Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff heb er zin in neefje!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2019 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TOT VANAVOND!!!!!!111111111111
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2019 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hallo jongens en meisjes.
Ik heb een verzoekje. Ik vind techno tof, maar ben er niet echt bekend mee.
Ik houd van het stevigere werk, iets meer snelheid dan de gemiddelde track die in dit topic wordt gepost. Dan kom je uiteraard al snel uit bij de hard techno/schranz. Maar toch is er naar mijn gevoel ook een wat subtielere, maar toch snelle variant van techno. Minder harde kicks.

Ik ga als voorbeeld deze set posten omdat die in 5 uur tijd zo een beetje het hele spectrum af gaat. Vanaf ongeveer het derde uur draait mevr. Martins de soort techno waar ik op doel. Bij het vierde uur zijn we alweer bij de hard techno aangekomen.

Bijv.
https://www.youtube.com/watch?v=vhbYsQ2JyQ8&t=170m0s
of
https://www.youtube.com/watch?v=vhbYsQ2JyQ8&t=198m0s
Kan iemand mij namen geven van producers of tracks die een beetje in deze techno stroom thuis horen?

Als bonus hier een track die ik herontdekte toen ik tijdens mn verhuizing een oude I Love Techno 2006 cd tegenkwam, en eigenlijk ook een beetje'de sound' is die ik zoek (hoewel dit dus al 13 jaar oud is).

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2019 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rotterdam Rave was weer erg dik. Zelf flink genoten van 9x9 (Die een dj set draaide omdat de ene van de twee ziek was had ik vernomen) en de liveset van Attention Deficit Disorder! :love: Ook Paula Temple draaide een fijne set met Clear As Ethanol (SNTS Remix) als hoogtepunt! :bomb: Door de set van Dax J aardig ingekakt, waardoor ik weinig zin meer had om GITM te zien, dus rond kwart voor 9 gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
kwart voor 9 gegaan.


Miet. Yannick en ik zijn gebleven tot en met de laatste plaat, iets na 10 uur. :cool:
Het was voor mij de eerste keer Rotterdam Rave (überhaupt een indoor-techno, alleen op festivals geweest) en ik vond het echt super dik.
Een aantal platen voorbij horen komen waar ik echt met open mond naar heb staan luisteren. Één plaat had zo'n diepe, smerige bass, dat was niet normaal. Ik hoop dat de livesets snel voorbij komen want ik wil graag weten welke het was. Een maat van me weet zeker dat het rond 4 uur bij Charlotte de Witte was maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat het rond 7 uur bij Dax J was. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Clear As Ethanol (SNTS Remix)

Hallo zeg, dat is flink rammen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
ADD


Vond ik op Katharsis echt geen bal aan. Telkens dezelfde buildup met dezelfde elementen om nagenoeg ook met dezelfde drop elke keer te eindigen. Maargoed Katharsis ging sws erg de diepte in en misschien was het iets te droog voor dat moment. Heeft er misschien ook mee te maken dat AnD voor mij niet aanbesteed is. Dasha Rush solo wel dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan ik begrijpen dat zoiets op een Katharsis niet werkt, ja. Op RR is het toch een hele avond oppervlakkig rammen dus dan past het wat meer in het straatje. Had er verder ook niet echt verwachtingen van, want vind AnD zelf ook geen bal aan, maar icm Dasha Rush vond ik het erg dik, zeker omdat ze ook (bijna) alles analoog deden! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2019 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 11:19 
 
Artiest

Nieuwe van mijn How To Be Invisible project :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2020 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat weer Geck-o. Vind niet alles tof van How to be Invisible, maar deze trekt me wel.

Voor de liefhebber: interview met Joris Voorn op radio1 afgelopen nacht:
https://www.nporadio1.nl/nooit-meer-sla ... 2020-01-09
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Helemaal mijn straatje dit. :love: Paar jaar oud al maar goed.




Dit lijkt me een dik album worden. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet verwacht van een officiele remix van een plaat van Armin van Buuren, komt dicht bij een T78-achtig stijltje. Ligt me wel.

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoppa. Tickets voor Awakefest in de pocket
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misgegrepen voor awakefest, helaas! Niet gedacht dat dit zo hard ging
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2020 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen klein plaatselijk techno feestje, ben benieuwd. Lekker overdag :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2020 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Morgen klein plaatselijk techno feestje, ben benieuwd. Lekker overdag :cool:


Lekker neef!


Dit weekend nog even m'n gemak houden en volgend weekend naar Awake in Eindhoven! Benieuwd naar Hush & Sleep en Ben Sims, nog nooit gezien. Ook weer erg hyped voor de mannen van SHDW & OS, die nooit teleur stellen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2020 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Dit weekend nog even m'n gemak houden en volgend weekend naar Awake in Eindhoven! Benieuwd naar Hush & Sleep en Ben Sims, nog nooit gezien. Ook weer erg hyped voor de mannen van SHDW & OS, die nooit teleur stellen! :D

Ja, kijk ik ook naar uit! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2020 15:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het album van Ghost In The Machine :love:

https://www.youtube.com/watch?v=GTND-oM ... qr3JvNeCV9
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Misgegrepen voor awakefest, helaas! Niet gedacht dat dit zo hard ging


Het wordt de eerste keer dat ik naar het festival ga maar ook niet gedacht dat het zo hard zou gaan.

Er was ook behoorlijk gezeik op de pre-register en de online wachtrij tijdens de kaartverkoop. Blijkbaar is het toch lastig om zo'n grote hoeveelheid vraag (en daardoor druk op het systeem) soepel te laten verlopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyched is ook lekker bezig met zijn Minus 25 project. :surrender:

https://soundcloud.com/itsminus25/sets/ ... st-time-ep
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2020 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel op tijd geweest voor Kobosil en Dax J all night in de Elementenstraat. Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen lekker een nachtje naar Awakenings! :) Waarschijnlijk groot deel van de avond in area X. Enige twijfel tussen Kobosil/Helena Hauff & Fjaak/Dr.Rubinstein. Op het moment maar even aankijken. Meeste zin in Shdw & Obsecure shape, zijn me nog nooit tegengevallen die mannen live. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 13:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wel op tijd geweest voor Kobosil en Dax J all night in de Elementenstraat. Zin in!

Ik niet. Slaat nergens op hoe snel dat is uitverkocht :x



Na jaren hardstyle te hebben gemaakt vandaag eindelijk mijn eerste techno EP's uitgekomen! Veel tracks hebben wel inspiratie uit het early hardstyle tijdperk dus ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! ^^



Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyched schreef:
Khadber schreef:
Wel op tijd geweest voor Kobosil en Dax J all night in de Elementenstraat. Zin in!

Ik niet. Slaat nergens op hoe snel dat is uitverkocht :x



Na jaren hardstyle te hebben gemaakt vandaag eindelijk mijn eerste techno EP's uitgekomen! Veel tracks hebben wel inspiratie uit het early hardstyle tijdperk dus ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! ^^





Vooral die Autektone E.P. is echt gruwelijk dik! Je hoort inderdaad echt die early hardstyle invloeden. Goede aanvulling op het label van T78 :D
Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek