Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch moet ik heel eerlijk bekennen dat ik de hype rondom I Hate Models niet begrijp. Misschien te moeilijk voor mij ofzo? Vind zijn producties maar raar en zijn trackkeuze en mixtechniek op een feest laat ook de wensen over.. Zat totaal geen lijn in de vorige keer dat ik hem zag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 14:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind zijn producties persoonlijk heel vet, heel sfeervol, goede drive en er zit veel variatie in. Een soort van mix tussen stevige techno en hardtrance. Zo ook zijn laatste platen:





Zijn oudere shit blijft ook heel vet.





Qua setjes, je moet maar net de goede setjes meepakken. Op Rotterdamse Rave en Awakenings Hard Opening was het niks. Op Awakenings Festival 2019 was het het setje van het weekend. Valt ook geen lijn op te trekken. Het is of enorm stevig of hij pakt veel oude trance en house er bij, je weet nooit echt wat je krijgt bij hem.

Zijn producties en setjes hebben ook niks met elkaar te maken want die waailap draait nooit zijn eigen platen, wat enorm kut is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 14:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Qua setjes, je moet maar net de goede setjes meepakken.

Precies dit! Zag hem met ADE 2018 op woensdag en vrijdag, echt een wereld van verschil..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat hele "er moet een beter zijn" principe ligt me bij dit genre sowieso niet, vind dat echt onnodig gezien ik van het hele genre kan genieten. Ligt vaak meer aan tijd en plek wat leuker is.


100% met je eens! Het was eerlijk gezegd ook geen poging om een vergelijking te trekken oid. Dacht in de zin dat ik ook nog iets tofs had gevonden en dat kon delen. Vandaar mijn OT ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 14:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Broken Balance schreef:
Dat hele "er moet een beter zijn" principe ligt me bij dit genre sowieso niet, vind dat echt onnodig gezien ik van het hele genre kan genieten. Ligt vaak meer aan tijd en plek wat leuker is.


100% met je eens! Het was eerlijk gezegd ook geen poging om een vergelijking te trekken oid. Dacht in de zin dat ik ook nog iets tofs had gevonden en dat kon delen. Vandaar mijn OT ;)


Oh dat zocht ik er ook niet achter, sloeg ook niet specifiek op iemand maar meer op een groep mensen.

Je hebt in elk genre wel een groep die per sé een genre willen vormen naar hun eigen visie. Gatekeepen, eigen mening als feit verkondigen, dat soort dingen. Snap sowieso het actief opzoeken en engagen met iets wat je bij voorbaat al niks vindt niet. Voorkeuren hebben en iets niks aan vinden kan, maar het laatste actief opzoeken en er over gaan klagen is wel next level nutteloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Je hebt in elk genre wel een groep die per sé een genre willen vormen naar hun eigen visie. Gatekeepen, eigen mening als feit verkondigen, dat soort dingen.

In de harder styles gelukkig maar zeldzaam!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Blijf het wel mooi vinden dat hele rustige techno tot aan dit wat zwaardere spul allemaal onder de zelfde noemer blijft vallen. Op zijn minst onder industrial techno. Houdt het genre divers.


Eens! Techno is toch wel een erg divers genre. Hoop verschillende richtingen/sounds die uiteindelijk toch allemaal onder de noemer techno geplaatst worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het zelf wel jammer dat juist die stroming steeds populairder wordt, zeker in Nederland. Dit zie je ook steeds vaker terug in line-ups met line-ups die vaak op elkaar lijken (DYEN, KRTM, Nico Moreno, I Hate Models, AnD etc.), terwijl de artiesten die ik het vetste vind zoals Oscar Mulero, DVS1, Blawan, Keith Carnal, Setaoc Mass, Cleric etc. bijna nooit geboekt worden in NL.

Deze artiesten worden vaak als 'saai en eentonig' benoemd door (met alle respect) mensen die alleen naar Verknipt gaan om 'ff te beuke met de boys' en dat vind ik wel jammer. Doet me een beetje denken aan de sneller=harder=beter ontwikkeling die de Raw Hardstyle scene de afgelopen jaren heeft doorgemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 15:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vond dat wel zwaar meevallen, bij een Unpolished zie je wel lompe namen staan maar echt niet overwegend dingen richting 150 bpm. Ik zie dit soort LU's dan wel bij iets als Verknipt idd.

Maar echt je Reaktor, Awakenings, DGTL, De School, Dockyard, Dekmantel en zat anderen boeken eerder de namen die jij vet vindt dan een DYEN oid gezien de namen die jij noemt altijd nog een veel grotere following hebben. Snap prima als je de snelle kant (industrial techno) niet ligt, ieder z'n smaak, maar een overname valt reuze mee.

Het blijft een enorme niche van techno en de listens/likes e.d. om die artiesten heen zijn echt relatief laag. [KRTM], IHM en AnD vallen daar dan wel buiten imo, t.o.v. een DYEN, Paramod, Nico Moreno, Keepsakes, Noneoftheabove e.d. door de jaren heen. Maar de eerstgenoemde namen vind ik persoonlijk niet echt "slecht geproduceerde, veel te versnelde techno".

Dus dat die techno de reden is dat jouw favorieten verdwijnen vind ik vrij misplaatst. Het zijn vooral nieuwe specifieke (niet al te grote met Verknipt als uitschieter wellicht) feesten die DYEN e.d. boeken. Ze bestaan gewoon naast elkaar, de een sluit de ander echt niet uit.

Een kijkje naar de agendas van de namen die jij noemt vanaf 2018 tot de coronacrisis toont echt dat ze vaak zat op feesten in NL staan. Als ik dan kijk vanuit hoe bijvoorbeeld uptempo heel mainstream hardcore + industrial heeft overgenomen dan is hetgeen wat jij schets echt zwaar overdreven maatje.

Het is ook maar net hoe erg je je er aan wilt storen. Als je alles gaat meten aan de hand van die extreem kleine groep simpelen, ja dan lijkt het veel erger dan het is. Net alsof je de hele mainstream af laat hangen van fans van Reinier Sjonnieveld. Ik kan van beide kanten enorm veel genieten en zie voor mezelf aan beide kanten ook zat keuzes, ik vind ook een deel echt niks maar ik hou me met dat deel dan ook niet bezig, scheelt je eigen weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat ook niet zo zeer om precies die namen, want bijvoorbeeld een Paula Temple, Rebekah, SNTS en Randomer vallen ook in dat straatje, gewoon de beuktechno in het algemeen bedoel ik. Maar je kunt niet ontkennen dat er veel meer evenementen in NL zijn die de snellere kant van Techno boeken itt de artiesten waar mijn voorkeur ligt. Daar wegen een Dockyard, DGTL, Reaktor en al die andere evenementen die jij benoemt niet tegenop vind ik. En begrijp me niet verkeerd, want een SNTS, Randomer, Perc, Kobosil etc. vind ik echt hartstikke vet.

Neem als voorbeeld: Hoe vaak wordt wordt een IHM, SNTS, Randomer geboekt en hoe vaak wordt een Oscar Mulero, DVS1 en een Blawan geboekt in NL? Dit vind ik jammer, aangezien er, zoals je zelf aangeeft, zo veel aanbod is in het genre, maar dat zie ik niet perse terug in de line-ups in NL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Neem als voorbeeld: Hoe vaak wordt wordt een IHM, SNTS, Randomer geboekt en hoe vaak wordt een Oscar Mulero, DVS1 en een Blawan geboekt in NL? Dit vind ik jammer, aangezien er, zoals je zelf aangeeft, zo veel aanbod is in het genre, maar dat zie ik niet perse terug in de line-ups in NL.

Snap wel wat je bedoelt. Is voor mijn gevoel een trend die in veel stijlen momenteel aan de hand is. Misschien dat het is dat de Noneoftheaboves etc wat makkelijker te boeken zijn? Voor een Oscar Mulero moet je toch weer een vliegticket, hotel etc regelen (aangenomen dat hij nu niet in NL woont).. Maar ik denk dat er wel platforms zijn die regelmatig "buiten de standaard namen" boeken, maar dit zijn meestal clubs die nu dicht zijn. Ik denk dat bijvoorbeeld een Reaktor, Vault, WAS etc. Ik denk dat dit vanzelf weer recht trekt als er meer aanbod van technofeesten komt. Er zal eerst natuurlijk op "safe" gespeeld worden om weer in de groene cijfers te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 09:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Het gaat ook niet zo zeer om precies die namen, want bijvoorbeeld een Paula Temple, Rebekah, SNTS en Randomer vallen ook in dat straatje, gewoon de beuktechno in het algemeen bedoel ik. Maar je kunt niet ontkennen dat er veel meer evenementen in NL zijn die de snellere kant van Techno boeken itt de artiesten waar mijn voorkeur ligt. Daar wegen een Dockyard, DGTL, Reaktor en al die andere evenementen die jij benoemt niet tegenop vind ik. En begrijp me niet verkeerd, want een SNTS, Randomer, Perc, Kobosil etc. vind ik echt hartstikke vet.

Neem als voorbeeld: Hoe vaak wordt wordt een IHM, SNTS, Randomer geboekt en hoe vaak wordt een Oscar Mulero, DVS1 en een Blawan geboekt in NL? Dit vind ik jammer, aangezien er, zoals je zelf aangeeft, zo veel aanbod is in het genre, maar dat zie ik niet perse terug in de line-ups in NL.


Ik snap wat je zegt, de hardere kant is inderdaad meer aan het opkomen. Maar kijkende naar de agenda's van de door jou genoemde artiesten, dan zie ik dat ze voor de lockdown toch vaak minstens een keer per maand ergens in NL stonden. Dan zet ik toch vragen bij hoe ernstig dit probleem is.

Vind de artiesten die je noemt zelf ook vet en heb eerlijk gezegd (kijkende naar de feesten die ik had voor de lockdown) meerdere kansen gehad ze te zien hier in NL.

Het zal vast zo zijn dat er meer feesten zijn met een AnD, I Hate Models, Randomer, Rebekah en Paula Temple e.d. Want dat zijn nou eenmaal enorm grote namen in de techno en die passen ook nog wel aan naar waar ze draaien. Die zullen altijd geboekt worden op de grotere feesten want ze passen op meer plekken. Maar echt namen als Nico Moreno, DYEN, Paramod en die hele groep zie je echt veel minder.

Mulero, DVS1, Blawan e.d. daar loopt een grote groep ook over te roepen dat hun setjes alleen op specifieke plekken werken en soortgelijke dingen. Als je een soort exclusiviteit over de act gaat afroepen of dat het een soort van "pure techno" is dan wordt het ook steeds exclusiever en kleiner en zul je ze minder zien. Ik zou ook graag meer industrial feesten zien, maar ben tegelijk heel blij dat het een underground select groepje is, want zo is het ook enigzins opgezet en bedoeld en daarbij vind ik echt niet dat uptempo de plekken van ze innemen oid.

Dus het zal vast zijn dat je die grote lompe namen meer ziet, want het zijn ook gewoon enorm grote namen. Voor de uitliggers zoals DYEN geldt het niet. Plus jouw favorieten staan echt nog vaak zat in NL dat ik het een beetje een non-issue vindt en daar een ander deel van het genre de schuld van geven is sowieso onzinnig. Met het aanbod van de door jou genoemde artiesten in NL is het makkelijk je te focussen op artiesten en feesten die jou liggen en de rest links te laten liggen.

Ik zie het nut van de onnodige frustratie jegens een deel van het genre iig niet. Of je het nou niks vindt omdat het schijnbaar een deel van jouw favorieten inneemt of dat je het uberhaupt niks vindt terwijl je ook gewoon naast me stond te feesten bij de lompere namen op Unpolished :P. Waarom niet genieten van beiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar ik geef dat deel van het genre toch nergens de schuld van? Ik vraag me af waar je dat vandaan tovert, want dat heb ik nergens gezegd, haha. Ik geef aan dat de Techno die ik het vetste vind in NL wordt ondergesneeuwd door namen als Paula Temple ed, waar ik ook gewoon van kan genieten, anders ga ik niet naar bijvoorbeeld een Unpolished zoals je zelf benoemd. Dit valt niet te ontkennen, ookal draait bijvoorbeeld een Mulero een paar keer per jaar in NL. Dit weegt toch niet op tegen de pakembeet 50 feesten waar een Paula Temple jaarlijks draait in NL? Dit vind ik gewoon jammer en dat heeft niks met 'frustratie' jegens een deel van het genre te maken, want ik vind die kant van Techno ook gewoon hartstikke vet en die feesten bezoek ik ook. Dat de namen die ik vetste vind niet vaak geboekt worden in NL heeft ook niks te maken met het genre an sich, maar eerder aan de de doelgroep in NL.

In Nederland heerst er ook gewoon een sneller=harder=beter mentaliteit ten opzichte van bijvoorbeeld Berlijn. Een maat van me die 3 jaar in Berlijn heeft gewoond bevestigd dit ook. Hij noemt als voorbeeld een SNTS, die er in NL gelijk vollebak opklapt, terwijl hij, als hij in Berlijn staat, een hele andere set draait. Heb dit zelf ook gezien bij een set van 9x9, die ik binnen 3 weken 2 keer gezien heb, 1x in NL en 1x in Berlijn. Die 2 sets waren een wereld van verschil.

Heeft dus niks met onnodige frustratie te maken richting het genre, heb geen haat naar dat deel van het genre en ik geniet van beiden (van de ene artiest wat meer dan de ander). :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt wat je zegt Indy. Een paar jaar geleden had Adam Beyer in zijn Drumcode radio podcast het er ook over: op een awakenings in NL komen veel internationals en draait hij gemenger dan voor een volledig Nederlands publiek, daar draait hij meestal wat harder zei hij. Is denk ik een trend die in Nederland geldt. Wel een interessante discussie! Denk dat hier naar mate er meer aanbod komt hier ook wel verandering in kan komen, Techno groeit momenteel als kool en waar meer mensen komen komt vanzelf ook wel wat meer verdieping.

Geck-o schreef:
Komende woensdag om 20:00 pomp ik een 150 BPM techno set op Youtube. Vleugje early hardstyle en hardtrance erin ook ;) Komt lekker buurten in de chat bij de premiere: https://www.youtube.com/watch?v=8R_HrTxnRdQ


Deze set staat nu op, lekker tot nu toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 12:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Maar ik geef dat deel van het genre toch nergens de schuld van? Ik vraag me af waar je dat vandaan tovert, want dat heb ik nergens gezegd, haha. Ik geef aan dat de Techno die ik het vetste vind in NL wordt ondergesneeuwd door namen als Paula Temple ed, waar ik ook gewoon van kan genieten, anders ga ik niet naar bijvoorbeeld een Unpolished zoals je zelf benoemd. Dit valt niet te ontkennen, ookal draait bijvoorbeeld een Mulero een paar keer per jaar in NL. Dit weegt toch niet op tegen de pakembeet 50 feesten waar een Paula Temple jaarlijks draait in NL? Dit vind ik gewoon jammer en dat heeft niks met 'frustratie' jegens een deel van het genre te maken, want ik vind die kant van Techno ook gewoon hartstikke vet en die feesten bezoek ik ook. Dat de namen die ik vetste vind niet vaak geboekt worden in NL heeft ook niks te maken met het genre an sich, maar eerder aan de de doelgroep in NL.

In Nederland heerst er ook gewoon een sneller=harder=beter mentaliteit ten opzichte van bijvoorbeeld Berlijn. Een maat van me die 3 jaar in Berlijn heeft gewoond bevestigd dit ook. Hij noemt als voorbeeld een SNTS, die er in NL gelijk vollebak opklapt, terwijl hij, als hij in Berlijn staat, een hele andere set draait. Heb dit zelf ook gezien bij een set van 9x9, die ik binnen 3 weken 2 keer gezien heb, 1x in NL en 1x in Berlijn. Die 2 sets waren een wereld van verschil.

Heeft dus niks met onnodige frustratie te maken richting het genre, heb geen haat naar dat deel van het genre en ik geniet van beiden (van de ene artiest wat meer dan de ander). :)


Citaat:
Vind het zelf wel jammer dat juist die stroming steeds populairder wordt, zeker in Nederland. Dit zie je ook steeds vaker terug in line-ups met line-ups die vaak op elkaar lijken (DYEN, KRTM, Nico Moreno, I Hate Models, AnD etc.), terwijl de artiesten die ik het vetste vind zoals Oscar Mulero, DVS1, Blawan, Keith Carnal, Setaoc Mass, Cleric etc. bijna nooit geboekt worden in NL.


Vond dit toch aardig klinken als door de populariteit van dit deel van het genre mis ik mijn favoriete artiesten meer omdat ze vervangen worden. Je schuift de schuld dat je jouw favorieten zo weinig ziet af op dat feesten andere artiesten boeken. En dat vind je dan natuurlijk jammer. Heb die periode ook gehad met uptempo t.o.v. gewone hardcore/industrial en eerlijk gezegd het leef en laat leven principe is veel beter voor je hart :P. Het is jammer, maar ik kon er verder niks aan doen dus dan focus ik me maar op de dingen die er wel zijn.

Ik vind dat persoonlijk meer een non-issue omdat het echt maar net ligt aan waar je je op focust. Er zijn zat feesten, setjes, muziek en artiesten in jouw smaak nog in NL, focus je dan daarop en pak gewoon net het feest waar je zin aan hebt :P.

En dan nog, Partyraiser staat ook 150x per jaar ergens en Ophidian 10x, moet ik dan teleurgesteld gaan worden op feesten die Partyraiser boeken of juist gewoon naar meer feesten gaan waar Ophidian staat. Iedereen heeft zijn voorkeuren, maar als men de hele tijd focust op wat anderen doen of vinden t.o.v. zichzelf dan worden ze echt van die typische "mijn smaak is superieur" jankballetjes waar niemand zin in heeft :P.

/MWATmodus
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Vond dit toch aardig klinken als door de populariteit van dit deel van het genre mis ik mijn favoriete artiesten meer omdat ze vervangen worden. Je schuift de schuld dat je jouw favorieten zo weinig ziet af op dat feesten andere artiesten boeken. En dat vind je dan natuurlijk jammer. Heb die periode ook gehad met uptempo t.o.v. gewone hardcore/industrial en eerlijk gezegd het leef en laat leven principe is veel beter voor je hart :P


Is indirect ook wel een beetje zo natuurlijk en dat is logisch. Je kan het de organisaties ook niet kwalijk nemen, ligt volledig aan de ontwikkeling en die kun je als positief of negatief beschouwen. :P Ik accepteer ook dat dat zo is en het is idd een gevalletje 'leef en laat leven', maar gaf graag aan dat ik het jammer vind! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2021 23:37 
 
Artiest

Khadber schreef:
Geck-o schreef:
Komende woensdag om 20:00 pomp ik een 150 BPM techno set op Youtube. Vleugje early hardstyle en hardtrance erin ook ;) Komt lekker buurten in de chat bij de premiere: https://www.youtube.com/watch?v=8R_HrTxnRdQ


Deze set staat nu op, lekker tot nu toe!


Tracklist vandaag ook even uitgetypt :D

01. Lightcode - The Egregore (Part 1)
02. Makornik - The Hound
03. JX-216 - Xingu (Slam Remix)
04. Midimiliz - Aeromode
05. Rikhter - Phiom Enhah
06. Regal - Spreading The Cult
07. Terraformer - All Over! (Arne L II Remix)
08. D. Dan - Switchblade (Descendant)
09. New Frames - Morgengrau
10. Airod - System Connexion
11. Mauro Picotto - Pulsar (Verdi Mix)
12. XHEI - Meduza
13. Benjamin Damage - Deep Space Transit
14. PTU - Castor & Pollux
15. Ghost In The Machine - King Dead
16. Panic Machine - Beat (Panic Room Mix)
17. Hadone - Your Vision
18. Alignment - Future Dancefloor
19. Southstylers - Pwoap
20. ID (You Now Control Me)
21. Shlømo - Dodge This
22. Krl Mx - Miss Universe
23. Deapmash - Basement Space Party
24. Antony Dupont - Back In Da Dayz (Gary Beck Remix)
25. Dawn Razor & Confluence - Temple Of Hate
26. Mathys Lenne - Serbian Theory
27. Arthur Robert - Peacekeeper
28. Joint Operations Centre - Mom I Don't Feel Well
29. Somewhen - Taipan
30. DJ IBON - Generator
31. Sa.Vee.Oh - Loophole
32. Rave Creator - A New Mind (Ghost In The Machine Remix)
33. ID (Ill Behaviour)
34. Heathered Pearls - Ultra Blue (Somniac One Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2021 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setje staat regelmatig op!
Geck-o schreef:
33. ID (Ill Behaviour)

Pff, vet weer hoor! Was even bang voor de vocal (orginele vocal heb ik ondertussen wel gehoord, gelukkig was deze bewerkt), maar wat een smerige plaat is dit zeg. Dit soort platen op een groot systeem in een donkere hal.. Ja graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2021 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga de set ook eens checken, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Dit soort techno waardeer ik ook wel. Veel wazige geluiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2021 07:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne lichte set van Joris Voorn met heel veel nieuwe muziek van hem. Blij dat die fieldlabs set online staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2021 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Charlotte :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2021 12:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

By The Creek zondagtickets gefixt. Eindelijk weer naar Viper Diva :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2021 10:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ook hier in het topic gezet maar ook jullie nog even extra spammen :lol:
hardtrance/the-second-room-radio-001-by-minus-25-t73382.html



Afgelopen zaterdag is m'n eerste radioshow op Fnoob techno gedraaid. Hierbij ook de soundcloud variant om terug te luisteren :thumbup:


Tracklist:
01. Opal - Burden Of Power
02. Andreas Kraemer Techno, Thomas Pogadl & The Kappi - Goerenbuelen
03. Andrew Wooden - Lumda (Stigmata Remix)
04. Remco Beekwilder - Mayday
05. Andreas Kraemer & Thomas Pogadl - I Dont Love This Fucking Bitch
06. Minus 25 - Erbarmen [TBA, The Second Room]
07. TreuHand - Exarcheia Squatter
08. Disruption - Don't U Know
09. Peryl - Der Sturm Das Leben
10. Exil der Schatten - Honour The Fallen
11. Minus 25 - Geistesverführung [TBA, The Second Room
12. VII Circle - Dogma (Wrong Assessment Remix)
13. Wrangel & Zwyrg - Hyperion
14. Minus 25 - Nachtburgermeester van Ankum [TBA, The Second Room]
15. Wavetraxx - Stress (Minus 25 Remix) [TBA, Altered Reality Records]
16. Minus 25 & Thoqy - Mass Hysteria [TBA, Rave Alert]

Een repost op soundcloud word zwaar gewaardeerd (L)
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek