Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genieten met oortjes in dit :bomb:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 11:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Genieten met oortjes in dit :bomb:



Echt vette techno!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke sloopkogel dit Indy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Indy schreef:
Genieten met oortjes in dit :bomb:



Echt vette techno!


Nee Gearbox Techno a la DYEN, Noneoftheabove, Paramod en Falhaber op 150 bpm is echt vette Techno :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 12:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Jonas schreef:
Indy schreef:
Genieten met oortjes in dit :bomb:



Echt vette techno!


Nee Gearbox Techno a la DYEN, Noneoftheabove, Paramod en Falhaber op 150 bpm is echt vette Techno :lol:


Laatst nog gezien, heeft niks met "Gearbox" techno te maken.
Falhaber eveneens niet, is gewoon industrial techno. Dan zou je Peaky Pounder ook gearbox techno moeten noemen.





Recente platen, niks raars aan. Paramod snap ik daarentegen nog. Veel wat op Grounded. uitkomt is vaak wat meer industrial en niet even goed geproduceerd, waar wat wil je van een gratis label :P.

Maar die plaat die je post is toch ook meer IDM dan techno? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa ik vind alles op ~150bpm weinig met Techno te maken hebben imo als ik eerlijk ben, dus vandaar mijn reactie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 12:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Mwa ik vind alles op ~150bpm weinig met Techno te maken hebben imo als ik eerlijk ben, dus vandaar mijn reactie :P


Ja, ik snap het verschil, voor techno is het ook te snel. Maar het valt wel onder industrial techno, en daar is het natuurlijk vrij normaal. Maar daar heb je ook verschillen in productie. Iets van Atilla The Hvn, Rvde, Noneoftheabove, Tymon en KRTM e.d. klinkt veel beter dan iets van Paramod of 138.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paramod is kwalitatief inderdaad wat minder. Maar ik vind dat vooral live vet om mee af te sluiten. Maar als alles wat rond de 150 bpm niks met techno te maken heeft, dan zouden I Hate Models, Rebekah, Paula Temple daar dan ook niks mee te maken hebben. Want het bpm in hun sets, zeker als ze aan het einde van een feest staan, liggen toch rond dat tempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Paramod is kwalitatief inderdaad wat minder. Maar ik vind dat vooral live vet om mee af te sluiten. Maar als alles wat rond de 150 bpm niks met techno te maken heeft, dan zouden I Hate Models, Rebekah, Paula Temple daar dan ook niks mee te maken hebben. Want het bpm in hun sets, zeker als ze aan het einde van een feest staan, liggen toch rond dat tempo.


Heb alle drie deze zomer live meerdere keren gezien, en dat gaat echt niet op 150. Alleen I Hate Models op het uiterste einde wellicht, maar zijn album (waar hij veel van draaide) zitten gewoon rond 135. Namen als Paramod gaan veel sneller, gelijk vanaf het begin.

Noneoftheabove deden dat ook altijd, maar hun laatste set waar ik bij was een paar maand terug bleeft het gewoon rond 135-140 hangen en draaiden ze ook platen die goed klinken op dat tempo. Namen zoals Paramod draaien wel platen die gewoon te versneld klinken op dat tempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paula Temple op Soenda kwam toch aardig in de buurt vond ik. En als Rebekah een all nighter heeft zal het er ook niet zo ver vandaan zitten. Maar goed, neemt niet weg dat sommige platen niet klinken op een hoog BPM. Zoals Phiom Enhah bv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 13:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Paula Temple op Soenda kwam toch aardig in de buurt vond ik. En als Rebekah een all nighter heeft zal het er ook niet zo ver vandaan zitten. Maar goed, neemt niet weg dat sommige platen niet klinken op een hoog BPM. Zoals Phiom Enhah bv.


Bij een Allnighter is het logisch. Maar Paula heb ik 2 uur lang op Paradigm gezien en 1,5 uur op Awake, waar in beide gevallen het echt niet sneller dan 140 ging.

