Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 177  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook aanwezig op RR zaterdag. Wellicht daarna ook nog even een kijkje nemen op de after, of wellicht door naar de Basis. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Wellicht daarna ook nog even een kijkje nemen op de after

Die is op de Beekse Bergen hoorde ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Remi schreef:
Katharsis en consorten lijkt me net iets te moeilijk voor mij. Ik vind het zelf wel fijner als techno een beetje door pompt, zeg maar die stoomwals. Ik heb van de hiervoor genoemde artiesten e.e.a. opgezocht en ik snap het concept wel incl. de visuals maar zo van achter mijn beeldscherm lijkt het me niet.

Misschien moet ik het in het echt eens meemaken. :cool:


Gewoon een keer doen. Zonder verwachtingen heengaan en je laten onderdompelen. Beetje vergelijkbaar met Origins zaal 1 (unpolished) vs zaal 2 (Katharsis). Meer obscuur, meer abstract, meer duister.

Dat duistere trekt me op zich wel maar voor mijn gevoel is het veelal 'vage geluidjes' en veel breaks en niet echt pompende techno (zoals ik het al noemde, die "stoomwals"). Hardtechno vind ik overigens ook vet maar dat komt meer door het tempo. Industrial techno vind ik overigens ook vet. Maar gevoelsmatig zit daar meer tempo en minder vage geluidjes / breaks in.

Als jullie wat setjes hebben die duidelijk het verschil tussen Unpolished en Katharsis laten zien dan ben ik wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 09:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker





Tegenover:



En wellicht wel de meest iconische Katharsis set elke keer:



Katharsis is simpelweg experimenteler en meer duister. Dat betekent niet dat het geen beuken is, genoeg namen daar draaien behoorlijk lomp. Unpolished is gewoon beuk je brein er uit en underground.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 11:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Ik ook aanwezig op RR zaterdag. Wellicht daarna ook nog even een kijkje nemen op de after, of wellicht door naar de Basis. :)


Nice, ben vooral in de Machine stage te vinden, als je daar ook komt :P

Loop wel echt ziek te dubben over welke act te zien bij de twee indoor stages, want alles op de Control en Machine is vet (alleen Cynthia Spiering is een makkelijke keuze) Fjaak of Beekwilder, Naar Paula willen maar weten dat de hele groep Klock wil, GITM of Kobosil, IHM of Dax J. Veel te veel opties :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij zou het zoiets worden waarschijnlijk:

13.00-15.00 Cynthia Spiering (control room)
14.30-16.00 Remco Beekwilder (machine room)
16.00-17.30 Paula Temple (machine room)
17:30-18:00 Ghost In The Machine (machine room)
18.00-19.30 Kobosil / Ghost In the Machine (cotnrol room/machine room)
19.00-20.30 Stranger (machine room)
20.30-21.30 Perc Live (machine room)
21.30-23.00 I Hate Models / Dax J (machine room/control room)

Enige lastige keuzes voor mij dus kiezen tussen Kobosil en GITM, en IHM en Dax J. Laatste wordt denk ik IHM, aangezien we Dax J hoogstwaarschijnlijk op de after te zien krijgen. Iniedergeval veel zin in. :D

Zie je wellicht daar Broken Balance!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 12:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb een soortgelijke

13:00 - 15:00 - Cynthia Spiering
15:00 - 16:00 - Remco Beekwilder
16:00 - 17:30 - Paula Temple
17:30 - 19:00 - Ghost In The Machine/Kobosil
19:00 - 21:00 - Joyhauser (aanrader)
21:00 - 23:00 - Perc > I Hate Models
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:


:love:



Zo dan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 11:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heel vet feestje gehad op Rotterdamse Rave. Hoorde van veel mensen dat het geluid op de vorige locatie bagger was, maar dat was het hier absoluut niet.

Met de pendelbus van de parkeerplaats naar het festival gegaan. Volgende keer mogen ze heus wel de parkeerplaats bij Heijplaat open gooien, beetje onzinnig was dit. Waren snel binnen, ze fouilleerden wel behoorlijk grondig, maar toch liep het vrij snel door, kunnen ze bij andere feesten waar die pepperspraybommen e.d. binnenkomen wel van leren. De beveiliging was verder over het hele feest ook prettig, vriendelijke mensen en de mensen die de pendelbussen regelden en het barpersoneel ook.

Stages waren niet bijzonder maar het licht en laserwerk was meer dan prima. Scheelde ook dat met al die regen twee stages binnen waren en een half overdekt.

Begonnen bij Cynthia Spiering die een prima setje draaide, vervolgens naar de andere stage voor Remco Beekwilder die een geniaal setje neerzette. Vervolgens daar gebleven voor Paula Temple die voor mij het beste setje van het feest en het jaar draaide, wat een dreunen kwamen daar voorbij. Hardtechno, Schranz en zelfs een oude hardcore plaat kwamen langs. Heerlijk sfeervolle breaks, afgewisseld moet muren van bass en achterlijk harde dreunen. Het was (met als grote verschil het tempo) bijna te vergelijken met de Blackbox set van Ophidian op Q-Base.

Vervolgens Ghost In The Machine die het tempo ietsjes lager deden. Maar die stampende techno van hun werkt altijd heerlijk. Draaiden veel van hun beste platen zoals Leather & Lace remix, Bang In The Dark, Grill Trouble en Reverse Cowbell. Daarnaast ook eindelijk Soleil en Placebo van [KRTM] gehoord :love:, die gingen zo achterlijk hard.

Vervolgens heel veel stappen terug bij Joyhauser, want Stranger draaide niet heel bijzonder. Ook raar om hem na Remco, Paula en GITM te zetten en niet voor. Joyhauser was lekker zweverig met weer enorm stevige dreunen. Het geluid stond daar ook perfect. Het was wel even wennen om van 140-145 bpm weer terug naar 130 te gaan. Voor de drukte van Reinier sjonnieveld naar Perc LIVE gegaan, wat eerlijk gezegd tegenviel. Het was te onvoorspelbaar en langdradig, waar hij vaak ook opeens dubbele kicks ging draaien. Ook nog half wat van Kobosil en Dax J meegepakt waar Kobosil ook behoorlijke dreunen draaide, Dax J deed me niet heel veel.

I Hate Models sloot die area vervolgens af. Hij begon vet met stevige beuktechno (gelijk op 145 bpm), maar ging toen van stevige hardtechno/trance naar oude rave muziek. Die gewoon qua kicks leken op happy hardcore nummers. Het is wel leuk voor tussendoor, maar hij draaide het vervolgens bijna een half uur lang. Het leek wel alsof hij afbouwde in hardheid en dat deed de sfeer ook niet heel veel goed, niemand ging echt meer los. Hij pakte het op het laatste deel wel weer op maar toen moesten we weg.

Al in al een geniaal feest zonder enorm erge minpunten. Eerste keer Rotterdamse Rave maar zeker niet de laatste keer.

+++ Paula Temple
++ Ghost In The Machine, Cynthia Spiering, Remco Beekwilder, Joyhauser.
++ Snel binnen, vriendelijk personeel.
+ Sfeer (tot aan de laatste 1 a 2 uur)
+ Milieumuntjes die dit keer wel goed worden uitgevoerd. Stond duidelijk uitgelegd bij de ingang en je kreeg gelijk een muntje. Ze hadden hard-plastic bekers, dus het kan gewoon wel. Lagen zo goed als nergens bekers of afval op de grond. Alleen bij het eetgedeelte wat papier.
+ Geluid, je moest bij een area soms een beetje zoeken maar dan stond het ook gelijk goed.
+ Locatie, daar zo midden in de haven op een poort voor containers e.d. is echt heel vet. Waren ook verder zat zitplekken.

+/- I Hate Models, kwam deels door de sfeer die er door zijn platenkeuze was en dat het druk was.
+/- Volgens mij zette ze soms de ventilatie open in de binnenruimtes, dat mochten ze wel vaker doen. Hoewel het niet enorm warm was buiten, begon je binnen wel snel te zweten terwijl het niet eens heel warm was. Als die dingen dan opengingen was dat wel een verademing.

-- Geen drinkwater bij de WC's, volgens mij is dat nog altijd verplicht.
-- Komt niet door de organisator, maar de kluis van een maat van ons is leeggeroofd, ik blijf die kluisjes met cijfercodes onbetrouwbaar vinden en heb liever een sleutel. De kluisjes stonden ook echt veel te dicht op elkaar waardoor je door al het gekut echt niet doorhad of iemand met je code meekeek of op je kaartje meekeek.
- Timetable, ik snap niet zo goed dat ze Stranger en Perc voor de afsluiter zetten. Logisch was geweest Stranger > Perc > Remco Beekwilder > Paula Temple > Ghost In The Machine > I Hate Models.
- Perc
- Parkeerplaatsen dichterbij het festivalterrein. Doodleuk zo'n advies dat afraad om met de auto te komen, maar als er geen feestvervoer vanuit Groningen gaat, het OV niet meer rijdt op dat tijdstip en je zodoende geen andere keuze hebt dan met de auto komen, ga het dan niet lastiger maken voor de bezoekers die juist speciaal voor je feest van ver willen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Krtm & Ansome collab :love: Laatste plaat klinkt een beetje als een Baldboy 2.0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Scalameriya plaat is weer dik! :loving:



Overigens weer wat toffe feestjes op de planning staan. 6 september naar De School met DVS1 en Sandrien en 27 september naar RIMBU in Kompass in Gent met o.a. Randomer, SPFDJ vs VTSS en Tymon! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Ravetunnel op Decibel :love: . 2 dagen geschranzt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
De Ravetunnel op Decibel :love: . 2 dagen geschranzt.


Nice maar waarom post je dat hier haha


Schacke (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Remi schreef:
De Ravetunnel op Decibel :love: . 2 dagen geschranzt.


Nice maar waarom post je dat hier haha


Oké, hardtechno en schranz, dan. Dan past het weer in het Techno-topic, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 15:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Fothermucker schreef:
Remi schreef:
De Ravetunnel op Decibel :love: . 2 dagen geschranzt.


Nice maar waarom post je dat hier haha


Oké, hardtechno en schranz, dan. Dan past het weer in het Techno-topic, toch?


Is wel een apart topic voor, maar gezien dat genre zo dood is boeit het niet echt dat het hier gepost wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, gewoon hier posten :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 17:31 
 
Hardtraxxer

Die KRTM & Ansome plaat is erg dik inderdaad! Overigens mee eens dat die laatste track als een baldboy 2.0 klinkt, niks mis mee natuurlijk :P
Ben ook weer zeer benieuwd naar Ansome live op Intercell Perc Trax, blij dat ie weer op de lineup staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 17:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:


Krtm & Ansome collab :love: Laatste plaat klinkt een beetje als een Baldboy 2.0.


Staat letterlijk een paar posts hierboven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 17:46 
 
Hardtraxxer

Omg xd Over het hoofd gezien :$
Ik zal m weer weghalen haha



Hier een techno setje van mij van een tijdje terug, vrij lompe techno. Als er animo voor is zal ik de tracklist posten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 20:21 
 
Hardtraxxer

alexxie schreef:
Omg xd Over het hoofd gezien :$
Ik zal m weer weghalen haha

Niet weghalen. Geeft niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2019 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
De Ravetunnel op Decibel :love: . 2 dagen geschranzt.


Toen ik er zaterdag binnen liep werd er lompe Techno gedraaid. Was mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 23:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
alexxie schreef:
Omg xd Over het hoofd gezien :$
Ik zal m weer weghalen haha

Niet weghalen. Geeft niks.


:/

Rottedamse Rave Indoor 2019 (20-12) aangekondigd.

Control Room
Charlotte de Witte
Cynthia Spiering
Dax J
Ghost in the Machine
Kobosil
stranger

Machine Room
Live: 999999999
Attention Deficit Disorder
I Hate Models
Jorn Luka
Paula Temple

Radar Room
Egbert LIVE
VNTM LIVE
Enrico Sangiuliano 3 Hr Set
High Soundsystem
Sasha Avrosa
Karim Soliman

Sowieso wel weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm, dag erna is PRSPCT anders had ik hiervoor wel de reis naar Rotterdam gemaakt. Misschien als die line-up tegenvalt dat ik deze meepak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt me op dat RR wel heel vaak dezelfde namen boekt. Desalniettemin leuke line-up en waarschijnlijk wel aanwezig! :)
Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 177  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek