View on SoundCloud
Ik repost deze nog maar een keertje, blijft toch wel één van m'n favoriete sets ooit.
Ik repost deze nog maar een keertje, blijft toch wel één van m'n favoriete sets ooit.
Afgelopen donderdag Cynthia gezien tijdens de vierdaagse feesten in Nijmegen. Draaide erg lekker inderdaad.Broken Balance wrote:View on SoundCloud
Blijft een van de vetste Boom Room episodes, Cynthia Spiering draait altijd van die redelijk stevige techno met enorm veel rave/90s invloeden en sounds. LIVE komt dat altijd heerlijk door.
Huts lekker samen hakken bij KRTM.Jordy wrote:De donderdag ga ik sowieso naar Verknipt. Ben me nog aan het bedenken of ik nog meer feesten meepak, staan een paar dikke feesten tussen.
Zag er tof uit, maar op ADE zelf heeft Verknipt een enorm dikke line-up staan:Remi wrote:Nou, na afgelopen zaterdag (la Rêve bij Thuishaven) ben ik toch eigenlijk wel om, hoor. Hele vette, leuke dag gehad. Ik had al wel wat dingen als 'optie' staan wat betreft feesten maar ik wil er eigenlijk wel werk van maken. Verknipt Herfst Festival lijkt al wel tof, althans de eerste wave namen.
Ik zag al wat andere Hardtraxxers op 'geïnteresseerd' staan. De datum is misschien niet echt gunstig met ADE om de hoek maar is er iemand die gaat?
Dus dan geef ik daar de voorkeur aanAIROD
AnD
Cynthia Spiering
Domenico Crisci
DYEN
FJAAK b2b Fadi Mohem
Ghost in the Machine
I Hate Models
Juan Sanchez
[KRTM]
Noneoftheabove
Perc & Ansome (Hybrid Live)
Randomer
Remco Beekwilder
SHDW & Obscure Shape
SNTS
ZIZA
Ik zag 'm, maar: 's nachts op donderdag en dus kost het me een vrije dagBroken Balance wrote:
Zag er tof uit, maar op ADE zelf heeft Verknipt een enorm dikke line-up staan:
Nog mensen hier die over 3 weken naar Rotterdamse Rave gaan?
Als je nou dan geen Qlimax gaat en naar R_awunion gaat, dan kunnen we eindelijk een keer op een industrial(techno) feest staan diensn, wat het plan als sinds Defqon/Q-Base(?) was geloof ikRemi wrote:Ik zag 'm, maar: 's nachts op donderdag en dus kost het me een vrije dagBroken Balance wrote:
Zag er tof uit, maar op ADE zelf heeft Verknipt een enorm dikke line-up staan:
Nog mensen hier die over 3 weken naar Rotterdamse Rave gaan?. En ik ben bang dat ik daar helemaal niemand naar mee krijg.
Rotterdamse Rave is trouwens tegelijk met Decibel Weekend dus dat is ook geen optie, haha.
Haha, true. Volgens mij is dat vorig jaar begonnen op de Silver op Defqon en daarna hebben we het er dat jaar bij de afsluitset van Q-Base in de Hangar nog over gehad (omdat de muziek toen niet echt te pruimen was).Broken Balance wrote:sinds Defqon/Q-Base(?)
Overigens opperde ik dit idee gisteren nog een keer en tot mijn verbazing reageerde een vriendin dat ze misschien wat kaarten kreeg via via dus wie weet.Remi wrote:Verknipt Herfst Festival