Ter vergelijking, bij 150 zit je in de buurt van Schranz qua tempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja weet ik, maar er staat een filmpje op Raad de plaat van haar, maar ik krijg het hier niet gepost, telefoon doet raar. Ik heb geen BPM counter, maar dit lijkt me toch wel hoger dan 140?
https://facebook.com/groups/16291417710 ... 3140070450
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Techno boven de 140/145 bpm eigenlijk al veel te snel als ik het thuis luister, haha. Op een feest kan ik het wel waarderen voor een uur, maar ik vind 130/135 bpm perfect meestal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 14:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ik vind Techno boven de 140/145 bpm eigenlijk al veel te snel als ik het thuis luister, haha. Op een feest kan ik het wel waarderen voor een uur, maar ik vind 130/135 bpm perfect meestal :)


Ik zit het liefst tussen 135-140. Wel liggende aan wat voor techno natuurlijk.

Als het Perc, Ghost In The Machine, Kobosil, Paula Temple, SHDW & Obscure Shape, Rebekah of iets dergelijks is dan heb ik het liever tussen de 135 en 140.

Maar als ik iets als Kolsch, Joyhauser, Ben Klock, Alan Fitzpatrick oid luister, dan hang ik liever ook rond de 130 - 135
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2019 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Man man wat een line-up! Karenn live :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 12:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hele vette line up. Maar de week er voor is r_Awunion en de week daarvoor Resonate. Bij Unpolished wel gewoon 100% zeker aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Katharsis was zo moeilijk vet jonge, niet normaal. Echt absurd goeie sets gehoord van legende en grootmeester Function, stanislav tolkachev, Paula Temple (natuurlijk) en als kers op de taart Talisman. Had een erg uniek en boeiend einde bedacht. Alleen ADD viel naar mijn inziens een beetje tegen. Ik was eigenlijk al na de eerste optreden klaar met AnD, beetje potten en pannen techno wat mij betreft. Dasha Rush had wel af en toe een tof elementje toe te voegen maar zeker voor een concept als Katharsis vond ik het echt te simpel klinken. Telkens dezelfde structuur van opbouw, drop met nagenoeg dezelfde kicks om vervolgens het hele riedeltje van voor af aan te beginnen :P

Zeker een aanrader als je Unpolished al een vet concept vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 12:57 
 
Hardtraxxer

Katharsis vrijdag was ook weer gaande! Zoals van te voren al verwacht had Tommy Four Seven de set van de avond: heerlijk opgebouwd, tot de visuals in combinatie met de muziek je het gevoel gaven echt in een storm te verkeren, wat een set! Sowieso vond ik dit de beste visuals die ik tot nu toe op een (reaktor) feest heb gezien, met name door het gigantische brede led-scherm dat er dit keer hing.

Thomas p. Heckmann was ook erg sterk, met zijn EBM-gerelateerde set: Welt In Scherben, na Tommy de beste set. Samuel Kerridge vond ik erg tof maar publiek kon er weinig mee, de zaal liep flink leeg en dat was jammer. Phase fatale prima afsluiter ook. Djrum en Sour e Direct draaide drum & bass, was ook erg tof voor de afwisseling. Voiski, Nthng en O/H live ook super. Dit blijft 1 van mijn favoriete feesten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Eerste nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Katharsis en consorten lijkt me net iets te moeilijk voor mij. Ik vind het zelf wel fijner als techno een beetje door pompt, zeg maar die stoomwals. Ik heb van de hiervoor genoemde artiesten e.e.a. opgezocht en ik snap het concept wel incl. de visuals maar zo van achter mijn beeldscherm lijkt het me niet.

Misschien moet ik het in het echt eens meemaken. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 02:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:


Eerste nummer :worship:


Wow :loving:. Rest van de set mag er ook zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2019 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele sterke EP van Oscar Mulero, met deze plaat als uitschieter. :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 08:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hyped voor Rotterdamse Rave. Gewoon van begin tot eind aanwezig. Ook heel chill dat ze in verband met het voorspelde weer alles overdekt hebben gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Katharsis en consorten lijkt me net iets te moeilijk voor mij. Ik vind het zelf wel fijner als techno een beetje door pompt, zeg maar die stoomwals. Ik heb van de hiervoor genoemde artiesten e.e.a. opgezocht en ik snap het concept wel incl. de visuals maar zo van achter mijn beeldscherm lijkt het me niet.

Misschien moet ik het in het echt eens meemaken. :cool:


Gewoon een keer doen. Zonder verwachtingen heengaan en je laten onderdompelen. Beetje vergelijkbaar met Origins zaal 1 (unpolished) vs zaal 2 (Katharsis). Meer obscuur, meer abstract, meer duister.
Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek