Soenda erg dikke line-up dit jaar!
Ah yes, dat is wel redelijk in mijn straatje, ja. Ik kan helaas die dag niet, zonde!urbandesigner wrote:Soenda erg dikke line-up dit jaar!
Ah yes, dat is wel redelijk in mijn straatje, ja. Ik kan helaas die dag niet, zonde!urbandesigner wrote:Soenda erg dikke line-up dit jaar!
Yes, ook van mijn kant had ik al even een kaartjeurbandesigner wrote:Soenda erg dikke line-up dit jaar!
Vind bij deze edit wel jammer dat die melodie/synth eigenlijk redelijk weggelaten is. Vind die synth echt tering vet!
Precies dit, denk dat je ook wel goed zit op het label van T78, past redelijk in die stijl van Techno.Helicaze wrote:Gewoon goed dit. Zou hier live zeker op kunnen bewegen!
Had ik inderdaad ook rekening mee moeten houden haha. Ik merk inderdaad wel dat de Techno steeds harder wordt momenteel, op zich heb ik daar zelf niet zo veel problemen mee, want die oude hardtrance dingen vind ik bijvoorbeeld heel vet. In de melodische afdeling is ook zat moois te vinden.Psyched wrote:In principe "zit" ik niet bij het label va T78. In de techno zit het iets anders in elkaar als hardstyle. Je doet een release en daarna ben je weer vrij om te gaan en staan waar je wilt. Zo komt er ook een release op Dolma uit een ruime maand en ben ik bezig met andere labels gezien mijn stijl al weer iets harder is als voorheen![]()
Ja klopt, de timing kon niet slechter inderdaadPaling wrote:Zijn toevallig vandaag geüpload, niet alle sets helaas maar wel het grootste deel
View on SoundCloud