Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwazig! Ik kijk vooral uit naar Stranger en Kobosil. Ook nog stukje Speedy J meepakken. Paula Temple helaas al onderweg naar huis is de planning, morgen om half 12 voetballen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 07:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feest is het toch. Bijna alleen maar goede setjes gehoord, waarbij Joyhauser in zaal 2 een revelatie was voor mij, wat een heerlijke vibe zat er in die set.

Enige minpunt vond ik dat de security weer (te) veel aanwezig was en dat ook graag liet merken.

Achja bout security en nog steeds 3 euries betalen om te pissen is nog steeds standaard in Maassilo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vroeg me al tijden af waar Yannick op dit forum eigenlijk gebleven is, maar het blijkt dat hij hier gewoon verstopt zat.
Ik roep echt al tijden graag naar wat meer techno-feestjes / festivals te gaan maar het merendeel van mijn vriendengroep blijft een beetje hangen in de hardstyle, haha.

Nieuwe poging met BRAAF in het Paasweekend en/of Ploegendienst in Breda, eind mei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik vroeg me al tijden af waar Yannick op dit forum eigenlijk gebleven is, maar het blijkt dat hij hier gewoon verstopt zat.


Ik mis je wel een beetje :cry:



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2019 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een erg vet feest inderdaad zeg! Plan was om naar de sets van stranger en Amelie Lens te gaan, maar door de drukte die uurtjes in de Speedy J zaal gestaan en zeker geen spijt van gehad. Wat draaide hij goed zeg, ongekend! :worship: Paula Temple was ook echt 1,5u lang non stop maaien! Na haar set vonden we het wel mooi geweest en zijn we gegaan. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2019 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



10 minuten puur genot :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 11:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Chroman schreef:
Niet echt technofan, maar 5-7 april gaan we met het voetbalteam een weekendje naar Antwerpen en doen we 1 avond techno-avond haha drugs. Iemand daar nog aanraders voor? Café d’Anvers is op 2 minuten loopafstand, maar daar is geen speciaal evenement. Ik zag op Facebook dat Indy op geïnteresseerd stond bij Club Vaag (Monoloc en Charles Fenckler). Is dat wat? Ook op 5 minuten lopen, maar dan hebben we wel tickets nodig.


Café D'Anvers ben ik 1 keer geweest en nooit meer. Het kan daar geweldig druk zijn en het volk daarbinnen vond ik ook maar niks, zelfde voor Club Vaag. Ik zou (indien er wat leuks te doen is) naar Ampere gaan. Veel leuker daar en een vette locatie!


Lekker dan, Club Vaag dit weekend op last van de gemeente gesloten en Café d'Anvers verdwijnt per direct om onduidelijke reden :lol:

Iemand een plan C voor dit weekend in Antwerpen? Ampere zou kunnen, maar is wel ver van onze accomodatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pompen dit!

@Stan ik las het ja, zuur man. Verder zou ik niet weten waar je nog heen kunt voor Techno in Antwerpen op Ampere na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2019 14:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

100% zeker volgende week vrijdag naar Ansome, Noneoftheabove en Cynthia Spierling, zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 12:26 
 
Hardtraxx Elite

Komen er eigenlijk nog wat van die techno feesten in de buurt van Eindhoven?
Rebekah stijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nieuwe poging met BRAAF in het Paasweekend


Kaart gekocht. Ben benieuwd, heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is er volgende week vrijdag te vinden op Awakenings?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes ik. Gaan er best veel van hier, geloof ik! Vooral hyped om Perc voor het eerst live te horen. Ook erg veel zin in 9x9 en 2 uur lang SHDW & Obscure Shape! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er ook bij. Derde keer gashouder voor mij. Kijk vooral uit naar SHDW & Obscure Shape (1e keer dat ik ze zie) en Perc. 999999999 moet ik live denk ik even aan wennen, maar wie weet pakt het goed uit.

edit: even Fatima Hajji opgezocht wat ze tegenwoordig draait.
http://www.youtube.com/watch?v=_-CAYtjZGOY

Klinkt wel oke :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 12:18 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Ik ben er ook bij. Derde keer gashouder voor mij. Kijk vooral uit naar SHDW & Obscure Shape (1e keer dat ik ze zie) en Perc. 999999999 moet ik live denk ik even aan wennen, maar wie weet pakt het goed uit.

edit: even Fatima Hajji opgezocht wat ze tegenwoordig draait.
http://www.youtube.com/watch?v=_-CAYtjZGOY

Klinkt wel oke :).


Fatima Hajji is prima te pruimen ook, legt er ook de nodige rammers wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik ben er ook bij. Derde keer gashouder voor mij. Kijk vooral uit naar SHDW & Obscure Shape (1e keer dat ik ze zie) en Perc. 999999999 moet ik live denk ik even aan wennen, maar wie weet pakt het goed uit.

edit: even Fatima Hajji opgezocht wat ze tegenwoordig draait.
http://www.youtube.com/watch?v=_-CAYtjZGOY

Klinkt wel oke :).


9x9 twee keer gezien en twee keer echt vollebak van genoten. Non stop beuken met veel acid er tussendoor. Goeien handel dus :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb tot nu toe nog niet echt een speciale band met acid. Ik vraag me af wat daar nou zo "bijzonder" aan is, maar misschien komt dat nog wel. Techno duurde ook even en nu vind ik het super. En misschien is het live wel prima te pruimen :P!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 16:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb ook niet enorm veel met Acid, het is wel vet maar niet geweldig oid, vind persoonlijk dit soort synthesizers in techno enorm vet (@1:18):



Ben alleen even kwijt wat de naam van die synthesizer/dat stijltje is. Detroit is het niet, al gecheckt. Kan het vooral alleen in hardcore terug vinden tot nu toe met Masters Of Ceremony - Hardcore II Da Bone en Marshall Masters - Don't Touch That Stereo e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Remi schreef:
Nieuwe poging met BRAAF in het Paasweekend


Kaart gekocht. Ben benieuwd, heb er zin in!

Meteen maar doorgepakt, eind juli naar La Reve https://partyflock.nl/party/374931:La-Reve-Festival

Helaas geen ekte beuktechno. Slapen bij een vriendin van mijn vriendin en die koos voor deze i.p.v. Wonderland Festival, die had mijn voorkeur https://partyflock.nl/party/376734:Wonderland-Festival-Outdoor

Zowel in BRAAF als La Reve zin in! Weer eens wat anders en dat stond al lange tijd op mijn lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2019 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:


Iemand toevallig een idee hoe het nummer op 01:08:08 heet? Heb hem vaker gehoord al tijdens sets van Perc. Wat een lekker nummer. :loving:


Eindelijk gevonden :D



Ik ben trouwens ook aanwezig de 19e in de gashouder bij Awake!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2019 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog even een lekker nummertje:



1:50 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 13:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nachtcollege was weer vet. Veel betere locatie dan eerst. Cynthia Spierling setje van de avond, leuke oldschool sounds met stevige kicks. Ansome viel ietsjes tegen maar was wel vet.
Noneoftheabove draaide vrij rustig voor hun doen maar wel vet, zelfs op het laatst nog even The Outside Agency & Mindustries - Superheroes er op gooien :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2019 16:11 
 
Hardtraxxer

yannickvk schreef:
Nog even een lekker nummertje:



1:50 :loving:

Wat een fantastisch nummer! Die stukken bij 2:36 en 3:47 ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdome zin in vrijdag godverdomme! :woot: :woot:

Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek