Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Fijne sets draait die ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 14:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



01. Linn Elisabet - Acts of Rebellion
02. Hxist - Heavenly Goddess
03. Paula Temple - GEGEN X (coming soon)
04. Paula Temple - TBA
05. Hybral - Ramponiert
06. Hephaistos - Fetishizing Loneliness
07. Sekulahr - Persona Non Gratis
08. SNTS - Judged By Uncertainty
09. OTHK - Prevent
10. Jokasti & Nek - How Low
11. Crystal Geometry - Troublemaking
12. Perc - Melter
13. X7Ø-7 - She Killed Me When I Dreamed
14. Insect - The End is Now
15. Linn Elisabet - Soundtrack of the Rebellion
16. Aneed - Virgo (Say My Name)
17. Hatelove - The Black Crow
18. Might Be Twins - Help Yourself
19. Paula Temple - TBA
20. Aho Ssan - Outro
21. Clouds - Sample from Am Fonn Mòr
22. Paula Temple - TBA
23. 6ejou - Red Bunker
24. VII Circle - Brutal Void
25. Sara Parkman - Öppna spjäll (Paula Temple's Full Throttle Remix) (coming soon)
26. Endlec - Fear Shock
27. Second Spectre - Death Note
28. Blutrot - Weltschmerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor deze tips, heerlijke chaos aan muziek. Met name Paula Temple is hard, donker, dromerig.. Echt heel erg tof. Wel een groot contrast met het weer buiten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 20:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tracklist toegevoegd, 4 nieuwe platen van Paula. Die eerste TBA rond 12:00 mijn god zeg, wat een geweld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2021 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die is inderdaad heel vet, maar ben vooral verkocht van die Paula Temple plaat rond 47 minuten, pure extase. Wat moet het mooi zijn om dit aan het eind van een avond door een donkere hal te horen galmen.. Man wat mis ik een goed feest op zo'n moment.

Om ook maar wat zinnigs toe te voegen: Nieuwe SNTS set:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2021 15:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gaat mee, heel vet. Ik hoop echt dat DGTL doorgaat, ik ga 100% naar de set van Paula Temple & SNTS. Moeilijk veel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2021 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne setting en hele fijne set:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2021 13:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Laatst ook aangehad, enorm chill setje. Heerlijk setje voor dit weer ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2021 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:


01. Linn Elisabet - Acts of Rebellion
02. Hxist - Heavenly Goddess
03. Paula Temple - GEGEN X (coming soon)
04. Paula Temple - TBA
05. Hybral - Ramponiert
06. Hephaistos - Fetishizing Loneliness
07. Sekulahr - Persona Non Gratis
08. SNTS - Judged By Uncertainty
09. OTHK - Prevent
10. Jokasti & Nek - How Low
11. Crystal Geometry - Troublemaking
12. Perc - Melter
13. X7Ø-7 - She Killed Me When I Dreamed
14. Insect - The End is Now
15. Linn Elisabet - Soundtrack of the Rebellion
16. Aneed - Virgo (Say My Name)
17. Hatelove - The Black Crow
18. Might Be Twins - Help Yourself
19. Paula Temple - TBA
20. Aho Ssan - Outro
21. Clouds - Sample from Am Fonn Mòr
22. Paula Temple - TBA
23. 6ejou - Red Bunker
24. VII Circle - Brutal Void
25. Sara Parkman - Öppna spjäll (Paula Temple's Full Throttle Remix) (coming soon)
26. Endlec - Fear Shock
27. Second Spectre - Death Note
28. Blutrot - Weltschmerz

Zit sinds kort ook wat meer in de techno en ben wat artiesten en diverse stijlen betreft nog een totale leek. Kwam afgelopen weekend al een setje tegen van Paula Temple en ben gelijk verkocht, wat een lompheid. :drool: Ghost In The Machine kende ik al, maar nog meer namen te noemen die ik moet checken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 07:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Ron: I Hate Models, SNTS, Tim Tama, Somniac One
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 08:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Zit sinds kort ook wat meer in de techno en ben wat artiesten en diverse stijlen betreft nog een totale leek. Kwam afgelopen weekend al een setje tegen van Paula Temple en ben gelijk verkocht, wat een lompheid. :drool: Ghost In The Machine kende ik al, maar nog meer namen te noemen die ik moet checken?


Voor als je Spotify hebt, ik heb een playlist die zich vooral focust op lompe techno met 600+ nummers:

https://open.spotify.com/playlist/5ghwM ... e0ca864543
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee waarom ik die nog niet volgde, maar bij deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ron schreef:
Zit sinds kort ook wat meer in de techno en ben wat artiesten en diverse stijlen betreft nog een totale leek. Kwam afgelopen weekend al een setje tegen van Paula Temple en ben gelijk verkocht, wat een lompheid. :drool: Ghost In The Machine kende ik al, maar nog meer namen te noemen die ik moet checken?

Er is zo ontzettend veel in de Techno, als je echt de wat hardere kant leuk vind zou ik je aanraden om veel naar zaken als Perc Trax (Scalameriya, Ansome, Perc) en SNTS te kijken, anders nog een goede in de meer hard-techno en hardtrance hoek zijn Kobosil, 999999999, Viper Diva en Schlømo.

Als je losse releases wilt volgen is dat kanaal van HATE wel erg goed, veel donkere techno is daar voor het eerst op te luisteren. Vanuit daar ontwikkel je vanzelf wel een smaak voor het een of ander :thumbup:. Persoonlijk vind ik het een van de leukste dingen om nieuwe muziek en artiesten te zoeken, dus veel plezier ermee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2021 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top! Ik ga het checken. Lijst inmiddels gevolgd @ BB. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 12:27 
 
Artiest

Nieuwe STOIK:


Vandaag uit op The Funky Cat :thumbsup: https://link.thefunkycat.com/CATID087
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben fan van veel wat STOIK maakt, zo ook deze!
Voelt een beetje Drumcode-achtig aan, maar dan met een eigen twist. Tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2021 16:00 
 
Artiest

Komende woensdag om 20:00 pomp ik een 150 BPM techno set op Youtube. Vleugje early hardstyle en hardtrance erin ook ;) Komt lekker buurten in de chat bij de premiere: https://www.youtube.com/watch?v=8R_HrTxnRdQ

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2021 17:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd, deze stroming binnen techno wordt meer en meer populair, ben alleen maar blij met die diversiteit in dat genre :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 09:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als het goed geproduceerd is zeker, aardig wat techno op dat tempo is wel echt belabberd geproduceerd of klinkt als gewone techno dat veel te hoog is gepitched. Paramod, Ørgie, oude Noneoftheabove, oude DYEN, Panic Dispenser en nog wel meer (vooral onbekendere artiesten) vielen en vallen daar wel onder. Dat zag je ook bij dat setje van Kruelty & Patient Zero wel. Plus techno op dat tempo gaat al snel richting schranz.

Maar je hebt zat artiesten die richting dat tempo zitten en goud produceren zoals Clouds, I Hate Models, WNDRLST, TRYM, Perc, Nico Moreno, Manni Dee, Myler en SNTS. Zo clean en strak als bepaalde andere namen zal het soms niet zijn, maar dat ruige randje er aan (net als industrial vaak heeft) maakt het wel vet.

Blijf het wel mooi vinden dat hele rustige techno tot aan dit wat zwaardere spul allemaal onder de zelfde noemer blijft vallen. Op zijn minst onder industrial techno. Houdt het genre divers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 09:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Komende woensdag om 20:00 pomp ik een 150 BPM techno set op Youtube. Vleugje early hardstyle en hardtrance erin ook ;) Komt lekker buurten in de chat bij de premiere: https://www.youtube.com/watch?v=8R_HrTxnRdQ


:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

150 bpm Techno... niet mijn ding helaas :( :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Niet mijn ding


Maar ga toch ff buurten om te zien wat ons Rikkert dr van bakt :yay:

OT: Helemaal wild van de nieuwste Klockworks release van Temudo. Die guy ff gevolgd en kreeg direct een setje van hem in mijn schoot geworpen:


DIT IS PRECIES wat ik vet vind he. Lekker golven, genoeg breakbeat, flitsende hihats. man man man wat dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop op iets vergelijkbaars met dit:
Zit genoeg afwisseling in met verschillende stromingen met wat raakvlakken met schranz, hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 13:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hoop op iets vergelijkbaars met dit:
Zit genoeg afwisseling in met verschillende stromingen met wat raakvlakken met schranz, hardstyle.


Dit is een goed voorbeeld idd. Als, gezien hardtrance en early, zie ik het ook nog wel een I Hate Models achtig setje worden.



Deze is ook heel dik waar het een hoger tempo is.

Jordi schreef:


Evengoed heel vet, alleen zijn dit imo ook twee compleet verschillende principes. Met Temudo en Klockworks en consorten gaat het inderdaad om een golvende set waar je je meer in verliest op een dansvloer. Iets als WNDRLST, DYEN of [KRTM] draait meer om beuken, lompe kicks, je typische Unpolished zaal 2 vibe.

Persoonlijk voor mij is het lompere werk (a la Unpolished) iets vetter, maar eerlijk gezegd kan ik bijna over het hele spectrum van techno net zo genieten van de setjes. Dat hele "er moet een beter zijn" principe ligt me bij dit genre sowieso niet, vind dat echt onnodig gezien ik van het hele genre kan genieten. Ligt vaak meer aan tijd en plek wat leuker is.
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek