Zal wel goeie worden, ja. Dag er na sluiten ze 1,5 uur BRAAF af. Ook zin in.
Flinkse pompings.
Flinkse pompings.
Ja die bedoel ikBroken Balance wrote:Neem aan dat je Mathematics bedoelt bij TOA en Dep Affect.
Zo snel er doorheen kijken is de TL leuk maar ik mis een beetje wat mixwerk, het loopt nu wat in elkaar over. Wat leuk is als je wat wilt wegluisteren, maar het is niet spannend oid en soms een beetje langdradig.
Ook al overgestaptIntervention wrote:Mijn maandelijkse techno set staat weer online
Intervention wrote:Mijn maandelijkse techno set staat weer online en die wilde ik ook met jullie delen hier! Dit keer weer gegaan voor wat mildere techno in het begin en ik heb het langzaam opgebouwd naar set harder. Benieuwd wat jullie ervan vinden![]()
View on SoundCloud
Lijst
Blij om te horen dat ze je alle 3 goed zijn bevallen! Dat soort dingen motiveren om het vaker te doenJonas wrote:Intervention wrote:Mijn maandelijkse techno set staat weer online en die wilde ik ook met jullie delen hier! Dit keer weer gegaan voor wat mildere techno in het begin en ik heb het langzaam opgebouwd naar set harder. Benieuwd wat jullie ervan vinden![]()
View on SoundCloud
Lijst
Weer een hele vette episode! Aangezien het genre nieuw voor je is, heb je toch al 3 hele dikke sets neergezet. Telkens precies de techno die ik vet vind.
Klopt, hij stond onder de beschrijving van de video, vette plaat!Indy wrote:Dat was deze. Hardtrance plaatje uit 2011!Ging echt bizar hard.
Vet! Ik zag dat hij ook oude Kramer platen in zijn setjes draait, leuk om te zien/horen!Khadber wrote:edit: precies dat moment van Kobosil staat op video
View on YouTube
Uit 2005 zelfs