nieuws, aanstaande maandag. Als Rotterdam Rave doorgaat neem ik de tickets van neef Jordi over en dan kunnen we over 2 weken gaan vlammen.
Had nog hoop op Rotterdamse Rave als festival, helaas dus... 
https://www.facebook.com/events/236306261687746/
Vervanger voor Decibel, in Brussel. Best wel dik, hoor. Onder het Atomium.
Afgelopen zaterdag echt een gruwelijk feest gehad in de tuin van Revier Sudost met Tom Talenberg, Hyperaktivist, Tham, Parallx, Lokier en D. Dan. Alleen maar gruwelijke sets gehoord, maar die van D.Dan sprong er wel bovenuit. Wist echt de perfecte sfeer te creëren, eindbaas! 
Iemand ervaring met het festival 'Onde de radar' op Vliegveld Twenthe? zo ja, hoe was dat?
Kaartje binnen!Remi wrote:https://www.facebook.com/events/236306261687746/
en met neef Indy op een hotelkamer.Indy wrote:Kaartje binnen!
Moet ik nog een kurk meenemen ook....
Maakt me niet uit wat je in je hol wil steken, joh. Ik laat je daarin vrij.
View on YouTube
Niet altijd fan van de videosets van Charlotte (vind die Formula set inclusief bijbehorende tracks echt matig), maar deze met Enrico Sangiuliano vind ik heel prettig.
Niet altijd fan van de videosets van Charlotte (vind die Formula set inclusief bijbehorende tracks echt matig), maar deze met Enrico Sangiuliano vind ik heel prettig.
Wel zin in die set(s), a.s. zaterdag in Brussel.
Kompass was zaterdag echt héél dope. Werd al best vroeg stevig doorgedraaid en de locatie was echt een van de gruwelijkste locaties waar ik ooit ben geweest. 
Sowieso neef. Erg gezellige dag gehad en er werd lekker gedraaid! Hoogtepunt was 3 uur lang Paula Temple in de stortregen. 
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 1 day ago
Nog niet zeker of ik kan i.v.m. een eerder gepland feest op zaterdag maar zojuist een aantal kaarten voor de vrijdag gekocht: https://www.facebook.com/events/205640693938571
Kompass presents Rave Rebels | XXL Weekender
Friday: 8 October 2021 [21h00 - 09h00]
Adam Beyer b2b Maceo Plex
Amelie Lens
Kevin De Vries
Kobosil
Mathew Jonson live
Maxim Lany
Richie Hawtin
Tale Of Us
Dat zijn nog eens tijden.
Kompass presents Rave Rebels | XXL Weekender
Friday: 8 October 2021 [21h00 - 09h00]
Adam Beyer b2b Maceo Plex
Amelie Lens
Kevin De Vries
Kobosil
Mathew Jonson live
Maxim Lany
Richie Hawtin
Tale Of Us
Dat zijn nog eens tijden.
Lijkt me wel iets om met jou heen te gaan.Remi wrote:Dat zijn nog eens tijden.
Je bent welkom! Is vanaf ons maar een goed uurtje rijden dus we zijn er zo
. De locatie is trouwens heel dik dus ik zou zeggen: waarom niet?!?!
View on SoundCloudJoey wrote:Van de week Xenia ontdekt, komt uit Oekraïne. Zij kan me een partijtje lekker draaien.![]()
Daarnaast ook een hele knappe verschijning.
View on YouTube
Kom net deze tegen. Kan je misschien ook wel waarderen. Heel veel acid.