Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Artiest
1107 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Thanks! Blijft gewoon een heerlijk stijltje die ik nog vaak luister en dus blijkbaar ook vet vind te produceren :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Je past inderdaad goed op het label. Leuke platen! Hopen dat je veel support krijgt!
Artiest
last seen 19 hours ago
Thanks! Hoop idd op support. Krijgt binnenkort de resultaten binnen van de promo poules dus ben benieuwd. Hoop dat de volgende release er vrij snel achteraan kan!

Heb ook een Spotify playlist die ik blijf updaten. Wellicht wat voor jullie ook?
View on Spotify
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 23 hours ago
Awakenings was weer ontzettend dik! Binnen gekomen bij het laatste kwartiertje van Hush & Sleep, kwamen alweer flinke kanonnen voorbij. Daarna SHDW & OS die zoals altijd weer een fijne set draaiden. Ben Sims nam wat gas terug, maar ook erg vette platenkeuze. Vervolgens het hoogtepunt van de avond; Kobosil, die weer zoals altijd heel dik draaide. Openen met Franky B - Sorry, de tering! :bomb: FJAAK daarna was met vlagen vet, maar af en toe best saai.

Zaal X was verder goed vertoeven met een aangename temperatuur en voldoende ruimte. In zaal W was het net een sauna en veel te druk, dus daar weinig geweest.
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Indy wrote: In zaal W was het net een sauna en veel te druk, dus daar weinig geweest.
Ja dit was echt niet te doen, tijdens charlotte naar voren gelopen daar 2 minuten vertoeft om direct maar weer naar achteren te lopen! Was niet te doen!
Indy wrote:FJAAK daarna was met vlagen vet, maar af en toe best saai.
Ja vond het niet een echte afsluiter, had liever hier een AnD of Rebbekah gehad, vond dit niet een succes al draaide ze wel een aantal lekkere nummertjes.

Voor de rest vond ik het halen van drinken echt dramatisch duurde me allemaal veels te lang en om 3 uur waren de flesjes water al op(?!?!)
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Beetje gewisseld tussen de twee grootste zalen. Hush & Sleep, OS & SHDW, Pan-Pot, Charlotte en Kobosil meegepakt. Beste set vond ik die van Kobosil. Daar werden flinke bommen gegooid. Geluid stond ook goed hard en zuiver, op de plaats waar ik stond gewoon perfect.

Enige minpunt was de GIGANTISCHE drukte met alle gevolgen vandien. Lange wachtrijen bij de ingang en bij de wc's, sloomheid bij de bar, hitte op sommige momenten, despo's die redelijk vroeg op waren en ik in nood kwam met mijn shitload aan bonnen die ik nog als vloeibaar goud door mijn strot wou rammen. Met dat wisselbeker systeem kon ik niet meer dan één biertje nemen per keer, tot ik er 2 extra had opgeraapt van de grond. Toen met gestrekt been beginnen bier harken.

Nog een paar keer goed gelachen met wat vdk types. Toppunt was een vrouwtje die zoveel snot aan het produceren was dat ze er als een soort wappie spiderwoman mee aan het spelen was. Wat was dat ranzig. Nog nooit zoiets gezien eigenlijk. xd
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Helicaze wrote:Toppunt was een vrouwtje die zoveel snot aan het produceren was dat ze er als een soort wappie spiderwoman mee aan het spelen was. Wat was dat ranzig. Nog nooit zoiets gezien eigenlijk. xd
Wat de fuck man.
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Alm1ghty wrote:
Helicaze wrote:Toppunt was een vrouwtje die zoveel snot aan het produceren was dat ze er als een soort wappie spiderwoman mee aan het spelen was. Wat was dat ranzig. Nog nooit zoiets gezien eigenlijk. xd
Wat de fuck man.
Hahaha heel smering! Vond het vdk gehalte hoog icm een jong publiek!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
View on Spotify

Album van Ghost In The Machine nu ook op Spotify. :love:

Ook het nieuwe EP van Ayarcana is weer snoeihard.

View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Luister nu regelmatig naar een plaat van het album van Ghost In The Machine. Kan het aanraden om de stukken van hun facebook erbij te lezen omdat het een inzicht geeft wat ze wouden bereiken met de track. Geeft net wat meer diepte aan de track zelf. Vandaar nu nog maar tot de helft gekomen. Form of Stream favoriet tot nu toe.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Rotterdam Rave Festival valt dit jaar niet tegelijk met Decibel dus wellicht daar maar een dagje kijken. De line-up is net gereleased:

999999999
Anfisa Letyago
Charlotte de witte
Cynthia Spiering
Dax J
DYEN
I Hate Models
Imogen
Inhalt der Nacht
Kobosil
Onyvaa
Paula Temple [hybrid live]
Rebekah
ROD
Stranger
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
Nog mensen hier met goede setjes/afspeellijsten op Soundcloud/Spotify om alvast naar Unpolished toe te leven? :)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
RickZ wrote:Nog mensen hier met goede setjes/afspeellijsten op Soundcloud/Spotify om alvast naar Unpolished toe te leven? :)
Alle voorgaande Unpolished setjes?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nieuwe EP's van Dep Affect en Clouds :D

Clouds
View on Spotify

Dep Affect
View on Spotify
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Hoppaaaaa Unpolished vrijdag kaart binnen :yay:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 29 minutes ago
View on Mixcloud

Heb een warm-up gemaakt voor Unpolished 2020. Tracklist staat op Mixcloud. :D
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
Hekzitter wrote:View on Mixcloud

Lekker bezig, gaat aan :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026

Ik zie geen TL staan man
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
RickZ wrote:

Lekker bezig, gaat aan :thumbup:
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 11 days ago
View on SoundCloud
Gehoord op Unpolished :drool:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
View on YouTube

Deze ging zo heerlijk bij Nick Moody op Unpolished. Die kicks dreunde enorm door en die hi-hat op de halve maat en breakbeatjes tussendoor gaven echt een shitload aan drive mee. :love:
Artiest
last seen 19 hours ago
Gave plaat zeg
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Morgen naar Paula Temple in de Basis (mits dit door gaat gezien de stroom van evenementen die afgezegd worden).

edit na de persconferentie: well shit.. Geen Paula Temple verwacht ik zo.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 23 hours ago
Tering dikke set! :worship: