Getwijfeld om te gaan naar Soenda, maar weinig bekenden gingen helaas. Misschien dat ik van 1 tot 8 nog zelf even ga kijken, in de avond al andere afspraken gemaakt.
Pompen
Tot zaterdag.
Ik ben er zaterdag ook bij, heb er ook echt een partij zin in! Benieuwd naar Lovestadd en Fritz Kalkbrenner en AnD Live (dat wordt lekker hard)! Hopen dat het droog blijft, ze hebben het over kans op neerslag.Joey wrote:Tot zaterdag.yannickvk wrote:
Heb me toch een partijtje zin in Soenda
yannickvk wrote:Op bevrijdingsdag naar Flow geweest, werd afgesloten met dit nummertje. Was wel even een mooi moment.![]()
View on YouTube
Ah jammer, maar ik wacht wel op Intercell gezien die vaak ook wel 2 leuke avonden hebben, als Perc Trax weer met een dikke line up komt (pls Tymon) dan ga ik daar wel heen.Indy wrote:Er komt geen Reaktor ADE feest las ik in Kkomunity op Facebook. Intercell geen idee van. Hoop dat ik de week voor ADE tentamens ipv erna, wil dat Exhale feest voor geen goud missen! Setaoc Mass en Under Black HelmetDe woensdag line-up met o.a CDW, Monoloc, Matrixxman en Dax J ziet er ook echt retedik uit!