Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 177  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, oprecht zoals je het schrijft. Het moet white noise voorstellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:


:worship: :worship: :worship: :worship:


Die set is zo dik inderdaad. Het geluid die avond is trouwens het beste geluid dat ik ooit op een feest gehoord heb. Echt bij elke kick in die set had ik een WTF moment. Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Goldenstyle schreef:


:worship: :worship: :worship: :worship:


Die set is zo dik inderdaad. Het geluid die avond is trouwens het beste geluid dat ik ooit op een feest gehoord heb. Echt bij elke kick in die set had ik een WTF moment. Heerlijk!


Je was erbij? :drool: Ik ben sinds kort wat meer van de techno, maar Charlotte zet echt heerlijke setjes neer. Binnenkort maar eens een Techno feestje bezoeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is het leuke aan Charlotte, volgende feest draait ze toch weer dezelfde set!

6-uur-in-de-ochtend-psychose-plaat

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Jonas schreef:
Goldenstyle schreef:


:worship: :worship: :worship: :worship:


Die set is zo dik inderdaad. Het geluid die avond is trouwens het beste geluid dat ik ooit op een feest gehoord heb. Echt bij elke kick in die set had ik een WTF moment. Heerlijk!


Je was erbij? :drool: Ik ben sinds kort wat meer van de techno, maar Charlotte zet echt heerlijke setjes neer. Binnenkort maar eens een Techno feestje bezoeken!


Ja, ik was daar. Zo speciaal was het allemaal niet hoor :). Buiten het magistrale geluid en de set van Charlotte de Witte was dit best een kutfeest. De helft stond er maar omdat techno nu wel "in" is. Het was veel te druk. Uiteindelijk op de tribunes gaan staan, en dat was wel erg vet. Kon je heerlijk losgaan.

@Fothermucker:

Ik vind dat Charlotte de Witte, ondanks haar belachelijk drukke schema, toch best gevarieerd draait. Haar classics zijn echter wel altijd dezelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 21:27 
 
Hardtraxxer

Indy schreef:
6 december als het goed is naar Nachtcollge in BASIS met 999999999 en SNTS. Precies de Techno die ik vet vind, dus erg benieuwd naar! Weekend erna weer een weekendje Berlijn! ^^


Nice, ik ben daar ook aanwezig.
Wordt voor mij eerste x techno van dit kaliber dus ben benieuwd. Vaker bij die locatie geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Het geluid die avond is trouwens het beste geluid dat ik ooit op een feest gehoord heb.


Kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen in het Sportpaleis eigenlijk. Zeker niet het beste geluid wat ik gehoord heb op bijvoorbeeld Reverze of Bassleader.

Jonas schreef:
@Fothermucker:

Ik vind dat Charlotte de Witte, ondanks haar belachelijk drukke schema, toch best gevarieerd draait. Haar classics zijn echter wel altijd dezelfde


Elke andere Techno draait vgm gevarieerder dan Charlotte. Zij is volgens mij (bijna) de enige die eigen tracks in haar sets draait. :P Ondanks dat vind ik Charlotte gewoon erg vet en boeit het me ook niet zo veel hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik schrok me ook een ongeluk hoor toen ik het Sportpaleis binnenwandelde. Ik had hier ook slechte ervaringen met geluid. Kicks die niet doorkwamen, volume te zacht. Maar dit geluid was echt top. Elke kick kwam zo hard door, de tracks zelf klonken loepzuiver. Ik ben trouwens niet de enige. Naar de organisatie toe zijn er verschillende complimenten over het geluid geweest.

En over over Charlotte de Witte was de keuze gevarieerd misschien verkeerd. Haar stijl is heel kenmerkend, waardoor het voor velen misschien als "hetzelfde" klinkt. Maar om nu te zeggen dat ze elke keer dezelfde set draait, daar ben ik het niet mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje de Sefa van de techno als ik al die 32634 berichten op FB zie, of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 17:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Beetje de Sefa van de techno als ik al die 32634 berichten op FB zie, of niet?


Qua populariteit wel ja, dat merkte je ook hard op het feest. Meer dan de helft kende buiten Charlotte volgens mij niets van techno. Maar goed, ik vind dat ze goede techno maakt en draait, dus boeit me dat ook niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2018 23:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze heeft inderdaad toffe tracks die het goed doen op grote podia en ze draait oké, snap best dat je het leuk vindt. Het probleem is gewoon dat het allemaal niet zó speciaal is als iedereen (inderdaad veel op facebook) neerzet. Als het geen vrouw zou zijn met een leuk koppie, was ze echt niet zo groot geweest. Zelfde geldt voor Nina Kraviz natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2018 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Dank, dat had ik er dus niet uitgehaald. Iemand die weet hoe je deze artiesten naam dan fatsoenlijk uitspreekt? SHXCXCHCXSH


Oke uit nieuwsgierigheid heb ik deze eens ff opgezocht. Die titels van de albums en de nummers :lol: :lol:
Ziet er niet uit. Muziek is ook enorm experimenteel. Voor mij iets te
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door the boom room ben ik onlangs geïntroduceerd met het werk van Tunnelvisions. Hebben een album gemaakt op basis van een eigen geschreven verhaal wat zich afspeelt in een fantasiewereld.

"The long awaited 2nd album of Tunnelvisions is out now! The LP is chopped up into four 12-inch records - Ritual I, II, III, and IIII. The album's theme tells of a story told long ago, in a land far away, where there lived 11 chiefs, each named after a corresponding constellation: Mbosa, Nalulu, Ottokar, Imaja, Khan, Kudja, Rafaka, Xoji, Oishi, Mosu and Umai. Each year as the trees lost their leaves and the days got shorter, the chiefs came together to perform a sacred ritual. In this ritual, they honored the gods with their gifts and celebrated the new year to come."

Elke plaat voelt oprecht als een reisje door hun eigen gecreëerde wereldje. Magnifiek. LP besteld :D



Ben de laatste tijd steeds meer huiverig voor de wat diepere kant van techno/house waar storytelling zoals hierboven beschreven mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 17:32 
 
Hardtraxxer

REAKTOR UNPOLISHED 2019
WAREHOUSE ELEMENTENSTRAAT

FRIDAY 01/03 _ 23:00 - 09:00

▪ Alienata
▪ The Empire Line live
▪ Héctor Oaks
▪ Helena Hauff
▪ Kobosil
▪ Manu Le Malin
▪ MPIA3
▪ New Frames live
▪ Parrish Smith
▪ SPFDJ
▪ stranger (NL)
▪ Zadig pres. Day Is Dying

SATURDAY 02/03 _ 23:00 - 09:00

▪ The Advent (live) (90's techno set)
▪ Blawan
▪ DJ AZF
▪ The DJ Producer
▪ Giant Swan (live)
▪ Jensen Interceptor
▪ London Modular Alliance hybrid
▪ Neil Landstrumm (live)
▪ The Outside Agency
▪ Perc
▪ ROD
▪ Sunil Sharpe

Geen woorden voor.... ongekend dit. Wat ontzettend gaaf dat er ook weer namen als TOA, DJ Producer en Manu Le Malin staan. Ik moet wel beide dagen gaan met deze lineup! :bomb: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zieke line-up inderdaad. De namen die ik ken zijn heel nice, helaas wel jammer dat die juist verspreid staan over beide dagen. Vrijdags spreekt me meer aan, dus wellicht dan aanwezig!

Edit: valt tegelijk met Carnaval, dus gaat hem niet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel ziek inderdaad!

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, ken een hoop ook niet, maar degene die ik wel kan zijn niet vies van een potje harde techno, precies het concept dus. Optie :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Welke dag is het vetst voor een redelijke techno newbie? Namen zoals perc en toa ken ik al wel en passen ook precies in mijn straatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Randomer EP. :worship:
Laatste plaat, Hidden, had zo een Therabyte plaat kunnen zijn.

https://bordelloaparigi.com/shop/upcomi ... -hs002-12/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Nieuwe Randomer EP. :worship:
Laatste plaat, Hidden, had zo een Therabyte plaat kunnen zijn.

https://bordelloaparigi.com/shop/upcomi ... -hs002-12/


Zo dan :drool:. Geen 1 plaat die me niet aanspreekt. En Stigma is me ook een partij lekker zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 12:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

NVM stond er al.

100% op zaterdag Unpolished aanwezig, wat een LU :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 12:27 
 
Artiest

Mijn nieuwe How To Be Invisible is uit :)

Vandaag op Bandcamp, morgen ook op Spotify en alle andere platforms.
https://thefunkycat.bandcamp.com/album/kraken-catid037

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Welke dag is het vetst voor een redelijke techno newbie? Namen zoals perc en toa ken ik al wel en passen ook precies in mijn straatje.

Niemand? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je Perc tof vind kun je Blawan ook wel waarderen, draait met CDJs en Vinyl allerlei harde techno, iets meer continu dan Perc maar nog steeds hard. Advent is 90s techno baas en ROD een duizendpoot qua muziek.

Op de vrijdag is Kobosil wel bekend, maar schijnt heel erg wisselvallig te draaien. MPIA3 kan electro zijn of harde techno, maar is in ieder geval een alias van Truss.

Persoonlijk trekt de zaterdag me meer, maar wat ik vooral zou doen is de namen even kopieren in soundcloud/mixcloud/youtube en gewoon even doorskippen :). Kom je er echt wel uit :).
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 177  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek