Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
Kaarten voor Rotterdam Rave Indoor in de pocket. 
Heb ook een kaartje gefixt! Speedy J all night long 
Ook ik heb een kaartje voor Rotterdam Rave, zin in!
Shit geen kaartje kunnen bemachtigen helaas. Heb wel nog kaarten voor Soenda hoop dat dit door gaat!
SPAM!!!!!!
Remix gemaakt met de oude Brain Recordings in gedachten. Voor de onbekende daarmee... gated kicks en acid! Dit was een stijl voordat de term hardstyle bestond en waar ik zelf wel lekker op ging
View on SoundCloud
Remix gemaakt met de oude Brain Recordings in gedachten. Voor de onbekende daarmee... gated kicks en acid! Dit was een stijl voordat de term hardstyle bestond en waar ik zelf wel lekker op ging
View on SoundCloud
Psyched wrote:SPAM!!!!!!![]()
Remix gemaakt met de oude Brain Recordings in gedachten. Voor de onbekende daarmee... gated kicks en acid! Dit was een stijl voordat de term hardstyle bestond en waar ik zelf wel lekker op ging![]()
View on SoundCloud

Soenda Indoor line-up announced!
With this impressive program, we will be debuting at the Werkspoorkathedraal on December 4.
AFRA
DAX J
I HATE MODELS
KI/KI
REBEKAH
VIPER DIVA - LIVE (HADONE b2b SHLØMO)
With this impressive program, we will be debuting at the Werkspoorkathedraal on December 4.
AFRA
DAX J
I HATE MODELS
KI/KI
REBEKAH
Wat krijg ik weer zin in een partijtje met al die feest aankondigingen zeg, potverdorie.
Dikke line-up zeg. Kan alleen niet. Jammor
Helaas zelfde datum als PRSPCT XL30, daar staan gelukkig waarschijnlijk ook technonamen. En gelukkig Viper Diva al zien bij By The Creek en KI/KI bij DGTL.Remi wrote:Soenda Indoor line-up announced!
AFRA
DAX J
I HATE MODELS
KI/KI
REBEKAH
Gisteren het verzoek gekregen van Verknipt om de tweede 50% te gaan betalen van het ticket. Ook moest ik al de Close app en de coronatest app gaan downloaden. Het lijkt erop alsof zij wel op 3 juli en 4 juli mikken om een festival te geven. Weet iemand meer?
Tickets voor Rotterdam Rave festival in de broekzak.
Hier ook tickets voor Rotterdamse Rave in de kontbuuze, zin in. laatste editie was legendarisch.
Van de week Xenia ontdekt, komt uit Oekraïne. Zij kan me een partijtje lekker draaien.
Daarnaast ook een hele knappe verschijning.
View on YouTube
Daarnaast ook een hele knappe verschijning.
View on YouTube
View on SoundCloud
Nieuwe album van Manni Dee
Volgende week zaterdag lekker naar de Basis (mits ik maandag kaartjes weet te bemachtigen). Week erop strijden op Vault van 08:00 - 01:00 op de zondag. We hebben er weer zin in!
Nieuwe album van Manni Dee
Volgende week zaterdag lekker naar de Basis (mits ik maandag kaartjes weet te bemachtigen). Week erop strijden op Vault van 08:00 - 01:00 op de zondag. We hebben er weer zin in!
yannickvk wrote:Volgende week zaterdag lekker naar de Basis (mits ik maandag kaartjes weet te bemachtigen).
Op 3 juli (m'n verjaardag ook nog) naar Ploegendienst in Breda. Dat gaat een mooie eerste fissa worden met o.a. Dasha Rush, Ellen Alien en Ki/Ki! 
Alles lijkt erop dat Verknipt volgende week gewoon doorgang kan vinden. Ontzettend veel zin in!
Kijk uit naar Schlomo, Ghost in the Machine, Klangkuenstler. Aardig deel van de line up ken ik een beetje. Heeft iemand nog interessante suggesties?
Kijk uit naar Schlomo, Ghost in the Machine, Klangkuenstler. Aardig deel van de line up ken ik een beetje. Heeft iemand nog interessante suggesties?